Σελίδα 1 από 3
Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 07, 2011 9:50 pm
από archery
Ανοίγω αυτό το θέμα για να γράφουμε, από ποια καταστήματα έχουμε μείνει ευχαριστημένοι η δυσαρεστημένοι, ώστε να τα προτιμούν η να τα αποφεύγουν και οι υπόλοιποι.
Πρόσφατα αγόρασα ένα μπροστινό σκέλος από εδώ,
http://www.der-schweighofer.at/
δεν είχε τεχνικά χαρακτηριστικά στην σελίδα που αναφερόταν στο σκέλος, η φωτογραφία ήταν ακριβώς σαν το δικό μου. (Το λάθος μου είναι, ότι δεν έστειλα πριν ένα e-mail ώστε να μου διευκρινίσουν το προϊόν).
Το παράγγειλα και κατά την παραλαβή, ενώ ο κωδικός ήταν ο σωστός με αυτόν του site, δεν ανταποκρινόταν οπτικά, αλλά και στις διαστάσεις που ήθελα.
Τους έστειλα 5 e-mail και στα Αγγλικά και στα Γερμανικά και με έχουν γραμμένο κανονικά.
Συστήνω λοιπόν προς αποφυγή το συγκεκριμένο κατάστημα.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 07, 2011 10:44 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Το θέμα είναι ενδιαφέρον αλλά κρύβει παγίδες
Μπορεί να κάνουμε συναλλαγή που να μην έχει επιτυχία λόγω δυσνόησης και από τα δύο μέρη η ακόμη κακής ημέρας (Σε όλους μας υπάρχουν) Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν την σωστή αγορά η και ευπρεπή συμπεριφορά από τα δύο μέρη
Αυτό το γράφω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις η δυσφημίσεις από λάθος
Παρά ταύτα είναι ενδιαφέρον θέμα και ίσως χρήσιμο για να μαθαίνουν οι καταστηματάρχες (τουλάχιστον οι Έλληνες ) τα υπέρ και κατά που τους αφορούν εφόσον προσβλέπουν στην βελτίωση τους
Θα υπενθυμίσω ότι το http://www.petame.gr
δεν φέρει καμία ευθύνη για τα τα γραφόμενα των χρηστών
Τα μηνύματα μας εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις του κάθε ενός μας και μόνον.
Δε θα επιτραπεί η δυσφήμιση και η προσβολή. Οι απόψεις μας μπορούν να επιχειρηματολογήσουν σε ήπιους τόνους. Οι «φωνές» είναι ακουστές και έξω από τα όρια του http://www.petame.gr
πράγμα που σημαίνει ότι φροντίζουμε με τη στάση μας να μην εκθέτουμε τίποτα και κανέναν. Πολύ περισσότερο τους ίδιους τους εαυτούς μας.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 12:13 am
από archery
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που αναφέρεις. Όπως θα παρατήρησες αναφέρω ότι το αρχικό λάθος ήταν δικό μου, που δεν έστειλα μήνυμα για μεγαλύτερη διευκρίνηση. Αλλά από την άλλη πιστεύω ότι θα ήταν σωστότερο να μου είχαν απαντήσει, ώστε να είχα την δυνατότητα να στείλω το προϊόν πίσω προς αντικατάσταση, με δικά μου έξοδα έτσι και αλλιώς και στην αρχική συσκευασία μιας και δεν το πείραξα καθόλου, βλέποντας ότι δεν ήταν αυτό που είχα αγοράσει, παραπλανώντας με η λάθος φωτογραφία που είχε καταχωρηθεί.
Φυσικά όταν γράφουμε εδώ για κάποια πράγματα, θα είναι καλό να τα βλέπουμε ουδέτερα και αντικειμενικά, αν και αυτό είναι λίγο δύσκολο.
Επίσης ο γραπτός ο λόγος, πολλές φορές, αν όχι όλες, δεν έχει χρώμα και μπορεί εύκολα να τον παρεξηγήσει ο κάθε ένας από εμάς.
Ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα δεν ήταν για να "εκδικηθώ" αλλά για να προειδοποιήσω ή να δώσω στον επόμενο φίλο που θέλει να προβεί σε κάποια αγορά, την σκέψη, να διευκρινίζει πρώτα, αν αυτό που βλέπει και δεν υπάρχουν τεχνικά χαρακτηριστικά π.χ διαστάσεις μήκους, διαμέτρους κ.λ.π. Ότι πιθανόν να μην είναι αυτό που πραγματικά θέλει και χρειάζεται να αγοράσει.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 12:36 am
από kostro
Archery πολύ σωστό το θέμα που ανοίγεις.
