Σελίδα 1 από 2

Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 1:19 am
από Sot_Fly
Καλησπέρα στην παρέα.
Θέλω σαν τρελός ενα mentor της multiplex...
Η μετάβαση θα γίνει μετά απο 30+ ώρες πτήσεις με τετρακαναλο easystar με 2900kv moter, πολλά loop & roll, ανάποδη πτήση, ανεμοπορία σε χαμηλο/υψηλό ύψος και διάφορα τρελά που δεν αρμόζουν σε ενα EASYSTAR :p
Πιστεύω οτι έχω μια αρκετή εμπειρία για να μεταβώ στο Mentor w

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 7:04 am
από ΑνδρεαςΛ
Καλωσόρισες....

Φαίνεται ότι έχεις κάνεις αρκετή σκέψη και διάβασμα για το επόμενο σου μοντέλο.

Το Mentor μπορεί να είναι το επόμενο. Υπάρχουν και άλλες επιλογές ανάλογα με τη κατεύθυνση θέλεις να πάρεις.

Για το setup που έχεις διαλέξει:

1. To TR35-42 δεν βγαίνει πλέον... Να πάρεις αυτό http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=16233

μαζί με αυτό http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14501


2. Μεγάλη ποικιλία στα σερβο χωρίς να υπάρχει ανάγκη. Δεν χρειάζεσαι ψηφιακά αλλά και τα 929MG και τα ΗΧΤ900 είναι καλά.

3. Προπέλα 10χ6, 11χ6 (πάρε 2-3 νά 'χεις) http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7954


4. Αν πάρεις το red brick, δεν χρειάζεσαι το ubec.

Αυτά προς το παρόν.

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 12:32 pm
από gxaid
Sot_Fly έγραψε:
Οπιαδήποτε συμβουλή/γνώμη, αλλαγές, είμαι ΟΛΟΣ αυτια +(*)
(το κοστος παίζει σημαντικό ρόλο και οι αγορές θα γίνουν απο hobbyking,
εκτός το μοντέλο φυσικά)

Είναι μαγικό να πετάς@P@

Καλημέρα και καλώς ήρθες!

Κάποτε αγόρασα ένα Mentor και τον έφτιαξα μόνο και μόνο για να τον πουλήσω. Την αγγελία θα τη βρείς στη σχετική ενότητα του petame.
Ως χειριστικές δυνατότητες έκανα τότε τα μισά από αυτά που αναφέρεις.

Το ζήτημα είναι πως ο Mentor "ξεπεράστηκε" διότι άνετα μετά το πρώτο μου εκπαιδευτικό πήρα το Trojan T-28 της Parkzone το οποίο ως χαμηλοπτέρυγο ήταν μακράν πιο ενδιαφέρον από τον Mentor. Πέταξα τον Mentor μόνο την παρθενική του για να βεβαιωθώ πως ήταν ok και έχω να πω πως θα πλήξεις θανάσιμα και θα κλάψεις και πικρά γιατί με τα χρήματα που θα αγοράσεις τώρα μόνο το Mentor σας σκάφος, αγοράζεις T-28 ή παρεμφερή Parkzone τα οποία χρειάζονται μόνο μπαταρία και δέκτη, έχουν απαράμμιλα πτητικά χαρακτηριστικά για τη κατηγορία τους και πληθώρα ανταλλακτικών...

Διπλο-σκέψου τη κίνησή σου. Μιλάω εκ πείρας...
Αν θες να συζητήσεις κατι εκτενέστερα μου στέλνεις PM.

Καλές πτήσεις!

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 4:07 pm
από Sot_Fly
Ώραια τα λετε βρε παιδιά και όντως με βάλατε σε σκέψεις.
Το προβλημά μου ειναι οτι θέλω ένα μοντέλο απο EPP όπως της multiplex.
Έχω μάθει με την αντοχή του elapor που δεν θέλω κάτι κατώτερο σε αυτο τον τομέα.
Υπαρχει κατι με EPP, Τ-28 ή καποιο μοντελο για να ανεβω κατηγορια μετα το easystar
Ζητάω πολλα, αλλα δεν θέλω να το σπασω με το πρώτο λαθος μου....
Μαλλον δεν θα πάρω το ΜΕΝΤΟΡ..
Περιμένω γνώμες για μοντελακια.........

