Καλησπερα σε ολους.
Οπως ειχα υποσχεθει θα ανεβαζα σχολια και φωτογραφιες του CB180Z.
Καταρχας δυο λογια για ψωνια απο Εξωτερικο, προσοχη στα online μαγαζια και στο θεμα του τελωνιου, να ψωνιζετε απο εκει που υπαρχει "gift option available" αλλιως θα σας τσακισουν στο τελωνειο.
Λοιπων στο Θεμα μας.
Ειναι ενα κουκλι, πολυ γερη κατασκευη, μονο που δεν ηρθε ready to fly, αλλα ready to FAIL. Το swashplate ηθελε λιγο ρυθμιση γιατι ειχε παρει κλιση με αποτελεσμα να φευγει με το πλαι και πισω, λιγο απο τα trim λιγο απο τους βραχιωνες το στρωσαμε μια χαρα. Ειναι σχεδον αθορυβο οταν πεταει και αν το εχεις ισσοροπησει καλα μενει οπου το αφησεις (σε κλειστο χωρο μιλαμε ετσι). Ειναι ενα καλο ελικοπτερο για μεσεους χρηστες, οσους εχουν περασει απο Lama ειναι κατι πολυ ομαλο για μεταβαση στο επομενο βημα πριν απο τα μεγαλυτερα η τα 3D.
Το μονο κακο ειναι οτι ηρθε με βιδακια χαλαρωμενα τα οποια επρεπε να τα επιθεωρησω και να τα σφιξω ενα ενα κι οτι τα servo του μετα απο κανα 3μηνο τα κοβω να ανοιγουνε, ειδικα της ουράς... Υποτιθετε οτι στο helipal τα επιθεωρουν ενα ενα πριν τα στειλουν στον κοσμο, αλλα πολυ αμφιβαλω.
Η τηλεκατευθυνση ειναι ψηφιακη και πολυ ευκολη να μαθεις τα advance μενου της.
Ευτυχως δεν ειναι το πρωτο μου ελικοπτερο και το μπαλατζαρισα τακα τακα και το εβγαλα εξω απο το πρωτο κιολας σαββατοκυριακο.
ΟΚ μη γελασετε με τις εικονες το εχω ακομα με το training gear γιατι το πεταω σε αρκετα κλειστο χωρο. :p
Παραθετω εικονες κι ενα βιντεακι με τα πρωτα hovering.
http://img19.imageshack.us/img19/8936/dscf0226x.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/7649/dscf0227t.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/3937/dscf0228t.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/3033/dscf0229a.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=VPHcrPzXBzc&feature=player_embedded
Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
πολύ όμορφο .......καλές πτήσεις!!!!!
Όσο για το training gear δεν είναι για γέλια είναι σωφροσύνη
Ξέρεις φυσικά ότι μόλις το βγάλεις θα αλλάξει η συμπεριφορά του μοντέλου προς το ποιο απότομο
Όσο για το training gear δεν είναι για γέλια είναι σωφροσύνη
Ξέρεις φυσικά ότι μόλις το βγάλεις θα αλλάξει η συμπεριφορά του μοντέλου προς το ποιο απότομο
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
Όμορφο είναι!! Καλές πτήσεις να έχεις και ξεζούμισε το! ;;)
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
Εχει λιγα θεματακια με τις ισοροπειες του αλλα ειναι θεμα χρονου (και ορεξης) να τα δρομολογησω.
Το εχω ηδη πεταξει και χωρις training gear και με το 3axis gyro on και off, αλλαζει οντως η συμπεριφορα. γινεται πιο σφιχτο με to 3axis on και αυτο ισσοροπει οταν το αφηνεις εκει που βρισκετε. Αλλα δεν εχει γελιο αυτο, αμα δε το νιωσεις λιγο να γλιστραει στον αερα δε καταλαβαινεις πτηση.
Θα του παρω τον αερα με τον καιρο. Προς το παρον πρεπει να λυσω το θεμα με την ταση που εχει να στριβει μονο του λες κι εχεις το rudder τερμα δεξια. κατι στο reciever δειχνει να ειναι. τα τριμ ειναι τερμα αριστερα κι αυτο στριβει δεξια
Το εχω ηδη πεταξει και χωρις training gear και με το 3axis gyro on και off, αλλαζει οντως η συμπεριφορα. γινεται πιο σφιχτο με to 3axis on και αυτο ισσοροπει οταν το αφηνεις εκει που βρισκετε. Αλλα δεν εχει γελιο αυτο, αμα δε το νιωσεις λιγο να γλιστραει στον αερα δε καταλαβαινεις πτηση.
