Σελίδα 1 από 2
Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 5:29 pm
από Kilomeater
Πρώτο μου Post, αλλά εχω διαβάσει εδώ και αρκετές μέρες οσα σχετικά θέματα βρήκα. Αναγνωρίζω οτι υπαρχει overlap με μερικά σχετικά θέματα παρολαυτα ανοίγω το θέμα και οποιος έχει όρεξη να βοηθήσει, καλοδεχούμενος
Εχω ενα T-34coaxial... Οκ καλό ήταν, αλλα το εξάντλησα, οτι μπορεί να κάνει το εκανα.... τα coaxial 3channel εξάλου εχουνε περιορισμούς
Σκέφτομαι να ασχοληθώ πιο σοβαρα, και ψάχνω την κατάλληλη επιλογή με βάση τα παρακάτω κριτήρια
1) Θέλω να ειναι σχετικά ανθεκτική κατασκευή. Το Τ34 το είχα πάρει γιατι πρακτικά είναι άθραυστο, το τι χύμα εχει φάει και απο υψος δε λέγεται...
2) θέλω να υπάρχουνε αρκετά ανταλλακτικά και κατα προτίμηση Ελλάδα-Αθήνα(για να μην εχω μεταφορικά)
3) Θέλω να εχει αρκετές δυνατότητες αλλα δεν ψάχνω το "καλύτερο". Πιστεύω ενα οποιοδήποτε 6 channel μου κάνει
4) Τα ελληνικά μαγαζια εχουνε λίγα μοντέλα διαθέσιμα οποτε μαλλον μιλαμε για αγορα απο εξω. Για να μην εχουμε θεμα με τελωνεια (αν παρεις πχ απο US) θα έλεγα για κανα UK μαγαζί οποτε το μοντέλο & ανταλλακτικά θα πρέπει να υπάρχουνε εκει.
5) Κυριως οπτικα και επειδη πιστεύω οτι ειναι πιο απλές κατασκευες θα επέλεγα κατι σε flybarless εκτός και μου πείτε οτι ειναι ευαίσθητα τα ηλεκτρονικά τους
6) Απο οσα διάβασα μαλλον καλές λύσεις ειναι τα Belt400, 3CP.
Αισθητικά βλέπω κατι flybarless Walkera και μου τρεχουν τα σάλια αλλα οκ, δεν ειναι το βασικο κριτήριο....
Θα εκτιμούσ ακάποια άποψη του στυλ "χ μοντέλο απο το Υ κατάστημα" ωστε να δώ συγκεκριμένες προτάσεις, να συγκρίνω και τελικά να καταλήξω
TREX500 - εντυπωσεις
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 9:44 am
από Kilomeater
Δεν ξερω αμα το εχω γραψει αλλου αλλα ειδα το Post και ειπα να δωσω τα νεωτερα
Τελικα εχω παρει ενα TREX500, μεγαλυτερο απο οτι αρχικα εψαχνα αλλα μαλλον καλυτερα ετσι, οσο πιο μεγαλο, τοσο πιο σταθερο λενε.. βεβαια ο μεγεθος του εμενα με τρομαζει λιγο οταν ειναι να ζηκωθει απο το εδαφος αλλα μπορει να ειμαι και φοβιτσιαρης...
Το συναρμολογησα μονος μου χωρις προηγουμενη εμπειρια σιγα σιγα (μου πηρε κανα διμηνο) και τελικα το πηγα για ενα ελεγχο στο μαγαζι που το αγορασα, οπου βρεθηκαν κατι ψιλοελλειψεις αλλα σε γενικες γραμμες κριθηκε καλο το στησιμο.
Εχει ενα θεματακι με την ουρα του, το γυροσκοπιο ειναι πολυ ευαισθητο και κανει καποια τιναγματακια. Δοκιμασαμε ενα παλαιοτερο gyro και το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω βαζωντας πισω το δικο μου με αρκετα στρωματα αποσβεστικου κραδασμων βελτιωθηκε σημαντικα, τοσο που να το θεωρω 'πεταξιμο' χωρις ιδιαιτερο προβλημα.
