TURNIGY PLUS 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
TURNIGY PLUS 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Καλημέρα θα ήθελα για όποιον ξέρει την βοήθεια του.
Το πετούμενο είναι ε/π Mini Titan με moter OBL 29/37 -10H και το πήρα μεταχειρισμένο και φορούσε ένα ESC TURNIGY PLUS 60A. Το περίεργο με αυτό το esc είναι ότι δεν μου επέτρεπε να προγραμματίσω την διαδρομή του γκαζιού - όταν έδινα ρεύμα στο esc με το stick στην άνω θέση έκανε επανελειμμένα μπιπ διαρκώς μέχρι να το κατέβαζα - καμία σχέση δηλ με τις οδηγίες και επομένως δεν σου επτρέπει να μπεις σε προγραμματισμό.
Στην πτήση το ε/π δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερό ύψος παρότι έφτιαχνα σταθερές καμπύλες γκαζιού πχ 0, 40 , 65, 65, 65 και το ε/π ακουγόταν σαν να έπερνε άλλες στροφές από αυτές τις καμπύλης.
Επειδή λοιπόν είχα διαθέσιμο ένα ολοκαίνουργιο esc TURNIGY PLUS 40 A για το οποίο γράφουν και σε ξένα forum πολύ καλά λόγια είπα να το δοκίμάσω.
Το αποτέλεσμα.
Μετά τον προγραμματισμό σύμφωνα με τις οδηγίες :
1. Όταν βάζω throtle hold το ε/π σηκώνει στροφές!!!!!!
2. Δεν δουλέυει παρά μόνο με timing high. Είναι λογικό? Σε low και mid μοιάζει σαν να κάνει διακοπές.
3. Δεν ακούει στην καμπύλη γκαζιού της τ/κ. Σηκώνει στροφές στο άπειρο!!
4. Δοκίμασα να το προγραμματίσω ξανά από την αρχή μήπως έχω κάνει λάθος ρυθμίσεις και ως εκ θαύματος κλείδωσε και παρουσιάζει το σύμπτωμα που δεν σου επιτρέπει να μπεις σε προγραμματισμό!!
Σας κούρασα αλλά εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος.
Ευχριστώ εκ των προτέρων
Σωκράτης
Το πετούμενο είναι ε/π Mini Titan με moter OBL 29/37 -10H και το πήρα μεταχειρισμένο και φορούσε ένα ESC TURNIGY PLUS 60A. Το περίεργο με αυτό το esc είναι ότι δεν μου επέτρεπε να προγραμματίσω την διαδρομή του γκαζιού - όταν έδινα ρεύμα στο esc με το stick στην άνω θέση έκανε επανελειμμένα μπιπ διαρκώς μέχρι να το κατέβαζα - καμία σχέση δηλ με τις οδηγίες και επομένως δεν σου επτρέπει να μπεις σε προγραμματισμό.
Στην πτήση το ε/π δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερό ύψος παρότι έφτιαχνα σταθερές καμπύλες γκαζιού πχ 0, 40 , 65, 65, 65 και το ε/π ακουγόταν σαν να έπερνε άλλες στροφές από αυτές τις καμπύλης.
Επειδή λοιπόν είχα διαθέσιμο ένα ολοκαίνουργιο esc TURNIGY PLUS 40 A για το οποίο γράφουν και σε ξένα forum πολύ καλά λόγια είπα να το δοκίμάσω.
Το αποτέλεσμα.
Μετά τον προγραμματισμό σύμφωνα με τις οδηγίες :
1. Όταν βάζω throtle hold το ε/π σηκώνει στροφές!!!!!!
2. Δεν δουλέυει παρά μόνο με timing high. Είναι λογικό? Σε low και mid μοιάζει σαν να κάνει διακοπές.
3. Δεν ακούει στην καμπύλη γκαζιού της τ/κ. Σηκώνει στροφές στο άπειρο!!
