Σελίδα 1 από 1

Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 21, 2010 3:52 pm
από Aptalikos
Μόλις πήρα το πρώτο μου ελικοπτεράκι το Lama 2-1 για να το πετάξω στο σπίτι και αν τυχόν δεν έχει αέρα να το δοκιμάσω και σε εξωτερικό χώρο. Δυστυχώς δεν έχω καθόλου εμπειρία γενικότερα από τηλεκατευθυνόμενα.

Το χειριστήριο που έχω είναι το WK-2402 τετρακάναλο και αντιμετώπισα μεγάλο πρόβλημα όταν πήγα να το πρωτοπετάξω. Τώρα προσπαθώ να μαζέψω πληροφορίες έτσι ώστε από την δεύτερη προσπάθεια μου να δω κάποια αποτελέσματα. Βασικά στα χειριστήρια το γκάζι για την ανύψωση το έχω στο δεξί μοχλό που έχει αυτόματη επαναφορά και ως εκ τούτου δεν μπορώ να μηδενίσω τη ταχύτητα χωρίς να κρατάω το χειριστήριο. Φαντάζομαι ότι η σωστή θέση είναι στον αριστερό μοχλό.

Πέραν τούτου υπάρχουν κάποιες οδηγίες που αφορούν καθεαυτού την πτήση; Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα (simulator) που μπορώ να συνδέσω το χειριστήριο με το PC και να πειραματιστώ;

Ευχαριστώ.

Απάντηση: Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 21, 2010 11:41 pm
από Αντώνης Κριτζάς
καλησπέρα
Να αρχίσω απο την τηλ/ση σου
πρώτα πρέπει να ξέρεις οτι πρέπει να γίνει σε mode 2 δηλαδή στο αριστερο το throtle και το ruder και στο δεξί το aileron και elevator εδώ θα βρείς πώς αν δεν έχεις το manual http://www.google.gr/search?hl=el&source=hp&biw=817&bih=595&q=wk-2402+transmitter&aq=0&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai
=

Απάντηση: Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 21, 2010 11:47 pm
από Αντώνης Κριτζάς
simulator υπάρχουν πολλά .........ψάξε μέσα στο ανάλογο θέμα του petame
Για αρχή μπορώ να πώ αυτό .......απο τα free αρκετά καλό
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=6766


υπάρχουν αρκετά που μπορούμε να σου πούμε μόλις είσαι έτοιμος

Απάντηση: Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 22, 2010 12:39 am
από Αντώνης Κριτζάς
Αλλα ας ξεκινήσουμε με τα βασικά
Επιλέγεις ένα χώρο με όσο περισσότερη άπλα μπορείς μακριά από τοίχο η έπιπλα για να μη έχεις αναταράξεις από τον αέρα του ελικοπτέρου
Τοποθετείς το ελικόπτερο μπροστά σου έτσι ώστε να κοιτά η ουρά του εσένα
Οι πρώτες πτήσεις δεν πρέπει να γίνουν ψηλότερα από τα 70 -100 cm από το έδαφος
Ανοίγεις προσεκτικά το γκάζι έως ότου το ελικόπτερο σηκωθεί στο μισό μέτρο Αν αρχίσει η μούρη του(πάντα αυτή κοιτάς) να στρίβει δεξιά η αριστερά κάνεις διορθώσεις με το αριστερό stick πάντα με πολύ μικρές κινήσεις Με το δεξί stick ελέγχεις την πλάγια κίνηση όπως και το μπροστά πίσω Σε όλη αυτή την διαδικασία σκοπός σου είναι το ελικόπτερο να κοιτά πάντα μπροστά και να είναι όσο το δυνατόν ακίνητο (εύκολο για αυτό το ελικόπτερο) Αν έχει μόνιμη τάση για συγκεκριμένη κίνηση διορθώνεις από τα τρίμ προσπαθώντας να μένει μόνο του ακίνητο

Επιμένεις μέχρι να είσαι σίγουρος και μετά από αρκετές πτήσεις δοκιμάζεις να το πάς ένα μέτρο μπροστά και πάλι πίσω με την ουρά πάντα προς το μέρος σου μετά με το πλάι και πάει λέγοντας
Κάτι που θα πρέπει να ξέρει είναι ότι δεν πρέπει να κλείνεις απότομα το γκάζι όταν τρομάζεις κάθε φορά που πάει να κτυπήσει κάπου γιατί η ζημιά μπορεί να είναι εξίσου ίδια όταν το ελικόπτερο σκάει κάτω Καλύτερα να έχεις προγραμματίσει μέσα στο μυαλό σου την κίνηση που πρέπει να κάνεις αν υπάρχει περίπτωση να κτυπήσει κάπου

Απάντηση: Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 22, 2010 11:52 am
από Aptalikos
Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες -για έναν αρχάριο όπως εγώ- συμβουλές σου.

