Σελίδα 1 από 2
Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 12:35 pm
από satcen
Να προμηθευθείτε ποιοτικά καυσόξυλα εγκαίρως πριν τον χειμώνα! Το συγκεκριμένο κουτί της RCB Kits μου κόστισε ολόκληρα 230 €. Έξτρα και πιο τσουχτερά μάλιστα πληρώνεις τα περιφερειακά, δηλ. τα τρία retracts, τα σέρβο (6 τεμ.) και τον κινητήρα με τη τουρμπίνα. Επίσης, στο κιτ δεν συμπεριλαμβάνονται τα διάφορα αξεσουάρ … , ντίζες ακρόντιζα, και τούτο και το άλλο.
Η διαβολομηχανή υπόσχεται να είναι στενή (1μ.) και μακριά (1,5μ.) … σαν τη Νέα Μάκρη. Το βάρος μπορεί να αγγίξει 4 κιλά. Κινείται από μια τουρμπίνα 90mm / 6C. Για να το σταματήσω το θηρίο – με την προϋπόθεση ότι θα καταφέρω να το προσγειώσω πρώτα – πήρα ένα ESC με όπισθεν.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 12:39 pm
από satcen
Την κατασκευή συνήθως ξεκινάω με τα εύκολα … για ζέσταμα και για να μη μου κοπεί η όρεξη απ΄την αρχή. Η κατασκευή των πτερύγιων και του οριζόντιου σταθεροποιητή είναι – παρά την λίγο περίπλοκη μορφή τους – σκέτη απόλαυση. Έτοιμος σε μια βδομάδα. Τα πτερύγια ευτυχώς είναι μη κινούμενα …
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 12:41 pm
από satcen
… και συνεχίζω
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 12:43 pm
από satcen
Το φτερό – κατά την ιδέα – θα΄πρεπε να είναι και αυτό μια απολαυστική διαδικασία. Φαίνεται ευθύγραμμο και δεν κρύβει μέσα του τα retracts.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 12:46 pm
από satcen
Η θεωρία μου αποδεικνύεται τραγικό λάθος. Η μπάλσα για το κάλυμμα είναι σκατά – είναι αποξηραμένη, στριμμένη, εύθραυστη και τρυπάει, με ένα στραβό μόνο βλέμμα. Στο τέλος χρειάστηκε ένας μήνας επισκευών και ένα κιλό στόκο να φτάσω κάπου.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 12:47 pm
από satcen
Ξεκινάω την άτρακτο. Το κιτ περιέχει μια βοηθητική βάση, πάνω στην οποία η κατασκευή του σκελετού γίνεται παιχνίδι… αρκεί το τραπέζι σου να χωρά όλο το μήκος του. Επόμενο βήμα – πριν την κάλυψη – εγκατάσταση των ηλεκτρικών, καλωδίων, ντιζών και των retracts.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2024 7:07 pm
από george_karasoulas
Πολύ ωραίο και σπάνιο μοντέλλο φίλε μου, δεν το έχω ξαναδεί σε μοντελοδρόμιο. Χαρά στο κουράγιο σου που καταγίνεσαι με ΚΙΤ, πολλή δουλειά αλλά ευχάριστη και δημιουργική. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αερομοντελιστές που φτιάχνουν ΚΙΤ.
Τι κινητήρα θα βάλεις; Αν κατάλαβα καλά θα έχει εκπέτασμα 1,5 μέτρα;
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 10, 2024 1:03 am
από sukhoi.su29
Heinkel HE-162 Volksjäger - [Volk=λαός - jäger=κυνηγός]
Μπράβο αδελφέ μας έφτιαξες !!!
Σπάνιο μοντέλο,όπως προείπε και ο Γιώργος.
"...Να προμηθευθείτε ποιοτικά καυσόξυλα εγκαίρως πριν τον χειμώνα! "
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 10, 2024 1:23 am
από sukhoi.su29
satcen έγραψε: ↑Δευ Δεκ 09, 2024 12:46 pm
Η θεωρία μου αποδεικνύεται τραγικό λάθος. Η μπάλσα για το κάλυμμα είναι σκατά – είναι αποξηραμένη, στριμμένη, εύθραυστη και τρυπάει, με ένα στραβό μόνο βλέμμα. Στο τέλος χρειάστηκε ένας μήνας επισκευών και ένα κιλό στόκο να φτάσω κάπου.
Ώ..ατυχία.
Δεν πειράζει το "έφερες" μια χαρά.
RBC kits ?? Ολλανδία βλέπω milan.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2024 1:40 pm
από satcen
Ευχαριστώ παίδες για την ενθάρρυνση. Στην συγκεκριμένη μου περίπτωση όμως - με τρις θυγατέρες συν γυναιξί στο σπίτι – η κατασκευή των κιτ δεν είναι κατόρθωμα αλλά αναγκαστική ψυχοθεραπεία!
Από τους Ολλανδούς έχω ήδη πάρει το Me-163 και εντυπωσιάστηκα. Είναι προφανώς μερακλήδες, προσφέρουν καλή σχέση τιμής/ποιότητας και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Το αεροπλάνο είναι μακρόστενο … δηλαδή 1,5 μέτρα δεν είναι επέκτασμα αλλά μήκος. Το εκπέτασμα φτάνει 1,1 μέτρα. Για τη κίνηση διάλεξα «μέτρον άριστον», την τουρπίνα 90mm 12-Blade με 3668-1960Kv μοτέρ της Freewing, που πάνε πακέτο.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 16, 2024 8:37 am
από sukhoi.su29
Θηρίο...
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 16, 2024 5:33 pm
από george_karasoulas
Από ποιο μαγαζί στην Ολλανδία το αγόρασες; Πόσα βάρος θα έχει περίπου; Πόση ώση έχει η τουρμπίνα;
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 30, 2024 3:45 pm
από satcen
Συγνώμη που άργησα με την απάντηση … είμαι τελευταία λίγο κατακλυζόμενος από δουλειές.
Το κιτ πήρα από το
https://www.rc-builder.com/ … ουσιαστικά ένα παρακλάδι των ίδιων RBCkits με τη διαφορά ότι τα προϊόντα προσφέρει σε πιο συμφέρουσες τιμές.
Όσον αφορά την ώση της τουρμπίνας δεν αναφέρεται πουθενά… πρόκειται όμως για έναν συνδυασμό τουρμπίνας / κινητήρα που συνιστάται από τους ίδιους RBCkits. Πιστεύω δηλαδή ότι η ώση θα κυμαίνεται ανάμεσα 3,8 – 4 κιλά ενώ το βάρος του αεροπλάνου - σύμφωνα πάλι με τον κατασκευαστή – ξεκινάει από 3,2 κιλά.
Το φτερό είναι έτοιμο για βάψιμο – καλυμμένο με 25 γραμ. ύφασμα και το ΕΖΕ-CΟΤΕ (αντί για εποξ.), με τα 4 σέρβο μέσα και σύνδεση μέσω ΜΡΧ.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 30, 2024 3:47 pm
από satcen
Για όλες τις επιφάνειες ελέγχου συν το σύμπλεγμα των ράδερ/ελεβεϊτορ χρησιμοποιούσα το συνθετικό υλικό VLIES σε μια προσπάθεια να κόψω λίγο το βάρος.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 30, 2024 3:49 pm
από satcen
Στο γνήσιο αεροπλάνο χρησιμοποιούσαν οι Γερμανοί τα άχρηστα πια εφόδια των retracts – του Ju-88 και του Βf-109. Εγώ επωφελήθηκα από το Me-262 και το Spitfire…