Σελίδα 1 από 3

χτυπημένη lipo

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 12, 2010 11:32 pm
από μανος
καλησπερα σας.οπως θα δειτε εγδαρα την μπαταρια!@/-=}{{,εχει σχιστει το εξωτερικο καλλυμα(μπλε) και εχει ανοιξει λιγο το αλουμινακι απο το ενα στοιχειο.η μπαταρια ειναι σχεδον καινουρια για πειτε μου ,επαθε ζημια?ειναι για φουντο η την κραταω απλα προσεχω παραπανω?η αποψη σας σημαντικη!ευχαριστω πολυ+(*)

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 12:16 am
από ditman
Προσωπικά δε θα το σκεφτόμουνα καθόλου: το χτυπημένο σελ θα είχε πάρει πόδι και θα συνέδεα τα υπόλοιπα, ώστε να έχω μια καλή μπαταρία με λιγότερα σελς.
Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι και η μπαταρία θα στο δείξει από μόνη της: αν τη φορτήσεις και την αφήσεις κανα δυό μέρες και μετά τσεκάρεις τα σελς, το χτυπημένο μάλλον θα έχει χάσει περισσότερο βολτάζ. Επίσης, όταν δέχεται φορτίο η μπαταρία, το χτυπημένο σελ θα ρίχνει και πάλι βολτάζ πολύ χαμηλά και απότομα.

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 1:30 am
από thanasisgr
Ειχα και εγω μια μπαταρια με το ιδιο ακριβως προβλημα.Αν και στην αρχη δεν παρουσιασε καποιο προβλημα και φορτιζε κανονικα , μετα απο 15 ημερες το χτυπημενο cell επεσε στα 0.1 ν, ουτε ο φορτιστης δεν μπορουσε πια να την ''δει'' σαν 3-cell......

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 7:36 am
από Mogolos
Με τις χτυπημενες μπαταρίες, αναλογα με το χτύπημα, κάνετε τα ακόλουθα:

1. Ακόμα και αν δεν ειναι μεγάλο το χτύπημα ΔΕΝ την βαζετε σε σκάφος. Μπόρεί όποιαδήποτε στιγμή να τα παίξει, με αποτελεσμα ενα ανεξέλεγτο σκάφος να πεταει πάνω από κεφάλια ανυποψίαστων.
2. Την κρατατε για σεταρίσματα και δοκιμές ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ (το καλλύτερο που εχετε να κάνετε)
3. Εαν εχετε και άλλες ίδιες (sel, mha) κόβετε και πετάτε το χτυπημένο sel και κρατατε το καλό. Στο μέλλον μπορείτε να το συνδιάσετε με άλλες μπαταρίες ίδιου τύπου.
4. Εαν το χτύπημα ειναι μεγάλο, κόβετε τα καλόδια, ενωνετε κοκκινο-μαυρο και την ρίχνετε γρήγορα σε ενα κουβά νερό. Αυτη η διαδικασία θα την αποφορτήσει πλήρως. Μετα την πετατε στα ανακυκλώσιμα με ασφάλεια.

Φιλικά Γιάννης

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 8:39 am
από μανος
καλημερα,ευχαριστω για τις απαντησεις σας ,οποτε δεν θα την κρατησω οπως ειναι.λυστε μου μια απορια αν βγαλω το ενα cell και κρατησω τα αλλα δυο αυτο τι σημαινει πρακτικα?λιγοτερα mha αρα λιγοτερο χρονο πτησης?λιγοτερη δυναμη?τι μειωνεται ουσιαστικα και τι χανω?ευχαριστω πολυ

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:00 am
από Mogolos
Ιδια mha διαφορετικά volt. Με λίγα λόγια χανεις 4,2 volt.
Αν είναι 3σελη, γίνεται 2 σελη. Απλά πραγματα :p
Παραδειγμα:
Εστω ότι εχεις ενα μοτεράκι 1000ΚV. Με 3σελη θα γύριζε με
1000 Χ 12,6= 12600 στροφές
Τώρα με την 2 σελη θα είναι 1000 Χ 7,4 = 7400 στροφες

Καταλάβες ή να κάνω και κακα?:D

Φιλικά Γιαννης

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:14 am
από μανος
οποτε γιαννη το 1200kv μοτερακι που εχω θα γυριζει με 8880 στροφες,αξιζει να το βαλω ετσι πανω?θα τραβαει?(λυπησου με και μη κανεις και κακα).χαχαχα!

