Σελίδα 1 από 2
ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 06, 2011 10:25 pm
από Αλεξης
-VQ AT6 (60.5 in)
-Seagull AT6 (74in)
Καποιος να εχει γνωμη η ακομα καλυτερα εμπειρια για αυτα τα δυο αεροπλανα;
Ολες οι γνωμες δεκτες.
Ποιο θεωρειτε οτι πεταει καλυτερα;
Ποιο ποιοτικο;
Ποιο θα διαλεγατε εσεις;
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 8:53 am
από Mogolos
Καλημερα Αλεξη.
Τα δυο σκάφη που κοιτάς παρόλο που είναι το ίδιο μοντέλο εχουν τεράστιες διαφορές. Και πρώτα απ' όλα μεγέθους. Τα πτητικά χαρακτηριστικά αλλάζουν πολύ ανάλογα με το μέγεθος της πτέριγας. Με λίγα λόγια ενα σκάφος 60in και ενα σκάφος 74in δεν μπορούν να συγκριθούν!.
Σε γενικές γραμμές και τα δυο ειναι ωραία και καλοπέταχτα σκάφη.
Εχουν όμως ενα προβληματάκι. Ειναι "κοντομούρικα" με αποτέλεσμα για να ζυγίσουν να πρέπει να προσθέσεις αρκετό βαρος.
Φιλικά
Γιαννης
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 08, 2011 10:14 pm
από Αλεξης
Γιαννη σε ευχαριστω για την απαντηση σου.
Αφου ξεφευγω σιγα σιγα απο το trainer ψαχνω το δευτερο μου αεροπλανο
και το πρωτο μου πολεμοπουλο.
Οπως μου ειχε προτεινει και ο Τρυφωνας σε παλαιοτερο ποστ ειμαι αναμεσα σε AT6 και F6 Hellcat.
Θελω για πρωτο πολεμοπουλο ενα ευκολο και σχετικα φθηνο μοντελο (αν πεσω να μην κλαψω πολυ).
Θα προτειμουσα το F6 πτητικα αλλα ακριβαινει το ολο πακετο.
Γιαυτο μαλλον παω για το VQ AT6.
Τι λετε για το σκεπτικο μου;
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 08, 2011 10:26 pm
από Αντώνης Κριτζάς
...........οτι το vq (τα περισότερα μοντέλα) αντιπροσωπευει αυτό που ζητάς αυτή την στιγμή
Οικονομικό,τίμιο στην συμπεριφορά του και πολεμόπουλο
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 08, 2011 11:08 pm
από Τρύφωνας
Συμφωνώ με τον Αντώνη. Απλά να έχεις υπ' όψη σου φίλε Αλέξη οτι το Τ-6 θα σου βγεί πισώβαρο και θα θέλει πολύ βάρος για να ζυγίσει σωστα!!!
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 09, 2011 5:06 pm
από Αλεξης
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
Τρυφωνα αυτο με το βαρος μου το ανεφερε και ο Γιαννης και μου το επισημαινεις και εσυ.
Αν λοιπον προστεθει το καταλληλο βαρος και ζυγιστει σωστα υπαρχει καποιο αλλο προβλημα και μου το τονιζετε;
Υπαρχει πλεον θεμα βαρους του αεροπλανου; (και αν ναι, ειναι προβλημα για εναν αρχαριο;)
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 09, 2011 10:24 pm
από Mogolos
Ενα βαρύ αεροπλάνο με μικρό ανοιγμα φτερών για να πετάξει θέλει ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
Με λίγα λόγια γίνεται πιο απαιτητικό. Η ταχύτητα στολαρίσματος μεγαλώνει, η ταχύτητα ελιγμων μεγαλώνει, η ταχύτητα προσγείωσης μεγαλώνει. Με λίγα λόγια μεγαλώνουν ολες οι δυνάμεις που ασκούνται στο σκάφος. Δεν ειναι και το καλύτερο που θα ήθελες!!! Και κάθε "σταβοτιμονιά" ειναι κρατς!!