Θα του παρω τον αερα με τον καιρο. Προς το παρον πρεπει να λυσω το θεμα με την ταση που εχει να στριβει μονο του λες κι εχεις το rudder τερμα δεξια. κατι στο reciever δειχνει να ειναι. τα τριμ ειναι τερμα αριστερα κι αυτο στριβει δεξια
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
Γεια, εγώ βόσκω ενα 4#6s, δεν κυτας λιγο μήπως είναι σφικτο το πίσω γραναζάκι, από boom, ή μηπως έχει κανα χνούδι πιασμένο. Επίσης κύτα μήπως έχει μπόσικο ο άξονας πίσω και πάει τσάμπα η τιμονιά. Τέλος μπορείς να βάλεις το trim στο tx στη μέση και να τριμάρεις από το ball joint, σε αυτη την περίπτωση κύτα τα τέρματα δεξιά αριστερά μη χαλάσεις κανα γρανάζι servo. Έχει τίποτε σαν revo mix, στο rx ίσως?
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
Οκ το βρηκα τελικα δεν μηδενισε καλα το servo της ουρας, με τη δευτερη επαννεκινηση παντα μηδενιζει, δε ξερω τι το πιανει ωρες ωρες και δεν κανει reset. αλλα κατα κανονα παντα με τη δευτερη πιανει σαν να μην εχει "ζεσταθει" καλα στην πρωτη.
Τελος παντων αφου δε μου κανει νερα, μικρο το "bug" το αγαπαω και με τα ελλατωματα του...
(στην πρωτη ευκαιρια θα το ξεφωρτοθω το servo της ουρας και θα κοιταξω να βαλω κανα σοβαρο)
Τελος παντων αφου δε μου κανει νερα, μικρο το "bug" το αγαπαω και με τα ελλατωματα του...
(στην πρωτη ευκαιρια θα το ξεφωρτοθω το servo της ουρας και θα κοιταξω να βαλω κανα σοβαρο)
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
Εντυπωσεις μετα απο 15-20 πτησεις.
1. θελει λιγο μπαλατζαρισμα στην αρχη, ΔΕΝ ειναι RTF απο τη μαμα του
2. To swashplate ΔΕΝ πρεπει να ειναι επιπεδο μια ελαφρια κλιση την εχει προς αριστερα για να ισσοροπησει την ταση που εχει να φευγει δεξια.
3. Βρειτε τροπο στα 8 λεπτα να σας υπενθημιζει οτι ειναι ωρα για προσγειωση (10 λεει ο κατασκευαστης αλλα αφηνω λιγο αερα)Η μπαταρια εχει την ταση αντι να πεφτει σταδιακα στα τελευταια λεπτα να "σπαει" μια κι εξω... ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΤΗΣΗΣ (ισως το μεγαλυτερο προβλημα που συναντησα)
4. Να επιθεωρειτε παντα τα σερβο οτι μηδενισαν(ισσοροπησαν σωστα) πριν απο καθε πτηση... της ουρας δειχνει να πιανει με τη δευτερη.
5. το καπακι της μπαταριας λογω ελαστικοτητας του πλαστικου θελει ολο να ανοιγει με αποτελεσμα να παιζει η μπαταρια και να αλλαζει το κεντρο βαρους (μαγκωστε το με λιγο ευκαμπτο συρματακι)
6. Δεν αντιδρα καλα στις πολυ αποτομες κινησεις γι αυτο ρυθμιστε το RUDD.EXT απο τη μοναδα στα 3/4
7. Αν σκοπευεται να παρετε την εκδοση με το πλαστικο swashplate μην το κανετε, δωστε κατι παραπανω και παρτε τη μεταλλικη, αξιζει... (αυτος που με μπριζωσε να παρω το δικο μου ειχε πλαστικο και το μετανιωσε)
8. Αν ειστε πρωταρηδες και εχετε πεταξει μονο coaxial να βαλετε το BAL(Balance δηλαδη στο ON) στη μοναδα και το flightmode στο ADJ (κι ας λεει στο manual το αντιθετο) τουλαχιστον μεχρι να του παρετε τον αερα.
