Στροβιλισμοί που δημιουργούνται από τη ροή αέρα γύρω από το σύστημα τροφοδοσίας...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 09, 2010 5:48 pm
Γεια σας παιδια
Ξεκινωντας να φτιαξω ενα Giant μοντελο και φτανοντας η στιγμη να τοποθετηθει, να στρωθει και να λειτουργησει σωστα ο βενζινοκινητηρας, βρεθηκαμε αντιμετωποι με το θεμα: "πως θα αντιμετωπισουμε τους στροβιλισμους που δημιουργουνται απο την ακανονιστη ροη του αερα μεσα σε ενα Cowl"; και ιδιαιτερα στα στρογγυλα τυπου Υακ, Sukoi,...
Θα σας "επικολλησω" κανα δυο σκεψεις, ετσι για να αρχισει η συζητηση, αλλα και να αντιληφθειτε τις σκεψεις που με εκαναν να ξεκινησω αυτο το θεμα...
Carapis
..., τοποθετηθηκε επισης ενα κιτακι εξισορροπησης της ατμοσφαιρικης πιεσης λογο της αλλαγης της πιεσης που προκαλειται απο την αλλαγη της ροης του αερα (Venturi), ωστε ο κινητητρας να μην εχει διαφορα στο δουλεμα και ετσι οι ρυθμισεις που γινονται στο εδαφος να ειναι και να παραμενουν οι ιδιες και στον αερα κατα την πτηση και να αποφευγουμε την υπερθερμανση του.
Εκλεισα με καλαϊ την μικρη τρυπουλα που ειχε πανω του το καπακι του καρμπυρατερ και ανοιχτηκε με τρυπανακι μια αλλη στην οποια εγινε πασο και βιδωθηκε-σφραγιστηκε (με κοκκινη φλαντζοκολλα) ενα νιπλ απο το οποιο φευγει ενα σωληνακι και καταληγει στο εσωτερικο του α/φ οπου η πιεση του αερα ειναι πιο σταθερη.
Vhal
....,Χρήστο νομίζω πως η εξισορρόπηση της πίεσης δε γίνεται για την αλλαγή της πίεσης που προκαλείται λόγω διαφοράς ύψους, αλλά για την αλλαγή πίεσης που προκαλείται λόγω της ροής του αέρα γύρω από τον κινητήρα (φαινόμενο Venturi).
Μέσα στην άτρακτο τα πράγματα είναι σαφώς πιο "'ήρεμα" και μέσα στο κουτάκι ακόμα πιο ήρεμα, με συνέπεια πιο σταθερή λειτουργία του συστήματος τροφοδοσίας.
Carapis
..., ..., σωστοοος και εγινε η διορθωση.
Παντως και εκει σηκωνει συζητηση. Διαβαζω εξω στα διαφορα φορα και οι αποψεις διαφερουν, μερικοι μαλιστα λενε για σωληνακι εξω απο την ατρακτο (Pitot tube). Mενει να το δουμε κι αυτο...
Rnio
..., ο σωλήνας Pitot μετράει ταχύτητα ρευστών μετρώντας την ολική και στατική
πίεση σου δίνει δυναμική = ταχύτητα.
Πώς κρατάει τις ίδιες ρυθμίσεις στο έδαφος και στον αέρα αφού η πυκνότητα του αέρα είναι διαφορετική;
Carapis
..., ειναι το πρωτο μου Giant και η πρωτη μου βενζινη και προσπασθω να το παω σιγα και ψαχνοντας ωστε να γινουν τα λιγοτερα εως καθολου αστοχιες-λαθη γινεται.
