ESM Do-335
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
ESM Do-335
Γειά σας και από μένα.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ παρότι ασχολούμαι μερικά χρόνια με την τρέλλα αυτή.
Επειδή τελειώνει σιγά σιγά το τελευταίο project είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες εδώ.
Κάποιοι το έχουν δει και από κοντά. Χωρίς την βοήθεια-δουλειά του Γιάννη δεν θα γινόταν τίποτα.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ παρότι ασχολούμαι μερικά χρόνια με την τρέλλα αυτή.
Επειδή τελειώνει σιγά σιγά το τελευταίο project είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες εδώ.
Κάποιοι το έχουν δει και από κοντά. Χωρίς την βοήθεια-δουλειά του Γιάννη δεν θα γινόταν τίποτα.
- Συνημμένα
-
- IMG_0264.jpg (97.92 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0263.jpg (98.25 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0262.jpg (98.74 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0257.jpg (97.09 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0260.jpg (99.23 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
Απάντηση: ESM Do-335
...εξαιρετικά ενδιαφέρον κ' όμορφο θέμα....εύχομαι καλοπέταχτο...!...αν θέλεις δώσε κ' μερικές λεπτομέρειες για τα παρελκόμενα (μηχανές κλπ)...
(PS:...μ' αυτό είχε ξενυχτίσει ο Γιάννης την περασμένη Παρασκευή..? ):D
(PS:...μ' αυτό είχε ξενυχτίσει ο Γιάννης την περασμένη Παρασκευή..? ):D
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: ESM Do-335
Αλεξη το σκάφος ειναι εκπληκτικό. Είθε να το δουμε τελειωμένο στον αερα...
ps: Μηχανικος μου ειπε πώς μπορει να αλλαξει η φορά περιστροφής στην πισω κουκουνάρα. Απλα χρειάζεται να γυρίσεις το γραναζι!!!
ps: Μηχανικος μου ειπε πώς μπορει να αλλαξει η φορά περιστροφής στην πισω κουκουνάρα. Απλα χρειάζεται να γυρίσεις το γραναζι!!!
Απάντηση: ESM Do-335
Αλεξη μεγιες και καλοπεταχτο....
..., βλεπω RCV μηχανουλες πανω, γιααα πες μας και για αυτες κατι..._Β_Ο
http://www.rcvengines.com/gallery/rcv_gallery_reviews.htm
Φιλικα
Χρησταρας
..., βλεπω RCV μηχανουλες πανω, γιααα πες μας και για αυτες κατι..._Β_Ο
http://www.rcvengines.com/gallery/rcv_gallery_reviews.htm
Φιλικα
Χρησταρας
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
Οι κινητήρες είναι RCV
http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=1101
Ο μπροστινός είναι 120 και ο πίσω 90. Επειδή είναι pull-push δεν χρειάζονται και συνχρονισμό. Πολύ δυνατοί κινητήρες για το μέγεθος τους και γυρνάνε μεγάλες έλικες.
Ο πίσω κινητήρας απέχει αρκετά από το τεπόζιτό του που έχει τοποθετηθεί μπροστά και για λόγους ασφαλείας έχει τοποθετηθεί από μια αντλία καυσίμου που ανεβάζει πίεση 0,5 bar.( η αντλία δουλεύει άριστα ).
Πάλι για λόγους ασφαλείας έχουν τοποθετηθεί δύο μπαταρίες για το δέκτη με διακόπτη της graupner ο οποίος διαλέγει συνέχεια ποιά από τις δύο μπαταρίες θα χρησιμοποιήσει.
Στην μία φωτογραφία φαίνεται και το πάνελ που έχει φτιαχτεί.
στα αριστερά είναι (από πάνω πρός τα κάτω) το μανόμετρο, η βαλβίδα πλήρωσης, και η βαλβίδα μείωσης της πίεσης του αέρα για τα retracts.
η πίεση φτάνει τα 10 Bar ( και την κρατάει για 24 ώρες ).
Δίπλα τους οι βαλβίδες πλήρωσης των δύο δεξαμενών καυσίμου και το σωληνάνκι που φαίνεται δίπλα σε κάθε βαλβίδα είναι για να δείχνει πότε γεμίζει η κάθε δεξαμενή.
Πιο δεξιά ο διακόπτης των δύο μπαταριών.
Δίπλα του ο receiver .
Πάνω δεξιά φαίνονται δύο πολύμπριζα πού είναι τα quick connect των φτερών.
http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=1101
Ο μπροστινός είναι 120 και ο πίσω 90. Επειδή είναι pull-push δεν χρειάζονται και συνχρονισμό. Πολύ δυνατοί κινητήρες για το μέγεθος τους και γυρνάνε μεγάλες έλικες.
Ο πίσω κινητήρας απέχει αρκετά από το τεπόζιτό του που έχει τοποθετηθεί μπροστά και για λόγους ασφαλείας έχει τοποθετηθεί από μια αντλία καυσίμου που ανεβάζει πίεση 0,5 bar.( η αντλία δουλεύει άριστα ).
Πάλι για λόγους ασφαλείας έχουν τοποθετηθεί δύο μπαταρίες για το δέκτη με διακόπτη της graupner ο οποίος διαλέγει συνέχεια ποιά από τις δύο μπαταρίες θα χρησιμοποιήσει.
Στην μία φωτογραφία φαίνεται και το πάνελ που έχει φτιαχτεί.
στα αριστερά είναι (από πάνω πρός τα κάτω) το μανόμετρο, η βαλβίδα πλήρωσης, και η βαλβίδα μείωσης της πίεσης του αέρα για τα retracts.