9. Αν θελετε πρακτικη σε εξωμοιωτη στο PHOENIX μοιαζει με το eflight blade msr. νομιζω δεν ειναι ομως στα αρχικα πρεπει να το κατευασετε. Αλλιως με οποιοδηποτε coaxial αλλα εχει λιγο διαφορες στις ανταποκρισεις.
Με λιγα λογια το θεωρω καλη αγορα, θα βρειτε σε αλλα forum οτι ειχε προβληματα με την ισσοροπια και με τα γραναζια της ουρας. Οι πρωτες εκδοσεις οντως ειχανε. Τωρα μια σταγονιτσα silicon grease στα ασπρα γραναζακια πισω και μια στα μπροστινα θα κατεβασει το ρυθμο φθορας αισθητα λενε. προσωπικα δεν εκατσα να το τεσταρω με τη μια του εβαλα λιγο και ολα δειχνουν καλα.
Τα μαμισια blades ειναι πιο σκληρα και δεν εχουν την ταση να ανασηκωνονται προς τα πανω, τα ανταλλακτικα της AIRY ειναι πιο ελαστικα και ανασηκωνονται αλλα σαν συμπεριφορα ειναι το ιδιο.Τα πανε και καλα σε εξωτερικο χωρο με αερακι αν και δεν το συνιστω να το πατε πολυ ψηλα ακομα γιατι ο καιρος στην αθηνα ειναι ακομα πολυ αψυχολογητος
Προσοχη στην τηλεκατευθυνση δεν τα παει καλα με τις αποτομες εναλλαγες θελει λιγο αγαπη για να ειναι υπακουο.
Αν καποιος θελει να ρωτησει κατι για το συγκεκριμενο μοντελο και ειναι θεμα το οποιο εχω προλαβει να δω στις λιγες μερες που το εχω ευχαριστως να απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση.
Θα κοιταξω να φτιαξω δικο μου οδηγο για ευκολη αλλαγη στα γραναζια, προς το παρον θα βολευτουμε με αυτο που βρηκα, ειναι ο ιδιος σκελετος
http://www.youtube.com/watch?v=SbP0moZ_5fY
1. θελει λιγο μπαλατζαρισμα στην αρχη, ΔΕΝ ειναι RTF απο τη μαμα του
2. To swashplate ΔΕΝ πρεπει να ειναι επιπεδο μια ελαφρια κλιση την εχει προς αριστερα για να ισσοροπησει την ταση που εχει να φευγει δεξια.
3. Βρειτε τροπο στα 8 λεπτα να σας υπενθημιζει οτι ειναι ωρα για προσγειωση (10 λεει ο κατασκευαστης αλλα αφηνω λιγο αερα)Η μπαταρια εχει την ταση αντι να πεφτει σταδιακα στα τελευταια λεπτα να "σπαει" μια κι εξω... ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΤΗΣΗΣ (ισως το μεγαλυτερο προβλημα που συναντησα)
4. Να επιθεωρειτε παντα τα σερβο οτι μηδενισαν(ισσοροπησαν σωστα) πριν απο καθε πτηση... της ουρας δειχνει να πιανει με τη δευτερη.
5. το καπακι της μπαταριας λογω ελαστικοτητας του πλαστικου θελει ολο να ανοιγει με αποτελεσμα να παιζει η μπαταρια και να αλλαζει το κεντρο βαρους (μαγκωστε το με λιγο ευκαμπτο συρματακι)
6. Δεν αντιδρα καλα στις πολυ αποτομες κινησεις γι αυτο ρυθμιστε το RUDD.EXT απο τη μοναδα στα 3/4
7. Αν σκοπευεται να παρετε την εκδοση με το πλαστικο swashplate μην το κανετε, δωστε κατι παραπανω και παρτε τη μεταλλικη, αξιζει... (αυτος που με μπριζωσε να παρω το δικο μου ειχε πλαστικο και το μετανιωσε)
8. Αν ειστε πρωταρηδες και εχετε πεταξει μονο coaxial να βαλετε το BAL(Balance δηλαδη στο ON) στη μοναδα και το flightmode στο ADJ (κι ας λεει στο manual το αντιθετο) τουλαχιστον μεχρι να του παρετε τον αερα.
