Σελίδα 1 από 3

Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 18, 2011 8:59 pm
από iliaskak
Στην τεταρτη πτηση με το sdx (μετατροπη σε 90αρι με το κιτ της TMRF απο Γερμανια) κ αφου ειχα μολις 30δευτερα στον αερα σταματησε να δουλευει το μοτερ.
Μοτερ scorpion 5025-450kv, esc kontronik 120a power jive mode 4, 12sx4000mAh nanotech, servo κεφαλης align 610, ουρας futaba bls 251 κ gyro beast x v2.
Ειχα επανω 710 blades κ πετουσα με 1500 στροφες το ε/π ζυγιζε 4370 οποτε κ με αυτες τις στροφες ειχε αρκετη δυναμη εκανα ολα τα ακροβατικα απο pyro μεχρι αργα τικ τοκ.
Το θεμα ειναι οτι οταν δουλευει σε χαμηλες στροφες κ το ζοριζεις τρωει πιο πολλα αμπερ η οχι?Πηγα να κανω ενα loop κ στην ανοδο σταματησε,δεν μπορουσα ουτε auto να κανω γιατι σε ανοδο οπως ημουν κ σχετικα οχι κοντα μου δεν ακουστηκε οτι σταματησε να δουλευει μονο τα blades ειδα που εκοψαν ταχυτητα το γυρισα αλλα δεν ειχα στροφες για να το κατεβασω οποτε εφαγα τα μουτρα μου. Το μοτερ ειναι καινουργιο κ ο υπολοιπος εξοπλισμος 3 μηνων κ με λιγες πτησεις.
Με αυτο το μοτερ το μαξιμουμ που παιρνεις στο στροφειο ειναι 1950 στροφες κ ειχα 1500.Τι λετε το kontronik εκανε shut down?:-?
Φιλικα Ηλιας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 18, 2011 11:30 pm
από Nontas
Μετά την πτώση έλεγξες αν δουλεύουν τα servo και το regulator σου?
Σε ρωτάω μήπως δεν έχει πρόβλημα το ESC σου αλλά έγινε κάτι λάθος με την μπαταρία π.χ το βίσμα ή να έπεσε η τάση κάποιου cell.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 12:17 am
από iliaskak
Επειδη το ε/π διαλυθηκε κ μαζι κ οι μπαταριες ειχαν χτυπησει αμεσως τις αποσυνδεσα γιατι φοβηθηκα μην εχουν ανοιξει αλλα μετα τις μετρησα κ ειχαν πεσει κ οι 2 στο 87% οποτε νομιζω οτι δεν ειναι οι μπαταριες.Πριν απο λιγο συνδεσα τα ηλεκτρονικα κ ολα δουλευουν,τα σερβο το μοτερ κ φυσικα το kontronik σαν να μην τρεχει τιποτα.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 7:51 am
από Mogolos
Σκέψου εαν ειχες κοντρολ οταν εγινε το κακό ή οχι? Με λίγα λόγια νεκρωσε από ρευμα ή το κακό εγινε στο μοτερ?
Εαν νεκρωσε συνολικά πιθανον να ειναι κάποια ενωση ρευματος.
Εαν ψοφισε το μοτερ, μαλον ειναι το esc.


ps: Λυπάμαι πολύ για την καταστροφή του σκάφους w

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 9:59 am
από iliaskak
Mogolos έγραψε: Σκέψου εαν ειχες κοντρολ οταν εγινε το κακό ή οχι? Με λίγα λόγια νεκρωσε από ρευμα ή το κακό εγινε στο μοτερ?
Εαν νεκρωσε συνολικά πιθανον να ειναι κάποια ενωση ρευματος.
Εαν ψοφισε το μοτερ, μαλον ειναι το esc.


ps: Λυπάμαι πολύ για την καταστροφή του σκάφους w


Γιαννη επειδη εκοψε σε ανοδο οποτε κ το στροφειο εκοψε πιο γρηγορα ταχυτητα κ δεν προλαβα να κανω πολλα δινει την εντυπωση οτι εμεινε συνολικα απο ρευμα ομως το γυρισα κανονικα κ προσπαθησα να κανω auto αλλα εμεινα απο στροφες στον αερα κ μαλιστα σε μεγαλο υψος.Με χαμηλες στροφες στο στροφειο αν το ζορισεις τα αμπερ ανεβαινουν πιο πολυ απο οτι με πολλες στροφες κ τις ιδιες φιγουρες?Το kontronik εκανε shut down η αποψη μου.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 10:17 am
από Mogolos
Ετσι οπως ακουγεται μαλον δικιο εχεις. Κρίμα (το trex υπάρχει?:D)

