μηχανικός αεροσκαφών
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
μηχανικός αεροσκαφών
αναζητω εργασια σαν μηχανικος α/φων ξερω οτι στις εποχες μας ουτε καν νελιβερι δεν βρισκεις αλλα τι να κανω ειναι το ονειρο μου και το κυνηγάω!!
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
Αν έχεις προυπηρεσία και τα κατάλληλα πιστοποιητικά, ξεκίνα απο τις αερολέσχες, ρώτησε σε σχολές εκπαίδευσης πιλότων και τέλος αποτάνσου σε αεροπορικές εταιρείες.
Νομίζω στην περιοχή της Αττικής υπάρχουν πολλές...
Νομίζω στην περιοχή της Αττικής υπάρχουν πολλές...
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
προυπηρεσία δεν εχω οσο για τα κατάλληλα πιστοποιητικά δεν θελει κατι ιδιαίτερο
(εκτος απο β1,β2 πτυχια που αμα τα ειχα δεν θα το συζηταγα )εχω στειλει παντου αλλα τπτ.....υπομονη!!!δεν το βαζω κατω ποτε!!!!::)::)
(εκτος απο β1,β2 πτυχια που αμα τα ειχα δεν θα το συζηταγα )εχω στειλει παντου αλλα τπτ.....υπομονη!!!δεν το βαζω κατω ποτε!!!!::)::)
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
...μα καλά ...προϋπηρεσία δεν έχεις .... πιστοποιητικά Β1/Β2 δεν έχεις ...πως τότε λές ότι '...για τα κατάλληλα πιστοποιητικά δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο...' .... πολύ 'ελαφριά' και ανεύθυνα τα βλέπεις τα πράγματα για ένα τόσο σοβαρό και υπεύθυνο επάγγελμα και εγώ προσωπικά δεν θάθελα να είμαι επιβάτης σε αεροσκάφος που έχει συντηρηθεί απο 'νοοτροπίες' του στύλ 'έλα μωρέ τι έγινε'... οπότε τι προσόντα και πτυχία έχεις με τα οποία θα σε έπαιρνε σοβαρά υπ' όψιν μια αεροπορική εταιρεία..?
...μήπως θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσεις απο εδώ ... http://www.part66.gr/
...???
...μήπως θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσεις απο εδώ ... http://www.part66.gr/
...???
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
Επειδή η ειδικότητα του μηχανικού αεροσκαφών είναι μια σοβαρή και υπεύθυνη δουλειά (με υπογραφές, ευθύνες, κλπ.)...αν το ΘΕΛΕΙΣ πραγματικά, διάβασε μερικά πράγματα εδώ
και στην συνέχεια ξεκίνα να δίνεις τα modules στην ΥΠΑ
.
Χωρίς να θέλω να απογοητεύσω κανέναν, και όλα τα πτυχεία να διαθέτει κανείς, χωρίς προυπηρεσία είναι σχεδόν αδύνατον να βρεί δουλειά στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Αυξημένες πιθανότητες, ίσως να έχουν, όσοι προέρχονται απο την Π.Α. ή τον Στρατό Ξηράς.
Το link που σου έδωσα είναι αρκετά διαφωτιστικό και οι πληροφορίες των B737Mech
και Nontas
σε όλα τους τα πόστ, είναι εξαιρετικά χρήσιμες :/)-
και στην συνέχεια ξεκίνα να δίνεις τα modules στην ΥΠΑ
.
Χωρίς να θέλω να απογοητεύσω κανέναν, και όλα τα πτυχεία να διαθέτει κανείς, χωρίς προυπηρεσία είναι σχεδόν αδύνατον να βρεί δουλειά στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Αυξημένες πιθανότητες, ίσως να έχουν, όσοι προέρχονται απο την Π.Α. ή τον Στρατό Ξηράς.
Το link που σου έδωσα είναι αρκετά διαφωτιστικό και οι πληροφορίες των B737Mech
και Nontas
σε όλα τους τα πόστ, είναι εξαιρετικά χρήσιμες :/)-
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
nasa έγραψε: ↑...μα καλά ...προϋπηρεσία δεν έχεις .... πιστοποιητικά Β1/Β2 δεν έχεις ...πως τότε λές ότι '...για τα κατάλληλα πιστοποιητικά δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο...' .... πολύ 'ελαφριά' και ανεύθυνα τα βλέπεις τα πράγματα για ένα τόσο σοβαρό και υπεύθυνο επάγγελμα και εγώ προσωπικά δεν θάθελα να είμαι επιβάτης σε αεροσκάφος που έχει συντηρηθεί απο 'νοοτροπίες' του στύλ 'έλα μωρέ τι έγινε'... οπότε τι προσόντα και πτυχία έχεις με τα οποία θα σε έπαιρνε σοβαρά υπ' όψιν μια αεροπορική εταιρεία..?
