Σελίδα 1 από 4
Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 03, 2011 8:45 pm
από dimis
Παιδια καλησπερα θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω σε ενα θεμα που με απασχολη αρκετα.Οταν εχουμε ενα α/π που ζυγιζει με μοτερ και ηλεκτρονικα καπου στα 3.7kg και το μοτερ μας βγαζει max thrust 2.6kg ειναι ικανοποιητικο?Να εκτελεσει ακροβατικες φιγουρες?Βασικα το α/π πεταει αλλα ολοι λενε οτι παει πολυ αργα βεβαια πεταει και με μισο γκαζι σηκωνεται και γρηηγορα στα πρωτα 5-6 μετρα απογειωνεται.Καθε αποψη δεκτη μπας και αμθουμε και τιποτα.:D:D:D
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 8:37 am
από ankon
Υπαρχουν πολλοι παραγοντες που παιζουν ρολο σε αυτο που ρωτας.Αν οντως το σκαφος ειναι ακροβατικο ,τι αεροτομη εχει,το φορτιο της πτερυγας και τελος την δυναμη της μηχανης .Κατ αρχας για ποιο αεροπλανο μιλαμε? Ειναι 3D ? Συνηθως για 3D η δυναμη thrust της μηχανης πρεπει να ξεπερνα το βαρος του αεροπλανου.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 8:44 am
από dimis
Ναι ειναι 3D το U can DO 60 της Great PlanesTo θεμα ειναι οτι πεταει ομως με αυτο το μοτερ απλα ολοι λενε οτι παει αργα.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 9:01 am
από Αντώνης Κριτζάς
Tα 3D δεν είναι αεροπλάνα που πάνε γρήγορα και πετανε περισσότερο με ροπάτα μοτέρ και μεγάλες προπέλες Λόγω των αεροτομών τους μπορούν να βρεθούν στον αέρα και με μικρότερο μοτέρ αλλά δεν θα κάνουν πτήση 3D Για να πάει ποιο γρήγορα μίκρυνε την προπέλα ……….θα πάει ποιο γρήγορα αλλά θα χάσεις ροπή Με το μοτέρ που έχεις σίγουρα θα κάνεις κάποια ακροβατικά μα δεν δείχνει ικανό να κάνεις hover η σωστό knife
Καλύτερη λύση να βάλεις μοτέρ ποιο δυνατό
Αυτή είναι η άποψη μου πιθανόν κάποιος που πετάει 3D να σου πεί περισσότερα
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 9:04 am
από dimis
Σ'ευχαριστω για την απαντηση σου.Ηαληθεια ειναι οτι εχω μικρη προπελα 14Χ6 απλα ηθελα να μαθω αν ποτε θα εχω προβλημα στην πτηση εγω δεν θελω να κανω ακροβατικα απλες πτησεις αργες αντε και λιγο αναποδες αυτα .
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 9:39 am
από ankon
dimis έγραψε: ↑Ναι ειναι 3D το U can DO 60 της Great PlanesTo θεμα ειναι οτι πεταει ομως με αυτο το μοτερ απλα ολοι λενε οτι παει αργα.
Φυσικα και παει αργα ...αφου ειναι τετοια η σχεδιαση του αεροπλανου.Τι μηχανη του εχεις επανω ?
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 9:44 am
από dimis
RCGF 15cc φοραει επανω
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:32 am
από ankon
Οσο και να ειμαι οπαδος των μοτερ βενζινης ,στην συγκεκριμενη περιπτωση θα σου ελεγα οτι γενικα τα 60αρια μοντελα ειναι μικρα για τετοιους κινητηρες.Προσθετεις εξτρα βαρος και αλλαζει η πτητικη συμπεριφορα.Δυστυχως σε αυτο το μοντελο θα πρεπει να βαλεις εναν τετραχρονο γυρω στα .70 κυβικα της ιντσας.Ετσι θα κερδισεις μειωση βαρους και απο την μηχανη και απο την μπαταρια της μηχανης και την ηλεκτρονικη.Σιγουρα θα δεις σημαντικες διαφορες στην πτηση,λαμβανοντας ομως υπ'οψιν οτι το μοντελο θα πηγαινει <αργα> λογω σχεδιασης,γιατι αυτο πρεπει να κανει !
