Σελίδα 1 από 2

P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 6:31 pm
από vasilisp
Εικόνα

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν είναι κάποιας γνωστής εταιρείας

Μια που μέχρι τώρα ασχολούμουν με foamenia θα ήθελα όποιος μπορεί να μου δώσει tips και σημεία που θα πρέπει να προσέξω ή ότι άλλο μπορεί να μου είναι χρήσιμο προκειμένου να αποφύγουμε εκπλήξεις με την ολοκλήρωση.

Στα specs μιλάει για 0.60 κινητήρα. Ποια η γνώμη σας για μετατροπή σε Ηλεκτρικό?με όλα τα γνωστά υπέρ και κατά.

Οι στρογγυλοί σύνδεσμοι που έχει για τα κινητά μέρη ailerons rudder κλπ είναι αξιόπιστοι? Πως τους βλέπετε (foto)??, μήπως να έβαζα κάτι σε μεντεσέ?

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 8:04 pm
από Mogolos
Μια χαρά ειναι, δεν χρειάζονται μεντεσεδες.
Οσο αφορά για ηλεκτρικό ή θερμικό...
...θερμικόοοοοοο.
Τωρα, σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να κάνεις λίγη δουλίτσα στο σκάφος.
1. Firewall, εσωτερικά του περνάς υαλοπανο με εποξυ, και εξωτερικά το "βαφεις" ολο με αραιωμένη εποξυ. Ο λόγος ειναι για να μην "ποτισει" η μπαλσα-κοντρα πλακε με νυτρο και λάδια.
2. Σελα. Περνας ενα πανακι στην σελα.
3. Ρετρακς. Βάζεις τακους με εποξική, κατω από τα ξυλάκια που εχει το σκαφος για να σταθουν τα σκελη. Τα ξυλάκια αυτα ειναι συνηθως της πλάκας.

Για μοτερ, εχεις πολλές επιλογές. Στην θεση σου θα εβαζα ενα 4χρονο 90αρι

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 8:43 pm
από vasilisp
Mogolos έγραψε:

2. Σελα. Περνας ενα πανακι στην σελα.



Μια επεξήγηση ???

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 8:54 pm
από Λυκουργος
καλησπερα και απο εμενα,η σελα ειναι το σημειο του σκαφους στο οπίο παταει το φτερο,απο την μεσα πλευρα του κανεις ενισχιση.._P_P

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 9:08 pm
από Beliris
Αγαπητέ μου πολύ όμορφο το μοντέλο!Ακολούθα τις οδηγίες του Κατασκευαστή και τις συμβουλές που σου δόθηκαν!Μην παραλείψεις το σημαντικότερο!Ορθή ρύθμιση του ΚΕΝΤΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ,σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του κατασκευαστή!
Αν έχεις μικρή εμπειρία βάλε του δίχρονο 0.60,αν έχεις εμπειρία βάλε του 4χρονο 0,90(Ακριβότερος και απαιτεί μετά από λίγες ώρες κάποιες ρυθμίσεις στις βαλβίδες).Καλή κατασκευή και καλές προσγειώσεις!

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 9:23 pm
από Mogolos
Beliris έγραψε: Αγαπητέ μου πολύ όμορφο το μοντέλο!Ακολούθα τις οδηγίες του Κατασκευαστή και τις συμβουλές που σου δόθηκαν!Μην παραλείψεις το σημαντικότερο!Ορθή ρύθμιση του ΚΕΝΤΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ,σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του κατασκευαστή!
Αν έχεις μικρή εμπειρία βάλε του δίχρονο 0.60,αν έχεις εμπειρία βάλε του 4χρονο 0,90(Ακριβότερος και απαιτεί μετά από λίγες ώρες κάποιες ρυθμίσεις στις βαλβίδες).Καλή κατασκευή και καλές προσγειώσεις!

Δεν ξερω που σου εχει το ΚΒ ο κατασκευαστης, αλλα εσυ θα το βαλεις
στο 1/4 του φτερου!!!

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 10:21 pm
από vasilisp
Mogolos έγραψε: Δεν ξερω που σου εχει το ΚΒ ο κατασκευαστης, αλλα εσυ θα το βαλεις
στο 1/4 του φτερου!!!


Απ' ότι βλέπω και ο κατασκευαστής συμφωνεί
:)>)>)
Εικόνα

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 10:31 pm
από vasilisp
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Όσον αφορά τον κινητήρα σκέφτομαι και την περίπτωση του βενζινοκινητήρα...

Σε 0.60 νιτρο γνωρίζετε τι βενζινοκινητήρας αντιστοιχεί?

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 10:37 pm
από Mogolos
vasilisp έγραψε: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Όσον αφορά τον κινητήρα σκέφτομαι και την περίπτωση του βενζινοκινητήρα...


rcg 15-20cc, οτι πρέπει αλλα θα εχεις κραδασμους!!!

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:56 pm
από CARAPIS
Γεια σου κι απο εμενα...


