Σελίδα 1 από 2
Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 25, 2011 2:02 pm
από ubhae
Χρειζομαι καμμια συμβουλη για τις φθορες του lama v3. Το εχω 2 βδομαδες και δεν το εχω τρακαρει η ριξει από υψος ή τουλαχιστον να εχει καποια αξιοσημειωτη φθορα.
Αυτό που παρατηρησα είναι ότι το Α και το Β κεντρικο γραναζι φθειρονται αρκετα ευκολα.
Ισως φταιει το ότι τριβονται με μεταλλο καθως αυτά είναι πλαστικα αλλα η κεφαλη από τα μοτερακια είναι μεταλλικη.
Μιας και δεν είναι το πρωτο μου ελικοπτερο (κι ας είναι ομοαξονικο, εγω ξεκινησα αρκετα ανορθοδοξα την εκπαιδευση μου) πρωτη φορα βλεπω τετοιο ρυθμο φθορας.
Φυσικα δεν εκατσα ετσι, πηγα και πηρα ηδη ανταλλακτικα και πεταει μια χαρα και μεσα και εξω ( ε οσο καλα μπορει να πεταξει ένα λαμα εξω με αερα τελος παντων)
Απλα ηθελα καμμια συμβουλη για το τι να αποφευγω.
1. Πριν προσγειωθει, πριν το touchdown στα 3-4 εκατοστα από το εδαφος κλεινω εντελως το γκαζι και το αφηνω να πεσει μονο του εκμεταλευοντας την ροπη που εχουν ηδη οι ελικες. (εδώ μπορει να την εκανα την κοτσανα ισως γιατι χτυπαει η μπαταρια στα γραναζια)
2. Αν βρει καπου η πεσει με το πλαι και μπλοκαρουν οι ελικες, κλεινω ακαριαια το γκαζι γιατι γυρναει μεν το μοτερ αλλα οι ελικες δεν μπορουν να περιστραφουν και σπανε τα πλαστικα δοντακια .
Γενικοτερα προσπαθω να μην τα ζοριζω τα γραναζακια γιατι είναι πλαστικα, δεν βαζω λαδια και γρασσα οτε καν σιλικονης γιατι γεμιζουν μπιχλα και τριχες.
Το εχω κανει συνολικα 10-15 πληρη πτησεις μεχρι να αδειασει η μπαταρια και βρηκα δοντακια να λειπουν και φθορες αδικαιολογητες, τουλαχιστον το walkera που εχω είναι σκυλι σε αυτό το θεμα, ηταν και το πρωτο μου, πανω εκει εμαθα crash test και swashplate ζυγι και παλι αργησε να μου βγαλει φθορες στα γραναζια? (τα τρωει αλλου τα λευτα του αυτό)
Θελω καμμια ιδεα στο τι να ξεκινησω να κοιταω? Να δω τον κεντρικο αξονα μηπως εχει στραβωσει? Μηπως εχει χαλασει κανα ρουλεμαν και παιζει λιγο εδώ-λιγο εκει. Δεν ξερω κι εγω τι να δω, παντως ότι είναι δε δειχνει να φαινεται με το ματι η με τα συμβατικα εργαλεια.
Υποψην τα μοτερ αλλαχτηκαν επιτοπου με xtreme se 180 την δευτερη μερα λειτουργιας. (το πεταξα την πρωτη μερα με τα μαμισια να δω ότι όλα βενουν καλως κι ότι μπαλατζαρει ομορφα, να αποκλεισω ότι δεν εχει κανενα κουσουρι από τη μαμα εταιρεια) και τη δευτερη μερα το εκανα αγνωριστο.
Από τοτε και για 15 μερες μετα τις αναβαθμισεις όλα πανε ρολοι, λιγο στο τελος μου τα χαλασε στις 2 τελευταιες πτησεις που φαγωθηκαν τα γραναζια κι αρχισε να στριβει μονο του και να γερνει πισω και αριστερα. Αλλα με τα νεα ανταλακτικα και κεντραρισμενα trim πεταει σχεδων χωρις τηλεκατευθυνση.