Η αληθεια ειναι οτι η ουρα με παιδευει λιγο γενικοτερα... εχει μια ταση να φευγει λιγο προς το πλαι.. τελευταια παιζω με τριμαρισμα στο rudder και εχει στρωσει αλλα και παλι δεν μου εμπνεει απολυτη εμπιστοσυνη.
Εκει που εχω προβλημα βεβαια ακομα ειναι η αυτοπεποιθηση μου στο πεταγμα... τι και αν εχω κανει flight sim αρκετο, οταν παω να το πεταξω τρεμουν τα χερια μου.
Καλα και απο πτησεις μη φανταστειτε τιποτα , απλο hovering στο ενα μετρο προσπαθω, εκτος και αν καμια φορα μου ξεφυγει και κανει καμια διαδρομη μεγαλη, κατα την οποια ενω πιστευω οτι θα το χασω και θα διαλυθει, καπως καταφερνω και το σωζω και το φερνω κατω...
Ειναι ασταθες αρκετα, το φανταζομουνα το hovering πολυ πιο απλο, και στο simulator δειχνει πολυ πιο απλο... στην πραξη θελει πολλες διορθωσεις.. παρολο που εχω ανεβασει πολυ και τα EXP για να μην κανω υπερδιορθωσεις, θελει συνεχεια δουλεια στους μοχλους
Οσες φορες φευγω χωρις ζημια, τις θεωρω επιτυχημενες... εμβρυακο σταδιο, και δε βλεπω να το ξεπερναω γρηγορα
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 8:02 pm
από amartolos
Αυτο που σου λειπει και που κανενας εξομοιωτής δεν μπορει να σου μεταδώσει ειναι η αισθηση του υψους και της αποστασης.Αλλο το hover που κρατας το ελικοπτερο στο 1 μετρο πανω απο το εδαφος και 3 μετρα μπροστα σου, και αλλο το hover σε 5 μετρα υψος και 10 μετρα μακρια απο εσενα, η μαλλον το ιδιο ειναι απλα επειδη δεν εχεις συνηθισει σε αυτην την κατασταση σου φαινεται βουνο.Αυτα που φοβασαι και αυτα που φοβομουνα/φοβαμαι ειναι
1)Εννοειται να μην κρασαρεις
2)Να μην σου φυγει το ελικοπτερο μακρια και το χασεις ή δεν μπορεις να το γυρισεις επειδη δεν θα το βλεπεις κτλ
Τουλαχιστον εγω αυτο φοβομουνα , δυστηχως ή ευτυχως ο μονος τροπος να τα ξεπερασεις ειναι να επιχειρησεις forward flight σε υψος και σε μακρινη αποσταση
Ξεκινα με hover απομακρυνε το ελικοπτερο 10 μετρα και σηκωσε το ψηλα, αν αρχιζεις να νιωθεις αβολα χαμηλωσε,και ξαναπροσπαθησε.Δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα αλλο, αδειασε ολες τις μπαταριες σου με αυτον τον τροπο και πηγαινε σπιτι σου, την αλλη φορα που θα το ξαναεπιχειρησεις θα νιωθεις πολυ πιο ανετα που κοντρολαρεις το heli εχοντας το κεφαλι σου ψηλα>Μολις τελειωσεις ξεκινα μικρη πορεια, δεν χρειαζεται να κανεις 8αρια, ξεκινα προς εκει που ειναι η καλη σου μερια, προς δεξια νιωθεις πιο ανετα??Πηγανε δεξια μολις απομακρυνθεις δωσε λιγο throttle να κερδισεις υψος και rudder -Αν ξερεις να το κανεις στο sim θα το κανεις ευκολα,γυρνα σε hover και ξανακαντο.Εκεινη την στιγμη θα σου φανει γολγοθας, αλλα θα αρχισεις να αποκτας αυτοπεποίθηση και θα γινεται ολο και πιο ευκολοτερο.
