Σελίδα 1 από 1

Ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 27, 2011 12:04 am
από kostikas
γεια σας! θα ηθελα να μαθω να πεταω με παραπεντε η αετο τι απο τα δυο μου πρωτινετε κ αν ξερετε τιμες. ευχαριστω!!

Απάντηση: ερωτηση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 27, 2011 9:43 am
από ditman

Απάντηση: Ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 12, 2011 1:24 pm
από Corsair
Eάν θέλεις επισκέψου την σελίδα της ΕΛΑΟ._Β_Ο

Και βέβαια, επισκέψου τον χώρο δραστηριοτήτων για τα ανάλογα αθλήματα, για επιτόπια έρευνα ,ωστε να δείς τι γίνεται γιατί το βουνό και η φύση, δεν είναι βίντεο._P_P

Καλή επιτυχία στις αναζητήσεις σου.@P@

Απάντηση: Ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 31, 2011 1:17 pm
από sche
Αγαπητέ,
Ξεκίνησα με αετό το 86 και άλλαξα σε παραπέντε το 94.
Ένα πρόβλημα που είχα στην αρχή με το παραπέντε ήταν ότι δεν μου καθότανε καλά που δεν είχε σκελετό. Για λίγο καιρό είχα ανασφάλεια ότι αυτό το πράγμα θα καταρρεύσει και θα φάω τα μούτρα μου.

Εμένα ο αετός με κούρασε πολύ, κάθε φορά που πήγαινα για πτήση, το στήσιμο – ξεστήσιμο) όπως και το να περιμένω για αέρα στην απογείωση (ο αετός πετάει από 20κμ και πάνω ενώ το παραπέντε από άπνοια, που δεν είναι η καλύτερή σου, αλλά μια τσουλήθρα την κάνεις). Ακόμη, ο όγκος (θέλεις χώρο για αποθήκευση) αλλά και η ειδική σχάρα στο αυτοκίνητο (θέλεις ειδική κατασκευή ή σκάλα πάνω στη σκάρα, κλπ), είναι κάτι που με στεναχωρούσε και με κρύωσε. Ακόμη, η αυστηρότητα στη διαδικασία προσγείωσης, το κόστος των ανταλλακτικών και υπηρεσιών υποστήριξης, κλπ, κλπ.

Γενικά όσα μειονεκτήματα έχει ο αετός, τόσα πλεονεκτήματα έχει το παραπέντε, είναι ένας σάκος γύρο στα 20 κιλά που στην χειρότερη τον φοράς και ανεβαίνεις το βουνό με τα πόδια. Ακόμη και σε δύσκολα προσβάσιμες απογειώσεις μπορείς να πας και να ¨φύγεις¨. Μετά από λίγο καιρό τον εξοπλισμό τον επισκευάζεις μόνος, οπότε το κόστος συντήρησης πέφτει πολύ, έχει πολύ κόσμο που πετάει οπότε έχεις να απευθυνθείς για να πουλήσεις τα μεταχειρισμένα σου (ή να αγοράσεις), κλπ, κλπ.

Αλλά η πτήση του αετού δεν συγκρίνεται. Ακόμη και σήμερα, τόσα χρόνια μετά, όταν βλέπω κανέναν αετό στον αέρα, αναπολώ την ομορφιά- σταθερότητα της πτήσης του.

ΥΓ. Επειδή η πτήση είναι όνειρο και τα όνειρα όταν είναι να πραγματοποιηθούν δεν θα πρέπει να γίνονται συμβάσεις, πάνε παρακολούθησε από κοντά και τα δύο. Σε ένα θα νιώσεις ένα τσίμπημα στην καρδιά.

Απάντηση: Ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 31, 2011 1:30 pm
από asterixx25
Οι τιμές που κυμένονται περίπου για εναν αετό και παραπέντε για αρχάριους ?

Απάντηση: Ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 31, 2011 1:42 pm
από Mogolos
Δεν ξερω τιμές αλλα θα σου πώ μια ιστορία...
Οταν εγινα 18 χρονών ο "γερος" μου μου πειρε αμαξι. Του λεγα,λοιπόν, εγώ, πάρε μου αυτο το μικρο το γρηγορο, πάρε μου εκεινο το μικρό το γρηγορο...
Ξερεις τι εκανε? Πήγε και μου αγόρασε BMW, κρατοντας για τον εαυτό του ενα Dacia!!!
Καλά ρε πατερα τι εκανες? Μικρο δεν σου ειπα?
Και η απάντηση:
Αν προκειται να τρακάρεις γυε μου , τώρα που εισαι αρχαριος θα τρακαρεις. Με ενα starletακι turbo που θες, θα γινεις λιωμα. Πάρε αυτο να μαθεις με ασφάλεια και μετα με δικά σου λεφτά πάρε οτι θες. Δεν θελω να εχω τυψεις ότι δεν σε προστατεψα όσο πέρναγε από το χέρι μου.

Ετσι και με τους αετούς. Σκέψου ότι την "στραβή" ο "νεος" θα την κάνει. Οσο καλύτερο εξοπλισμό έχει λοιπόν τόσο περισσοτερες πιθανότητες εχει να γίνει "παλιός"
Μην τσιγκουνεύεσαι λοιπόν ποτε χρήματα όταν προκειται για την σωματική σου ακεραιότητα.

Φιλικά Γιαννης

Απάντηση: Ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 31, 2011 3:00 pm
από asterixx25
Σωστή η σκέψη όσον αφορά την ποιότητα του εξοπλισμού αλλά διαχωρίζω τον εξοπλισμό για αρχάριους και προχωρημένους.

Υπάρχουν αετοί και παραπέντε για αρχάριους, κυρίως για εκπαίδευση και υπάρχουν και πιο "ακριβά" μοντέλα, όπως για αγώνες η και ακροβατικά ακόμη.

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι κάποιος νέος-αρχάριος τι ποσό περίπου υπολογίζεται να δαπανήσει, για την αγορά του εξοπλισμού.