μέτρηση με dial indicator
μέτρηση με dial indicator
Πήρα ένα dial indicator για να μετρήσω – ρυθμίσω την fanα του ελικοπτέρου. Παρατήρησα όμως ότι στη περίμετρο (εκεί δηλαδή που είχα σκοπό να μετρήσω με το dial indicator) της fanας υπάρχουν ατέλειες, προεξοχές, που φαίνονται πολύ καλά ακόμα και με το μάτι. Τι κάνω τώρα? Λιμάρω?
Απάντηση: μέτρηση με dial indicator
tasosgi έγραψε: ↑Πήρα ένα dial indicator για να μετρήσω – ρυθμίσω την fanα του ελικοπτέρου. Παρατήρησα όμως ότι στη περίμετρο (εκεί δηλαδή που είχα σκοπό να μετρήσω με το dial indicator) της fanας υπάρχουν ατέλειες, προεξοχές, που φαίνονται πολύ καλά ακόμα και με το μάτι. Τι κάνω τώρα? Λιμάρω?
Όχι δεν λιμάρεις, έτσι εύκολα το ξαναβάζεις και τελείωσες.
Το εξάρτημα αυτό κανονικά πρέπει να είναι ζυγοσταθμισμένο, αλλιώς θα έχεις κραδασμούς.
Καταστροφική κατάσταση για ελικόπτερο.
Πές μας όμως ποιο ελικόπτερο έχεις;
και τι εννοείς dial indicator;
Μήπως λές ψηφιακό παχύμετρο;
Απάντηση: μέτρηση με dial indicator
Στη φώτο έχω ένα dial indicator. To πρόβλημα είναι ότι η fanά, η οποία είναι πλαστική, έχει στη περίμετρο ατέλειες-προεξοχές που καθιστούν αδύνατη τη σωστή μέτρηση με το dial indicator. Το heli είναι το Vibe90SG
- Συνημμένα
-
- diali.jpg (5.8 KiB) Προβλήθηκε 425 φορές
Απάντηση: μέτρηση με dial indicator
Κανενα προβλημα Τασο. Κανε το στον συμπλεκτη. Συνηθως εκει το κανουμε λογω μεγαλυτερης εκκεντρης μαζας. Αν δεις μεγαλη αποκλιση τον γυρνας 180 μοιρες. Αν το καρε της φανας δεν ειναι βιδωτο στον στροφαλο (συνηθες στα 90αρια μοντελα) τοτε μπορεις να γυρισεις και το καρε και να το ξαναβιδωσεις. Αν το καρε ειναι βιδωτο στο στροφαλο τοτε δυστυχως μπορεις να γυρισεις μονο τον συμπλεκτη. Σπανια θα δεις βελτιωση κραδασμων φερνοντας την φανα.
Απάντηση: μέτρηση με dial indicator
αυτό είναι το εξάρτημα που σε προβληματίζει;