Εσυ εχεις και σουπερ ελικοπτερο, εγω εδω με την πουρδη το walkera και τα καταφερα.Την 1η φορα(πριν 2 εβδομαδες__) που αρχισα πορεια -εκανα 8αρια ημουνα τυχερος που δεν κρασαρα και αυτο μου έδωσε αυτοπεποίθηση γιατι τα χερια μου τρεμανε λες και ειχα parkison ,Την 2η φορα crashara -το επαιξα μαγκας-γιατι πηγα να πεταξω με φαγωμενα tail gears και εχασα την ουρα, Την 3η φορα τα χερια μου ελευθερωθηκαν , μετα τηγ 3η μπαταρια(απο 6 συνολο) ενιωθα tom cruise στο top gun,Ακολουθησαν αλλες 2 επισκεψεις στο πεδιο χωρις crash και χωρις αγχος>Σημερα με τρελο αερα πεταξα πιο ανετα και ψηλοτερα απο ποτε αλλα σταματησα στην 3η μπαταρια γιατι εβλεπα το ελικοπτερο να αναπηδαει συνεχεια και ειπα να φυλαξω τα ρουχα μου.Εχω videaki αν θες το ανεβαζω.
Οπως βλεπεις δεν μου πηρε και κανεναν χρονο για να μου φυγει το αγχος και πιστεψε με το ιδιο θα γινει και με σενα.θα φας 20-30 μπαταριες συνολο και θα γινεις αρχηγος>Ολα αυτα με την προϋπόθεσή οτι πορεια και hover προς ολες τις κατευθύνσεις κανεις με κλειστα ματια στο sim.Γιατι πχ αν μετα την στροφη δωσεις πολυ rudder το ελικοπτερο θα γυρισει προς εσενα, αν εισαι καλα προπονημενος θα διορθωσεις αμεσως χωρις καν να το σκεφτεις.Αν οχι αρχιζεις να τρεχεις...^%^
Ελπιζω να βοηθησα και να μην σε αγχωσα περισσοτερο.Οτι αλλο θες ρωτας.
Το gyro αν τιναζει με το παραμικρο η τρεμοπαιζει η ουρα σημαινει οτι μαλλον εχεις το gyro/gain πολυ υψηλα δοκιμασε να το χαμηλωσεις
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 8:23 pm
από Μιχαλης18
Οπα.
Δηλαδη ξεκινησες να πετας με trex500.!!!!???
Απάντηση: TREX500 - εντυπωσεις
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2012 9:20 am
από m1john
Kilomeater έγραψε: ↑Δεν ξερω αμα το εχω γραψει αλλου αλλα ειδα το Post και ειπα να δωσω τα νεωτερα
Τελικα εχω παρει ενα TREX500, μεγαλυτερο απο οτι αρχικα εψαχνα αλλα μαλλον καλυτερα ετσι, οσο πιο μεγαλο, τοσο πιο σταθερο λενε.. βεβαια ο μεγεθος του εμενα με τρομαζει λιγο οταν ειναι να ζηκωθει απο το εδαφος αλλα μπορει να ειμαι και φοβιτσιαρης...
Το συναρμολογησα μονος μου χωρις προηγουμενη εμπειρια σιγα σιγα (μου πηρε κανα διμηνο) και τελικα το πηγα για ενα ελεγχο στο μαγαζι που το αγορασα, οπου βρεθηκαν κατι ψιλοελλειψεις αλλα σε γενικες γραμμες κριθηκε καλο το στησιμο.
Εχει ενα θεματακι με την ουρα του, το γυροσκοπιο ειναι πολυ ευαισθητο και κανει καποια τιναγματακια. Δοκιμασαμε ενα παλαιοτερο gyro και το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω βαζωντας πισω το δικο μου με αρκετα στρωματα αποσβεστικου κραδασμων βελτιωθηκε σημαντικα, τοσο που να το θεωρω 'πεταξιμο' χωρις ιδιαιτερο προβλημα.
Η αληθεια ειναι οτι η ουρα με παιδευει λιγο γενικοτερα... εχει μια ταση να φευγει λιγο προς το πλαι.. τελευταια παιζω με τριμαρισμα στο rudder και εχει στρωσει αλλα και παλι δεν μου εμπνεει απολυτη εμπιστοσυνη.
