Πώς να αποφύγουμε τα σπασίματα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 10:02 am
Πώς να αποφύγουμε τα σπασίματα
για νέους …….. (και παλιούς) μοντελιστές
Δεν είναι τυχαίο που πολλές φορές στην αερομοντελιστική μας ημέρα και σε επανάληψη βλέπουμε τον ίδιο άνθρωπο συνεχώς με σπασμένο αεροπλάνο και αρχίζει λοιπόν να βρίζει>:(
α) το αεροπλάνο που δεν του κάνει τα κέφια!!
β) τον κινητήρα που έσβησε!!
γ) βρίσκει ένα γύρω του και τον βαφτίζει γκαντέμη και γουρσούζη και πάντα αυτός φταίει
δ) παρεμβολή-παρεμβολή!!
ε) ο αέρας ,η υγρασία, τον τύφλωσε ο ήλιος!!
Ποτέ μα ποτέ δεν φταίει ο ίδιος?`M`
Φίλοι αερομοντελιστές μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι αν αρχίσουμε και σκεπτόμαστε με βάση τον εαυτό μας θα μειώσουμε παρά πολύ τις περιπτώσεις σπασιμάτων.
Τι πρέπει να κάνουμε?
α) Έλεγχο του μοντέλου από το σπίτι και όχι να βιδώνουμε πχ τον κινητήρα στο χώρο πτήσης
β) Να έχουμε στο νου μας τις συχνότητες και αν έρχεται καινούργιος να τον προσεγγίζουμε φιλικά και να τον ρωτάμε.
γ) Έλεγχο των ηλεκτρονικών και ειδικά των μπαταριών που είναι από τους βασικότερους λόγους που ρίχνουμε τα μοντέλα μας.
δ) Πηγαίνοντας στο χώρο πτήσης (και πριν από κάθε πτήση) βλέπουμε πως φυσάει (διεύθυνση και ένταση του ανέμου), την φορά που πετάνε οι υπόλοιποι , που βρίσκετε ο ήλιος κλπ
ε) Έλεγχος του κινητήρα εάν λειτουργεί σωστά (φροντίστε κατά την τοποθέτηση του για την σωστή του ψύξη) και μετά κάντε μια τροχοδρόμηση πριν την απογείωση σας.
ζ) Κατά την διάρκεια της πτήσης φροντίζουμε να βλέπουμε και με την άκρη του ματιού μας που βρίσκονται οι υπόλοιποι διότι κινδυνεύουμε να συγκρουστούμε στον αέρα και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη είναι ασαφής.
Μη περιμένετε όλοι οι υπόλοιποι να ακούσουν και να κάνουν αυτά που θέλετε……. Εσείς θα πρέπει να προσαρμοστείτε με αυτούς…….(ιδιαιτέρως αν φτάσατε μετά από αυτούς)$no$
η) Φροντίστε να μην αγοράζετε μοντέλα τα οποία υπερβαίνουν τις πτητικές σας ικανότητες και αν το κάνετε αυτό ζητήστε τη συμβουλή και βοήθεια ενός ποιο έμπειρου που έχει σετάρει, ζυγίσει και πετάξει τέτοιου τύπου μοντέλα.
Όσο ποιο σχολαστικός έλεγχος γίνεται τόσο μειώνεται ο κίνδυνος σπασίματος και η πτητική μας ημέρα θα είναι ευτυχισμένη και χαρούμενη:>)
Καλές πτήσεις ………..και προσγειώσεις@P@
για νέους …….. (και παλιούς) μοντελιστές
Δεν είναι τυχαίο που πολλές φορές στην αερομοντελιστική μας ημέρα και σε επανάληψη βλέπουμε τον ίδιο άνθρωπο συνεχώς με σπασμένο αεροπλάνο και αρχίζει λοιπόν να βρίζει>:(
α) το αεροπλάνο που δεν του κάνει τα κέφια!!
β) τον κινητήρα που έσβησε!!
γ) βρίσκει ένα γύρω του και τον βαφτίζει γκαντέμη και γουρσούζη και πάντα αυτός φταίει
δ) παρεμβολή-παρεμβολή!!
ε) ο αέρας ,η υγρασία, τον τύφλωσε ο ήλιος!!
Ποτέ μα ποτέ δεν φταίει ο ίδιος?`M`
Φίλοι αερομοντελιστές μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι αν αρχίσουμε και σκεπτόμαστε με βάση τον εαυτό μας θα μειώσουμε παρά πολύ τις περιπτώσεις σπασιμάτων.
Τι πρέπει να κάνουμε?
α) Έλεγχο του μοντέλου από το σπίτι και όχι να βιδώνουμε πχ τον κινητήρα στο χώρο πτήσης
β) Να έχουμε στο νου μας τις συχνότητες και αν έρχεται καινούργιος να τον προσεγγίζουμε φιλικά και να τον ρωτάμε.
γ) Έλεγχο των ηλεκτρονικών και ειδικά των μπαταριών που είναι από τους βασικότερους λόγους που ρίχνουμε τα μοντέλα μας.
δ) Πηγαίνοντας στο χώρο πτήσης (και πριν από κάθε πτήση) βλέπουμε πως φυσάει (διεύθυνση και ένταση του ανέμου), την φορά που πετάνε οι υπόλοιποι , που βρίσκετε ο ήλιος κλπ
ε) Έλεγχος του κινητήρα εάν λειτουργεί σωστά (φροντίστε κατά την τοποθέτηση του για την σωστή του ψύξη) και μετά κάντε μια τροχοδρόμηση πριν την απογείωση σας.
ζ) Κατά την διάρκεια της πτήσης φροντίζουμε να βλέπουμε και με την άκρη του ματιού μας που βρίσκονται οι υπόλοιποι διότι κινδυνεύουμε να συγκρουστούμε στον αέρα και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη είναι ασαφής.
Μη περιμένετε όλοι οι υπόλοιποι να ακούσουν και να κάνουν αυτά που θέλετε……. Εσείς θα πρέπει να προσαρμοστείτε με αυτούς…….(ιδιαιτέρως αν φτάσατε μετά από αυτούς)$no$
η) Φροντίστε να μην αγοράζετε μοντέλα τα οποία υπερβαίνουν τις πτητικές σας ικανότητες και αν το κάνετε αυτό ζητήστε τη συμβουλή και βοήθεια ενός ποιο έμπειρου που έχει σετάρει, ζυγίσει και πετάξει τέτοιου τύπου μοντέλα.
Όσο ποιο σχολαστικός έλεγχος γίνεται τόσο μειώνεται ο κίνδυνος σπασίματος και η πτητική μας ημέρα θα είναι ευτυχισμένη και χαρούμενη:>)
Καλές πτήσεις ………..και προσγειώσεις@P@