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:22 am
από Mogolos
σε foam το εχεις? Ποσο βαρος εχει?
Το πιο πιθανό ειναι να πρέπει να αλλαξεις προπέλα.
Αν για παράδειγμα εχεις 8Χ6 θα πάς σε 10Χ6. Λιγοστεύοντας τις στροφές θα χάσεις ταχύτητα. Αρα για να πετάξεις θα πρέπει να πάεις ροπή και οση. Συνεπώς πρέπει να ανέβεις σε διάμετρο προπέλας.

Αν εχεις και αλλη τετοια μπαταρία μπορείς να κάνεις 2 πραγματα.
1. Να κρατησεις τα σελ που δουλεύουν περιμένοντας να κοπανήσεις και αλλη, ωστε να φτιαξεις μια νεα
2. Να τις βαλεις σε ΣΕΙΡΑ οπότε θα αποκτήσεις μια 5σελη και το αεροπλανακι θα γίνει πυραυλος!!! χαχαχαχαχα
Προσεχε όμως. Τσεκαρε εαν το μοτερ και το esc αντέχουν 5σελ

ps: Φυσικά υπάρχει και το σενάριο να την κρατήσεις 2σελη. Να εισαι σιγουρος ότι σε λίγότερο από 12 μηνες θα σου χρειαστεί για μεγαλύτερο σκάφος. χοχο

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:33 am
από μανος
μαλιστα καταλαβα μου το εκανες νιανια.το αεροπλανο ειναι φοαμενιο με προπελα 9x47.επειδη εχω αλλες δυο λεω να μην μπλεξω σε αλλαγες να κρατησω τα καλα cells και αμα χρειαστω να τραβηξω απο εδω.τωρα που ουσιαστηκα θα αποθηκευτη,φανταζομαι για καιρο πρεπει να αποφορτιστει?(τα cell που θα κρατησω).

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:37 am
από asterixx25
Για επισκευή αν θέλεις δές και εδώ._Β_Ο

http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=5415.0


Η μπαταρία όταν πρόκειται να αποθηκευτεί θα πρέπει η τάση του κάθε στοιχείου να πέσει στα 3.8-3.85V/cell

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:40 am
από Mogolos
μανος έγραψε: μαλιστα καταλαβα μου το εκανες νιανια.το αεροπλανο ειναι φοαμενιο με προπελα 9x47.επειδη εχω αλλες δυο λεω να μην μπλεξω σε αλλαγες να κρατησω τα καλα cells και αμα χρειαστω να τραβηξω απο εδω.τωρα που ουσιαστηκα θα αποθηκευτη,φανταζομαι για καιρο πρεπει να αποφορτιστει?(τα cell που θα κρατησω).


Στα 3,85 περιπου ειναι για αποθήκευση, όπως λέει και ο αστερίξ

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 9:57 am
από μανος
asterixx25 έγραψε: Για επισκευή αν θέλεις δές και εδώ._Β_Ο

http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=5415.0


Η μπαταρία όταν πρόκειται να αποθηκευτεί θα πρέπει η τάση του κάθε στοιχείου να πέσει στα 3.8-3.85V/cell

οτι χρειαζομουνα για κοψε ραψε.θα ασχοληθω τις επομενες μερες ~!!για τυχον αποριες θα με ξαναδιαβασετε!=B=σας ευχαριστω ολους!

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 10:04 am
από Mogolos
μανος έγραψε: οτι χρειαζομουνα για κοψε ραψε.θα ασχοληθω τις επομενες μερες ~!!για τυχον αποριες θα με ξαναδιαβασετε!=B=σας ευχαριστω ολους!


Ελπίζω όχι στις εφημερίδες_Β_Ο

χαχαχαχα

Απάντηση: lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 11:06 am
από asterixx25
Mogolos έγραψε: Ελπίζω όχι στις εφημερίδες_Β_Ο

χαχαχαχα




Ούτε κανένας παπάς...:D :p

Απάντηση: χτυπημένη lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 13, 2010 11:34 am
από pilot-stelios
Επισης φιλε μου αν εχεις καποιο θερμικο αεροπλάνο τοτε κρατα την για να δινεις ρευμα στο starter του κινητηρα...Αντι να χρειαζεται να ανοιγεις το καπο του αυτοκινητου!!Πολυ χρησιμο!!!Εμεις ολο του Μογγόλου παιρνουμε!!!
(Χεχεχεχεχε)))