Ηταν καθαρα θεμα φθορας , το ζητημα είναι πώς να αυξησουμε το χρονο ζωης τους γιατι στην τελικη δεν το αποφευγεις, αργα η γρηγορα το μεταλλο θα φαει το πλαστικο και μετα πας συνεργειο για ανταλλακτικα (και σιγα το πλαστικο τωρα δεν είναι και κανα ενισχυμενο πολυμερες)
Ξερουμε αν αυτά τα κεντρικα γραναζια βγαινουν σε μεταλλικα? Η μπαταρια που του φοραω αντεχει παντως να σηκωσει τις extra τριβες… (Ξερω ότι αν βαλω μεταλλικα θα μειωθει ο χρονος πτησης, και δεν τα θελω μονα ζυγα δικα μου)
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 25, 2011 2:58 pm
από Skywalker
Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ακριβώς το ίδιο με σένα. Εμένα η φθορά ξεκίνησε μετά απο μερικούς μήνες αλλά συνέβη όπως και να έχει. Συγκεκριμένα φαγωθηκε το ένα γρανάζι μόνο.
Σίγουρα δεν σου φταίνε οι αναβαθμίσεις γιατί εγώ που το έπαθα δεν έχω κάνει καμία. Οπότε σίγουρα δεν είναι θέμα μοτέρ.
Να και οι δικές μου επισκευές...
Το φαγωμένο γρανάζι...
Εδώ το λάμα βίδες..
Το γιατί συνέβη αυτό... μια εκδοχή που μου πέρασε από το μυαλό είναι ότι το λάμα μου έφαγε πάρα πολλά πεσίματα που ίσως το καταπόνησαν και οδηγούσαν σε απότομα χτυπήματα στις έλικες και απότομο σταμάτημα της κίνησης των γραναζιών πάνω στα μεταλλικά δοντάκια του μοτέρ. Δηλαδή φρενάρισμα πλαστικό πάνω σε μέταλλο... όχι και ότι καλύτερο.
Ειλικρινά δεν το έψαξα παραπάνω. Απλά πήρα και δεύτερο ζευγάρι ανταλλακτικά να το έχω καβάτζα καλού κακού. Τώρα αν δεν είναι αυτό... ίσως είναι απλά κάτι φυσιολογικο (?) ή κάτι άλλο που δεν έχω σκεφτεί. Πάντως με προβλημάτισες και θα το ψάξω και θα επανέρθω αν δεν μας φωτίσει κανένας άλλος.
Επίσης, σε αυτά που αναφέρεις,
1. Τα γραναζάκια απ' όσο ξέρω δεν βγαίνουν σε μεταλλικά.
2. Η κίνηση που σου κάνει δεξιά αριστερά η οποία τείνει να γίνει και μπρος πίσω πολλές φορές.. πέρα από τα γρανάζια ίσως το οφείλει στο γεγονόνος ότι:
A. Μετά από πεσίματα έχει στραβώσει το flybar.
B. Yπάρχει περίπτωση να έχει ξεκολλήσει μετά από πεσίματα αυτό
Ρίξε μια ματιά και εδώ για το toilet bowl effect που αντιμετωπίζουν τα coaxial.
http://www.rchelicopterfun.com/toilet-bowl-effect.html
Απ' όσο έχω παρατηρήσει στο χαλαρό μετά την αλλαγή δεν είδα/παρατήρησα φαγώματα αλλα δεν έχω και πολλά πεσίματα.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 25, 2011 4:46 pm
από ubhae
Ευχαριστω για την απαντηση, και μαλιστα σε τοσο συντομο χρονο.
Οχι δεν μου εχει ξεκολλησει κατι απο το swashplate (εχω το μεταλλικο)γιατι με το που αλλαξα γραναζακια επανηλθαν ολα στο φυσιολογικο.