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 10:45 am
από bladeskiller
Από αυτά που περιγράφεις δεν φαίνεται να είχες ηλεκτρική απώλεια. Αφού το γύρισες άρα σερβό και δέκτης λειτουργούσαν, πάει να πει ότι είχες ρεύμα εκτός αν έχεις χωριστή μπαταρία για δέκτη και σερβό. Επίσης, την πιθανότητα στιγμιαίας ηλακτρικής διακοπής μάλλον την αποκλείουμε γιατί τότε θα έκανε restart και το γυροσκόπιο ,το οποίο λόγο του ότι το ελικόπτερο βρισκόταν σε κίνηση θα έκανε κουκουρούκου calibrate πράγμα που θα το καταλάβαινες αμέσως γιατί η ουρά θα έχανε τελείως τον μπούσουλα.
Το πιθανότερο είναι ότι έκοψε ο ρυθμιστής από κάποια υπερθέρμανση. Το καλύτερο ,όταν δοκιμάζεις ένα καινούριο setup σε μεγάλο ηλεκτρικό ελικόπτερο, είναι να πετάξεις τις πρώτες φορές βάζοντας πάνω ένα βατόμετρο που να έχει δυνατότητα peak hold ώστε να δεις αν η μέγιστη κατανάλωση ρεύματος (τα αμπέρ) είναι μέσα στα όρια του ρυθμιστή αλλά και του μοτέρ.
Τώρα όσον αφορά τις στροφές. Την ίδια ανύψωση μπορείς να την πετύχεις με λιγότερες στροφές και περισσότερο βήμα ή με λιγότερο βήμα και περισσότερες στροφές. Επειδή όμως το στροφείο είναι ουσιαστικά μια περιστρεφόμενη πτέρυγα και επειδή ως γνωστό μια πτέρυγα για την ίδια άνωση έχει αναλογικά μεγαλύτερη οπισθέλκουσα όταν ανεβαίνει η γωνία προσβολής, αυτό σημαίνει ότι αν έχεις πολύ χαμηλές στροφές και μεγάλο βήμα ,για να πετύχεις την ίδια δύναμη ανύψωσης, το στροφείο θα συναντά μεγαλύτερη αντίσταση κατά την περιστροφή του και κατά συνέπεια θα τραβάει περισσότερα αμπέρ. Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι, ενα ηλεκτρικό μοτέρ δεν τραβάει πολλά αμπέρ όταν περιστρέφεται γρηγορότερα ξεφόρτωτο αλλά όταν βρίσκει ζόρι, που προσπαθεί να το επιβραδύνει σε σχέση με τις ονομαστικές του στροφές.
Τα παραπάνω βέβαια έχουν περισσότερη σημασία στην αιωρηση όπου η αναγκαία δύναμη ανύψωσης είναι δεδομένη.Επειδή όμως μιλάμε για ακροβατική πτήση όπου θα χρησιμοποιήσεις όλη την κλίμακα του βήματος έτσι κι αλλιώς ,τότε, με ένα δεδομένο μέγιστο βήμα ,είναι αυτονόητο ότι το μοτέρ θα τραβήξει περισσότερα αμπέρ όταν οι στροφές που αντιστοιχούν σε ένα δεδομένο βήμα είναι περισσότερες. Αν λοιπόν ο ρυθμιστής ή το μοτέρ δεν έχει πρόβλημα να γυρίσει το στροφείο στις 1900 για παράδειγμα με φουλ βήμα 12 μοίρες ,ας πούμε ,τότε στις ίδιες μοίρες δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να το γυρίσει στις 1600. Μάλιστα θα έχει και μικρότερη μέγιστη κατανάλωση. Ωστόσο εδώ υπεισέρχεται και ένας άλλος παράγοντας. Το πως έχεις σετάρει το γκάζι σου και το πόσο σωστή δουλειά κάνει το governor mode του ρυθμιστή ,αν υπάρχει και το έχεις ενεργοποιήσει. Αν λοιπόν έχεις σετάρει το γκάζι για να παίρνει 1600 στο χόβερ, τότε, αν το μοτέρ μπορεί στο φουλ να γυρίσει το στροφείο με 1900 στο μέγιστο βήμα ,θα πρέπει να έχεις σετάρει το γκάζι στο φουλ βήμα αρκετά λιγότερο από 100% για να γυρίσει με 1600 στο φουλ. Αν έχεις δώσει πολύ γκάζι στο φουλ τότε, στο φουλ το μοτέρ θα τείνει να επιταχύνει το στροφείο μέχρι που να πιάσει το μοτέρ τις στροφές που αναλογούν στο γκάζι που του δίνεις. Ενα μεγάλο στροφείο όμως έχει και μεγάλη αδράνεια και αργεί να επιταχύνει. Στο μεταξύ ,το μοτέρ ζορίζεται γιατί περιστρέφεται πιο αργά από την κανονική του ταχύτητα για το γκάζι που του δίνεις και κατά συνέπεια τραβάει σημαντικά περισσότερο ρεύμα από το προβλεπόμενο.
Τελικά μόνο το βατόμετρο μπορεί να σου δώσει απάντηση δίνοντας μερικές γκαζιές εν πτήση για να δείς τα peak που πιάνεις.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 1:27 pm
