Σελίδα 1 από 2
fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 21, 2010 10:50 pm
από phoenix2
Καλησπέρα
Εχω την απορια του που υπερτερει ως υλικο για μοντελα το fiberglass εναντι του μπαλσα. ΕΙναι πιο ανθεκτικο σε κακες στιγμές; Επισκευάζεται ευκολα; Πεταει εξισου καλα με το μπαλσα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 7:50 am
από Mogolos
Το "γυαλί" ειναι πιο "δυνατό. Σου επιτρέπει να έχεις περισσότερο χωρο, μεσα στο σκάφος μιας και δεν χρειάζεται τοσους δομεις. Βαφεται ευκολα, και δεν μουλίιάζει από τα καυσιμα.
Ακομα, μιας και τα σκάφη βγαίνουν από καλούπι, μπορεις να έχεις όση λεπτομέρια θες (πανελς, πριτσινια κλπ).
Στις επισκευές ειναι το ιδιο πράγμα. Απλά δουλεύεις με διαφορετικά υλικά. Φυσικά μηλάμε για απλά χτυπήματα, όχι να γινει παζλ το σκάφος!
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 3:05 pm
από nasa
...έχω προσέξει πως υπάρχουν εταιρείες (π.χ. CMPro) που χρησιμοποιούν fiberglass για το fuselage και balsa για τις πτέρυγες...
Υπάρχει κάποιος λόγος που γίνεται αυτό?...έχει αυτός ο συνδυασμός κάποια αβαντάζ?
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 3:34 pm
από Τρύφωνας
Αγαπητόι φίλοι του χόμπι,
Το ξύλο έχει το αβαντάζ της ελαστικότητας και της στιβαρής "γεωδετικής" κατασκευής.........
Ο πολυεστέρας έχει το αβαντάζ της γρήγορης κατασκευής (καλουπωτή) ειδικά εαν το θέμα είναι με κουρμπαριστές επιφάνειες.....
Προσωπικά πιστεύω πως το ξύλινο αεροπλάνο είναι καλλίτερο μιας και αν συμβεί ζημιά είναι πιο εύκολο να επισκευαστεί....Το Φάϊμπεργκλας όχι. Χάνει την συνοχή του και με την επισκευή βαραίνει απο τις ενισχύσεις.... Στην πτήση οι στρεβλώσεις του ξύλου είναι μικρότερες απο του Φάϊμπεργκλας....
Ανάλογα με το πως το βλέπει ο καθένας πράττει και για την ανάγκη του.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 9:51 pm
από phoenix2
Υπάρχε φοαμενιο αεροπλανο που να πλησιαζει σε πτητικα χαρακτηριστικα ενα μπαλσινο αν υποθεσουμε οτι πεταει σε μερα με ασθενη ανεμο?
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 10:41 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Κάθε υλικό έχει τα δικά του χαρακτηριστικά Κάποια θετικά και κάποια αρνητικά
Δύσκολα ένα φοαμ θα μπορούσε να πετά σαν μπαλσινο Ένας δραστικός παράγοντας είναι η διάφορα βάρους Σημαντικό ρόλο παίζει και η δυνατότητα διαμόρφωσης της αεροτομής
πχ λόγω του ότι πρέπει να υπάρχει κάποια μηχανική αντοχή στο φοαμ δεν μπορεί να είναι όσο λεπτομερής θα έπρεπε
Υπάρχουν όμως κάποια μοντέλα epp (υλικό σαν το φοαμ αλλα πολύ ανθεκτικότερο) που μπορούν να πετάξουν κάτω από συνθήκες ανέμου (σε λογικά πάντα πλαίσια) όπως το t28 Trojan της parkzone η το mentor της multiplex Ακόμη και αρκετοί τύποι ανεμόπτερων απο epp έχουν ανοχή στον άνεμο
Αν το ψάξεις σίγουρα θα βρεις και άλλα μα σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν την αδράνεια και υπόσταση ενός μπαλσινου σε αντίστοιχο μέγεθος
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 11:12 pm
από phoenix2
Το ΕΡΟ ειναι παρομοι με το ΕΡΡ?
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 11:31 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Όχι δεν είναι το ίδιο είναι πολύ υποδεέστερο υλικό (κινέζικη παραλαγή)
Δεν έχει την αντοχή του epp ......... κολλάει με ca για φοαμ αλλα είναι πολύ φθηνότερο και ευτελέστερο
Μπορεί να είναι κατάλληλο για μικρά gws (εταιρία που το χρησιμοποιεί) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι epp
Ακόμη και τα υπόλοιπα epp διαφέρουν μεταξύ τους πχ το ELAPOR της multiplex το θεωρώ καλύτερο από το Z-FOAM της parkzone μα αυτά τα δύο έχουν κοινά χαρακτηριστικά .........το epo είναι ακόμη ποιο κάτω .....πάντα κατα την δική μου οπτική ματιά
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 12:18 pm
από phoenix2
Τελικα πιο υλικο τυπου foam πεταει καλύτερα και ταυτοχρονα επιδεχεται ευκολη επισκευη?
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 12:38 pm
από ο Λακης ο Λωτος
Ellapor(multiplex) & Z-Foam (Parkzone)
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 3:40 pm
από Αντώνης Κριτζάς
όλα τα epp έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά στο θέμα ανθεκτικότητα -επισκευή αλλά μη ξεχνάς ότι πετάς το αεροπλάνο και όχι το υλικό.........πρέπει και να σου αρέσει λίγο Όσο για την πτήση δεν έχει να κάνει μόνο με το υλικό αλλά την γενικότερη κατασκευή του και φυσικά την αεροτομή του και τον τύπο του
Εσύ τι ψάχνεις ?Έχεις κάτι στο μυαλό σου
Τώρα πως γύρισε το θέμα στα φοαμ .........είναι κάτι που μου λέει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος σε Υλικά κατασκευής ηλεκτρικών αερομοντέλων
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 4:23 pm
από kordi
Υπάρχει και συνδιασμός των δυο (Foam &Fiberglass) με πολύ καλά αποτελέσματα.
θέλει όμως πολυυυυυυυυυ δουλειά.
http://www.jepe.org/finishing%20foam/finishing%20foam.htm
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 4:56 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ένας βασικός λόγος (μετά το κόστος) που υπάρχουν τα φοαμ είναι το μικρό βάρος με συνέπεια τις λιγότερες απαιτήσεις σε κινητήρα και ενέργεια
Στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλά φτερά συνδυασμού φοαμ και μπάλσα κλπ (το αναφέρω για τους νεότερους φίλους μας)
όλα γίνονται όταν υπάρχει όρεξη για δουλεία
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 9:15 pm
από phoenix2
Ψαχνω για ενα scale φοαμ warbird με φτερο οχι λιγοτερο από 130 εκ. και να πεταει για φελιζολ ικανοποιητικα. Κατι σε P51 ή HELLCAT.
Θα ήθελα τις προτασεις σας.
Απάντηση: fiberglass
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 25, 2010 9:19 pm
από Αντώνης Κριτζάς
έχεις πτητική εμπειρία?