Το flightbar, εχει αλλαχτει μια φορα με ενα πιο κιτς με led
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=94_75&products_id=1081 αλλα και το μαμησιο το κρατησα... θα το βαλω πανω για 10 σερι πτησεις και βλεπουμε, στη ζυγαρια ακριβειας παντως εχουν αμελητεα διαφορα και το μεταλικο κομματι ειναι ολοισιο (ελεγχθηκε με χαρακα σχεδιαστηριου και μαθηματικα δημοτικου για να αυτοειρωνευτω κιολας)
Τι να πω....Αστο και θα δειξει ο χρονος. Στην τελικη εχω κρατησει ολα τα μαμησια, πολυ πολυ του τα τοποθετω ολα πισω παλι και βλεπω.
Με λιγο googling παντως βρηκα οτι average Time ειναι οι 30 πτησεις κι αν προχωρησεις σε xtreme αναβαθμισεις (ολα ομως σετ μοτερ, blades, shwashplate, αξονα, grips κλπ) ανεβαινει στις 50.
Μεταλλικα γραναζια ολη μερα κι εγω δε βρηκα... μπορει να κανω καμια customμια αλλα οσες φορες το επιχειρησα στο παρελθον σε τηλεκατευθυνομενα εδαφους το μετανιωσα. Πχ στο buggy υπηρχε λιγο γρεζι , εσπασε ενα δοντι και απο το vibration γ...<λογοκρισια> ολα. Εσπασαν μεχρι και οι ψυκτρες και τα καρβουνακια απο το μοτερ, και στο σασι οι υποδοχες που κρατανε στερεωμενο το moter σπασανε.
Χιλιες φορες δηλαδη να μου ετρωγε το πλαστικο γραναζι των 2 ευρω παρα το καζο που επαθα.
Τι να πω εχουν και κοστος συντηρησης και αναλωσιμα, οπως περνεις μελανι για τον εκτυπωτη θα περνουμε και γραναζακια...
Απλα τον printer τον βαζεις κι ενα draft για οικονομια... εδω τι να κανω για να αυξησω το χρονο "ημι"ζωης...
Παντως βλεπω οτι κι εσυ στο γραναζι με τον αξονα τον επαθες ε? χμμμμ τι εχει αυτο που δεν εχει το αλλο.... βασικα αν το καλο σκεφτεις ειναι συνδεμενο στις λεπιδες που τραβανε ολο το ζορι. το παραμικρο vibration η παρεμποδιση της κινησης αμεσως μεταφερεται κατω στο σημειο που κουμπωνει το πλαστικο γραναζι με το μεταλικο μοτερ...
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 25, 2011 9:07 pm
από Skywalker
Μετά από περισσότερο ψάξιμο φαίνεται να επιβεβαιώνονται οι σκέψεις μου.
1. Για τις φθορές στα δόντια των γραναζιών αναφέρεται ως κύριος λόγος το απότομα σταμάτημα στις έλικες κατά τις πτώσεις (κραδασμοί και φρενάρισμα κτλ).
Επίσης σε ένας ακόμα λόγος που αναφέρεται,
2. Η χειροκίνητη εξέταση στις έλικες που μπορεί να τις κουνάμε γύρω γύρω οδηγούν σε αντίστοιχη κίνηση και τα δοντάκια στο μοτέρ προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Καθώς τα δοντάκια στα μοτέρ είναι στάσιμα και εμείς τα κουνάμε εξετάζοντας τις έλικες, όσο να 'ναι τραβάνε ζόρια.. Ανάμεσα στο πλαστικό γρανάζι και στο μεταλλικό του μοτέρ, κερδίζει το μεταλλικό.
Όσο για μεταλλικά γρανάζια όλοι λένε... μακριά...
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 25, 2011 11:46 pm
από ubhae
Λοιπων τελικα αστα φιλε skywalker, βρηκα τι ητανε, εχω σπασμενη ουρα που απο τα vibrations ετρεμε ολο το κυριο σωμα. το καταλαβα σημερα που εσπασε, ειχε ενα μικρο κρακ το οποιο αγνοουσα κι ολο και μεγαλωνε κι ολο και μεγαλωνε και τελικα ανοιξε στα 2.
Ειναι 3η πτηση με τα νεα γραναζακια (gears) και ηδη εμφανιστηκαν γρεζια.
