Σελίδα 1 από 1
coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 7:52 pm
από phoenix2
καλησπερα
Είμαι ετοιμος να αγορασω το coota και μιας και δεν εχω εμπιρεια στα αμφιβια θέλω να με ενημερωσετε αν ειναι μοντελο που μπορει ευκολα ή δυσκολα να αναποδογυρισει κατα την αποθαλλασωση ή προσθαλλασωση και να γινει μουσκεμα ( τα ηλεκτρονικα του προφανώς). Εχει καποια αδιαβροχηκότητα αν κάτσει στραβή?
Ευχαριστώ προκαταβολικα
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 8:36 pm
από Αντώνης Κριτζάς
καλησπέρα
Αυτό που πρέπει να κατανοήσεις πρώτα από όλα είναι ότι αυτά τα μοντέλα είναι φτιαγμένα για λίμνη Δηλαδή απόλυτη λαδιά και φυσικά γλυκό νερό Την λαδιά άντε και την βρήκες στην θάλασσα αλλά το αλάτι θα τα χαλάσει όλα γρήγορα ακόμη και αν το μοντέλο δεν βραχεί πολύ .......μόνο και μόνο από την αλμύρα
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να προστατέψεις τα ηλεκτρονικά από την υγρασία αλλά όχι από το αλάτι Προφυλακτικά βαζελίνη και λοιπά κάνουν και για τα μοντελάκια μας ........ και μη γελάς
Μπορείς να ντύσεις τον δέκτη με προφυλακτικό (μπαίνει ποιο εύκολα από μπαλόνι) και να βάλεις βαζελίνη σε σημεία που θές να μη πάει υγρασία Σπρέι σιλικόνης θα προστατέψει εν μέρη και τα υπόλοιπα αλλά πάντα από το γλυκό νερό
Πάρε και μια ιδέα για σέρβο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=3926
όπου μπορείς να αντικαταστήσεις το υλικό με υγρή παραφίνη
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 8:46 pm
από bladeskiller
Αν μιλαμε για το γνωστό coota της artech, θα σου πω μερικά πραγματάκια μια και το έχω. Βασικά βγαίνει σε δύο εκδόσεις. Και οι δύο έχουν το ίδιο brushless μοτέρ αλλά η παλιότερη έχει ΝΙΜΗ μπαταρία ενώ η πιο καινούρια δίσελη λίπο. Αυτή με τη ΝΙΜΗ απλά ξέχνα την. Πολύ βάρος και πολύ underpowered κατάσταση. Αλλά και η δίσελη δεν του δίνει αρκετή δύναμη. Απλά περισσότερη διάρκεια λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας. Το δικό μου το δουλεύω με τρίσελη 1500 μιλιαμπερώρια και 20άμπερο ρυθμιστή ταχύτητας γιατί ο μαμίσιος δεν τη σηκώνει.
Ειδικά για αποθαλάσσωση η δύναμη χρειάζεται γιατί αλλιώς αρχίζει τα βατραχάκια και τότε χρειάζεται προσεκτική χρήση του elevator αλλιώς δεν ξεκολλάς από το νερό. Αλλά και στον αέρα ,λόγω της θέσης της προπέλας, θέλει προσοχή γιατί με μια αποτομη γκαζιά σε χαμηλή ταχύτητα έχει την τάση να βουτάει. Επίσης, η προσθαλάσσωση ή και η προσγείωση ,πρέπει να γίνεται με λίγο κινητήρα και όχι "με νεκρά" γιατί πλανάρει το ίδιο καλά όσο κι ένα μπρίκι.
Για τη στεγανότητα τώρα ,ο δέκτης και ο ρυθμιστής είναι τοποθετημένα σε μπαλόνια αλλά τα σερβό των ailerons ,που βρίσκονται στα φτερά ,είναι μεν από την πάνω μεριά αλλά τελείως εκτεθειμένα. Λίγη βαζελίνη επιβάλλεται (μη γελάτε ρε...). Και φυσικά ,αν μιλάμε για θάλασσα κι όχι γλυκό νερό, θα πρέπει να περιμένεις ότι οι ντίζες και γενικά τα εκτεθειμένα μεταλλικά μέρη θα σκουριάσουν πολύ σύντομα.
Παραπέρα, θα πρέπει να ξανακολλήσεις τα μαγνητάκια που κρατάνε το κάλυμα του μοτέρ και την καλύπτρα γιατί είναι κολλημένα με σάλιο και φεύγουν για την πλάκα τους. Επίσης, την πλαστική καρίνα ,θα την βάλεις όπωσδήποτε γιατί μειώνει πολύ την αντίσταση στο νερό. Και φυσικά όχι πολύ ώρα υδροδρόμιση γιατί απορροφάει νερό το φελιζόλ και βαραίνει αρκετά το αεροπλάνο.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 9:33 pm
από phoenix2
Το αεροπλανο το θελω για θαλασσα. Απο τα λεγομενα σας όμως η μανισια κατασταση του μοντελου δε θα διαρκεσει και πολυ ιδιως αν υπαρχει ατυχημα. Με βαλατε σε σκεψεις για να παω για αγορα αλλου μοντελου...