...μήπως θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσεις απο εδώ ... http://www.part66.gr/
...???
προυπηρεσια εχω 2 χρονια στην εαβ πρακτικη και την σχολη την τελειωσα τον περασμενο Iουνιο!ποτε να προλαβω να τα βγαλω ολα αυτα?απο καπου πρεπει να ξεκινησω να κανω το πρώτο βημα!και δεν ειναι ωραιο να κρινεις ενα ανθρωπο απο ενα ποστ που εκανε δεν με ξερεις φιλε!!!!!οσο για την νοοτροπια που εχω να σου δωσω ονοματα και μαγαζια να πας να ρωτησεις για μενα.......και κατι ακομα ειπα οτι εκτος απο β1,β2 δεν θελει κατι ιδιαιτερο να ξεκινησεις σαν βοηθος!!!!δηλ για να ξεβιδωσεις μια βιδα η να καθαρισεις τα εργαλεία θελει β1?ολοι μας απο καπου ξεκιναμε.....
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
asterixx25 έγραψε: ↑Επειδή η ειδικότητα του μηχανικού αεροσκαφών είναι μια σοβαρή και υπεύθυνη δουλειά (με υπογραφές, ευθύνες, κλπ.)...αν το ΘΕΛΕΙΣ πραγματικά, διάβασε μερικά πράγματα εδώ
και στην συνέχεια ξεκίνα να δίνεις τα modules στην ΥΠΑ
.
Χωρίς να θέλω να απογοητεύσω κανέναν, και όλα τα πτυχεία να διαθέτει κανείς, χωρίς προυπηρεσία είναι σχεδόν αδύνατον να βρεί δουλειά στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Αυξημένες πιθανότητες, ίσως να έχουν, όσοι προέρχονται απο την Π.Α. ή τον Στρατό Ξηράς.
Το link που σου έδωσα είναι αρκετά διαφωτιστικό και οι πληροφορίες των B737Mech
και Nontas
σε όλα τους τα πόστ, είναι εξαιρετικά χρήσιμες :/)-
τα ξερω φιλε μου και σ ευχαριστω.....εχω βαλει προγραμμα σχετικα με αυτο απλα θελω να κανω το πρωτο βημα σαν μηχανικος.......ξερω οτι ειναι δυσκολο απλα ωραια θα ήταν να μην απομακρυνομουν απο τ αεροπλανα, αυτον τον καιρο διαβαζω αγγλικα ορολογιες και που και που διαβαζω και για το β1 αλλα επειδη ειμαι ανεργος δεν θα μπορω για πολυ καιρο...και το πτυχιο το ξαναλεω για να το εχεις πρεπει να εχεις 2 χρονια εμπειρια (οχι πρακτικη) τωρα εγω αμα δεν βρω σαν απλος βοηθος πως θα βγαλω το β1? η ΟΑ κανει μαθηματα αλλα θελουν 15.000 ευρο μου φαίνεται.......στο εξωτερικο κανεις εκπαίδευση και δουλευεις συγχρονως,πας για β1 και σου κρατανε απο τον μισθο σου, εδω στην Ελλαδα γιατι ειναι διαφορετικα τα πραγματα?
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
Επειδή όπως έγραψα και παραπάνω τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στην Ελλάδα και λόγω της οικονομικής κατάστασης ακόμη δυσκολότερα, την εμπειρία αυτή που χρειάζεσαι μπορείς να την κάνεις αμισθί ? Εξασφαλίζοντας όμως οτι ο εργοδότης θα σου δώσει τις συστάσεις ?
Το λέω αυτό γιατί όπως καταλαβαίνεις οι εταιρείες πολύ δύσκολα παίρνουν ανειδίκευτα άτομα και μάλιστα με μισθό. Εκεί που ίσως βάλουν νερό στο κρασί τους είναι να τους πεις να δουλέψεις εθελοντικά για απόκτηση εμπειρίας και τίποτα άλλο.
Υπάρχει τρόπος να το συνδυάσεις όπως κάνω προσωπικά με το fATPL μου. Οποιαδήποτε δουλειά και οτι περισσέψει στο ταμείο της σχολής.
Αν έχεις την δυνατότητα μην χάνεις χρόνο. Σου τα έχουν πει και στο άλλο φόρουμ.
Αυτή όντως είναι μια καλή ερώτηση...γιατί είμαστε... Ελλάδα
Το λέω αυτό γιατί όπως καταλαβαίνεις οι εταιρείες πολύ δύσκολα παίρνουν ανειδίκευτα άτομα και μάλιστα με μισθό. Εκεί που ίσως βάλουν νερό στο κρασί τους είναι να τους πεις να δουλέψεις εθελοντικά για απόκτηση εμπειρίας και τίποτα άλλο.
