Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Παιδιά για εξηγήστε κιόλας. Αν και είδα λάθος σοβαρό στον τρόπο που το ρυμουλκό τραβούσε το ανεμόπτερο....Τρελλή γωνία ανόδου!!!
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
tanfoglio έγραψε: ↑Παιδιά για εξηγήστε κιόλας. Αν και είδα λάθος σοβαρό στον τρόπο που το ρυμουλκό τραβούσε το ανεμόπτερο....Τρελλή γωνία ανόδου!!!
Γιώργος
Πολύ σωστό το μάτι σου Γιώργο!!!! Αυτός ήταν και ο λόγος!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Ρε παίδες, τι είναι αυτά που κάνετε....w
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
3d το σηκωσανε....Θελει.. αργα σταδιακα και 40-45 γωνιες να φυγει το πρωτο και πολυ βαθμιαια να παρουν υψος ΠΟΛΥ παραπανω και μετα απαγκιστρωση.. αφου εχει στριψει το 1ο και το δευτερο δεν κανει καθολου drafting στον αερα του πρωτου....
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Ωραίο και χρήσιμο βίντεο
λυπάμαι για την ζημία σου, ελπίζω να εξήγησες με ηρεμία στην κοπέλα που ρώταγε γιατί δεν έσπασε.
Οι θεατές , και βοηθοί κάνουνε κάτι ερωτήσεις, που .....σε στέλνουνε.
Ο ίδιος δεν έχω ασχοληθεί με το τράβηγμα ανεμόπτερου.
Υπάρχουν και οι ειδικοί που θα μας εξηγήσουν αναλυτικά._Β_Ο
Αυτό που είδα εγώ και κατάλαβα απο την εμπειρία μου,
είναι μια βιασύνη στην όλη διαδικασία,<,<,<
μεγάλη γωνία ανόδου στην ρυμούλκηση,
και γιατί να αρχίσετε τον κύκλο ανόδου τόσο νωρίς.
λυπάμαι για την ζημία σου, ελπίζω να εξήγησες με ηρεμία στην κοπέλα που ρώταγε γιατί δεν έσπασε.
Οι θεατές , και βοηθοί κάνουνε κάτι ερωτήσεις, που .....σε στέλνουνε.
Ο ίδιος δεν έχω ασχοληθεί με το τράβηγμα ανεμόπτερου.
Υπάρχουν και οι ειδικοί που θα μας εξηγήσουν αναλυτικά._Β_Ο
Αυτό που είδα εγώ και κατάλαβα απο την εμπειρία μου,
είναι μια βιασύνη στην όλη διαδικασία,<,<,<
μεγάλη γωνία ανόδου στην ρυμούλκηση,
και γιατί να αρχίσετε τον κύκλο ανόδου τόσο νωρίς.
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Ευχαριστω πρωτα απο ολα αυτους που συμπονουν την ζημια του ανεμοπτερου μου οπως και του φιλου που διεθεσε το αεροπλανο του και υπεστει σημαντικες ζημιες οπως και εγω, αλλα και του χειριστη που μου εκανε την ρυμουλκηση.
Λοιπον για το προκειμενο, ''τις εφταιξε'' θα μιλησω συμφωνα με την εμπειρια μου η οποια ειναι αρκετη αφου πεταω χωρις διακοπη 24 χρονια, νομιζω αρκετη εμπειρια !
1) Το σημειο συνδεσεως με το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν ηταν λαθος οπως ειπαν μερικοι (Ας ανατρεξουμε σε αντιστοιχα βιντεο ρυμουλκησης)
2) Το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν ηταν over powered με συνεπεια οι χειρισμοι ανοδου θα πρεπει να ειναι ''γλυκοι'' και οχι τετοια ανοδο.
3) Το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν επρεπε να στρεψει προς τα δεντρα (σε καμμια περιπτωση) για να μπορεσει να αφησει μεγαλυτερο πεδιο εγκαταληψεις μου για την απασφαλιση ρυμουλκησης ''εγκαταλειψη''
4) Σε περιπτωση που το αεροπλανο βλεπει οτι για καποιο λογο ''σηκωνει μουρη'' ανεξελεκτα τοτε θα πρεπει να ''κρατησει'' τον κινητηρα του για να ''στολαρει'' τεχνητα και να ερθει σε καθοδικη πορεια η οριζοντια για να διατηρησει την ταχυτητα του και να μην στολαρουν και τα δυο μαζι (δειτε στο βιντεο λιγο πριν την ανεξελεχτη καθοδο του ανεμοπτερου πως σταδιακα ερχεται το στολαρισμα και ''παιζουν'' τα φτερα του'').