Αν θες vq πάρε καλύτερα το p40 που πετά εκπληκτικά!!!!
Αν και το hellcat θα ηταν το καλύτερο entry level μοντέλο.
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 09, 2011 10:27 pm
από Αλεξης
Μαλιστα.
Με βλεπω για Hellcat λοιπον και μαλλον για cmp.
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 8:23 am
από Mogolos
:>) πολύ καλή επιλογή
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 9:42 am
από Αντώνης Κριτζάς
πας στα διπλά χρήματα και διπλό βάρος........ίσως μακρύτερα από τον αρχικό σου στόχο μα σαν επιλογή είναι πολύ καλή Νομίζεις ότι η πτητική εμπειρία σου είναι κατάλληλη για αυτό το μοντέλο?
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 9:56 am
από ankon
Καλημερα
Δεν γνωριζω αν εχεις ξαναπεταξει χαμηλοπτερυγο.Σε αυτη την περιπτωση ισως θα ηταν καλο να εξοικιωθεις με αυτου του τυπου τα αεροπλανα.Για αυτο τον λογο ισως να επαιρνες κατι φθηνο σε χαληλοπτερυγο trainer να μην εχεις και αγχος.Η kyosho εχειμια χαρα μοντελα για αυτην την δουλεια.Αν ομως εχεις εμπιστοσυνη στα χερια σου και στις ικανοτητες σου τοτε προχωρας σε ενα Hellcat που ειναι καταπληκτικο αεροπλανο.
ΜΦΧ
Αγγελος Κοντοσκιδης
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 6:53 pm
από melenestelio
AT6 Texan κοκκινο πανεμορφο και για να ξεφυγουμε απο τα ιδια και τα ιδια μια μικρη αποψη παρακαλω μη βαρατε,,,,,,,,,,,
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 8:13 pm
από Τρύφωνας
Γειά σου ρε φίλε Stainless-steel!!!+(*)
Φιρί-φιρί το πάς να μας ξεκεφαλιάσεις!!!!*SAR*
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 8:50 pm
από King Kostas
Mogolos έγραψε: ↑
Αν θες vq πάρε καλύτερα το p40 που πετά εκπληκτικά!!!!
+1.....πολύ καλό μοντέλο....
Έχω το 60άρη με την OS 61......τρομερό α/φος, και value for money
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 10, 2011 9:30 pm
από Αλεξης
ankon έγραψε: ↑Καλημερα
Δεν γνωριζω αν εχεις ξαναπεταξει χαμηλοπτερυγο.Σε αυτη την περιπτωση ισως θα ηταν καλο να εξοικιωθεις με αυτου του τυπου τα αεροπλανα.Για αυτο τον λογο ισως να επαιρνες κατι φθηνο σε χαληλοπτερυγο trainer να μην εχεις και αγχος.Η kyosho εχειμια χαρα μοντελα για αυτην την δουλεια.Αν ομως εχεις εμπιστοσυνη στα χερια σου και στις ικανοτητες σου τοτε προχωρας σε ενα Hellcat που ειναι καταπληκτικο αεροπλανο.
ΜΦΧ
Αγγελος Κοντοσκιδης
Ομολογω οτι αυτο το μηνυμα με εβαλε σε σκεψεις.
Οπως σας εχω πει μεχρι τωρα πεταω μονο trainer (τα παντα στον simulator).
Kαι θελω να κανω την αρχη στα αγαπημενα μου warbirds.
Γιαυτο ειπα αρχικα να ξεκινησω με ενα φτηνο warbird (vq).
Στην συνεχεια ακουσα γνωμες για πολυ βαρος μπροστα στο vq at6 και κατα συνεπεια μεγαλες ταχυτητες, δηλαδη δυσκολια για εναν αρχαριο.
Μηπως τελικα να συνεχισω με ενα εκπαιδευτικο χαμηλοπτερυγο και μετα να μπω στον μαγικο κοσμο των warbirds;