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 11:52 am
από hlsat
ankon έγραψε: ↑Οσο και να ειμαι οπαδος των μοτερ βενζινης ,στην συγκεκριμενη περιπτωση θα σου ελεγα οτι γενικα τα 60αρια μοντελα ειναι μικρα για τετοιους κινητηρες.Προσθετεις εξτρα βαρος και αλλαζει η πτητικη συμπεριφορα.Δυστυχως σε αυτο το μοντελο θα πρεπει να βαλεις εναν τετραχρονο γυρω στα .70 κυβικα της ιντσας.Ετσι θα κερδισεις μειωση βαρους και απο την μηχανη και απο την μπαταρια της μηχανης και την ηλεκτρονικη.Σιγουρα θα δεις σημαντικες διαφορες στην πτηση,λαμβανοντας ομως υπ'οψιν οτι το μοντελο θα πηγαινει <αργα> λογω σχεδιασης,γιατι αυτο πρεπει να κανει !
Καλημερα.Να ρωτησω και εγω κατι.Γιατι κανης προταση για το συγκεκριμενο μοντελο μηχανη τετραχρονη και οχι διχρονη αναλογη του μοντελου ποιος ο λογος για να καταλαβω.Ευχαριστω Ηλιας.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 12:16 pm
από King Kostas
Να πω κάτι εδώ, το UCD έχει τρία μοντέλα, 0.46oz / 0.60oz / 1.20oz.
Το 46άρη, η GP το δίνει για 46άρα 2τ ή 70άρα 4τ....στο δικό μου είχα βάλει την 46άρα και πέταγε πολύ αδιάφορα....και αργά. Όλα πήραν το δρόμο τους όταν έπεσε πάνω η OS90FS II Surpase.....τότε το μοντέλο απέκτησε δύναμη και ψυχή…εννοείτε ότι παρέμεινε αργό αλλά κατʼ επιλογή, όταν ήθελα απλά είχε unlimited vertical...υπόψη το μοντέλο είναι μέτριο entry level 3D, με πολύ παραπανίσιο βάρος.
Αν το έχεις απλά για να πετάς αργά και γύρο γύρο με το setup που έχεις είσαι λίγο underpower.
Το 60άρη θέλει το λιγότερο 120αρα τετράχρονη και προπέλες από 15"/5 διάμετρο και πάνω….μέχρι και 17”/4
Να πούμε εδώ ότι
0.46c.i = 7.5cc
0.70c.i = 11.5cc
0.90c.i = 14.7cc......το λοιπόν το μοτέρ σου είναι καλό για το μικρό UCD
To δικό σου χρειάζεται minimum 1.20c.i = 19.5cc και για να δεις φως θες μια 26άρα...
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 12:18 pm
από ankon
Για το μοντελο αυτο θελουμε τετραχρονη για περισσοτερες ροπες στην προπελλα.Επειδη η προπελλα θα ειναι μεγαλυτερη σε διαμετρο με μικροτερο βημα.Ολα αυτα ισχυουν για ακροβατικες ασκησεις 3D.Την ιδια τακτικη ακολουθουν στην συντριπτικη πλειοψηφια οσοι πετανε αυτο το μοντελο,με αναφορες στο RCU. Τωρα για μια κοινη πτηση το μοντελο φορα μια .60 διχρονη.
ΜΦΧ
Αγγελος
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 12:20 pm
από King Kostas
hlsat έγραψε: ↑Καλημερα.Να ρωτησω και εγω κατι.Γιατι κανης προταση για το συγκεκριμενο μοντελο μηχανη τετραχρονη και οχι διχρονη αναλογη του μοντελου ποιος ο λογος για να καταλαβω.Ευχαριστω Ηλιας.
2Τ στροφές / δύναμη ψηλά
4Τ ροπή / δύναμη στη μέση καi χαμηλά
Σε 3D θες ροπή και διαθέσιμη δύναμη χαμηλά για να γυρνάς μεγάλη διάμετρο προπέλα με πολύ μικρό βήμα και να ξεκολλάς αμέσως.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 12:26 pm
από ankon
Κωστα με αυτο το σετ απ το εχω πεταξει και ειναι πυραυλος.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 1:42 pm
από dimis
Παντως και τωρα πεταει καλα δειτε και βιντεο
http://www.youtube.com/watch?v=e5Lz8WFptlc
Με 15Χ6 προπελα
και με 5μποφορ αερα
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 2:43 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Τουλάχιστον στο βίντεο δεν δέιχνει αδύνατο το μοτέρ Αυτό που δεν κατάλαβα είναι
τελικά σε ποιον ανήκει αυτό το μοντέλο
Για να το πώ καλύτερα φυσικά και ξέρω.............Ελπίζω τώρα να κατάλαβες πόσο λάθος είχες στην πρώτη σου εκτίμιση φίλε beyma