από iliaskak
bladeskiller έγραψε: Από αυτά που περιγράφεις δεν φαίνεται να είχες ηλεκτρική απώλεια. Αφού το γύρισες άρα σερβό και δέκτης λειτουργούσαν, πάει να πει ότι είχες ρεύμα εκτός αν έχεις χωριστή μπαταρία για δέκτη και σερβό. Επίσης, την πιθανότητα στιγμιαίας ηλακτρικής διακοπής μάλλον την αποκλείουμε γιατί τότε θα έκανε restart και το γυροσκόπιο ,το οποίο λόγο του ότι το ελικόπτερο βρισκόταν σε κίνηση θα έκανε κουκουρούκου calibrate πράγμα που θα το καταλάβαινες αμέσως γιατί η ουρά θα έχανε τελείως τον μπούσουλα.
Το πιθανότερο είναι ότι έκοψε ο ρυθμιστής από κάποια υπερθέρμανση. Το καλύτερο ,όταν δοκιμάζεις ένα καινούριο setup σε μεγάλο ηλεκτρικό ελικόπτερο, είναι να πετάξεις τις πρώτες φορές βάζοντας πάνω ένα βατόμετρο που να έχει δυνατότητα peak hold ώστε να δεις αν η μέγιστη κατανάλωση ρεύματος (τα αμπέρ) είναι μέσα στα όρια του ρυθμιστή αλλά και του μοτέρ.
Τώρα όσον αφορά τις στροφές. Την ίδια ανύψωση μπορείς να την πετύχεις με λιγότερες στροφές και περισσότερο βήμα ή με λιγότερο βήμα και περισσότερες στροφές. Επειδή όμως το στροφείο είναι ουσιαστικά μια περιστρεφόμενη πτέρυγα και επειδή ως γνωστό μια πτέρυγα για την ίδια άνωση έχει αναλογικά μεγαλύτερη οπισθέλκουσα όταν ανεβαίνει η γωνία προσβολής, αυτό σημαίνει ότι αν έχεις πολύ χαμηλές στροφές και μεγάλο βήμα ,για να πετύχεις την ίδια δύναμη ανύψωσης, το στροφείο θα συναντά μεγαλύτερη αντίσταση κατά την περιστροφή του και κατά συνέπεια θα τραβάει περισσότερα αμπέρ. Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι, ενα ηλεκτρικό μοτέρ δεν τραβάει πολλά αμπέρ όταν περιστρέφεται γρηγορότερα ξεφόρτωτο αλλά όταν βρίσκει ζόρι, που προσπαθεί να το επιβραδύνει σε σχέση με τις ονομαστικές του στροφές.
Τα παραπάνω βέβαια έχουν περισσότερη σημασία στην αιωρηση όπου η αναγκαία δύναμη ανύψωσης είναι δεδομένη.Επειδή όμως μιλάμε για ακροβατική πτήση όπου θα χρησιμοποιήσεις όλη την κλίμακα του βήματος έτσι κι αλλιώς ,τότε, με ένα δεδομένο μέγιστο βήμα ,είναι αυτονόητο ότι το μοτέρ θα τραβήξει περισσότερα αμπέρ όταν οι στροφές που αντιστοιχούν σε ένα δεδομένο βήμα είναι περισσότερες. Αν λοιπόν ο ρυθμιστής ή το μοτέρ δεν έχει πρόβλημα να γυρίσει το στροφείο στις 1900 για παράδειγμα με φουλ βήμα 12 μοίρες ,ας πούμε ,τότε στις ίδιες μοίρες δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να το γυρίσει στις 1600. Μάλιστα θα έχει και μικρότερη μέγιστη κατανάλωση. Ωστόσο εδώ υπεισέρχεται και ένας άλλος παράγοντας. Το πως έχεις σετάρει το γκάζι σου και το πόσο σωστή δουλειά κάνει το governor mode του ρυθμιστή ,αν υπάρχει και το έχεις ενεργοποιήσει. Αν λοιπόν έχεις σετάρει το γκάζι για να παίρνει 1600 στο χόβερ, τότε, αν το μοτέρ μπορεί στο φουλ να γυρίσει το στροφείο με 1900 στο μέγιστο βήμα ,θα πρέπει να έχεις σετάρει το γκάζι στο φουλ βήμα αρκετά λιγότερο από 100% για να γυρίσει με 1600 στο φουλ. Αν έχεις δώσει πολύ γκάζι στο φουλ τότε, στο φουλ το μοτέρ θα τείνει να επιταχύνει το στροφείο μέχρι που να πιάσει το μοτέρ τις στροφές που αναλογούν στο γκάζι που του δίνεις. Ενα μεγάλο στροφείο όμως έχει και μεγάλη αδράνεια και αργεί να επιταχύνει. Στο μεταξύ ,το μοτέρ ζορίζεται γιατί περιστρέφεται πιο αργά από την κανονική του ταχύτητα για το γκάζι που του δίνεις και κατά συνέπεια τραβάει σημαντικά περισσότερο ρεύμα από το προβλεπόμενο.
Τελικά μόνο το βατόμετρο μπορεί να σου δώσει απάντηση δίνοντας μερικές γκαζιές εν πτήση για να δείς τα peak που πιάνεις.




