Σελίδα 1 από 3
Canadair
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 7:59 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 7:43 am
από Mogolos
Νερο σηκώνει?
χαχαχαχαα
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 8:57 am
από Ροδόλφος Μπάκας
κάτσε να δουμε αν σηκώνει τον εαυτό του πρώτα...
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 9:33 am
από pappy
Μία συμβουλή για το συγκεκριμένο αεροπλάνο.
Δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής του συγκεκριμένου μοντέλου που έχεις στα χέρια σου έχει κάνει scale και την πτέρυγα. Σε περίπτωση πάντως που είναι scale η συγκεκριμένη παράγει αρκετή άντωση.
Γι αυτό το λόγο καλό θα ήταν όταν το πρωτοαπογειώσεις (αυτό κατάλαβα από τα γραφόμενα σου!!) να προτιμήσεις να μην κατεβάσεις flaps γιατί το αεροπλάνο "φουσκώνει" από μόνο του.
Επίσης δεν ξέρω τις γνώσεις σου σε δικηνητήρια αεροπλάνα απλά να γνωρίζεις ότι τα finlets και τα winglets στο συγκεκριμένο αεροπλάνο κάνουν πιό επιτακτική την ανάγκη χρήσης του rudder (ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ!!!) στις στροφές και έπειτα την διόρθωση του slip ή skid με elevator.
Επίσης να ξέρεις ότι τα winglets κάνουν πιό ευαίσθητο το πέταγμα του συγκεκριμένου μοντέλου σε πλάγιους ανέμους οπότε προτίμησε μία μέρα που θα έχει άπνοια για να δεις πως πετάει το αεροπλάνο σου.
Από το video μπορώ να φανταστώ ότι είσαι γύρω στα 7,5 με 8,5 kgr οπότε θα χρειαστείς γύρω στα 50 με 60 μέτρα τροχοδρόμηση για το συγκεκριμένο μοντέλο πριν τραβίξεις για να αρχίσεις άνοδο.
Πριν το απογειώσεις κάνε μερικά Mockups (ταχείες τροχοδρομήσεις) για να βεβαιωθείς ότι δεν έχεις δώσει trim up γιατί αν αρχίσει το αεροπλάνο να ξεκολλάει μόνο του πριν δώσεις up τότε μπορείς να βρεθείς σε περιέργες καταστάσεις.
Αυτά τα ολίγα!!!!
Σου εύχομαι καλή παρθενική και περιμένω να δω video από την πρώτη σου πτήση!!
Θάνος
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 9:43 am
από pappy
ΑΑΑ!!! και μία ερώτηση/
Με τι έχεις συγχρονίσει τους κινητήρες σου?
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 10:17 am
από Αντώνης Κριτζάς
Εγώ θα πρότεινα στον Ροδόλφο να κάνει την πρώτη πτήση σε ένα μοντελοδρόμιο με έμπειρους μοντελιστές στον τομέα των δικινητήριων με τα κατάλληλα όργανα κλπ
είναι πανέμορφο μοντέλο αλλά θέλει πολύ καλή προετοιμασία πριν την πρώτη (και κάθε)πτήση
Το δικινητήριο δεν σηκώνει λάθη
αν πιστεύεις ότι θα βοηθούσε στείλε μου πμ να σου πω λεπτομέρειες
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 11:29 am
από denolinos
Πω πω ρε παιδια, τι αεροπλαναρα δικινητήρια ειναι αυτη;;; Βενζίνη σίγουρα, έτσι;;
θα πεταει φανταστικα! Σαν το πραγματικο καναντερ!
Σηγχαρητηρια στον τυχερο ηδιοκτητη του!!
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 1:37 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
pappy έγραψε: ↑ΑΑΑ!!! και μία ερώτηση/
Με τι έχεις συγχρονίσει τους κινητήρες σου?
μέχρι στιγμής με το (απόλυτα λόγω Κερκυραικής καταγωγής )μουσικό αφτί μου
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 1:47 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
δεν ξέρω αν είναι scale η αεροτομή αλλά η συνγκεκριμένη από κάτω είναι flat και πιθανόν να χρειάζεται αυτό που είπες.Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές.
