Σελίδα 1 από 1
Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2011 6:35 pm
από hkousoulos
Οπως λεει και ο τιτλος εχω ενα μπουκαλι απο το καλοκαιρι...Το ανοιξα, εστρωσα ενα μοτερ και εχει μεινει παραπανω απο το μισο...Ειναι ταπωμενο κανονικα...
Θα εχει χαλασει??Ειναι σαν τις βενζινες που μετα απο κανα μηνα εξασθενιζουν??
Να μην το σκεφτω καν και να παω να παρω καινουργιο??Να μου πεις τσιγκουνιες κανεις????....αλλα τετοιες εποχες ολα τα μετρας...
Τις γνωμες σας...!@/-=}{{
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2011 6:42 pm
από Corsair
Όταν ανοίγεται η συσκευασία πρέπει να καταναλώνεται σύντομα.
Ειδικά η μεθανόλη που είναι υδρόφιλη, μαζέυει την υγρασία, που σημαίνει ότι θα έχει μικρή ποσότητα νερού.
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2011 9:23 pm
από Αλεξης
Καλο θεμα για συζητηση.
Αν με το που ανοιξουμε το καυσιμο και το χωρισουμε σε δυο μερη, το ενα για να καταναλωθει αμεσα και το αλλο το κλεισουμε παλι αεροστεγως, υπαρχει προβλημα;
Με την ποιοτητα του δευτερου εννοω.
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2011 9:45 pm
από orck
Πολυ καλες ερωτησεις. Θα ηθελα να μου επιτρεψετε να κανω και εγω μια σχετικη. Εστω οτι εχουμε στο μπουκαλι με το καυσιμο το παρακατω εξαρτημα της Great planes. Μπαινει στο πωμα του μπουκαλιου και συνδεεται με την αντλια για να δωσει και να παρει πισω καυσιμο. Οταν δεν τροφοδοτει η μεταλλικη ακρη της ανλιας καθεται στο στομιο. Ο βοσκος και το αλλο εξαρτημα εχουν φιλτρα μεσα.
Εχει και λαστιχενιο δακτυλιο για να μην μπαινει αερας στο δοχειο.
Θα υπαρξει προβλημα με το καυσιμο να μεινει με αυτο το κιτ στο πωμα για λογικο χρονικο διαστημα;
Υπαρχει και ενα παρομοιο της Du-Bro, προτιμησα το πρωτο εξαιτιας του o-ring (το μικρο λαστιχενιο δαχτυλιδι) που υποτιθεται στεγανοποιει το καυσιμο.
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2011 10:29 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Αλεξης έγραψε: ↑Καλο θεμα για συζητηση.
Αν με το που ανοιξουμε το καυσιμο και το χωρισουμε σε δυο μερη, το ενα για να καταναλωθει αμεσα και το αλλο το κλεισουμε παλι αεροστεγως, υπαρχει προβλημα;
Με την ποιοτητα του δευτερου εννοω.
Σίγουρα είναι μία καλή μέθοδος αρκεί να είναι γεμάτη μέχρι επάνω και να σφαγίσει επαρκώς η νεα συσκευασία
...........Μα και του Παναγιώτη (orck) δεν ακούγεται άσχημη αφού σφραγίζει καλά
Βέβαια ο αέρας που μπαίνει μέσα όσο αδειάζει το δοχείο θα προκαλεί κάποια αλλοίωση με τον καιρό
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2011 11:49 pm
από yankos
hkousoulos έγραψε: ↑Οπως λεει και ο τιτλος εχω ενα μπουκαλι απο το καλοκαιρι...Το ανοιξα, εστρωσα ενα μοτερ και εχει μεινει παραπανω απο το μισο...Ειναι ταπωμενο κανονικα...
Θα εχει χαλασει??Ειναι σαν τις βενζινες που μετα απο κανα μηνα εξασθενιζουν??
Να μην το σκεφτω καν και να παω να παρω καινουργιο??Να μου πεις τσιγκουνιες κανεις????....αλλα τετοιες εποχες ολα τα μετρας...
Τις γνωμες σας...!@/-=}{{
Νομίζω πως δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις.
Για ποιον κινητήρα μιλάμε και για ποιο καύσιμο;
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 29, 2011 12:03 am
από hkousoulos
Os 25LA και Οs 72FS-a
To καυσιμο ειναι το
http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=240&products_id=2461
Η αληθεια ειναι ...οτι δεν θελω να το δοκιμασω...
Απλα υπαρχει καποιος τροπος να δουμε την ποιοτητα του...???
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 29, 2011 8:01 am
από Adonis
Φίλε Ηρακλή καλημέρα.
Ο τύπος του καυσίμου που θέλεις να χρησιμοποιήσεις μάλλον απευθύνετε σε αυτοκινητιστικούς κινητήρες.
Για αεροπορικούς δίχρονους θα πρώτινα 5-10% Νίτρο και 15-17% συνθετικό λάδι, για τους τετράχρονους αντίστοιχα 15-20% Νίτρο και 18-20% συνθετικό λάδι (λόγο πολλών κινητών εξαρτημάτων).
Για την περίπτωσή σου και για να μην έχεις δύο τύπους καυσίμου σου πρωτίνω και για τους δύο κινητήρες που έχεις αυτό το καύσιμο.
http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=240&products_id=2464.
Ο δίχρονος δεν έχει πρόβλημα να κάψει αυτό το καύσιμο απλά είναι υπερβολή και σπατάλη χρήματος, μιας και είναι πιο ακριβό.