η ΟΑ κανει μαθηματα αλλα θελουν 15.000 ευρο μου φαίνεται.......
Υπάρχει τρόπος να το συνδυάσεις όπως κάνω προσωπικά με το fATPL μου. Οποιαδήποτε δουλειά και οτι περισσέψει στο ταμείο της σχολής.
στο εξωτερικο κανεις εκπαίδευση και δουλευεις συγχρονως,πας για β1 και σου κρατανε απο τον μισθο σου,
Αν έχεις την δυνατότητα μην χάνεις χρόνο. Σου τα έχουν πει και στο άλλο φόρουμ.
εδω στην Ελλαδα γιατι ειναι διαφορετικα τα πραγματα?
Αυτή όντως είναι μια καλή ερώτηση...γιατί είμαστε... Ελλάδα
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
σ ευχαριστω φιλε μου να σαι καλα για τον χρονο σου!!!αυτον το σκοπο εχω διαβαζω αγγλικα και φευγω για εξω!!!!δεν θα κατσω να σκασω!!!δεν καταλαβες η ολυμπιακη κανει μαθηματα μονο και πληρωνεις δηλ για ενα χρονο και μπορει πολυ παραπανω να εισαι υπαλληλος της και αντι να σε πληρωνει θα την πληρωνεις!!!!!ειναι πολλα τα λεφτα!ναι θα εχεις β1 μετα αλλα ειναι πολλα τα λεφτα!!!!
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
με την ολυμπιακη για αλλη μια φορα να παραπεει και την οικονομικη κατασταση της χωρας ειναι πολυ δυσκολο αυτην την στιγμη για προσληψεις.η aegean εχει φερει μαθητευομενους απο τα τει χαλκιδας και κανουν την πρακτικη τους αμισθι.η οα μαλλον θα κανει μειωση στους τεχνικους τον επομενο χρονο οποτε η ηδη περιορισμενη αγορα θα γεμισει με μηχανικους.προσθεσε και 2-3 αλλες εταιριες που εχουν συνταξιουχους της οα (μεγαλη ζημια για τους νεους μηχανικους)ή δεν πληρωνουν.το μονο καλο ειναι οτι εχεις τελειωσει την σχολη και δεν χρειαζεσαι 5 χρονια προυπηρεσια αλλα 3 για το Β1.Αν μπορεις να φυγεις εξω το προτεινω ανεπιφυλακτα.μπορεις να εργαστεις ως fitter σε συντηρηση υποστεγου (base maintenance)με ωρομισθιο που ουτε το φανταζεσαι για τα δεδομενα της Ελλαδας. δοκιμασε εδω για δουλεια εξω: http://www.aviationjobsearch.com
δυστηχως η γενικη αεροπορια στην Ελλαδα ειναι απο τις πιο υποβαθμισμενες στον κοσμο και οι εταιρειες αερομεταφορεων στην Ελλαδα οσον αφορα την απορροφηση μηχανικων θα αργησει να ανακαμψει.....οπως και τα υπολοιπα σε αυτην την χωρα.
φιλικα
Viper1
δυστηχως η γενικη αεροπορια στην Ελλαδα ειναι απο τις πιο υποβαθμισμενες στον κοσμο και οι εταιρειες αερομεταφορεων στην Ελλαδα οσον αφορα την απορροφηση μηχανικων θα αργησει να ανακαμψει.....οπως και τα υπολοιπα σε αυτην την χωρα.
φιλικα
Viper1
-
- Δημοσιεύσεις: 87
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 9:09 pm
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
δεν ειδα καπου αγγελιες για μηχανικους....
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
παιδια σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφέρων!!!!φιλε μου pan-pan στην ολλανδια θελουν να μιλας την γλωσσα αλλα θα κανω τα παντα ειναι απο τις καλυτερες αεροπορικες εταιρίες!!!!
Απάντηση: μηχανικός αεροσκαφών
κάνε τώρα που είσαι νέος και μπορείς.
Και με την κατάσταση στην Ελλαδάρα είναι για φευγάλα.
Για αυτό σου λέω........ Αγαπούλα αμόλα....
Υστερόγραφο
Ελπίζω να κατάλαβες το χιούμορ της τελευταίας γραμμής+(*)_P_P:D
Και με την κατάσταση στην Ελλαδάρα είναι για φευγάλα.
Για αυτό σου λέω........ Αγαπούλα αμόλα....
Υστερόγραφο
Ελπίζω να κατάλαβες το χιούμορ της τελευταίας γραμμής+(*)_P_P:D