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 4:45 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
ΡΟΔΟΛΦΟΣ ΜΠΑΚΑΣ έγραψε: ↑μέχρι στιγμής με το (απόλυτα λόγω Κερκυραικής καταγωγής )μουσικό αφτί μου
Βέβαια το πόσο πολύ και το πόσο μαζί ανοίγουν οι τρύπες των καρμπυρατερ το μέτρησα με φίλερ.
Απάντηση: canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 5:44 pm
από Αντώνης Κριτζάς
χρειάζετε πολύ περισότερα απο φιλερ δες το πμ και τα λέμε
Απάντηση: Canadair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 5:49 pm
από KM
Από αυτά που ξέρω σε μοντέλα τέτοιου μεγέθους με δύο κινητήρες δεν έχει σημασία αν υπάρχει κάποια διαφορά στις στροφές μεταξύ τους.
Το ζητούμενο είναι να μην σβήσουν, γι' αυτό το λόγο θα πρέπει να έχει γίνει καλό στρώσιμο και η ρύθμιση να είναι σχολαστική ώστε να βγάζει σιγουριά.
Προσοχή στο ρελαντί που πρέπει να είναι χαμηλό στην προσγείωση. Αυτό ρυθμίζεται και ηλεκτρονικά από την τηλεκατεύθυνση αν κρίνεται σκόπιμο.
Άλλη λύση είναι αυτή των glow driver που δεν θα τη συνιστούσα.
Όσο ποιο απλά τόσο ποιο καλά.
Ελπίζω να βοήθησα... καλές πτήσεις!
Κ
Απάντηση: Canadair
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2010 6:43 pm
από pappy
Σχετικά με την ρύθμιση των κινητήρων μπορείς να δεις εδώ:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1020748&highlight=cl+415
Πάντως αν θέλεις συγχρονισμό με κρίβεια στις στροφές μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=rHZOFob8wMk
ονομάζεται twinsync και συγχρονίζει τους κινητήρες σου!!!
σε περίπτωση που χάσεις κάποιον κινητήρα βάζει τον άλλο ρελαντύ και στην συνέχεια μόλις κατεβάσεις στο ρελαντύ το stick σου και το ξανανεβάζεις δίνει foul στον κινητήρα που απέμεινε!!
Ετσι σου δίνει την δυνατότητα να μην χάσεις το αεροπλάνο και βάλει φτερό σε περίπτωση απώλειας. ακόμα διαθέτει στροφόμετρο και ενσωματωμένο glowdriver όπως επίσης και οθόνη στροφών οπότε δεν χρειάζεσαι πιά το κλασσικό στροφόμετρο.
Διαθέτει differential αν θέλεις να κάνεις κάνεις steerring στο νέρο με υδροπλάνο με τους κινητήρες και ακόμα fail safe αν η τηλεκατεύθυνσή σου δεν διαθέτει!!!
στοιχίζει γύρω στα 180euro και έχει χαρακτηρισθεί από ειδικούς των πολυκινητηρίων ως η απάντηση στους "ηλεκτρικούς" που υποστηρίζουν ότι τα δικηνητήρια δεν συγχρονίζονται και σβήνουν και άλλα τέτοια!!!
Απάντηση: Canadair
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2010 6:46 pm
από pappy
με το συγκεκριμένο εξάρτημα-συστημα θα δεις και δικηνητήριο να κάνει πράγματα που δεν τα έκανε πριν όπως 3D hovering (υπάρχει σχετικό video στο youtube!!)
Απάντηση: Canadair
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2010 7:14 pm
από Corsair
Τα δικηνητήρια βεβαίως και πετάνε,
αλλά θέλουν έμπειρους χειριστές και πολή καλή ρύθμιση, και συγχρονισμό στους κινητήρες.
Οπωσδήποτε στροφόμετρο, και αξιόπιστους κινητήρες.
Θυμάμαι τον Φωκά που πέταγε για χρόνια το Τwin ace της Pilot στο μοντελοδρόμιο της ΕΑΑ στα Σπάτα, μόνο με καλή ρύθμιση στους κινητήρες και συνεχώς ελέγχους με το στροφόμετρο. Τότε δεν υπήρχαν τα βοηθήματα του σήμερα.
Καλή επιτυχία
Δημήτριος Γ.Κορασίδης