Είμαι νέος στο χώρο και πιστεύω πως και άλλοι σαν εμένα θα μάθουν από την εμπειρία μελών που ασχολούνται χρόνια.
Για να αρχίσουμε λοιπόν, θα ήθελα να μάθω γνώμες για το "hobbyking"._Β_Ο
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 2:04 am
από Skywalker
Είμαι platinum member στον Hobbyking και του έχω δώσει τουλάχιστον 400 ευρώ ως τώρα. Σίγουρα άλλοι εδώ μέσα έχουν δώσει περισσότερα.
Προχτές έδωσα μια παραγγελία 55 ευρώ και σε λίγο θα δώσω άλλη μια περί των 60-70. Σε πολλά προϊόντα οι τιμές είναι αστείες γιατί αρκετές φορές τα προϊόντα δεν είναι επώνυμα και είναι κινέζικα με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται...
Σε αρκετές περιπτώσεις καλή ένδειξη για να δεις αν ένα αντικείμενο αξίζει, είναι να κοιτάξεις τα σχόλια χρηστών που έχουν αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν.
Όταν δεις πολλά αρνητικά μακριά από το προϊόν. Αν δεις θετικά σχόλια πάρτο. Ο Hobbyking σαν "μαγαζί" μετράει. Δεν θα φας κοροϊδία σε αποστολές κτλ.
Από προϊόντα έχει από πατάτες ως αντικείμενα που αξίζουν και σε γλιτώνουν από πολλά εύρω αλλού. Σου είπα πως μπορείς να τα ξεχωρίσεις αν είναι κάτι λειτουργικό π.χ κανά ηλεκτρονικό, κοιτάς comments. Πολλές φορές θέλησα να πάρω κάτι και έκανα πίσω εξαιτίας από τα σχόλια που είχαν κάνει άλλοι χρήστες που το είχαν αγοράσει.
Γενικά αξεσουάρ, εργαλεία κτλ είναι κυριλέ. Μην ξεχνάμε ότι όλα τα Turnigy -μπαταρίες, μηχανήματα κτλ είναι της Hextronik limited που έχει και τον Hobbyking.com σαν ιστοσελίδα αλλά και τα διάφορα Hobbyking προϊόντα.
Αν πας σε ελληνικά μαγαζία θα βρεις πολλά Turnigy του κινέζου αλλά θα σου πουν και το κλασσικό, μακριά από κινέζικα. Φυσικά την μπαταρία που ο Hobbyking την δίνει 5 ευρώ, την ίδια κινέζικη ακριβώς οι ίδιοι την πουλάνε 17-20 ευρώ. Και λογικό με τα μεταφορικά, ελληνική φορολογία και κέρδος αλλά μην το λες το μακριά από κινέζικα με σπόντα στον Hobbyking και εσύ πουλάς πίσω από τον πάγκο τα προϊόντα του, είναι έλεος!! ^%^
Γενικά, με λίγη προσοχή στις πατάτες του και μέσα από τα σχόλια των άλλων αγοραστών μπορείς να εξοικονομήσεις πολλά ευρώπουλα και να πετύχεις καλές αγορές. Καλή αγορά εννοώ μια που μπορεί και να μην είναι κάτι επώνυμο (μπορεί και να είναι με ανταγωνιστικότατη τιμή) αλλά σίγουρα θα είναι κάτι αντάξιο αν όχι καλύτερο πολλές φορές ή ελαφρώς κατώτερο που για τα λεφτά του δεν το σκέφτεσαι καν ανάλογα φυσικά της λειτουργικότητας του.
Να τονίσω και πάλι ότι σε αρκετές περιπτώσεις ότι πολλά προϊόντα δεν είναι της εταιρίας τους οπότε αν κάποιο έχει πρόβλημα μέσα στο κουτί δεν κατηγορείς τον Hobbyking που απλά στο έστειλε σαν μαγαζί.
Όταν κάποτε χρειάστηκα ένα manual και μου απάντησαν σχεδόν αμέσως. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
Τι θα χτυπήσω σε λίγο?? Ένα παράδειγμα...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=8507
Αν δούμε τα σχόλια, είναι όλα θετικά. Στην Ελλάδα κάτι αντίστοιχο δεν θα βρεις σε αυτή την τιμή. Κάπου είχα βρει ένα με 60-70 ευρώ περίπου. Αν κάνεις και μαζική παραγγελία με άλλα και εξαντλεις όλα σου τα γραμμάτια στην αποστολή μετράει πολύ.