Φιλικά Κώστας.


Κωστα αν δεν μπορει το kontronik 120 να με καλυψει στα αμπερ τοτε μαλλον τιποτα δεν μπορει το μοτερ τραβαει 85α συμφωνα με την scorpion κ 120α για 5 δευτερα peak.Παιζει ρολο αραγε που ηταν στα πρωτα δευτερολεπτα της πτησης κ οι μπαταριες ειχαν πολυ δυναμη?Δεν μπορω να περιγραψω το πεταγμα μου ως χαλαρο μαλλον το αντιθετο αλλα αν ειχα 1800 στροφες θα ειχα λιγοτερα αμπερ καταναλωση?
Δεν ειχα εξτρα μπαταρια για τα σερβο κ τον δεκτη μονο το μοτερ εκοψε,θα μπορουσε το μοτερ να εχει προβλημα?Μετα την πτωση θελει σιγουρα αλλαγη ρουλεμαν δουλευει μια χαρα πριν 5 λεπτα το δοκιμασα που αφαιρεσα τα παντα πανω απο τα συντριμμια αλλα νιωθεις ενα αναιπαισθητο σκουξιμο παντως δεν ειναι οπως οταν το αγορασα!@/-=}{{.
Αυτο που με φοβιζει ειναι οτι αν το φτιαξω κ το κανει ξανα?Μου αρεσουν οι πτωσεις που τις κανω μονος μου αλλα με τρομαζουν αυτες που δεν ξερεις τον λογο.

Φιλικα Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 1:32 pm
από iliaskak
Γιαννη το τρεξ εκαψε μοτερ κ επεσε περιπου οπως το hirobo.Το εχω φτιαξει 550.Γενικα το τελευταιο 6μηνο δεν εχω πεσει ποτε μονος μου αλλα πεφτουν μονα τους αυτα οποτε το ιδιο κανει γιατι παντα εγω πληρωνω τον λογαριασμο