Εκει που εχω προβλημα βεβαια ακομα ειναι η αυτοπεποιθηση μου στο πεταγμα... τι και αν εχω κανει flight sim αρκετο, οταν παω να το πεταξω τρεμουν τα χερια μου.
Καλα και απο πτησεις μη φανταστειτε τιποτα , απλο hovering στο ενα μετρο προσπαθω, εκτος και αν καμια φορα μου ξεφυγει και κανει καμια διαδρομη μεγαλη, κατα την οποια ενω πιστευω οτι θα το χασω και θα διαλυθει, καπως καταφερνω και το σωζω και το φερνω κατω...
Ειναι ασταθες αρκετα, το φανταζομουνα το hovering πολυ πιο απλο, και στο simulator δειχνει πολυ πιο απλο... στην πραξη θελει πολλες διορθωσεις.. παρολο που εχω ανεβασει πολυ και τα EXP για να μην κανω υπερδιορθωσεις, θελει συνεχεια δουλεια στους μοχλους
Οσες φορες φευγω χωρις ζημια, τις θεωρω επιτυχημενες... εμβρυακο σταδιο, και δε βλεπω να το ξεπερναω γρηγορα
Κι εμεις που ειμαστε ρε Ηλια?
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2012 9:26 am
από Apostolis
Κατ'αρχην αν οντως αρχισες με 500αρι εγω το βρισκω θετικο.Ειναι πολυ πιο σταθερο πτητικα απο οποιοδηποτε 450αρι,ειδικα κλωνο, απο το οποιο οι περισσοτεροι(λογο κοστους)λανθασμενα πιστευω πλεον αρχισαμε.Αρκει να σεβαστεις το μεγεθος του και την δυναμη του και να εχεις υπομονη προχωροντας με μικρα βηματα καθε φορα.Η βιασυνη στα ε/π εχει ασχημα αποτελεσματα,στην τσεπη ειδικα.Ασε που μπορει να στην δωσει και να τα παρατησεις.
Απο'κει και περα το τριμαρισμα στο rudder ειναι λαθος.Το τριμ του rudder παντα στο κεντρο.Την ουρα την ''φτιαχνουμε'' απο το gyro σε συνεργασια με την ΤΚ.Βεβαιωσου επισης πως εχεις τοποθετησει σωστα το σερβο,ντιζα και την γωνια των πτερυγιων πισω.Αυτα σηνηθως τα δειχνει σε σχεδιαγραμμα στο manual του gyro.Το καλυτερο βεβαια ειναι να το δει καποιος που ξερει και να στα πει ολα επι τοπου.Συνηθως σε καποιο μοντελοδρομιο.
Απάντηση: TREX500 - εντυπωσεις
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2012 9:32 am
από Kilomeater
m1john έγραψε: ↑Κι εμεις που ειμαστε ρε Ηλια?
Γιαννη καλα τα λες.... παλι καλα που ειχα και εσας να μου δωσετε καποιες καλε συμβουλες στην αρχη.
Εχω ελαχιστες ευκαιριες για πτηση ομως σε απροβλεπτες στιγμες οποτε δεν εχω πολλες επιλογες. Αντε να ξεκλεψω κανα μισαωρο την Κυριακη το μεσημερι, να κατεβω σε κατι μπασκετες που εχει κατω απο το σπιτι μου να κανω μερικες δοκιμες.. που να οργανωσω συναντηση, που να κανονισω να παω ΣΕΦ κτλ...
Και μετα μονο κατι μετααμεσονυκτιες προσπαθειες για ρυθμισεις και δοκιμες εσωτερικου χωρου
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2012 9:35 am
από Kilomeater
Apostolis έγραψε: ↑Κατ'αρχην αν οντως αρχισες με 500αρι εγω το βρισκω θετικο.Ειναι πολυ πιο σταθερο πτητικα απο οποιοδηποτε 450αρι,ειδικα κλωνο, απο το οποιο οι περισσοτεροι(λογο κοστους)λανθασμενα πιστευω πλεον αρχισαμε.Αρκει να σεβαστεις το μεγεθος του και την δυναμη του και να εχεις υπομονη προχωροντας με μικρα βηματα καθε φορα.