4. Δοκίμασα να το προγραμματίσω ξανά από την αρχή μήπως έχω κάνει λάθος ρυθμίσεις και ως εκ θαύματος κλείδωσε και παρουσιάζει το σύμπτωμα που δεν σου επιτρέπει να μπεις σε προγραμματισμό!!
Σας κούρασα αλλά εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος.
Ευχριστώ εκ των προτέρων
Σωκράτης
Απάντηση: TURNIGY PLUSH 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
socratesb έγραψε: ↑Καλημέρα θα ήθελα για όποιον ξέρει την βοήθεια του.
Το πετούμενο είναι ε/π Mini Titan με moter OBL 29/37 -10H και το πήρα μεταχειρισμένο και φορούσε ένα ESC TURNIGY PLUS 60A. Το περίεργο με αυτό το esc είναι ότι δεν μου επέτρεπε να προγραμματίσω την διαδρομή του γκαζιού - όταν έδινα ρεύμα στο esc με το stick στην άνω θέση έκανε επανελειμμένα μπιπ διαρκώς μέχρι να το κατέβαζα - καμία σχέση δηλ με τις οδηγίες και επομένως δεν σου επτρέπει να μπεις σε προγραμματισμό.
Στην πτήση το ε/π δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερό ύψος παρότι έφτιαχνα σταθερές καμπύλες γκαζιού πχ 0, 40 , 65, 65, 65 και το ε/π ακουγόταν σαν να έπερνε άλλες στροφές από αυτές τις καμπύλης.
Επειδή λοιπόν είχα διαθέσιμο ένα ολοκαίνουργιο esc TURNIGY PLUS 40 A για το οποίο γράφουν και σε ξένα forum πολύ καλά λόγια είπα να το δοκίμάσω.
Το αποτέλεσμα.
Μετά τον προγραμματισμό σύμφωνα με τις οδηγίες :
1. Όταν βάζω throtle hold το ε/π σηκώνει στροφές!!!!!!
2. Δεν δουλέυει παρά μόνο με timing high. Είναι λογικό? Σε low και mid μοιάζει σαν να κάνει διακοπές.
3. Δεν ακούει στην καμπύλη γκαζιού της τ/κ. Σηκώνει στροφές στο άπειρο!!
4. Δοκίμασα να το προγραμματίσω ξανά από την αρχή μήπως έχω κάνει λάθος ρυθμίσεις και ως εκ θαύματος κλείδωσε και παρουσιάζει το σύμπτωμα που δεν σου επιτρέπει να μπεις σε προγραμματισμό!!
Σας κούρασα αλλά εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος.
Ευχριστώ εκ των προτέρων
Σωκράτης
Kανεις λαθος την διαδικασια για αυτο δεν μπορεις να το προγραμματισεις.
Το οτι σου δινει γκαζια στο throtle hold, πηγαινε μεσα απο την τηλ/νση και στο
throtle curve στην θεση hold καντα ολα 0%.
Επισης η καμπυλη που εχεις στο νορμαλ ειναι τελειος λαθος,το μονο που θα καταφερεις ειναι να το ζοριζεις το esc.
Bαλε 0- 35-70-85-100 , θα δεις οτι το ελικοπτερο θα εχει πιο πολλες στροφες και θα ακουει πιο σωστα στο pitch.
Aν θες στειλε μου το σταθερο σου τηλ. με πμ να σε παρω το βραδυ να τα πουμε.
Απάντηση: TURNIGY PLUSH 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Στο throtle hold είμαι στο 0%. Με το προηγούμενο esc δεν έπερνε στροφές στο throtle hold το 40αρι παρουσιάζει αυτή την συμπεριφορά.
Θα τα πούμε και το βράδυ τηλ. Ευχαριστώ.
Στο throtle hold είμαι στο 0%. Με το προηγούμενο esc δεν έπερνε στροφές στο throtle hold το 40αρι παρουσιάζει αυτή την συμπεριφορά.