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 2:29 pm
από bladeskiller
Θα μπορούσε και το ίδιο το μοτέρ να έχει πρόβλημα με αποτέλεσμα να τραβάει ρεύμα παραπάνω από το κανονικό αλλά πριν φτάσεις εκεί τσέκαρε και το θέμα της σταθερότητας των στροφών που σου γράφω παραπάνω. Αν για παράδειγμα έχεις 1600 στροφές στο χόβερ και δώσεις μια τέρμα γκάζι για climb out, πως τις ακούς τις στροφές? Κρατιούνται ή επιταχύνουν αισθητά? Γιατί, αν επιταχύνουν,ίσως εκεί να βρίσκεται το μυστικό. Η κατανάλωση που αναφέρει ο κατασκευαστής είναι για όταν το μοτέρ παίρνει τις στροφές που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο κλασμα τάσης ,που δίνει ο ρυθμιστής εκείνη τη στιγμή. Οταν το μοτέρ όμως προσπαθεί να επιταχύνει ένα βαρύ σχετικά στροφείο και μέχρι να πιάσει τις στροφές του ,τότε τα 85 αμπέρ πολύ εύκολα ξεπερνούν τα 120.
Αυτός είναι και ο λόγος που σε ρωτάω αν έχεις βάλει το ρυθμιστή σε governor mode και αν φυσικά κάνει τη δουλειά του γιατί σε πολλούς ρυθμιστές το governor mode δουλεύει μαύρα χάλια. Αν πάλι δεν δουλεύεις governor και θέλεις να το δουλέψεις σε χαμηλότερες στροφές τότε ίσως να πρέπει να μειώσεις το ποσοστό του throttle στα τέρμα βήματα ώστε να μην τείνει να επιταχύνει αισθητά, αυξάνοντας την κατανάλωση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 3:57 pm
από iliaskak
bladeskiller έγραψε: Θα μπορούσε και το ίδιο το μοτέρ να έχει πρόβλημα με αποτέλεσμα να τραβάει ρεύμα παραπάνω από το κανονικό αλλά πριν φτάσεις εκεί τσέκαρε και το θέμα της σταθερότητας των στροφών που σου γράφω παραπάνω. Αν για παράδειγμα έχεις 1600 στροφές στο χόβερ και δώσεις μια τέρμα γκάζι για climb out, πως τις ακούς τις στροφές? Κρατιούνται ή επιταχύνουν αισθητά? Γιατί, αν επιταχύνουν,ίσως εκεί να βρίσκεται το μυστικό. Η κατανάλωση που αναφέρει ο κατασκευαστής είναι για όταν το μοτέρ παίρνει τις στροφές που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο κλασμα τάσης ,που δίνει ο ρυθμιστής εκείνη τη στιγμή. Οταν το μοτέρ όμως προσπαθεί να επιταχύνει ένα βαρύ σχετικά στροφείο και μέχρι να πιάσει τις στροφές του ,τότε τα 85 αμπέρ πολύ εύκολα ξεπερνούν τα 120.
Αυτός είναι και ο λόγος που σε ρωτάω αν έχεις βάλει το ρυθμιστή σε governor mode και αν φυσικά κάνει τη δουλειά του γιατί σε πολλούς ρυθμιστές το governor mode δουλεύει μαύρα χάλια. Αν πάλι δεν δουλεύεις governor και θέλεις να το δουλέψεις σε χαμηλότερες στροφές τότε ίσως να πρέπει να μειώσεις το ποσοστό του throttle στα τέρμα βήματα ώστε να μην τείνει να επιταχύνει αισθητά, αυξάνοντας την κατανάλωση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης.




Φιλικά Κώστας.


Κωστα σε governor το ειχα κ δεν ειχα ακουσει αυτο που λες δηλαδη να επιταχυνει ακουγοταν σαν να εχει παντα τις ιδιες στροφες ακομα κ στα ακροβατικα.Μιλας για κοντρονικ ρυθμιστες η γενικα οτι δουλευουν χαλια?
Στο ιδιο φορτιο πτησης με χαμηλες στροφες κ στο ιδιο με υψηλες στροφες ποιο τραβαει πιο πολλα αμπερ?Αυτο με ενδιαφερει γιατι αν με χαμηλες τραβαει πιο πολυ τοτε εκει ηταν το προβλημα.

Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 4:23 pm
από bladeskiller
Οχι δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο ρυθμιστή. Απλά, γενικά, υπάρχουν ρυθμιστές που σε governor mode δουλεύουν κάπως. Αφού όμως στήνοντας αυτί δεν ακούς να μεταβάλλονται οι στροφές τότε από αυτή την άποψη είσαι ΟΚ.
Τώρα όταν λες για ίδιο φορτίο φαντάζομαι ότι εννοείς ίδιο βήμα. Στο ίδιο βήμα λοιπόν ,με περισσότερες στροφές,θα τραβήξει και περισσότερα αμπέρ. Αν δηλαδή έχεις κρατήσει ίδιο μέγιστο βήμα και μειώσεις τις στροφές τότε στα climb out θα σου τραβάει λιγότερα αμπέρ. Κατά συνέπεια η μέγιστη κατανάλωση μειώνεται. Ομως δεν είναι σίγουρο ότι μειώνεται και η μέση κατανάλωση. Αυτή μπορεί να αυξηθεί κιόλας. Εξαρτάται πως πετάς. Φαίνεται κουφό και αντιφατικό αλλά εξηγείται από το γεγονός ότι με λιγότερες στροφές παίζεις με πιο "γεμάτο" βήμα για να δώσεις στο ελικόπτερο την ώθηση που χρειάζεσαι. Μπορεί δηλαδή το μέγιστο βήμα να είναι το ίδιο οπότε με λιγότερες στροφές έχεις και μικρότερη μέγιστη κατανάλωση αλλά ο μέσος όρος του βήματος κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι πιο "γεμάτος" κι ένα στροφείο που παίζει με λίγες στροφές και "γεμάτο" βήμα ενδέχεται να τραβάει περισσότερο ρεύμα σαν μέσο όρο. Ισως να δοκίμαζες με περισσότερες στροφές και λιγότερο μέγιστο βήμα για περίπου ίδιες επιδόσεις. Δεν αποκλείεται να μειωθεί αισθητά η μέση κατανάλωση.
Πάντως πριν από όλα χρειάζεται αμπερομέτρηση γιατί δεν αποκλείεται όπως είπαμε να έχει πρόβλημα το μοτέρ και να τραβάει αδικαιολόγητα μεγάλο ρεύμα.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 4:36 pm
από iliaskak
bladeskiller έγραψε: Οχι δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο ρυθμιστή. Απλά, γενικά, υπάρχουν ρυθμιστές που σε governor mode δουλεύουν κάπως. Αφού όμως στήνοντας αυτί δεν ακούς να μεταβάλλονται οι στροφές τότε από αυτή την άποψη είσαι ΟΚ.
Τώρα όταν λες για ίδιο φορτίο φαντάζομαι ότι εννοείς ίδιο βήμα. Στο ίδιο βήμα λοιπόν ,με περισσότερες στροφές,θα τραβήξει και περισσότερα αμπέρ. Αν δηλαδή έχεις κρατήσει ίδιο μέγιστο βήμα και μειώσεις τις στροφές τότε στα climb out θα σου τραβάει λιγότερα αμπέρ. Κατά συνέπεια η μέγιστη κατανάλωση μειώνεται. Ομως δεν είναι σίγουρο ότι μειώνεται και η μέση κατανάλωση. Αυτή μπορεί να αυξηθεί κιόλας. Εξαρτάται πως πετάς. Φαίνεται κουφό και αντιφατικό αλλά εξηγείται από το γεγονός ότι με λιγότερες στροφές παίζεις με πιο "γεμάτο" βήμα για να δώσεις στο ελικόπτερο την ώθηση που χρειάζεσαι. Μπορεί δηλαδή το μέγιστο βήμα να είναι το ίδιο οπότε με λιγότερες στροφές έχεις και μικρότερη μέγιστη κατανάλωση αλλά ο μέσος όρος του βήματος κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι πιο "γεμάτος" κι ένα στροφείο που παίζει με λίγες στροφές και "γεμάτο" βήμα ενδέχεται να τραβάει περισσότερο ρεύμα σαν μέσο όρο. Ισως να δοκίμαζες με περισσότερες στροφές και λιγότερο μέγιστο βήμα για περίπου ίδιες επιδόσεις. Δεν αποκλείεται να μειωθεί αισθητά η μέση κατανάλωση.
Πάντως πριν από όλα χρειάζεται αμπερομέτρηση γιατί δεν αποκλείεται όπως είπαμε να έχει πρόβλημα το μοτέρ και να τραβάει αδικαιολόγητα μεγάλο ρεύμα.




Φιλικά Κώστας.