9. Αν θελετε πρακτικη σε εξωμοιωτη στο PHOENIX μοιαζει με το eflight blade msr. νομιζω δεν ειναι ομως στα αρχικα πρεπει να το κατευασετε. Αλλιως με οποιοδηποτε coaxial αλλα εχει λιγο διαφορες στις ανταποκρισεις.
Με λιγα λογια το θεωρω καλη αγορα, θα βρειτε σε αλλα forum οτι ειχε προβληματα με την ισσοροπια και με τα γραναζια της ουρας. Οι πρωτες εκδοσεις οντως ειχανε. Τωρα μια σταγονιτσα silicon grease στα ασπρα γραναζακια πισω και μια στα μπροστινα θα κατεβασει το ρυθμο φθορας αισθητα λενε. προσωπικα δεν εκατσα να το τεσταρω με τη μια του εβαλα λιγο και ολα δειχνουν καλα.
Τα μαμισια blades ειναι πιο σκληρα και δεν εχουν την ταση να ανασηκωνονται προς τα πανω, τα ανταλλακτικα της AIRY ειναι πιο ελαστικα και ανασηκωνονται αλλα σαν συμπεριφορα ειναι το ιδιο.Τα πανε και καλα σε εξωτερικο χωρο με αερακι αν και δεν το συνιστω να το πατε πολυ ψηλα ακομα γιατι ο καιρος στην αθηνα ειναι ακομα πολυ αψυχολογητος
Προσοχη στην τηλεκατευθυνση δεν τα παει καλα με τις αποτομες εναλλαγες θελει λιγο αγαπη για να ειναι υπακουο.
Αν καποιος θελει να ρωτησει κατι για το συγκεκριμενο μοντελο και ειναι θεμα το οποιο εχω προλαβει να δω στις λιγες μερες που το εχω ευχαριστως να απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση.
Θα κοιταξω να φτιαξω δικο μου οδηγο για ευκολη αλλαγη στα γραναζια, προς το παρον θα βολευτουμε με αυτο που βρηκα, ειναι ο ιδιος σκελετος
http://www.youtube.com/watch?v=SbP0moZ_5fY
Απάντηση: Walkera CB180Z training με ελαφρια κλιση προς intermediate.
Καλησπερα σε ολους.
Μετα απο ενα θαυμασιο καλοκαιρι οπου το ξεζουμησα το CB180z , μπορω να πω οτι το θεωρω μεγαλο δασκαλο.
Πριν παω στην επομενη κλιμακα ,δυο λογια για το cb180z.
Εκτος του οτι δεν τα παει καλα με τα μελτεμια του Αυγουστου, ειναι αρκετα σταθερο για walkera τα ησυχα μεσημερια του καλοκαιριου.
Εμαθα πολλα αυτον τον καιρο, ειχαμε και τις τουμπες μας και τα τρακαρισματα και τις ατυχιες ( πηδηξε το ντοπερμαν και το επιασε στον αερα ο αθεοβοβος)
Μεσα σε αυτο το διαστημα μαθαμε να αλλαζουμε tail gear, λεπιδες , αξονες τα παντα. Ενα κακο που εχουν τα RTF ειναι οτι ο χρηστης δεν εχει αποψη για το απο που να αρχισει να λυνει και πως να δενει.
Ε με μια δυο προσπαθειες και πολυ youtube βγαλαμε ακρη.
Το συνιστω ανεπιφυλακτα σε κοσμο που εχει πεταξει lama ή αλλο coaxial και θελει να περασει ομαλα σε επομενο επιπεδο (πριν απο collective pitch)
Μεγαλε δασκαλε σε ευχαριστω, με εμαθες να κανω απο blade tracking, και swashplate leveling, μεχρι να διορθωνω τα bindings με γυαλοχαρτο και να ισιωνω λυγισμενα flybar.
Εφτασε ο καιρος ομως να περασω κι εγω στο επομενο επιπεδο και παρηγγειλα 450αρι.
Οταν το λαβω θα επανελθω με εντυπωσεις.
ps. ενα ελλατωμα του ειναι τα ανταλλακτικα του, στην Ελλαδα και συγκεκριμενα ενα μαγαζι εχει μονο spares αλλα οι τιμες ειναι απαγορευτικες (ακου 9ευρά το flybar) ενω στο ιντερνετ ξεκινα απο 1,49δολλαρια.