Ευχαριστω για της απαντήσεις.Ηταν κατανοητές και χρησιμες.

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 5:00 pm
από DjBac
Όλα τα μοντέλα της Parkzone όπως σου πρότεινε και ο Γιώργος πετάνε θαυμάσια, είναι ανθεκτικά, ευκόλως επισκευάσιμα και με πληθώρα ανταλλακτικών!

Μπορείς να πάρεις το Τ-28 (λίγο νωχελικό), το Ρ-47 (πετάει άψογα για το μέγεθός του) ή ακόμα και το καινούριο Spitfire. Τα 2 τελευταία δέχονται flaps και ηλεκτρικά retract!

Your choice

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 5:24 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Όλα τα μοντέλα της parkzone είναι EPP ...όχι όμως στη άριστη ποιότητα της multiplex
Σαν δεύτερο εγώ θα πρότεινα το t28 λόγω της ύπαρξης του μπροστινού τροχού του λίγο μεγαλύτερου μεγέθους και της σχετικά ηπιότερης συμπεριφοράς απέναντι στα προαναφερθέντα αδελφάκια του
Το mentor είναι πολύ καλό αεροπλάνο αλλα πράγματι θα το βαρεθείς γρήγορα εκτός και αν σου αρέσει η πολύ χαλαρή πτήση.......... η αν έχεις σκοπό να τραβάς αργότερα ανεμόπτερα οπότε θα χρειαστείς δυνατότερο setup

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 7:26 pm
από gxaid
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Όλα τα μοντέλα της parkzone είναι EPP ...όχι όμως στη άριστη ποιότητα της multiplex


Αντώνη συμφωνώ πλην όμως για έναν αρχάριο λογικά το φινίρισμα είναι δευτερεύον. Επίσης έχω παρατηρήσει πως το Τ-28 με το P-47, αν και αμφότερα της Parkzone, έχουν διαφορετικό επίπεδο φινιρίσματος. (P-47 απλά κορυφαίο)

Σχετικά με την αντοχή να σου πώ πως με τον (άλλο :D ) Αντώνη κάναμε free flight μπαλάκι του tennis το ήδη ταλαιπωρημένο του P-47 το οποίο έπαθε σοβαρή δομική ζημιά μετά από 20 τουλάχιστον θεαματικά crashαρίσματα σε άσφαλτο και πεζοδρόμια!!!

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 8:22 pm
από Αντώνης Κριτζάς
........δεν διαφωνώ ......απλά το τ28 είναι ποιό εύκολο πτητικά και ο μπροστινός τροχός είναι προτέρημα για κάποιον που την μόνη προσγείωση που έχει κάνει είναι αυτή με την κοιλιά στο πανεύκολο easystar
Ακόμη και αυτή η σιλουέτα του είναι ποιο ευδιάκριτη από αυτή του μικρότερου p47 Σημαντικό ρόλο στην επιλογή είναι και αυτή της εμφάνισης Πρέπει να σε φτιάχνει αυτό που πετάς
Όσο για την ποιότητα και αντοχή κανένα δεν θα φτάσει αυτή της multiplex όσο ανθεκτικά και αν είναι Το δε φινίρισμα είναι κάτι που πραγματικά έρχεται σε δεύτερη μοίρα και η αντοχή σε ρόλο πρωταγωνιστή

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 8:50 pm
από Sot_Fly
Τελικά θα πάω για Τ-28 ή P-47D της Parkzone.
H διαφορα ειναι οτι το P-47 είναι πιο ωραίο πιο προσεγμένο εμφανισιακά,
οτι έχει 5cm μικροτερο φτερο, οτι μπορείς να βαλεις retracts, flaps & η διαφορα
στους τροχους προσγείωσης (ποιος ειναι καλυτερος για πιο ασφαλη προσγειωση/απογείωση).
Η Τιμη ειναι ίδια αρα το μόνο που με αποσχολει ειναι πιο πεταει πιο καλα
(βέβαια προτιμω το P-47) για μενα, αφου στο θέμα προσγειωσης δεν είμαι έμπειρος w

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 9:48 pm
από nasa
...το Ρ-47 είναι πιο 'νευρικό' απο το Τ-28 κ' ίσως σε δυσκολέψει...αν δεν βιάζεσαι περίμενε να πέσουν λίγο οι αέρηδες και έλα στο Marathon Valley να σου δώσω το Ρ-47 να το δοκιμάσεις...αλήθεια τι τηλεκατεύθυνση έχεις..?