Μα για 450αρι πηγαινα και εγω, αλλα καλα που βρεθηκαν μερικα ατομα εδω μεσα και μου δωσανε καλες συμβουλες απο την αρχη (βλεπε Γιαννης πιο πανω πχ)
Apostolis έγραψε: ↑
Απο'κει και περα το τριμαρισμα στο rudder ειναι λαθος.Το τριμ του rudder παντα στο κεντρο.Την ουρα την ''φτιαχνουμε'' απο το gyro σε συνεργασια με την ΤΚ.Βεβαιωσου επισης πως εχεις τοποθετησει σωστα το σερβο,ντιζα και την γωνια των πτερυγιων πισω.Αυτα σηνηθως τα δειχνει σε σχεδιαγραμμα στο manual του gyro.Το καλυτερο βεβαια ειναι να το δει καποιος που ξερει και να στα πει ολα επι τοπου.Συνηθως σε καποιο μοντελοδρομιο.
Ολο τον προηγουμενο καιρο αυτο εκανα. Αλλαζα το μηκος της ντιζας στο rudder servo, ξανα-ρυθμισμα στο gyro και δοκιμη... ελα ομως που τελικα το δοκιμασα για πλακα ξερωντας οτι ειναι λαθος, να ρυθμισω το trim (και ξανα set το gyro φυσικα) και επαιξε καλυτερα!!!
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2012 10:21 am
από m1john
Kilomeater έγραψε: ↑Μα για 450αρι πηγαινα και εγω, αλλα καλα που βρεθηκαν μερικα ατομα εδω μεσα και μου δωσανε καλες συμβουλες απο την αρχη (βλεπε Γιαννης πιο πανω πχ)
Ολο τον προηγουμενο καιρο αυτο εκανα. Αλλαζα το μηκος της ντιζας στο rudder servo, ξανα-ρυθμισμα στο gyro και δοκιμη... ελα ομως που τελικα το δοκιμασα για πλακα ξερωντας οτι ειναι λαθος, να ρυθμισω το trim (και ξανα set το gyro φυσικα) και επαιξε καλυτερα!!!
Δεν επαιξε καλυτερα σου φενεται οτι επαιξε καλυτερα. Φιλε Ηλια σου εχω πει και θα στο ξαναπω οτι κι εγω και ο Κωστας ο (
http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=) ειμαστε στη διαθεση σου αλλα αν δεν εχεις χρονο να ασχοληθεις δυστυχως δεν μπορεις να κανεις πολλα πραγματα. Ελα μια Κυριακη στο ελληνικο.
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:33 pm
από Kilomeater
Ανασταση! Επιτελους σήμερα μπορω να πω ότι πέταξα και διασκεδασα.
Η μεγάλη διάφορα; πηγα σε ενα χωρο μεγάλο επιτελους, χωρις να αγχώνομαι από περιορισμους και εμπόδια γύρω.... Ακόμα και όταν κάτι δεν πήγαινε οπως ήθελα, είχα το χρόνο (κάτι την ψυχραιμια) να το φερω πίσω.....
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 25, 2012 10:21 pm
από amartolos
Kilomeater έγραψε: ↑Ανασταση! Επιτελους σήμερα μπορω να πω ότι πέταξα και διασκεδασα.
Η μεγάλη διάφορα; πηγα σε ενα χωρο μεγάλο επιτελους, χωρις να αγχώνομαι από περιορισμους και εμπόδια γύρω.... Ακόμα και όταν κάτι δεν πήγαινε οπως ήθελα, είχα το χρόνο (κάτι την ψυχραιμια) να το φερω πίσω.....
Ωραιος, την επομενη φορα θα νιωθεις 100 φορες πιο ανετος.
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2012 10:13 am
από m1john
Kilomeater έγραψε: ↑Ανασταση! Επιτελους σήμερα μπορω να πω ότι πέταξα και διασκεδασα.