5) Παντοτε πρεπει να υπαρχει συνεχης επικοινωνια των δυο χειριστων για επερχομενη εγκαταλειψη (Πραγμα που δυστυχως δεν εγινε αφου και οι δυο μας ''παγωσαμε'' αδικαιολογητα και ιδιαιτερα εγω με την περισσοτερη εμπειρια).
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι παραδεχομαι οτι εφταιγα εγω γιατι ενημερωσα πολλη λιγο εως καθολου τον χειριστη του ρυμουλκου για τις δυσκολιες που δυστυχως για αυτον ηταν και η πρωτη του ρυμουλκηση (ευχομαι οχι και η τελευταια)
Γειρασκω αει διδασκομενος.
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Λοιπον για το προκειμενο, ''τις εφταιξε'' θα μιλησω συμφωνα με την εμπειρια μου η οποια ειναι αρκετη αφου πεταω χωρις διακοπη 24 χρονια, νομιζω αρκετη εμπειρια !
1) Το σημειο συνδεσεως με το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν ηταν λαθος οπως ειπαν μερικοι (Ας ανατρεξουμε σε αντιστοιχα βιντεο ρυμουλκησης)
2) Το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν ηταν over powered με συνεπεια οι χειρισμοι ανοδου θα πρεπει να ειναι ''γλυκοι'' και οχι τετοια ανοδο.
3) Το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν επρεπε να στρεψει προς τα δεντρα (σε καμμια περιπτωση) για να μπορεσει να αφησει μεγαλυτερο πεδιο εγκαταληψεις μου για την απασφαλιση ρυμουλκησης ''εγκαταλειψη''
4) Σε περιπτωση που το αεροπλανο βλεπει οτι για καποιο λογο ''σηκωνει μουρη'' ανεξελεκτα τοτε θα πρεπει να ''κρατησει'' τον κινητηρα του για να ''στολαρει'' τεχνητα και να ερθει σε καθοδικη πορεια η οριζοντια για να διατηρησει την ταχυτητα του και να μην στολαρουν και τα δυο μαζι (δειτε στο βιντεο λιγο πριν την ανεξελεχτη καθοδο του ανεμοπτερου πως σταδιακα ερχεται το στολαρισμα και ''παιζουν'' τα φτερα του'').
5) Παντοτε πρεπει να υπαρχει συνεχης επικοινωνια των δυο χειριστων για επερχομενη εγκαταλειψη (Πραγμα που δυστυχως δεν εγινε αφου και οι δυο μας ''παγωσαμε'' αδικαιολογητα και ιδιαιτερα εγω με την περισσοτερη εμπειρια).
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι παραδεχομαι οτι εφταιγα εγω γιατι ενημερωσα πολλη λιγο εως καθολου τον χειριστη του ρυμουλκου για τις δυσκολιες που δυστυχως για αυτον ηταν και η πρωτη του ρυμουλκηση (ευχομαι οχι και η τελευταια)
Γειρασκω αει διδασκομενος.
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
όπως είπες προς αποφυγή και γνώση.............την επόμενη φορά όλα θα πάνε καλά και μετά τις γιορτές όταν τελειώνει το εορταστικό θα μπορούσαμε να το δοκιμάσουμε με ρυμουλκό το arising star που έχει πολύ περισοτερη δύναμη
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Γεια σου βρε Αντωνη μου.
Να εχεις καλες γιορτες με Υγιεια πανω απο ολα+(*)
Σου ευχομαι οτι καλυτερο.
Επισκευαζω και ετοιμαζομαι.
Χρονια πολλα σε ολους και Καλες γιορτες:>>>
Να εχεις καλες γιορτες με Υγιεια πανω απο ολα+(*)
Σου ευχομαι οτι καλυτερο.