..., εαν ειναι να γινει θερμικο ηη βενζινα συν ολα τα πιο πανω να αλλαξεις τα στρογγυλα μεντεσεδακια με πυρους της robart ειναι οτι πρεπει.

Χρησταρας

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 23, 2011 6:14 am
από nasa
Βασίλη καλημέρα,

...κατ' αρχήν 'μεγειές' για το καινούργιο σου απόκτημα...μου κάνει όμως εντύπωση που παρόλο το κιτ έχει manual, δεν φαίνεται πουθενά το όνομα του κατασκευαστή...
...προηγουμένως ο Mogolos σου είπε ότι το CG πρέπει να είναι στο 1/4 του φτερού...η φωτό όμως που δείχνεις απο το manual και λες ότι συμφωνεί, δεν δείχνει κάτι τέτοιο... άλλο 1/4 της απόστασης και άλλο τα 140mm απο το LE (leading edge)...
...τώρα, απ' ότι καταλαβαίνω απο τα γραφόμενά σου, έχεις εμπειρία σε 'φοαμένια' ηλεκτρικά αλλά όχι σε θερμικά (?)...η γνώμη μου είναι να επισκεφθείς μια καλή μέρα κάποια αλάνα (κατά προτίμηση Marathon Valley γιατί εκεί πετάνε πολλά θερμικά σκάφη) και να μιλήσεις και να ενημερωθείς απο τους έμπειρους φίλους μοντελιστές επι τόπου και αφού καταγράψεις 'ιδίοις όμμασι' τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, τότε να αρχίσεις την κατασκευή σου...

Φιλικά,
Νίκος

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 23, 2011 9:00 am
από w1ndsurfer
Να προσθέσω ότι τα μηχανικά retract δεν θα αντέξουν - το ευαίσθητο σημείο τους είναι η βίδα με το ball link που κάνουν την περιστροφή 90 μοιρών.

Προτείνω http://www.sonicelectric.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=LD-MERS-AM100&Category_Code=LDERS&Product_Count=2

για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, είναι και ηλεκτρικά και ανεβοκατεβαίνουν αργά (scale)

Νίκος

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 23, 2011 9:27 am
από vasilisp
nasa έγραψε: Βασίλη καλημέρα,

...κατ' αρχήν 'μεγειές' για το καινούργιο σου απόκτημα...μου κάνει όμως εντύπωση που παρόλο το κιτ έχει manual, δεν φαίνεται πουθενά το όνομα του κατασκευαστή...
...προηγουμένως ο Mogolos σου είπε ότι το CG πρέπει να είναι στο 1/4 του φτερού...η φωτό όμως που δείχνεις απο το manual και λες ότι συμφωνεί, δεν δείχνει κάτι τέτοιο... άλλο 1/4 της απόστασης και άλλο τα 140mm απο το LE (leading edge)...
...τώρα, απ' ότι καταλαβαίνω απο τα γραφόμενά σου, έχεις εμπειρία σε 'φοαμένια' ηλεκτρικά αλλά όχι σε θερμικά (?)...η γνώμη μου είναι να επισκεφθείς μια καλή μέρα κάποια αλάνα (κατά προτίμηση Marathon Valley γιατί εκεί πετάνε πολλά θερμικά σκάφη) και να μιλήσεις και να ενημερωθείς απο τους έμπειρους φίλους μοντελιστές επι τόπου και αφού καταγράψεις 'ιδίοις όμμασι' τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, τότε να αρχίσεις την κατασκευή σου...

Φιλικά,

Νίκος


Νίκο ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Ψάχνοντας με τα χαρακτηριστικά του μοντέλου το πέτυχα σε κάποια made in China site. Μάλλον γι' αυτό δεν αναγράφει κατασκευαστή.

Τώρα για την απόσταση του CG μέτρησα την τομή του φτερού και είναι 400mm. Οπότε τα 140mm που δείχνει και το σχέδιο είναι κοντά στο 1/4 της απόστασης που γράφει και ο mogolos.

Κάποια από τις επόμενες μέρες (καιρού επιτρέποντος) θα έρθω στο Marval να πετάξω το glideraki μου και θα κρατάω και το kit του P-40 να το δούμε από κοντά.

Καλημέρα

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 23, 2011 4:01 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά σε όλους.Δαγκωτό CG στο 1/4 της χορδής νόμος απαράβατος στα warbirds.Καλές προσγειώσεις και καλή διασκέδαση

Απάντηση: P-40 Warhawk

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 23, 2011 6:40 pm
από Mogolos
Βασιλη εαν το φτερό ειναι 40 εκ τώτε το ΚΒ θα το πάς στα 10 εκ. Τα 14 ειναι στον γαμο του καραγκιόζη. Δεν ειναι "κοντα" όπως λές!!! 40% διαφορά ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ για ΚΒ. Αντε να παιξεις μεχρι τα 11,5 εκ. (Παντα στην περιπτωση που το φτερο ειναι 40 εκ)