Σημείωση: Συνήθως οι αποστολές έρχονται συστημένες με track and trace κωδικό για να παρακολουθείς ανα πάσα στιγμή που βρίσκονται.
Από μένα παίρνουν 10/10
σαν μαγαζί και για την ως τώρα συνολική εμπειρία μαζί τους.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 7:59 am
από nickboul
+1 στον Κινέζο. Από εκεί πήρα τον φορτιστή μου, κάτι εργαλεία και μπαταρίες nanotech. Οι μπαταρίες είναι πολύ καλές, με πολύ δύναμη. Δύσκολα καταλαβαίνεις διαφορά από μια multiplex.
Ο κινέζος καθυστερεί πολύ στις αποστολές με πολλά αντικείμενα.
Για ελληνικά μαγαζιά δεν θέλω να σχολιάσω γιατί σε άλλα forum έχω δει πολλές παρεξηγήσεις. Καλύτερα η συζήτηση να τροποποιηθεί σε e-shops μόνο.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 8:30 am
από asterixx25
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμηση, απο τα καλύτερα καταστήματα που έχω συναλλαγεί εδώ στην Ελλάδα είναι τα coolmodels του Μάριου Δούμου και το rcsamos του Κου Μαργαρώνη.
Ο πρώτος ταχεία εξυπηρέτηση και άμεση αποστολή και ο δεύτερος πολύ καλές τιμές. Κανένα απολύτως πρόβλημα στις συναλλαγές μου μέχρι τώρα. Άψογοι και οι 2.
Χωρίς επίσης να θέλω να θίξω τους υπόλοιπους καταστηματάρχες ο γνωστός Κινέζος (Hobbyking) είναι έτη φωτός μπροστά. Είναι γνωστό νομίζω σε όλους αυτό. Πάνω απο όλα σε τιμές και μετά σε εξυπηρέτηση.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 9:12 am
από Mogolos
Κανένα Ελληνικό, Ευροπαϊκό ή Αμερικάνικο μαγαζί δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον "Κινεζο" στις τιμές. (Σημειωση: Ο "κινεζος" ειναι Αυστραλός).
Δεν υπάρχουν δασμοί και φόροι, καθώς και οι ποσοτητες του κάθε κοδικου που αγοράζει και πουλάει ειναι τεράστιες με αποτέλεσμα πολύ χαμηλή τιμή αγορας.
Το ζητημα ειναι η ποιότητα. Και σε αυτό υστερεί κατα πολύ από τους ευροπαίους και τους αμερικάνους.
Ακόμα και τα προϊόντα που φτιαχνονται στην κινα, αλλα για ευρωπαϊκές εταιρείες εχουν απιστευτα καλύτερη ποιότητα. Τα στανταρ ειναι διαφορετικά.
Μετα από αρκετα χιλιάρικα στον ΗΚ καταλαβα ότι δεν ειμαι πλούσιος για να αγοράζω φτηνα!!!!
Υπάρχουν πολλά ελληνικά μαγαζιά που οι τιμές τους και η εξυπηρέτηση ειναι σε καλό επίπεδο. Δεν λέω ότι φτανουν τις τιμές των ευρωπαϊκών καταστημάτων, αλλά προτιμώ να δίνω τα χρηματά μου σε ελληνα και όχι σε γερμαναρά. Ενα ποσοστό 10-15% ακριβότερα το δεχομαι και το θεωρώ λογικό για τα Ελληνικά καταστήματα. Αλλα μεχρι εκει.
Φιλικά Γιαννης
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 10:33 am
από archery
Θα συμφωνήσω απόλυτα και με τον @Skywalker διότι είμαι και εγώ από τους platinum member μιας και έχω αγοράσει αρκετές ......δες $$$$ μιας και τα περισσότερα προϊόντα που πουλούν σε αρκετά αυξημένη τιμή τα Ελληνικά καταστήματα, είναι αγορασμένα από το συγκεκριμένο κατάστημα.
Επίσης συμφωνώ και με τον φίλο @Mogolos στο τελευταίο σκέλος να δίνουμε τα χρήματα μας σε Ελληνικά καταστήματα που έχουν λογικό κέρδος 10-15% αλλά υπάρχουν και μερικοί που πιστεύουν ότι έχουν να κάνουν με κορόιδα και μπορούν να βγάζουν σε μία μέρα αυτά που θα έπρεπε να βγάλουν σε μία εβδομάδα.
