Σελίδα 1 από 1

ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 09, 2010 11:10 am
από Antoniso
Γεια, εχω ενα honey Bee FP, που τυχαινει και το αγαπημενο μου ελικοπτερο, το οποιο παρουσιαζει το εξης προβλημα. Οταν το κυταω απο τη δεξια μασκα, δηλ ο υποθετικος πιλοτος του με εχει μπροστα δεξια, χανω το σημα. Δεν γινεται σκοτωμος απλα υπονοια διακοπης στο throtle, προφταινεται... Επισης το φαινομενο συμβαινει σε μικρες αποστασεις, μακρια και ψηλα και γρηγορα, παει καλα. Σκεφτομαι μηπως εχει σπασει καπου το καλωδιο της κεραιας, αυτο υπαρχει τροπος να το δουμε χωρις να το κοψουμε? Η κεραια ειναι περασμενη στο πλαισιο και στα skid χωρις να διασταυρωνεται πουθενα με τον εαυτο της. Ευχαριστω!:-\

Απάντηση: ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 09, 2010 11:16 am
από Mogolos
Τι Τ/Κ εχεις?

Κάνε range τεστ
Πιθανον να μπαίνεις στον "κονο" του σηματος

Απάντηση: ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 10, 2010 4:53 pm
από Antoniso
Γεια, της e-sky, μαμας, στα fm 035-κατι, απο range δεν εχει διακοπτη check αλλα ως εκει που το βλεπω, 100μ, παει μια χαρα...Κωνος σηματος?...πρωτακουστος ορος. Πες κατι ακομα...Ευχαριστω!

Απάντηση: ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 10, 2010 5:50 pm
από Αντώνης Κριτζάς
από την επαφή μου με την εν λόγω τηλ/ση θα σου πω να βάλεις φερίτες στο καλώδιο του speed control ίσως και στα servos και θα σταματήσουν τα προβλήματα
Το πρόβλημα παρουσιάζεται επειδή ο δέκτης ταπώνεται από παράσιτα που δημιουργούν το μοτέρ και τα servos
Αν μπορείς όμως φρόντισε να πάρεις μία ποιο αξιόπιστη τηλ/ση
πρακτικά κώνος δεν υπάρχει στην τηλ/ση μια και την κουνάς συνεχώς αλλά και το μοντέλο δεν είναι σταθερό
Θεωρητικά όμως φαντάσου ότι κρατάς μια ομπρέλα και η κεραία είναι από πάνω
Κάτω από την ομπρέλα υπάρχει ελάχιστο σήμα μια και ο λοβός εκπομπής πηγαίνει ευθεία πάνω από την ομπρέλλα
Αυτά συμβαίνουν σε πομπούς άλλου τύπου όπως ραδιοφωνικούς και διαφορετικού τύπου κεραίες όπως ground plane η yagi

Απάντηση: ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 04, 2010 12:03 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Εγω παιδια νομιζω οτι πρωτα απο ολα για να μην ξοδευει λεφτα ο φιλος μας καλυτερα να
δοκιμασει να βγαλει πιο εξω την κεραια του δεκτη και να μην ειναι μπλεγμενο το καλωδιο
της κεραιας με τα καλωδια των σερβο και της τροφοδοσιας.
Καλο θα ειναι η κεραια να βγει στα σκιντ του ελικοπτερου σε ενα πλαστικο μακαρονι που θα δενεται με μικρα ταιραπ στα σκιντ.
Αν εξακουλουθει το προβλημα τοτε παρε οπως σου ειπε ο Αντωνης φεριτακια.
Ευχομαι να λυθει το προβλημα σου.
Με Αγαπη
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Απάντηση: ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 04, 2010 12:39 pm
από Αντώνης Κριτζάς
………..μου έχει τύχει αρκετές φορές με κάτι μοντελάκια entry level που τα πουλάνε με ευτελέστατες 35άρες τηλ/σεις να χαθεί το σήμα για κάποια δεύτερα … …..όμως μια και όλα ήταν αεροπλάνα με λίγο κυνήγι η τύχη η κατάσταση σώθηκε Πιστεύω ότι σε καμία από αυτές δεν θα υπήρχε αίσιο αποτέλεσμα αν πετούσαμε ελικόπτερο
Γι αυτό λέω ότι οι ελικοπτεράδες πρέπει να είναι διπλά απαιτητικοί και προσεκτικοί με το σύστημα τους

Απάντηση: ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΗΜΑ, ζητειται εμπειρικη προσεγγιση στο θεμα κεραια fm.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 04, 2010 12:59 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Αντωνη μου ποσο αληθεια ειναι αυτα που λες.
Ναι το ελικοπτερο δυστυχως ειναι πολυ απαιτητικο στην πτηση του.
Μπορεις να το παρομοιασεις σαν τον τυπο που περπαταει πανω στην μπαλα.
Δεν εχει καμμια σχεση με το αεροπλανο το οποιο αν το τριμαρεις σωστα, πεταει μονο του.