Για να κραταει οσο πιο σταθερη 'η οσο πιο μικρες της διαφορες γινεται την πιεση του αερα, αρα κατι σαν συστημα Pitot απο οτι καταλαβαινω, για ριξε μια ματια στην πιο κατω παραπομπη...
http://www.flyinggiants.com/forums/s...ad.php?t=36023
Rnio
..., απο ότι κατάλαβα δανείζεται το ένα μέρος του σωλήνα pitot αυτό τις ολικής πίεσης που ο αέρας είναι σταθερός ''ήρεμος'' έτσι η εισαγωγή του αέρα στο καρμπιρατέρ γίνεται χωρίς στροβιλισμούς και έχουμε σταθερή ροή.
Όσο αφορά στο μίγμα, δεν είναι σταθερό στο έδαφος και στον αέρα
γιατί έχει να κάνει με την πυκνότητα. Εμείς ρυθμίζουμε την αναλογία
αέρα/καυσίμου που στοιχειομετρικά είναι λ=14.7/1 δηλ. 14.7 kg αέρα χρειάζονται για να καεί 1 kg καυσίμου.Όταν γίνει κάτω απο 14.7 έχουμε φτωχό μείγμα και πάνω απο 14.7 πλούσιο όσο αφορά στο καύσιμο.
Όσο αλλάζει η πυκνότητα αλλάζει και αυτός ο λόγος. Απο αυτής τις άποψης μίλησα πριν.
Πάντως μπράβο σου που ψάχνεσαι να βλέπουμε και καινούριες ιδέες.
Μοgolos
..., βρε παιδιά θα μας τρελάνετε;
Για πέστε μου μια υψομετρική διαφορά της ταξεωε των 200 μετρων (που σιγα μην το στειλει κανεις τοσο ψηλά) πόσο διαφορά εχει στο βαρόμετρο? Ποια η διαφορά πίεσης και πυκνότητας του αερα; 0,0001%?
Για σοβαρευθείτε λιγο, δεν εκτοξεύουμε και πύραυλο!!!
Vhal
..., Το κυρίαρχο πρόβλημα είναι οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται από τη ροή αέρα γύρω από το σύστημα τροφοδοσίας και που αλλάζουν συνέχεια την πίεση που "αισθάνεται" το καρμπυρατέρ σαν ατμοσφαιρική.
._Β_Ο
Ξεκινωντας να φτιαξω ενα Giant μοντελο και φτανοντας η στιγμη να τοποθετηθει, να στρωθει και να λειτουργησει σωστα ο βενζινοκινητηρας, βρεθηκαμε αντιμετωποι με το θεμα: "πως θα αντιμετωπισουμε τους στροβιλισμους που δημιουργουνται απο την ακανονιστη ροη του αερα μεσα σε ενα Cowl"; και ιδιαιτερα στα στρογγυλα τυπου Υακ, Sukoi,...
Θα σας "επικολλησω" κανα δυο σκεψεις, ετσι για να αρχισει η συζητηση, αλλα και να αντιληφθειτε τις σκεψεις που με εκαναν να ξεκινησω αυτο το θεμα...
Carapis
..., τοποθετηθηκε επισης ενα κιτακι εξισορροπησης της ατμοσφαιρικης πιεσης λογο της αλλαγης της πιεσης που προκαλειται απο την αλλαγη της ροης του αερα (Venturi), ωστε ο κινητητρας να μην εχει διαφορα στο δουλεμα και ετσι οι ρυθμισεις που γινονται στο εδαφος να ειναι και να παραμενουν οι ιδιες και στον αερα κατα την πτηση και να αποφευγουμε την υπερθερμανση του.
Εκλεισα με καλαϊ την μικρη τρυπουλα που ειχε πανω του το καπακι του καρμπυρατερ και ανοιχτηκε με τρυπανακι μια αλλη στην οποια εγινε πασο και βιδωθηκε-σφραγιστηκε (με κοκκινη φλαντζοκολλα) ενα νιπλ απο το οποιο φευγει ενα σωληνακι και καταληγει στο εσωτερικο του α/φ οπου η πιεση του αερα ειναι πιο σταθερη.