Επισκευαζω και ετοιμαζομαι.
Χρονια πολλα σε ολους και Καλες γιορτες:>>>
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑Ευχαριστω πρωτα απο ολα αυτους που συμπονουν την ζημια του ανεμοπτερου μου οπως και του φιλου που διεθεσε το αεροπλανο του και υπεστει σημαντικες ζημιες οπως και εγω, αλλα και του χειριστη που μου εκανε την ρυμουλκηση.
Λοιπον για το προκειμενο, ''τις εφταιξε'' θα μιλησω συμφωνα με την εμπειρια μου η οποια ειναι αρκετη αφου πεταω χωρις διακοπη 24 χρονια, νομιζω αρκετη εμπειρια !
1) Το σημειο συνδεσεως με το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν ηταν λαθος οπως ειπαν μερικοι (Ας ανατρεξουμε σε αντιστοιχα βιντεο ρυμουλκησης)
2) Το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν ηταν over powered με συνεπεια οι χειρισμοι ανοδου θα πρεπει να ειναι ''γλυκοι'' και οχι τετοια ανοδο.
3) Το αεροπλανο ρυμουλκησης δεν επρεπε να στρεψει προς τα δεντρα (σε καμμια περιπτωση) για να μπορεσει να αφησει μεγαλυτερο πεδιο εγκαταληψεις μου για την απασφαλιση ρυμουλκησης ''εγκαταλειψη''
4) Σε περιπτωση που το αεροπλανο βλεπει οτι για καποιο λογο ''σηκωνει μουρη'' ανεξελεκτα τοτε θα πρεπει να ''κρατησει'' τον κινητηρα του για να ''στολαρει'' τεχνητα και να ερθει σε καθοδικη πορεια η οριζοντια για να διατηρησει την ταχυτητα του και να μην στολαρουν και τα δυο μαζι (δειτε στο βιντεο λιγο πριν την ανεξελεχτη καθοδο του ανεμοπτερου πως σταδιακα ερχεται το στολαρισμα και ''παιζουν'' τα φτερα του'').
5) Παντοτε πρεπει να υπαρχει συνεχης επικοινωνια των δυο χειριστων για επερχομενη εγκαταλειψη (Πραγμα που δυστυχως δεν εγινε αφου και οι δυο μας ''παγωσαμε'' αδικαιολογητα και ιδιαιτερα εγω με την περισσοτερη εμπειρια).
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι παραδεχομαι οτι εφταιγα εγω γιατι ενημερωσα πολλη λιγο εως καθολου τον χειριστη του ρυμουλκου για τις δυσκολιες που δυστυχως για αυτον ηταν και η πρωτη του ρυμουλκηση (ευχομαι οχι και η τελευταια)
Γειρασκω αει διδασκομενος.
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Παρακολουθώντας 2ή φορά το βίντεο σου, πρόσεξα ότι 8-10 μέτρα δεξιά απο το σημείο πτώσης του ανεμοπτέρου ήταν παρκαρισμένο ενα σκούρο τζίπ.
Ευτυχώς που δεν έπεσες και στο τζίπ και οι ζημιές ήταν μόνο στα μοντέλα και στην υπερυφάνεια σας.
Δυστηχώς όταν χαλαρώνεις έρχεται το ΑΤΥΧΗΜΑ.
Όσα χρόνια και άν πετάς._Β_Ο
Ασφαλής και καλές πτήσεις.
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Υπερηφανεια ειναι οπως γνωριζεις να παραδεχεσε τα λαθη σου και να τα αναγνωριζεις!!!!
Πολλοι οι πιλοταραδες αλλα κανεις δεν παραδεχεται τα λαθη του για να γινει καλυτερος!!!
Γι' αυτο τον λογο και μονο εβαλα το βιντεο για να το δουν οι καινουργιοι αλλα και για να μαθαινουν οι παλιοι
Αν ειχα λοιπον την ψωρο υπερηφανεια που νομιζουν μερικοι τοτε δεν θα εβαζα και το βιντεο για να εκθεσω τον εαυτο μου αλλα θα καθομουν στις ''δαφνες'' μου και θα εκθιαζα τον εαυτο μου με τα οσα εχω επιτυχει κανωντας τον εκπεδευτη και τον ''μεγαλο'' σε ολους.
