Σελίδα 1 από 1
F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 08, 2011 11:25 pm
από RedCharly
Σημερα πεταξα για πρωτη φορα το F4U της Parkzone. Ηταν πολυ πισοβαρο και μου εκανε εντυπωση. Εβαλα βαρακια απο βουλκανιζατερ μπροστα πισω απο την ελικα αλλα δεν ξερω πως να δω αν ειναι ενταξη.
Πως μετραμε ενα κατωπτερυγο και ειδικα το F4U corsair της parkzone
Απάντηση: F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 08, 2011 11:35 pm
από DjBac
Σου εξηγεί το manual ακριβώς πως θα το κάνεις, και ευτυχώς η parkzone είναι σωστή στο κέντρο βάρους! Αν βάλεις μία 2200mah 3cell τότε θα είσαι σωστά!
Γενικά πάντως μία απλή λύση είναι στο 1/4 του φτερού, στα χαμηλοπτέρυγα κρατώντας το ανάποδα. Δηλαδή η καλύπτρα να κοιτάει στο πάτωμα!
Απάντηση: F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 08, 2011 11:40 pm
από hkousoulos
Αναποδα το σκαφος... 63mm απο την αρχη του φτερου στο V της πτερυγας...!@/-=}{{
Αλλα ακομα και με μικροτερη μπαταρια μονο πισωβαρο δεν ειναι...για ξανατσεκαρε το...
Απάντηση: F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 09, 2011 11:15 am
από CARAPIS
Απάντηση: F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 22, 2011 12:44 am
από john17pilot
Εγω στο δικο μου f4u με 2200 lipo ειναι μια χαρα,με λιγο up για τριμαρισμα στο elevator.. παντως ολα της parkzone ειναι ετοιμα για πτηση χωρις πολλα πολλα.
Απάντηση: F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 02, 2011 10:24 pm
από αλκαιος
εχω το F4U corsair οχι της parkzone αλλα της protech ,ειναι λιγακι μικροτερο στις διαστασεις και το πετω με μια 1500mA ,ο κατασκευαστης αναφερει τα σημεια του CG με την διαφορα οτι τα εχει απο την κατω πλευρα των φτερων (επισυναπτω και φωτο )..... η απορια μου ειναι γιατι τα εχει στην κατω πλευρα ?μηπως ειναι θεμα καλαισθησιας ? ...παντως οπως και να εχει το μοντελο ειναι ζυγισμενο και στις δυο θεσεις με ποιο σταθερη την αναποδη θεση ....
Απάντηση: F4U CG
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 02, 2011 10:42 pm
από Τρύφωνας
Τα χαμηλοπτέρυγα μοντέλα τα ζυγίζουμε πάντα ανάποδα..
Ωραίο το κορσεράκι σου Αλκαίε!