Συμβουλη: Βρειτε κοσμο που να εχει ιδια μοντελα με εσας, και καντε μαζικες παραγγελιες, καποιοι προμηθευτες του εξωτερικου πουλανε "spare boxes" δηλ. μια κουτα με τουρλου τουρλου ανταλλακτικα δινοντας εμφαση σε αυτα που χρειαζονται πιο πολυ και πιο συχνα δηλ. blades,gears,skids,flybars απο καμμια 20-30αρια τεμαχια και λιγοτερα τεμαχια σε αυτα που δεν χρειαζονται τοσο πχ.canopy. Για τσεκαρετε το , πιστευω οτι ερχεται πιο φτηνα (βρε παρα πολυ φτηνα λεμε...._Β_Οαλλα θελει ψαξιμο) αμα μαζευτειτε 2-3 ατομα αξιζουν τα μεταφορικα.
Αυτα τα ολιγα, οποιος ενδιαφερεται για το μοντελο με χαρα να απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση και αν θελει κανονιζουμε και να του το δωσω να το πεταξει. περιοχη Σταδιο Ειρηνης και Φιλιας ( οχι δεν το πουλαω ειναι η δευτερη μου αγαπη)
Μετα απο ενα θαυμασιο καλοκαιρι οπου το ξεζουμησα το CB180z , μπορω να πω οτι το θεωρω μεγαλο δασκαλο.
Πριν παω στην επομενη κλιμακα ,δυο λογια για το cb180z.
Εκτος του οτι δεν τα παει καλα με τα μελτεμια του Αυγουστου, ειναι αρκετα σταθερο για walkera τα ησυχα μεσημερια του καλοκαιριου.
Εμαθα πολλα αυτον τον καιρο, ειχαμε και τις τουμπες μας και τα τρακαρισματα και τις ατυχιες ( πηδηξε το ντοπερμαν και το επιασε στον αερα ο αθεοβοβος)
Μεσα σε αυτο το διαστημα μαθαμε να αλλαζουμε tail gear, λεπιδες , αξονες τα παντα. Ενα κακο που εχουν τα RTF ειναι οτι ο χρηστης δεν εχει αποψη για το απο που να αρχισει να λυνει και πως να δενει.
Ε με μια δυο προσπαθειες και πολυ youtube βγαλαμε ακρη.
Το συνιστω ανεπιφυλακτα σε κοσμο που εχει πεταξει lama ή αλλο coaxial και θελει να περασει ομαλα σε επομενο επιπεδο (πριν απο collective pitch)
Μεγαλε δασκαλε σε ευχαριστω, με εμαθες να κανω απο blade tracking, και swashplate leveling, μεχρι να διορθωνω τα bindings με γυαλοχαρτο και να ισιωνω λυγισμενα flybar.
Εφτασε ο καιρος ομως να περασω κι εγω στο επομενο επιπεδο και παρηγγειλα 450αρι.
Οταν το λαβω θα επανελθω με εντυπωσεις.
ps. ενα ελλατωμα του ειναι τα ανταλλακτικα του, στην Ελλαδα και συγκεκριμενα ενα μαγαζι εχει μονο spares αλλα οι τιμες ειναι απαγορευτικες (ακου 9ευρά το flybar) ενω στο ιντερνετ ξεκινα απο 1,49δολλαρια.
Συμβουλη: Βρειτε κοσμο που να εχει ιδια μοντελα με εσας, και καντε μαζικες παραγγελιες, καποιοι προμηθευτες του εξωτερικου πουλανε "spare boxes" δηλ. μια κουτα με τουρλου τουρλου ανταλλακτικα δινοντας εμφαση σε αυτα που χρειαζονται πιο πολυ και πιο συχνα δηλ. blades,gears,skids,flybars απο καμμια 20-30αρια τεμαχια και λιγοτερα τεμαχια σε αυτα που δεν χρειαζονται τοσο πχ.canopy. Για τσεκαρετε το , πιστευω οτι ερχεται πιο φτηνα (βρε παρα πολυ φτηνα λεμε...._Β_Οαλλα θελει ψαξιμο) αμα μαζευτειτε 2-3 ατομα αξιζουν τα μεταφορικα.
Αυτα τα ολιγα, οποιος ενδιαφερεται για το μοντελο με χαρα να απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση και αν θελει κανονιζουμε και να του το δωσω να το πεταξει. περιοχη Σταδιο Ειρηνης και Φιλιας ( οχι δεν το πουλαω ειναι η δευτερη μου αγαπη)