δες και το παλιο μου γραναζι πως εγινε
http://img847.imageshack.us/img847/6128/dscf0196t.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/847/dscf0196t.jpg/
Βλεπεις οτι δεν ειναι σε ολο τον κυκλο αλλα μονο κατω αριστερα οποτε κανει μπαμ οτι προκειτε για πολυ πολυ αγαρμπο φρεναρισμα λεπιδας ενω το μοτερ γυρναγε.
Τη λυση αυτη ωφειλω να πω οτι μου την εδωσε χρηστης απο αλλο forum που την ειδε, που αφορα αυτοκινητα αλλα η βασικη αρχη ειναι η ιδια.
Οι δονησεις/ταλαντωσεις λοιπων και οι παλινδρωμησεις (γνωστες και ως μ...) τρωνε τα γραναζια μεχρι να πεις τσαφ...
Τωρα που ξερω τι να προσεξω θα αλλαξω ουρα σε καμμια αυθαρτη ή ελλαστικη και θα ελεγχω τα γραναζια να δω που βρισκομαστε. θα συγχρωνισω τις λεπιδες σε βαθμο αηδιας , θα εξαλειψω καθε vibration και θα επανελθω με νεοτερα.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 25, 2011 11:55 pm
από Skywalker
Σημείωση εγώ την ζημιά την έπαθα με φορεμένη την άφθαρτη και χωρίς vibrations.
Δεν είπα ότι έχω την άφθαρτη στα παραπάνω γιατί δεν το θεωρώ σημαντικό "upgrade" με την έννοια της λειτουργικότητας που έχουν τα υπόλοιπα. Απλά είναι πιο βολικό για τα σπασίματα.
Απλά πιστεύω ότι σίγουρα είναι αρκετοί παράγοντες που συνεισφέρουν στο γεγονός του να ρημάζουν τα γρανάζια. Άλλοι λίγο άλλοι πολλοί... σίγουρα αργά ή γρήγορα θα τα ρημάξουν υποθέτω. Ειδικά σε ένα εκπαιδευτικό που καταπονείται αρκετά λόγω ανάλογης χρήσης.
Σκέψου ότι εγώ το λάμα 1-2 φορές το έφερα κάτω τούμπα... σαν κατσαριδα ψόφια!! ^%^
Αν με ρωτήσεις πως το κατάφερα αυτο, θα σου πω ότι φταίει ο τοίχος...
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 26, 2011 1:25 am
από ubhae
Δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο για την ωρα.
Ασε μου λογο χρονο να δω πως θα πανε τα καινουργια γραναζια τωρα που μαθαμε κατι παραπανω και θα επανελθω ακριβως στις 15 πτησεις ετσι για να εχουμε ενα συγκεκριμενο μετρο συγκρισης, εχω κρατησεις φωτογραφιες και θα συγκρινω παλιες και νεες οταν ερθει η ωρα.
Παντως εμενα μου βρομαει vibrations και αποτομα φρεναρισματα στις ελικες ενω δουλευει το μοτερ, δεν ειμαι και καμμια πιλοταρα και το lama μου το οδηγαει και η γυναικα μου για να μαθει απο καπου επρεπε να την ξεκινησω ( τουλαχιστον ετσι λεμε στον κοσμο).
Θα μας λυσει την απορια ο χρονος
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 26, 2011 1:59 am
από Skywalker
Θα ασχοληθώ και εγώ τώρα που θα κατέβω Ελλάδα για διακοπές. Το είχα κατεβάσει το Πάσχα για να γλιτώσω χώρο που θα κατέβω γεμάτος για καλοκαίρι. Οπότε με περιμένει...
Θα κοιτάξω να κάνω και εγώ μερικές πτήσεις με δοκιμές και θα τα ξαναπούμε.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 27, 2011 1:09 am
από ubhae
10 πτήσεις, δηλ 10 κύκλοι μπαταρίας κι ακόμα τίποτα αξιοσημείωτο, να δεις που τελικά θα φταίνε στάνταρ το blade tracking κι οι δονήσεις.
Έβαλα και ελαστική ουρά σήμερα.