η πίεση φτάνει τα 10 Bar ( και την κρατάει για 24 ώρες ).
Δίπλα τους οι βαλβίδες πλήρωσης των δύο δεξαμενών καυσίμου και το σωληνάνκι που φαίνεται δίπλα σε κάθε βαλβίδα είναι για να δείχνει πότε γεμίζει η κάθε δεξαμενή.
Πιο δεξιά ο διακόπτης των δύο μπαταριών.
Δίπλα του ο receiver .
Πάνω δεξιά φαίνονται δύο πολύμπριζα πού είναι τα quick connect των φτερών.
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
Μερικές ακόμη φωτογρφίες.
Το λάστιχο που φαίνεται είναι για να κρατάει τον ριναίο γιατι λόγω εργασιών δεν τον έχω κλειδώσει σε θέση up.
Φαίνεται καλύτερα και το πάνελ.
Το λάστιχο που φαίνεται είναι για να κρατάει τον ριναίο γιατι λόγω εργασιών δεν τον έχω κλειδώσει σε θέση up.
Φαίνεται καλύτερα και το πάνελ.
- Συνημμένα
-
- IMG_0265.jpg (93.37 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0267.jpg (93.18 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
Εδώ φαίνεται καθαρά το πίσω συγκρότημα elevators και rudders ( ξεχωριστά servos για κάθε επιφάνεια ) Ναι το κάτω είναι rudder και δουλεύει.
- Συνημμένα
-
- IMG_0263.jpg (98.25 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0268.jpg (95.59 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
Το μπροστινό συγκρότημα κινητήρα RCV 1.20 ( Θα κινεί τρίφτερη 20χ10 ).
Ο σχεδιασμός είναι να έχει και μαύρο spinner από carbon.
Ο σχεδιασμός είναι να έχει και μαύρο spinner από carbon.
- Συνημμένα
-
- IMG_0264.jpg (97.92 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- IMG_0270.jpg (95.76 KiB) Προβλήθηκε 64 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
nasa έγραψε: ↑...εξαιρετικά ενδιαφέρον κ' όμορφο θέμα....εύχομαι καλοπέταχτο...!...αν θέλεις δώσε κ' μερικές λεπτομέρειες για τα παρελκόμενα (μηχανές κλπ)...
(PS:...μ' αυτό είχε ξενυχτίσει ο Γιάννης την περασμένη Παρασκευή..? ):D
Μαζί είχαμε ξενυχτίσει την Παρασκευή για να προλάβουμε να τελειώσουμε κάποια πράγματα γιατί θα λείψω για κάποιο διάστημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
Mogolos έγραψε: ↑Αλεξη το σκάφος ειναι εκπληκτικό. Ηθε να το δουμε τελειωμένο στον αερα...
ps: Μηχανικος μου ειπε πώς μπορει να αλλαξει η φορά περιστροφής στην πισω κουκουνάρα. Απλα χρειάζεται να ρυρίσεις το γραναζι!!!
Απ'οτι ξέρω αυτός δεν γυρνάει .
-
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 10:36 pm
Απάντηση: ESM Do-335
Στον σχεδιασμό είναι να υπάρχει και glow driver για ασφάλεια και ευκολία εκκίνησης ( και να μην τρυπάμε το cowl ). θα έχει δύο μπαταρίες Lipo σε παράλληλη σύνδεση.
Απάντηση: ESM Do-335
Μια ερώτηση: Η ψύξη του πίσω κινητήρα πως θα γίνεται;...γιατί φαντάζομαι ο αέρας θα σπρώχνεται προς τα πίσω με τη προπέλα.
Απάντηση: ESM Do-335
Μπάβο! Πολύ ώραίο θέμα.Ένα άπό τά άγαπημένα μου άεροπλάνα.
Δυστυχώς όμως..So many planes,so little time!!
Δυστυχώς όμως..So many planes,so little time!!
Απάντηση: ESM Do-335
palafdim έγραψε: ↑Μια ερώτηση: Η ψύξη του πίσω κινητήρα πως θα γίνεται;...γιατί φαντάζομαι ο αέρας θα σπρώχνεται προς τα πίσω με τη προπέλα.
..., σωστα, γιαυτον λοιπον το λογο θα 'ρουφαει' τον ζεστο αερα μεσα απο τον χωρο του κινητηρα.
Οχι πως δεν θα βοηθουσαν μια δυο εσοχες για την εισοδο του αερα αλλα δεν να δουμε και τι γινεται απο πλευρας scale εμφανισης...εαν και νομιζω πως απο την δεξια πλευρα, κοιταζοντας απο πισω το α/φ, εχει εισαγωγη μαμας για αερισμο-ψηξη του κινητητρα, που εαν δεν ειναι μπορει να γινει λειτουργικος...
Χρησταρας
Απάντηση: ESM Do-335
ωραιο το dornier
και λιγη ιστορια...
κατασκευαστρια εταιρια.. Dornier Flugzeugwerke
ιδρυτης Claude (Claudius) Honoré Desiré Dornier http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_102-03504A,_Claudius_Dornier.jpg
πρωτη του πτηση..October 1943
... γνωστο ως pfeil(Βελος)
και λιγη ιστορια...
κατασκευαστρια εταιρια.. Dornier Flugzeugwerke
ιδρυτης Claude (Claudius) Honoré Desiré Dornier http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_102-03504A,_Claudius_Dornier.jpg
πρωτη του πτηση..October 1943
... γνωστο ως pfeil(Βελος)