Η μεγάλη διάφορα; πηγα σε ενα χωρο μεγάλο επιτελους, χωρις να αγχώνομαι από περιορισμους και εμπόδια γύρω.... Ακόμα και όταν κάτι δεν πήγαινε οπως ήθελα, είχα το χρόνο (κάτι την ψυχραιμια) να το φερω πίσω.....
Τωρα εισαι στο σωστο δρομο.
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2012 8:42 pm
από Kilomeater
Πραγματι βλεπω διαφορα, προς το καλυτερο!
Σημερα πεταξα μια μπαταρια, σχετικα χαλαρα.. χωρις αγχος.
Μαλιστα ειχα παει στο λιμανι στον Πειραια, και ειχε και αερακι, αλλα δε με ενοιαζε!! ισα ισα που ειχε και ενδιαφερον!
Ειχα και τον γιο μου μαζι που τρελλαινιεται να του εξηγω το παραμυθι , τι κανει καθε κουμπακι, τι ειναι το καθε τι που πειραζω....
καπως ετσι τον ειχα φανταστει τον 'ελικοπτερισμο' +(*)
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 31, 2012 1:25 pm
από Kilomeater
Κλασσικη περιπτωση, οποιος ξεθαρρευει, τσακιζεται....
Σημερα πηγα με το μικρο για νε απτηση, εχω παθιαστει λεμε!
Πηγαμςε τελεια, εφτασα σε υψη δυσθεορατα, εκανα πιρουετες και διαφορα αλλα... ομως ο ενθουσιασμος ηταν υπερβολικος.. με αποτελεσμα να ξεχαστω και να μεινω απο μπαταρια......
αν και εχω ενα ledακι πανω που αναβει απο ενα σημειο τασης και κατω, πρωτον το ειχα μαλλον χαμηλα (στα 24V) και δευτερον δεν το εβλεπα με τον πολυ ηλιο και πεταγα και μακρυα....
μολις αρχισα να νιωθω απωλεια προσπαθησα να το κατεβασω αμεσα, αλλα τα skills μου δεν ειναι τοσο καλα... το εφερα στο ενα μετρο περιου και μετα επεσε...
Ζημιες:
οχι τοσες πολλες οσο περιμενα
-ελικες (ok, no problem)
-κατι μεσα στη μπουμα... γυριζω το γραναζι εμπρος και βλεπω ολα τα γραναζια στο εμπρος μερος να γυρνανε αλλα οχι τα π ισω και κατι κανει μεσα στη μπουμα κρακ κρακ. αν γυρισω την ουρα, ολα τα πισω γραναζια γυρνανε αλλα οχι τα εμπρος.
τα ξεβιδωσα ολα, τελικα φαινεται οτι εχει στραβωσει η μπουμα.. δεν φαινεται να εχει παρα γραναζι μεσα.. περιεργο, θα το τσεκαρω καλυτερα
- και οι 4 βασεις κατω απο το πλαισιο και μεινανε πανω στα landing skids τα οποια αποκολληθηκαν ως ενα κομματι απο το ελικοπτερο.
αρα θελω μια βαση πλαισιου
παντως το ευχαριστηθηκα πααααρα πολυ.. εχω παθιαστει πλεον.. τωρα που δε φοβαμαι εχει παρει μια αλλη διαδταση το θεμα ;-)
Απάντηση: Ενα βήμα παραπέρα
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 31, 2012 2:29 pm
από amartolos
Εγω βαζω χρονομετρητη στην τηλεκατευθυνση . στα 6 λεπτα χτυπαει και καταβαζω>Δεν εχει η δικη σου??Αν οχι παρε ενα χρονομετρο_σαν αυτα που κρεμανε στο στηθος- .Σαν επιπεδο ειμαστε πανω κατω στα ιδια.Κι εγω εχω κανεναν μηνα που πεταω μακρια και ψηλα χωρις αγχος.Σημερα το απογευμα θα δοκιμασω inverted , μετα απο 48 συνεχομενες 6λεπτες πτησεις σε forward flight χωρις crash εχω αρχισει να βαριεμαι και θελω νεες συγκινήσεις.