Κωστα σαν φορτιο εκτος απο αυτο που εννοεις (+-12)ελεγα οτι ο τροπος πτησης ηταν οπως κ με πολλες στροφες δηλαδη full 3d κ δεν πεταω χαλαρα αλλα στα 30 δευτερα τι προλαβα να κανω?Το roll τραβηξε τοσα αμπερ οσα για να κοψει το κοντρονικ οποτε το μοτερ ειναι στον τακο σε πρωτη φαση γιατι το esc το ειχα κ με 8σελο κ δεν ειχα προβλημα ενω το scorpion πρωτη φορα αρχισα να το ζοριζω κ με πουλησε,το θεμα ειναι πως μπορω να το πω αυτο με σιγουρια?Υπαρχει καποιος τροπος χωρις να πληρωσω ξανα ολοκληρο ε/π? :o)

Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 5:12 pm
από bladeskiller
Αν έχεις υποψία για το μοτέρ ,σίγουρα είναι προτιμότερο και φτηνότερο από όλες τις απόψεις ,να δοκιμάσεις άλλο γιατί δεν αποκλείεται να την έχει ακούσει κάποια περιέλιξη με αποτέλεσμα να τραβάει υπερβολικό ρεύμα.
Το πιο ασφαλές είναι πάντως το βατόμετρο με δυνατοτητα peak hold για να δεις τι γίνεται. Αν δεις τα αμπέρ να ξεπερνάνε τη δυνατότητα του ρυθμιστή ,σε σημείο που δεν δικαιολογείται από το "φορτίο", τότε το πρόβλημα είναι στο μοτέρ. Αν όμως τα αμπέρ δεν ξεπερνάνε τη δυνατότητα του ρυθμιστή και αυτός εξακολουθεί να κόβει ,τότε αυτός έχει κουνήσει μαντήλι. Εννοείται βέβαια ότι για τις δοκιμές θα φροντίσεις ώστε το ελικόπτερο να μη βρίσκεται σε τίποτα "περίεργες" γωνίες ώστε με το που θα κόψει να προλάβεις να το μαζέψεις με auto πριν ξεκουρδίσει.



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 5:26 pm
από iliaskak
bladeskiller έγραψε: Αν έχεις υποψία για το μοτέρ ,σίγουρα είναι προτιμότερο και φτηνότερο από όλες τις απόψεις ,να δοκιμάσεις άλλο γιατί δεν αποκλείεται να την έχει ακούσει κάποια περιέλιξη με αποτέλεσμα να τραβάει υπερβολικό ρεύμα.
Το πιο ασφαλές είναι πάντως το βατόμετρο με δυνατοτητα peak hold για να δεις τι γίνεται. Αν δεις τα αμπέρ να ξεπερνάνε τη δυνατότητα του ρυθμιστή ,σε σημείο που δεν δικαιολογείται από το "φορτίο", τότε το πρόβλημα είναι στο μοτέρ. Αν όμως τα αμπέρ δεν ξεπερνάνε τη δυνατότητα του ρυθμιστή και αυτός εξακολουθεί να κόβει ,τότε αυτός έχει κουνήσει μαντήλι. Εννοείται βέβαια ότι για τις δοκιμές θα φροντίσεις ώστε το ελικόπτερο να μη βρίσκεται σε τίποτα "περίεργες" γωνίες ώστε με το που θα κόψει να προλάβεις να το μαζέψεις με auto πριν ξεκουρδίσει.



Φιλικά Κώστας.


Το μοτερ το εχω πεταξει 3 φορες χαλαρα σαν χοβερ η κ λιγο βολτα κ η τεταρτη η μοιραια.Ηταν καινουργιο.
Οσο για τις περιεργες γωνιες εχω 2 πτωσεις με διαφορετικα ε/π οχι απο δικο μου λαθος ενα τρεξ 600 απο μοτερ (ρουλεμαν) κ μαλλον κ αυτο απο μοτερ.Τις γωνιες ομως αξιζε να τις εχω σε βιντεο,μπορω να σου πω οτι κ τα 2 επεσαν απο την ιδια γωνια σε σημειο που σκεφτομαι οτι μαλλον εχω βρει τον τροπο να χαλαω τα μοτερ κ μαζι κ τα χρηματα μου κ οι εποχες ειναι μαλλον χαλια για τετοιου ειδους εξοδα.:'(

Ηλιας