Θα τα ξανάπουμε στις 20
Να σε ρωτήσω έχεις βάλει μεταλικο swashplate? ξέρουμε εντυπώσεις γι αυτο; Αξίζει σε lama να προχωρησεις σε πληρη μεταλικη αναβάθμιση;
Γνώμη μου είναι πως ένα lama δεν το παροπλιζεις, ότι και να αγοράσεις μετα ένα lama θα βγεις να το πεταξεις στη λιακάδα.
(μπορεί να δείχνει εκτός θέματος αλλα τα μεταλικα κομμάτια δεν θα έχουν χαλαρωμενες βιδες ναι παίζουν πέρα δώθε)
Φοβάμαι ότι λύσε- δέσε θα φάω τις βόλτες απο τις βιδες ή τις υποδοχές τους.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 27, 2011 2:31 am
από Skywalker
Όχι δεν έχω βάλει καμία αναβάθμιση πέρα από την άθραυστη ουρά. Βασικά όταν είχα σκεφτεί να πάρω καμία αναβάθμιση και έτυχε να το φέρει η συζήτηση μέσα σε ένα κατάστημα με μοντελιστικά είδη. Εκεί ο ίδιος ο καταστηματάρχης (:-&&) που εμπορευόταν τις αναβαθμίσεις του λάμα μου είπε:
"ένα λάμα, θα είναι πάντα ένα λάμα, δεν αξίζει να του αγοράζεις αναβαθμίσεις. Μάζεψε τα λεφτά σου να πάρεις με την μία μόλις μάθεις το λαμα κάτι καλύτερο και κράτα το να παίζεις μέσα στο σπίτι και να μαθαίνεις και κανά φίλο σου να πετάει."
Σε αυτό είχε δίκιο. Μπορεί να πετάει έξω με αναβαθμίσεις αλλα καλύτερα να επενδυθούν τα λεφτά σε κάτι καλύτερο και με πιο πολλά κανάλια, κτλ κτλ.
Τότε ξεκίνησα να μαζέψω λεφτά ώστε όταν ερχόταν η ώρα να πάρω κάτι καλύτερο....
Τελικά αποφάσισα να τα ρίξω σε αεροπλάνα προς το παρόν... V:))
Σχετικά με το φάγωμα γραναζιών θα τα κοιτάξω και εγώ μόλις πιάσω το λάμα στα χέρια μου γιατί το είχα κατεβάσει Ελλάδα το Πάσχα. Αξίζει να κοιταχτεί για απόκτηση γνώσεων και προς αποφυγή μελλοντικών -γρήγορων- φθορών.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 27, 2011 2:44 pm
από ubhae
Ωχ.. ελα ρε θηριο κι εμενα το ιδιο μου ειπε. Λες να ψωνιζουμε απο το ιδιο μαγαζι?
Εγω το εχω αναβαθμισει παντως οσο δεν περνει, απλα τα περισσοτερα κομματια τα πηρα απο Hongkong καθαρα λογω κοστους. Δεν ξαναπληρωσα ενα Lama απ την αρχη.
(Ναι αν τα συνδιασεις και μαζεψεις αυτα που θες και καθε 3μηνο κανεις μια και καλη παραγκελια αξιζει τα μεταφορικα)
Μια ουρα και blades για παραδειγμα δεν θα τα παρεις απεξω, αλλα βαλε τα αυτοκινητα που ασχολουμε χρονια κι εχω 5 στον αριθμο, βαλε τα ελικοπτερα και κατι μπογιες και κατι λαδια ζωγραφικης που θελει η συζηγος και κατι το ενα και κατι το αλλο χτυπαμε την 400αρα ανετα καθε τριμηνο) περνω και για φιλους πραματα για να μοιρασουμε τα κοστη
Στο θεμα μας: Σαββατοκυριακο θα το ζωρισω θα το βγαλω και εξω στον αερα να ταλαιπωρηθει, γιατι νομιζω μεσα στο σπιτι δοκιμη ειναι σαν να μην εγινε.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 28, 2011 12:26 am
από Skywalker
Αν δεν πάθει τίποτα και έξω τότε πρέπει να οφείλεται και στα vıbrations που λες τα οποία ρύθμισες.