Το WK-2402 ήταν σεταρισμένο εξαρχής σε mode 2 αλλά στις ρυθμίσεις που πείραζα το άλλαξα σε mode 1 για αυτό και το πρόβλημα που είχα με το γκάζι. Μάλιστα ενω ακολούθησα τη σωστή διαδικασία να ανοίξω πρώτα τον transmitter μόλις μετά συνέδεσα την μπαταρία του ελικοπτέρου το γκάζι ήταν κατευθείαν στο 50% της ισχύς του και το ελικοπτεράκι έφευγε.

Είναι αλήθεια ότι είναι καλό όταν αδιάζει η μπαταρία να αφήνουμε το ελικόπτερο τουλάχιστον ένα 15-λεπτο μέχρι την επόμενη πτήση;

Ευχαριστώ,

Βασίλης.

Απάντηση: Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 22, 2010 12:16 pm
από Αντώνης Κριτζάς
πρώτα θα σου πώ οτι δεν πρέπει να αδειάζει η μπαταρία Στα πρώτα σημάδια αδυναμίας την αλλάζεις Αν η lipo αποφορτιστεί δεν επανέρχεται
Μετά την πτήση την αφήνεις λίγο να κρυώσει αν έχει ζεσταθεί πρίν την βάλεις για φόρτιση
Ακόμη καλό θα ήταν αφήσεις λίγο και το ελικόπτερο να κρυώσει τα μοτέρ του ανάμεσα στις πτήσεις

Ρυθμίσεις Trimm

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 22, 2010 1:05 pm
από Aptalikos
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ... Αν έχει μόνιμη τάση για συγκεκριμένη κίνηση διορθώνεις από τα τρίμ προσπαθώντας να μένει μόνο του ακίνητο ...


Αυτό γίνεται κατά τη διάρκεια της πτήσης ή μέσα από το menu; Για παράδειγμα -δεδομένου ότι και τα 4 trimm τα έχω στο 50%- αν το ελικόπτερο έχει τάση να φεύγει προς τα εμπρός τότε εν κινήσει, το δεξί-κάθετο trim (σε Mode 2) το πάω προς τα πίσω δηλαδή το ελατώνω το ποσοστό που φαίνεται στην οθόνη κάτω από το 50% και μέχρι να σταθεροποιηθεί;

Απάντηση: Ρυθμίσεις Trimm

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 22, 2010 2:35 pm
από Αντώνης Κριτζάς
μη το βλέπεις σαν ποσοστό τραβάς η σπρώχνεις κλικ και μετά κλικ μέχρι το ελικόπτερο να έρθει σε ισορροπία Αν είπες έχει την τάση για εμπρός κάνε ένα κλικ πίσω με το κάθετο διακοπτάκι που είναι στο δεξί stick Όλα αυτά κατά την διάρκεια της πτήσης Αν νομίζεις πως δεν μπορείς το κατεβάζεις κάνεις διόρθωση και πάλι πάνω Σε λίγο θα το καταφέρνεις ευκολότερα

Καλώδιο σύνδεσης με το PC για Simulator

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 23, 2010 2:41 pm
από Aptalikos
Όλα καλά με τη δεύτερη πτήση. Στην αρχή υπήρχε μία αστάθεια αλλά με την βοήθεια των trimmer έκανα τις διορθωτικές κινήσεις. Πάντως θέλει πολλές μπαταρίες να αδειάσω για να πω ότι το πέταξα στοιχειωδώς. Γι αυτό θα ασχοληθώ και με το πρόγραμμα εξοιμείωσης πτήσεων για να αποκτήσω τουλάχιστον θεωρητική εμπειρία. Γνωρίζεται τι καλώδιο πρέπει να πάρω για να συνδέσω τον Τransmitter Walkera WK-2402 με το laptop;

Ευχαριστώ.

Απάντηση: Οδηγίες πτήσης για Lama 2-1 & simulator

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 08, 2011 12:02 pm
από Aristhewargod
Ειναι πολύ όμορφο ελικόπτερο, αλλά και δύσκολο στο χειρισμό του...