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 10:00 pm
από Sot_Fly
Εχω μια Turnigy T9X και δεν μου εχει παρουσιάσει κανένα προβλημα ως τώρα.
Στο Parking του μαραθώνα εχω παει μερικες φορες καθημερινες, αλλα δεν ειναι όπως στο ΣΕΦ +(*)
Σε ευχαριστω πάντως για να δοκιμάσω το δικό σου P-47 αλλα με τρομαζει μόνο και μόνο η ιδέα.Σκέψου και να πετάξω w

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 14, 2011 10:42 pm
από DjBac
Το πόσο νευρικό είναι ένα σκάφος το ορίζουμε εμείς όταν το σετάρουμε.
Από προσωπική εμπειρία και στα 2 που αναφέρονται, η μόνη ουσιαστική διαφορά σε (πιθανή) δυσκολία είναι πως το Ρ47 έχει πίσω τροχό και όχι μπροστά. Μετά όμως από μερικές (ελάχιστες) απο-προσγειώσεις δεν είναι θέμα. Ασυναίσθητα θα κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις. Αν δεν κάνω λάθος, το mentor είναι και αυτό tail-dragger...

Το Ρ47 έχει άψογα χαρακτηριστικά, δε σε τρομάζει, δε σου δημιουργεί άγχος. Βέβαια αυτά τα έχει και το Τ28. Άρα πιστεύω πως είναι υποκειμενικό επό εκεί και πέρα, ειδικά εφόσον μπορείς και κάνεις loop, roll, invert flight ήδη άνετα!

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 15, 2011 8:14 am
από nickboul
Eγώ πάντως που μετά από το ΕΖ πήγα στο funcub μου φάνηκε πολύ εύκολο!

Να φανταστείς πέρα από ένα τριμάρισμα που έκανε ένας παλιότερος μετά έκανα απογειωπροσγειώσεις μόνος μου χωρίς βοήθεια.

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 15, 2011 4:19 pm
από gxaid
DjBac έγραψε: Ασυναίσθητα θα κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις. Αν δεν κάνω λάθος, το mentor είναι και αυτό tail-dragger...


To Mentor είναι καραμπινάτο tail dragger, με πολύ ψηλά το κέντρο βάρους του κάτι που κάνει τη τροχοδρόμηση από ατσούμπαλη ως εφιαλτική (ειδικά με λίγο παραπάνω αεράκι, έστω ελάχιστα πλάγιο). Βέβαια, το Mentor χρειάζεται ελάχιστη τροχοδρόμηση...

Η προσωπική μου προσέγγιση είναι πως ένας μοντελιστής πρέπει να κατέχει το πως να ελέγχει το σκάφος του στη τροχοδρόμηση και ειδικά στην απογείωση διότι αν μπορεί να το κάνει σωστά όπως επίσης αν "νιώθει" τη σωστή στιγμή για να κάνει rotate (διαφορετική για κάθε αεροσκάφος, διαφορετική για το ίδιο αεροσκάφος με διαφορετικές συνθήκες ανέμου) απλά θα κάνει όμορφες και ασφαλείς απογειώσεις.

Είναι άπειρα τα παραδείγματα μοντέλων που ο "σοφέρ" τους ματσακώνιασε πρόωρα και βάναυσα το up elevator και μετά απορούσε με το σπασμένο του φτερό, αποτέλεσμα του tip stall...

Απάντηση: Mentor Setup?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 15, 2011 4:41 pm
από orck
Επειδη σε εχω δει πως πετας θα προτεινα να παρεις μια formosa της gws η κατι αντιστοιχο οπως το extra 330 η το carbon z της parkzone. Οι υπολοιπο τι λετε; Δεν ειναι εφικτο να σεταριστουνε τα παραπανο για ηρεμη πτηση και μετα μολις του παρεις τον αερα να αρχισεις τα παλαβα;

Να συμπληρωσω οτι ειμαι αντιθετος στην χρηση εξωτερικου BEC οταν ηδη υπαρχει ESC με ενσωματωμενο. Πιστευω οτι αυξανεις τις πιθανοτητες να παει κατι στραβα. Σε ανεμοπτερο αλλαζει το πραγμα.