Ευχαριστω πολυ..... Μαρια Αλιφερη!!!
Πραγματικα εβαλα το βιντεο μονο και μονο για να μαθουμε κατι και τιποτε αλλο!!!!
Πολλοι οι πιλοταραδες αλλα κανεις δεν παραδεχεται τα λαθη του για να γινει καλυτερος!!!
Γι' αυτο τον λογο και μονο εβαλα το βιντεο για να το δουν οι καινουργιοι αλλα και για να μαθαινουν οι παλιοι
Αν ειχα λοιπον την ψωρο υπερηφανεια που νομιζουν μερικοι τοτε δεν θα εβαζα και το βιντεο για να εκθεσω τον εαυτο μου αλλα θα καθομουν στις ''δαφνες'' μου και θα εκθιαζα τον εαυτο μου με τα οσα εχω επιτυχει κανωντας τον εκπεδευτη και τον ''μεγαλο'' σε ολους.
Ευχαριστω πολυ..... Μαρια Αλιφερη!!!
Πραγματικα εβαλα το βιντεο μονο και μονο για να μαθουμε κατι και τιποτε αλλο!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
την καλησπερα και απο εμενα,ο λεγομενος χειριστης του ρυμουλκου για να λυσουμε καποιες αποριες.πρωτον, το ρυμουλκο ητανε foam, δευτερον το elevator ηταν φουλ νταουν διοτι απο την απογειωση τραβουσε τη ανηφορα, και αριστερα απο μονο του ,τριτον πρεπει να ηταν η αποσταση ρυμουλκησης μικρη και αυτο γιατη ο αερας ηταν βορειο δυτικος και οσοι γνωριζουν τον χωρο δεν ειχαμε το περιθωριο για μεγαλυτερη αποσταση(foam δυναμη?) και ανεμοπτερο 4 μετρα.ευτυχως η ζημειες δεν ηταν μεγαλες.ηταν τολμηρο πιστευω και απο εμενα να ρυμουλκυσω για πρωτη φορα και με foam και του φιλου Μαριου.τελος καλο ολα καλα αφου δεν προεκυψε κανενα ατυχημα.καλες γιορτες να εχουμε,και καλες πτησεις. με υγεια.!s!2
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
Ενας σημαντικος παραγοντας που πρεπει να πουμε ειναι οτι οι αδρανειες (διαφορα μεταξυ φοαμενιου ρυμουλκου και γλασσ ανεμοπτερου) επεξαν τοτε καθοριστικο ρολο στο αποτελεσμα.
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑Υπερηφανεια ειναι οπως γνωριζεις να παραδεχεσε τα λαθη σου και να τα αναγνωριζεις!!!!
Πολλοι οι πιλοταραδες αλλα κανεις δεν παραδεχεται τα λαθη του για να γινει καλυτερος!!!
Γι' αυτο τον λογο και μονο εβαλα το βιντεο για να το δουν οι καινουργιοι αλλα και για να μαθαινουν οι παλιοι
Πραγματικα εβαλα το βιντεο μονο και μονο για να μαθουμε κατι και τιποτε αλλο!!!!
Όσοι δεν το κατάλαβαν Μάριε, κακώς. Όλοι μαθαίνουμε, κανένας δεν τα ξέρει όλα. Μπράβο σε σένα και τον andreastwin για τον τρόπο που σκέφτεστε να βοηθήσετε και τους υπόλοιπους να μην ξαναγίνουν τα ίδια λάθη. Εμένα η μεγαλύτερη αγωνία μου είναι ο κόσμος που παρακολουθεί. Όχι για την περηφάνεια μου, αλλά για να μην χτυπήσει κανένας και ειδικά παιδί!
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Προς αποφυγη και γνωση!!!!!!
ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑Γεια σου βρε Αντωνη μου.
Να εχεις καλες γιορτες με Υγιεια πανω απο ολα+(*)
Σου ευχομαι οτι καλυτερο.
Επισκευαζω και ετοιμαζομαι.
Χρονια πολλα σε ολους και Καλες γιορτες:>>>
για σου Μαριε,και καλες γιορτες.+(*)!s!2