Vhal
....,Χρήστο νομίζω πως η εξισορρόπηση της πίεσης δε γίνεται για την αλλαγή της πίεσης που προκαλείται λόγω διαφοράς ύψους, αλλά για την αλλαγή πίεσης που προκαλείται λόγω της ροής του αέρα γύρω από τον κινητήρα (φαινόμενο Venturi).
Μέσα στην άτρακτο τα πράγματα είναι σαφώς πιο "'ήρεμα" και μέσα στο κουτάκι ακόμα πιο ήρεμα, με συνέπεια πιο σταθερή λειτουργία του συστήματος τροφοδοσίας.
Carapis
..., ..., σωστοοος και εγινε η διορθωση.
Παντως και εκει σηκωνει συζητηση. Διαβαζω εξω στα διαφορα φορα και οι αποψεις διαφερουν, μερικοι μαλιστα λενε για σωληνακι εξω απο την ατρακτο (Pitot tube). Mενει να το δουμε κι αυτο...
Rnio
..., ο σωλήνας Pitot μετράει ταχύτητα ρευστών μετρώντας την ολική και στατική
πίεση σου δίνει δυναμική = ταχύτητα.
Πώς κρατάει τις ίδιες ρυθμίσεις στο έδαφος και στον αέρα αφού η πυκνότητα του αέρα είναι διαφορετική;
Carapis
..., ειναι το πρωτο μου Giant και η πρωτη μου βενζινη και προσπασθω να το παω σιγα και ψαχνοντας ωστε να γινουν τα λιγοτερα εως καθολου αστοχιες-λαθη γινεται.
Για να κραταει οσο πιο σταθερη 'η οσο πιο μικρες της διαφορες γινεται την πιεση του αερα, αρα κατι σαν συστημα Pitot απο οτι καταλαβαινω, για ριξε μια ματια στην πιο κατω παραπομπη...
http://www.flyinggiants.com/forums/s...ad.php?t=36023
Rnio
..., απο ότι κατάλαβα δανείζεται το ένα μέρος του σωλήνα pitot αυτό τις ολικής πίεσης που ο αέρας είναι σταθερός ''ήρεμος'' έτσι η εισαγωγή του αέρα στο καρμπιρατέρ γίνεται χωρίς στροβιλισμούς και έχουμε σταθερή ροή.
Όσο αφορά στο μίγμα, δεν είναι σταθερό στο έδαφος και στον αέρα
γιατί έχει να κάνει με την πυκνότητα. Εμείς ρυθμίζουμε την αναλογία
αέρα/καυσίμου που στοιχειομετρικά είναι λ=14.7/1 δηλ. 14.7 kg αέρα χρειάζονται για να καεί 1 kg καυσίμου.Όταν γίνει κάτω απο 14.7 έχουμε φτωχό μείγμα και πάνω απο 14.7 πλούσιο όσο αφορά στο καύσιμο.
Όσο αλλάζει η πυκνότητα αλλάζει και αυτός ο λόγος. Απο αυτής τις άποψης μίλησα πριν.
Πάντως μπράβο σου που ψάχνεσαι να βλέπουμε και καινούριες ιδέες.
Μοgolos
..., βρε παιδιά θα μας τρελάνετε;
Για πέστε μου μια υψομετρική διαφορά της ταξεωε των 200 μετρων (που σιγα μην το στειλει κανεις τοσο ψηλά) πόσο διαφορά εχει στο βαρόμετρο? Ποια η διαφορά πίεσης και πυκνότητας του αερα; 0,0001%?
Για σοβαρευθείτε λιγο, δεν εκτοξεύουμε και πύραυλο!!!
Vhal
..., Το κυρίαρχο πρόβλημα είναι οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται από τη ροή αέρα γύρω από το σύστημα τροφοδοσίας και που αλλάζουν συνέχεια την πίεση που "αισθάνεται" το καρμπυρατέρ σαν ατμοσφαιρική.
._Β_Ο