Απλά εγώ δεν το παρατήρησα αυτό ακόμα γιατί δεν ήξερα ότι παίζει ρόλο. Πάντως σίγουρα μεγάλο ρόλο παίζουν και οι πτώσεις.
Αν όντως επαληθευτεί και αυτό με τις δονησεις και καταφέρουμε να αποφεύγουμε τις πτώσεις ουσιαστικά τα γρανάζια θα έχουν μεγάλύτερο χρονο ζωής. Για να δούμε!
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 28, 2011 8:57 am
από Αντώνης Κριτζάς
Παρακολουθώ την συζήτηση σας και απλά θα ήθελα να πω ότι το lama που είχα V4 ακόμη και μετά από ένα χρόνο πτήσεων δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα με πτήση εντός αλλά περισσότερο εκτός σπιτιού Το μόνο που του είχα κάνει ήταν blades extreme
Μια και ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο είχα τις πρώτες ημέρες τα ατυχήματα μου με μόνη ζημιά στο canopy το οποίο κάποια στιγμή άλλαξα
Έχω την εντύπωση ότι τα προβλήματα σας θα ήταν λιγότερα αν υπήρχε καλύτερη διαχείριση του γκαζιού και φυσικά λιγότερες πτώσεις
Ένα λάθος που πολλοί κάνουν είναι ότι δεν ζυγίζουν τα blades με αποτέλεσμα να υπάρχει δόνηση που καταστρέφει τις ισορροπίες και δημιουργεί πρόβλημα στα γρανάζια Γι αυτό μόλις σπάσουν τα blades άμεση αλλαγή Δεν πρέπει να πετάμε αν κάτι είναι στραβό όπως άξονας η fly bar
Σε ότι αφορα τις αναβαθμίσεις έχω τις επιφυλάξεις μου για το αν αξίζουν Η μόνη που είναι ίσως απαραίτητη είναι μακρύτερο inner shaft που απομακρύνει τα πάνω απο τα κάνω blades και έτσι αν πετάμε έξω τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 28, 2011 12:01 pm
από Skywalker
Η αλήθεια είναι πως πριν την αλλάγη που έκανα στο φθαρμένο γρανάζι, το γκάζι το είχα ρημάξει με πολύ απότομες εκκινήσεις... από απροσεξία.
Απάντηση: Μεγαλος ρυθμος φθορας στα gear του Lama3
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 28, 2011 7:06 pm
από ubhae
http://img12.imageshack.us/img12/645/dscf0197t.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img36.imageshack.us/img36/1876/dscf0198qj.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Σημερα Σαββατο ασχολουμε με το CB180z το οποιο ηρθε με στραβο swashplate και το εχω λυσει στον παγκο και το ισιωνω.
Το Lama σημερα το πεταξα "by the book" φρεσκα blades, χωρις ψαλιδισμα, ισιος αξονας και flybar το οποιο αλλαχτηκε γιατι το παλιο ετρεμε, δε φαινοταν με το ματι αλλα οταν το κραταγα στο χερι το λαμα και εφτανα το γκαζι ως τη μεση εκει γινοταν αντιληπτο.
Ουρα εχω ελλαστικη που αποροφα τους κραδασμους και εχω τα νεα SE180 μοτερ φορεμενα. Με το ματι εχω 0 vibrations, το μονο που πρεπει να προσεξω γιατι αγχωνομαι ειναι οι αποτομες εναλλαγες στο γκαζι.
Α και κατι που ειδα και δε μου αρεσε σημερα: οταν το παω μπροστα δειχνει να χανει υψος, βεββαια το στρωνω με ενα απαλο τσιμπηματακι στο γκαζι αλλα και παλι δεν μου το εκανε αυτο πριν. Δε νομιζω να φταινε γραναζια σε αυτο. Μηπως τα χανει η μπαταρια μου που μολις τη σπαταλησω την φορτιζω επιτοπου και το ξαναπεταω?