Σελίδα 1 από 1

Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 05, 2011 10:56 am
από Air Walker
Υδροπλάνο σε μία άτσαλη προσθαλάσσωση.
http://www.youtube.com/watch?v=gQ5D0Qa0PBk&feature=related

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 06, 2011 1:30 pm
από takis giann
τι να έφταιξε
το κοιταξα 10 φορες το video, toο much high speed? η ατσαλη προσγειωση.

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 07, 2011 8:19 am
από Mogolos
O αριστερος πλωτήρας δεν ειχε πάτο. Φαινεται στο τελος που η κάμερα το πέρνει από κοντά.

Πρέπει να ηταν τεστ. Δεν μπορει να ειχαν στησει τοοοοσες καμερες για πλάκα!!

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 07, 2011 9:26 am
από Αντώνης Κριτζάς
οι πολλές κάμερες είναι γιατί τo ατύχημα έγινε κατα την διαρκεια γυρισμάτων ταινίας όπου οι κάμερες τραβούσαν το υδροπλάνο Αυτό που πρόσεξα είναι οτι με το που ακουμπά τραβά όλο το rudder

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 07, 2011 10:29 am
από Λυκουργος
καλημέρα και από εμενα....θα συμφωνήσω εν μέρει με τον Αντώνη, και λέω εν μέρει διότι σε όλη την διάρκεια της προσέγγισης έρχεται με αριστερό rudder !@/-=}{{

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 07, 2011 10:33 am
από Λυκουργος
ας μην ξεχνάμε ότι οι πλωτήρες έχουνε πηδάλια που λειτουργούν παράλληλα με το rudder

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 07, 2011 2:26 pm
από King Kostas
Το πηδάλιο του πλωτήρα είναι σπαστό και μαζεύει πάνω μόλις το rudder γίνει effective μετά τα 35miles taxing speed, διότι διαφορετικά θα έσπαγε σε κάθε προσγείωση.


Το αεροπλάνο είναι ένα πολύ καλό DHC-2 Beaver…. http://www.xdh.ca/DHC_Aircraft/DHC-2/dhc-2.html


Νομίζω ότι έγινε μια σειρά πολλών ατσούμπαλων χειρισμών για τις ανάγκες του γυρίσματος.

1. Όταν δεν υπάρχει καθόλου κυματισμός, ειδικά σε λίμνη, το χαρμάνι είναι σκούρο, μιας και είναι σα να προσνηώνεσαι πάνω σε καθρέφτη. Οπότε αν δεν έχεις συνεχή επαφή με τα ρολόγια ύψους (με την προϋπόθεση ότι γνωρίζεις και σε τι level είναι η λίμνη) και καθόδου, τα πράματα μπορούν να πάρουν άσχημη τροπή. Συνήθως όμως σε αυτές τις περιπτώσεις, το ρολόι καθόδου είναι ο καλύτερος φίλος του πιλότου.
2. Ο πλωτήρας νούμερο 1 έσκασε μέσα στο νερό, αντί να πλανάρει, ένδειξη του steep descent rate και φυσικά αποτέλεσμα της κακής εκτίμησης που αφορά στην κατάσταση που βρισκόταν η λίμνη που προφανώς προκάλεσε την όποια σύγχυση στο χειριστή.
3. Είναι εμφανές ότι ο βαθμός καθόδου είναι μεγάλος. Εδώ βλέπουμε πως πρέπει να γίνεται η προσέγγιση και προσνήωση,…κοινός βιλούδου….http://www.youtube.com/watch?v=Cq4k2WsxTIg&feature=player_embedded#
! …Οπότε μπορούμε να καταλάβουμε πόσο αργά είναι ικανό να πετάξει ένα beaverάκι…..αυτός και ο λόγος που τα απλά beaver τα λένε και Bush Planes….μη ξεχνάμε ότι το αεροπλάνο αυτό με βάση το performance που έχει stallάρει πολύ προοδευτικά, ακόμα και με φορτίο κοντά στο Max Take Of Mass (σχεδόν 5000lb) έχει stall speed στα 60miles….οπότε και με μια 75άρα να πιάσεις είσαι ΟΚ. Ο Πιλότος εδώ βέβαια έχει πιάσει με τουλάχιστον 90+miles.
4. Ενδεχομένως (εάν και εφόσον υπήρχε σαν Mod στο αεροσκάφος) ο πιλότος να γύρισε απότομα σε feather και ίσως και ελάχιστα reverse…και ίσως εκεί να οφείλεται το high yaw rate που έχει το αεροπλάνο κατά την προσνήωση του
5. Αν προσέξετε, ο πιλότος κατέβασε τα flaps όταν πλέον ήταν σχεδόν σε decision height….και αυτό του μπαλονάρησε την ουρά. Γι αυτό και έπιασε πρώτα το εμπρός hall του πλωτήρα και μπήκε μέσα στο νερό.

Οι rudderιές είναι μάταια προσπάθεια μπας και φρενάρει…..δύσκολο.