Συμφωνώ και με τον φίλο @asterixx25 μιας και έχω αγοράσει αρκετά πράγματα από τον φίλο Μάριο και σε πολύ καλές τιμές και όταν χρειάστηκα βοήθεια, την δίνει απλόχερα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Γενικά πιστεύω ότι, πριν προβείς σε μία αγορά να το ψάχνεις πάρα πολύ καλά και από όλες τις πλευρές, ώστε να έχεις το σωστό οικονομικό και αξιόπιστο αποτέλεσμα. Τα πράγματα σε αυτήν την χρονική στιγμή είναι αρκετά δύσκολα για να πετάμε τα χρήματα μας, όπως κάναμε ίσως παλαιότερα.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 11:47 am
από nickboul
Eγώ προτιμώ να αγοράζω από τα ελληνικά καταστήματα αεροπλάνο, τ/κ κτλ και όλα τα ψιλά από κινέζο (εργαλεία, βύσματα κτλ.)
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 4:53 pm
από palafdim
Για το Hobbyking δεν έχω καμμιά εμπειρία μιας και μέχρι τώρα προτιμώ τα επώνυμα μιας και έχουν δει αρκετά τα μάτια μου με την φτήνια.
Για το κατάστημα που θα ήθελα εγώ να καταθέσω την άποψή μου, σε ότι αφορά τα επώνυμα, είναι το Tower Hobbies. Άψογη εξυπηρέτηση, φτηνές τιμές, εκπτωτικά κουπόνια, γρήγορη παραλαβή (σε 8 ημέρες με απλό ταχυδρομείο). Ποτέ δεν έχω παραλάβει επι 4 χρόνια τώρα κάτι πέραν των 8 ημερών. Κάποτε που κάτι είχε μπερδευτεί στο Ελληνικό ταχυδρομείο για 1 μήνα και τους το ανέφερα ετοιμάστηκαν να μου στείλουν νέα αποστολή αναλαμβάνωντας την ευθύνη. Ευτυχώς το ανακάλυψα τελευταία στιγμή το λάθος του ταχυδρομείου και με ευχαρίστησαν για την ειλικρίνειά μου.
Αλλά παραγγέλνω πράγματα που μπορούν να έλθουν με απλό ταχυδρομείο και όχι με courrier και όχι πάνω από 300-400.....τους λόγους δεν θα τους αναλύσω εδώ...:)
Δεν συμφέρει δηλαδή για μεγάλα πακέτα ή μοντέλα. Αλλά σε ανταλλακτικά, servo, retracts ηλεκτρονικά και πολλά άλλα, μισές τιμές σε σχέση με Ελλάδα. Με τα εκπτωτικά δε κουπόνια που μου στέλνουν 2 φορές το μήνα...όχι μόνο έρχονται τα πράγματα τζάμπα στην Ελλάδα αλλά γλυτώνω και από τις αρχικές τιμές. Πρόσφατα δε έχουν αρχίσει και μεγάλες προσφορές.
Από τα Ελληνικά μαγαζιά θα έλεγα ότι ψωνίζω από συγκεκριμένα και είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές. Και προτιμώ συγκεκριμένα όταν μπορούν να με υποστηρίξουν και μετά την αγορά...after sales service δηλαδή. Έτσι αναφέρω τον Στέλιο Κουτσό, τον Γιάννη τον Diamond-Models και το Γιάννη Κουτσουλα MyHelis. Πολλοί καλοί όλοι τους και τους ευχαριστώ και δημόσια. Δεν μιλάω για τις τιμές τους γιατί ότι μπορούν το κάνουν!!
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 5:54 pm
από DjBac
Όσον αφορά στα καταστήματα εξωτερικού έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος στην εξυπηρέτηση του γνωστού Κινέζου!!
Επίσης ΑΨΟΓΗ εξυπηρέτηση και πολύ καλές τιμές από Advantage Hobbies όπως και DreamworksRC. Αυτά από μεγάλα καταστήματα!
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 6:07 pm
από xristos
εγω πριν 8 χρονια περιπου ειχα αγορασει απο
http://www.skysharkrc.com/
ενα ωραιο fw190 το οποιο καθυστερησε πολυ να ερθει περιπου 2-3 μηνες γιατι χαθηκε καπου στα ελληνικα ταχυδρομεια..εκανα τηλ και το ειπα και αμεσα μου στειλαν ενα αλλο δωρεαν...