Όσον αφορά την ερώτηση για την χρονική διάρκεια χρήσεις ενός καυσίμου, κατά την γνώμη μου, αυτή επιμηκύνεται με την σωστή χρήση του καυσίμου και της συσκευασίας του, κρατώντας αυτό μακριά από τον ήλιο και γενικά από υψηλές θερμοκρασίες, επίσης κατ΄ ελάχιστο να το φέρνουμε σε επαφή με την ατμόσφαιρα (χρήση των nipl που αναφέρονται παραπάνω) γιατί η μεθανόλη είναι υδρόφιλη και το νίτρο εξαιρετικά πτητικό, αν προσέξουμε αυτές τις παραμέτρους θα διατηρήσουμε την υψηλή ποιότητα που θέλουμε στο καύσιμο μας για μεγάλη χρονική διάρκεια.
Με εκτίμηση
Θοδωρής
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 29, 2011 9:46 am
από asterixx25
Η δική μου εμπειρία με νίτρο είναι, όταν είχα αφήσει ενα 5λιτρο μπιτόνι μισογεμάτο για εναν χρόνο...και με τα παραπάνω εξαρτήματα που αναφέρει ο φίλος orck, ναι μέν ο κινητήρας πήρε αμέσως μπροστά, αλλά δεν μπορούσε να κρατήσει ρελαντί με τίποτα.
Μόλις άλλαξα με καινούριο κάυσιμο, δούλεψε κανονικά.
Οταν δεν τροφοδοτει η μεταλλικη ακρη της ανλιας καθεται στο στομιο.
Εκεί ακριβώς πρέπει να δημιουργείται το πρόβλημα. Οτι δηλαδή κάθεται χαλαρά και δεν σφραγίζει με αποτέλεσμα να εξατμίζεται λίγο-λίγο νιτρομεθάνιο. Μάλλον έτσι την πάτησα και εγώ...
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 29, 2011 10:42 am
από Mogolos
βαλτε τα καυσιμα στο κρυο, και ολα θα ειναι μια χαρά. Τωρα που ειναι και χειμωνας, απλα αφιστε τα στο μπαλκόνι. Καλό ειναι να μην τα βλεπει ο ηλιος και να ειναι κανονικά (με το καπακι τους) κλεισμενα.
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 29, 2011 4:13 pm
από orck
asterixx25 έγραψε: ↑Η δική μου εμπειρία με νίτρο είναι, όταν είχα αφήσει ενα 5λιτρο μπιτόνι μισογεμάτο για εναν χρόνο...και με τα παραπάνω εξαρτήματα που αναφέρει ο φίλος orck, ναι μέν ο κινητήρας πήρε αμέσως μπροστά, αλλά δεν μπορούσε να κρατήσει ρελαντί με τίποτα.
Μόλις άλλαξα με καινούριο κάυσιμο, δούλεψε κανονικά.
Εκεί ακριβώς πρέπει να δημιουργείται το πρόβλημα. Οτι δηλαδή κάθεται χαλαρά και δεν σφραγίζει με αποτέλεσμα να εξατμίζεται λίγο-λίγο νιτρομεθάνιο. Μάλλον έτσι την πάτησα και εγώ...
Ευχαριστω για την απαντηση σου, ειναι χρησιμο να ξερω οτι σε ενα χρονο εαν το αφησω με αυτο τον τροπο το καυσιμο θα χαλασει. Ελπιζω να μην χρειαστει να μεινει για τοσο πολυ ετσι.
Ειχα υποψην μου ενα-δυο μηνες οταν ελεγα για ευλογο χρονικο διαστημα.
Ελπιζω οτι για τοσο χρονικο διαστημα να ειναι καλα.
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 29, 2011 5:24 pm
από asterixx25
Για 1-2 μήνες δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Αν φανταστείς οτι μια μοντελιστική σεζόν κρατάει απο Οκτώβριο-Απρίλη/Μάϊο, και με το 2ο σύστημα της Du-Bro που δεν έχει o-ring, δεν αντιμετώπισα σε αυτό το διάστημα κάποιο πρόβλημα με τις ρυθμίσεις. Αντιθέτως μια χρονιά που μου είχε περισσέψει καύσιμο απο την προηγούμενη, είχα θέμα με το ρελαντί.
Πάντως καλό είναι να αποφεύγουμε τα άνοιξε-κλείσε της τάπας του δοχείου (συνήθως τα κάνουμε όταν γεμίζουμε το τεπόζιτο με σύριγγα), και να χρησιμοποιούμε αντλία καυσίμου.
Υ.Γ. Εχω ενα 5λιτρο μπιτονάκι σφραγισμένο και παρατημένο στο υπόγειο εδω και μια 10ετία. Να το βάλω στην μηχανή ή να το πετάξω? Και αν θέλει πέταμα (που θέλει...) που μπορώ να το δώσω για καταστροφή?
Απάντηση: Kαυσιμα...ληγουν η' οχι...
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 30, 2011 9:05 am
από w1ndsurfer
asterixx25 έγραψε: ↑
Υ.Γ. Εχω ενα 5λιτρο μπιτονάκι σφραγισμένο και παρατημένο στο υπόγειο εδω και μια 10ετία. Να το βάλω στην μηχανή ή να το πετάξω? Και αν θέλει πέταμα (που θέλει...) που μπορώ να το δώσω για καταστροφή?
Σε βενζινάδικο στο βαρέλι που ανακυκλώνουν τα λάδια