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 9:59 pm
από DjBac
Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το ξέρω, αλλά έχω το ηλεκτρικό Seawind της Great Planes!
http://www.electrifly.com/largeelectrics/gpma1169.html
Σε αυτό έχει ένα σέρβο για aileron, το οποίο και βρίσκεται μέσα στην άτρακτο. Γενικά ποιοτικώς έμεινα ευχαριστημένος, εύκολο στην κατασκευή και το λάτρεψα στις διακοπές! Προσοχή, θέλει αρκετό elevator για να ακούει το rudder στο νερό, και κατα τ'άλλα τίποτα το περίεργο! Με αυτό ευχαριστιέσαι τις προσγειώσεις!!
Πέρασα όλα τα ηλεκτρονικά με αρκετή ποσότητα corrosion-x (Servo, esc, μοτέρ και όλες τις επαφές στις συνδέσεις). Επίσης έβαλα στην ένωση του φτερού απορροφητικό πανί και δεν είχα κανένα πρόβλημα έως τώρα, η χρήση του είναι αποκλειστικά σε θάλασσα. Επειδή όμως είναι σχετικά μικρό, είχα ένα συμβάν όταν είχε λίιιιιγο κύμα! Μπήκε ΟΛΟ μέσα στη θάλασσα, έγινε υποβρύχιο και βγήκε αμέσως. Οι απώλειες ήταν απλά 3 σέρβο, όλα τα υπόλοιπα κανένα απολύτως πρόβλημα!!
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 10:08 pm
από phoenix2
και φαινεται να πεταει πολυ καλα
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 19, 2010 10:42 pm
από Αντώνης Κριτζάς
το υδροπλάνο είναι πολύ εδιαφέρον γενικά αλλα μια και δεν είμαστε απο τα Ιωάννινα έχουμε ένα θεματάκι
Ο Αnkon όμως έχει μια πρόταση
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1476
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 21, 2010 11:18 pm
από phoenix2
Να σας ρωτησω ρε παιδια.
Παιζει το wilga 2000 που με τους πλωτηρες ειναι ψηλοτερα απο την επιφανεια του νερου σε σχεση με το coota να προστατευεται περισσοτερο από τα νερα και αλμυρα?
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 29, 2010 12:44 am
από phoenix2
Τοσο αναξια απαντησης ρε παιδια ηταν η ερωτηση μου?
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 29, 2010 9:00 am
από King Kostas
Έχεις πλάκα.
Δεν θα έλεγα ότι η απόσταση από το νερό θα κάνει κάποια διαφορά σε αυτό που ρωτάς. Σίγουρα όμως με πλωτήρες έρχεσαι καπάκι πολύ πιο εύκολα από ότι με την γάστρα.
Νομίζω ότι αν προστατέψεις το μοντέλο έτσι όπως σου περιγράφουν τα παιδιά, δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Απάντηση: coota
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 29, 2010 9:23 am
από Αντώνης Κριτζάς
Καλημέρα
Ένα υδροπλάνο με πλωτήρες είναι ποιο δύσκολο στην προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση σε σχέση με το αντίστοιχο με τροχούς και πολύ ευκολότερο να τουμπάρει με τα γνωστά αποτελέσματα Σίγουρα όπως προείπε και Κώστας είναι λίγο ασφαλέστερο αν κατεβαίνει με την άτρακτο-γάστρα αλλά και ποιο δύσκολο να ξεκολλήσει στην αποθαλάσσωση άρα θέλει δυνατό μοτέρ και αρκετή ενέργεια πριν το πρώτο up
Κάποιες φορές υπάρχουν ερωτήσεις για μοντέλα που κανείς δεν θα μπορούσε να δώσει σαφή απάντηση αν δεν έχει προσωπική επαφή για να έχει άποψη Για το
wilga 2000 υπάρχουν κάποια βίντεο στο ιντερνέτ και ίσως σου δώσουν μια πρώτη ιδέα
Έχω πετάξει το wilga 2000 του φίλου μας Ευγένιου και αυτό που θα σου πω είναι ότι έχει αρκετό απόθεμα δύναμης ,σηκώνεται σχεδόν άμεσα και πετά πολύ ώρα με μισό γκάζι η δε προσγείωση είναι αρκετά αργή και εύκολη Είναι λίγο ευαίσθητο στα stick αλλά μετά από λίγο το συνηθίζεις Θα το ήθελα λίγο με καλύτερη ποιότητα υλικών γιατί δείχνει ευτελές Νομίζω πως είναι καλή αγορά είτε το πετάς με τροχούς είτε με πλωτήρες
http://www.youtube.com/watch?v=rbmp88oQTKI&feature=related