στο τελος ελαβα και τα δυο μοντελα την ιδα νομιζω εβδομαδα.προτεινα να τους το στειλω πισω το ενα με δικα μου εξοδα και αρνηθηκαν.....
επιδει τους εκτιμησα πολυ μετα καποιο διαστημα αγορασα 3 αερομοντελα απο το καταστημα και ηρθαν αυτη την φορα γρηγορα και μαλιστα με καποια επιπλεων εξαρτηματα τους μεσα στο κουτι που παρολο που τα πληρωσα δεν αναγραφτηκαν στην αποδειξη που τα συνοδευε για δικια μου διευκολυνση οπως ειχα ζητησει
δυστυχως ομως αυτη την φορα πληρωσα τελωνειο.....w
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 9:03 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Ένας από τους βασικότερους λόγους που τα προϊόντα από έξω είναι φθηνότερα είναι ότι εισάγονται παράνομα χωρίς να δασμολογούνται
Όμως........... (και το διάβασα παραπάνω) πολλά που εισάγονται στην Ελλάδα όπως turnigy και κάποια άλλα έχουν σημαντικά έως υπέρογκα αυξημένα ποσοστά στην λιανική πώληση τόσο που πραγματικά θα ρωτήσω ένα από τα καταστήματα που τα φέρνουν να μου αιτιολογήσει τον λόγο
Στον αντίποδα πολλά Ευρωπαϊκά προϊόντα μπορεί να είναι και οικονομικότερα αν τα πάρουμε από Ελλάδα Αυτό εν μέρη οφείλεται στην ευνοϊκότερη δασμολόγηση που μπορεί να έχουν σε σχέση με Αμερικάνικα η Ασιατικά
Μια και άρχισα να λέω θα προσθέσω κάτι που πρέπει να προσέξουν αρκετά για να μη πω όλα τα Ελληνικά καταστήματα Αυτό είναι η σωστή ενημέρωση των ιστοσελίδων τους που πολλές φορές έχουν διαθέσιμα τα μισά από αυτά που δείχνουν
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 9:48 pm
από orck
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Ένας από τους βασικότερους λόγους που τα προϊόντα από έξω είναι φθηνότερα είναι ότι εισάγονται παράνομα χωρίς να δασμολογούνται
Όμως........... (και το διάβασα παραπάνω) πολλά που εισάγονται στην Ελλάδα όπως turnigy και κάποια άλλα έχουν σημαντικά έως υπέρογκα αυξημένα ποσοστά στην λιανική πώληση τόσο που πραγματικά θα ρωτήσω ένα από τα καταστήματα που τα φέρνουν να μου αιτιολογήσει τον λόγο
Στον αντίποδα πολλά Ευρωπαϊκά προϊόντα μπορεί να είναι και οικονομικότερα αν τα πάρουμε από Ελλάδα Αυτό εν μέρη οφείλεται στην ευνοϊκότερη δασμολόγηση που μπορεί να έχουν σε σχέση με Αμερικάνικα η Ασιατικά
Μια και άρχισα να λέω θα προσθέσω κάτι που πρέπει να προσέξουν αρκετά για να μη πω όλα τα Ελληνικά καταστήματα Αυτό είναι η σωστή ενημέρωση των ιστοσελίδων τους που πολλές φορές έχουν διαθέσιμα τα μισά από αυτά που δείχνουν
Συμφωνουμε σε παρα πολλα.
Τα site/e-shop ειναι στην καλυτερη των περιπτωσεων μετρια. Οι διαθεσιμοτητες ειναι αναξιοπιστες, πολλα υλικα δεν υπαρχουν καν, μερικα που εμφανιζονται ηλεκτρονικα δεν υπαρχουν στην πραγματικοτητα.
Ολοι γνωριζουν και αναφερουν για το οφελος του πελατη εαν το δεμα εξωτερικου δεν περασει τελωνειο αλλα απο οτι φαινεται σε κανενα δεν εχει συμβει να μην του δωσουν αποδειξη, η οταν ζητησει αποδειξη να του ζητησουν μεγαλυτερο αντιτιμο.
Για να ειμαι εντος θεματος, να γραψω οτι ειμαι απογοητευμενος με τον γνωστο Κινεζο. Εχει ενα καταπληκτικο site αλλα εχει σοβαρο προβλημα με την διαθεσιμοτητα του. Περιμενω να παραλαβει μπαταριες 3S1300mAh εδω και 40 ημερες. Βεβαια ομολογω οτι με τις τιμες αλλου εχω σοβαρο προβλημα.