Θα τα πούμε και το βράδυ τηλ. Ευχαριστώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 29, 2011 2:09 pm
Απάντηση: TURNIGY PLUSH 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Γειά σου Σωκράτη,δεν ξέρω αν έχεις κάρτα προγραμματισμού για Turnigy ESC,εγώ έχω, αν σε βοηθάει στον προγραμματισμό,να κανονίσουμε να στην δώσω.
Απάντηση: TURNIGY PLUSH 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Ευχαριστώ αλλά έχω και εγώ και παρότι οι ρυθμίσεις φαίνονται σωστές το αποτέλεσμα δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα.
Απάντηση: TURNIGY PLUSH 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Οι μόνες ρυθμίσεις που έχουν νόημα είναι το timing που στο High είναι εντάξει για υψηλόστροφα μοτερ, το governor mode και το soft start.
Tα προβλήματα που έχεις με τα throttle curves είναι στην ΤΚ σου και όχι στο Plush.
Tα προβλήματα που έχεις με τα throttle curves είναι στην ΤΚ σου και όχι στο Plush.
Απάντηση: TURNIGY PLUSH 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Πριν απο λίγο έκανα δοκιμή με ένα speed controller της MKS 40A που ξήλωσα από το άλλο πετούμενο. Είναι όλα οκ με αυτό - το ζητούμενο είναι να μην καταλήξει στα σκουπίδια το Plus 40A εκτός εάν δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: TURNIGY PLUS 40A - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ή ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ESC
Παιδιά δεν είναι ότι ο Σωκράτης δεν έχει σετάρει σωστά το ΤC. Εχω πετάξει κι εγώ το ελικόπτερο του Σωκράτη, με τον εν λόγω ρυθμιστή ταχύτητας. Το πρόβλημα είναι ότι ,ο ρυθμιστής συμπεριφερεται σαν να είναι σε governor mode ενώ υποτίθεται ότι ο συγκεκριμένος ρυθμιστής δεν έχει τέτοιοα δυνατότητα. Το αποτέλεσμα είναι ότι ο έλεγχος ανύψωσης του ελικοπτέρου είναι πολύ προβληματικός από τη στιγμή που δεν σκοπεύει κάποιος να το δουλέψει στο idle up.
Χρησιμοποιώ κι εγώ έναν τέτοιον ρυθμιστή σε ένα ΗΚ-450 και η συμπεριφορά του δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που είδα στο μίνι τιτάν του Σωκράτη. Βέβαια εμένα μου κάνει άλλα. Οτι και να κάνω με την κάρτα προγραμματισμού ,το soft start βρίσκεται σε μόνιμη απεργία.
Οπότε φίλε Σωκράτη αφού του έβαλες άλλο ρυθμιστή και δουλεύει με αυτόν , κράτα τον στο ελικόπτερο και φύλα τον άλλον για κανένα αεροπλάνο όπου η συγκεκριμένη συμπεριφορά δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα. Ποιος ξέρει τώρα? Θα είχε πιει τις μπύρες του ο Κινέζος όταν πέρναγε το πρόγραμμα στο ρυθμιστή.
Φιλικά Κώστας.
Χρησιμοποιώ κι εγώ έναν τέτοιον ρυθμιστή σε ένα ΗΚ-450 και η συμπεριφορά του δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που είδα στο μίνι τιτάν του Σωκράτη. Βέβαια εμένα μου κάνει άλλα. Οτι και να κάνω με την κάρτα προγραμματισμού ,το soft start βρίσκεται σε μόνιμη απεργία.
Οπότε φίλε Σωκράτη αφού του έβαλες άλλο ρυθμιστή και δουλεύει με αυτόν , κράτα τον στο ελικόπτερο και φύλα τον άλλον για κανένα αεροπλάνο όπου η συγκεκριμένη συμπεριφορά δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα. Ποιος ξέρει τώρα? Θα είχε πιει τις μπύρες του ο Κινέζος όταν πέρναγε το πρόγραμμα στο ρυθμιστή.
Φιλικά Κώστας.