Σύστημα διπλού δέκτη
Σύστημα διπλού δέκτη
Αγαπητοί φίλοι
Το ΣΚ που μας πέρασε έχασα ένα μοντέλο που έφτιαχνα καιρό. Πάγωσε στον αέρα έμεινε ακυβέρνητο και έσκασε στο έδαφος με όλη του τη ταχύτητα. Σκεφτόμενος πως και συζητώντας τι θα μπορούσα να κάνω για αυτό ένας φίλος μου εξήγησε πως μπορείς να έχεις δύο δέκτες στο ίδιο αερσκάφος και να έχεις περασμένα κάποιες κινήσεις στον ένα και κάποιες στον άλλο π.χ. aileron 1 στον πρωτο δέκτη και aileron 2 σον άλλο με διαφορετικές μπαταρίες.
Ιδέες απόψεις για αυτό έχει κάποιος άλλος;
Το ΣΚ που μας πέρασε έχασα ένα μοντέλο που έφτιαχνα καιρό. Πάγωσε στον αέρα έμεινε ακυβέρνητο και έσκασε στο έδαφος με όλη του τη ταχύτητα. Σκεφτόμενος πως και συζητώντας τι θα μπορούσα να κάνω για αυτό ένας φίλος μου εξήγησε πως μπορείς να έχεις δύο δέκτες στο ίδιο αερσκάφος και να έχεις περασμένα κάποιες κινήσεις στον ένα και κάποιες στον άλλο π.χ. aileron 1 στον πρωτο δέκτη και aileron 2 σον άλλο με διαφορετικές μπαταρίες.
Ιδέες απόψεις για αυτό έχει κάποιος άλλος;
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Ετσι θα πρέπει και οι 2 δέκτες να είναι bindαρισμένοι στον ίδιο πομπό και άρα τις κινήσεις που θα κάνει ο ενας θα κάνει και ο άλλος.
Αν υπάρχει όπως πρόβλημα με link και διάφορα άλλα, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να κλειδώσουν και οι 2 δέκτες?
Επίσης στην περίπτωση που κλειδώσει ο 1 δέκτης, πως μπορεί το αεροπλάνο να κυβερνηθεί με 1 aileron?
Και εντάξει τα ailerons...στην περίπτωση elevator-rudder-γκάζι πως μπορεί να γίνει με 2 δέκτες?
Ισως τα παιδιά που πετάνε Jet με πανάκριβες τουρμπίνες γνωρίζουν περισσότερα...Γιατί εκεί και αν είναι στενοχώρια, να χάσεις μοντέλο των 5000-10000 ευρώ.
Αν υπάρχει όπως πρόβλημα με link και διάφορα άλλα, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να κλειδώσουν και οι 2 δέκτες?
Επίσης στην περίπτωση που κλειδώσει ο 1 δέκτης, πως μπορεί το αεροπλάνο να κυβερνηθεί με 1 aileron?
Και εντάξει τα ailerons...στην περίπτωση elevator-rudder-γκάζι πως μπορεί να γίνει με 2 δέκτες?
Ισως τα παιδιά που πετάνε Jet με πανάκριβες τουρμπίνες γνωρίζουν περισσότερα...Γιατί εκεί και αν είναι στενοχώρια, να χάσεις μοντέλο των 5000-10000 ευρώ.
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Αυτη η επιλογη που λες αξιζει αν το αεροπλανο ειναι πολυ ακριβο και μεγαλο σε διαστασεις Giant.
Σε σχετικα μικρα αεροπλανα 60-90 δεν ξερω αν αξιζει γιατι θα εχεις περισοτερο βαρος απο διπλες μπαταριες,regulator.
Σε σχετικα μικρα αεροπλανα 60-90 δεν ξερω αν αξιζει γιατι θα εχεις περισοτερο βαρος απο διπλες μπαταριες,regulator.
Απάντηση: Διπλό σύστημα
να γεφυρωσεις 2 δεκτες μονο γινεται με jumper.. και αυτο που θα πετυχεις ειναι οτι θα τους κανεις να δουλεουν συνχρονως οχι παραλληλα..σαν να εχεις εναν δεκτη με πολλα καναλια
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Στα μεγάλα αεροπλάνα και συνήθως Jet, χρησιμοποιούν σύστημα 2 δεκτών παράλληλα μέσω ενός controller (π.χ. Powerbox (RRS, Royal, Cockpit κτλ)). Έτσι απλά να λειτουργήσουν 2 δέκτες, κατά τη γνώμη μου είναι άχρηστο! Που θα βάλεις throttle, aileron, elevator, rudder, gear? Όλα αυτά τα κανάλια είναι βασικά!
Στην περίπτωση Jr ή και Spektrum, το καλό είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε παραπάνω δέκτες με τους δορυφόρους!
Στην περίπτωση Jr ή και Spektrum, το καλό είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε παραπάνω δέκτες με τους δορυφόρους!
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Μου αρέσει αυτή η συζητηση και προσθετω
Δέκτης α έχει δικια του μπαταρία, είναι bind με την τηλ/ση και έχει το δεξί aileron, το ΜΙΣΟ rudder, και τροχούς
Δέκτης β δικιά του μπαταρία, bind με τηλ/ση αριστερό aileron, μισό rudder, και κινητήρα.
Σύμφωνα με τον φίλο οι δεκτές δεν παίρνουν αλλά ρεύματα εκτός απο αυτό που χρειάζονται για να δουλεύουν, δηλαδή τα Σέρβο παίρνουν κατευθείαν ρεύμα απο την μπαταρία ΤΟΥΣ και μόνο το σήμα παει στον δεκτη. Κάθε δέκτης παίρνει ρέυμα απο άλλη μπαταρία
Έτσι έχεις δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που περιοριζεις τις πιθανότητες προβλήματος λόγω ηλεκτρικών και ίσως και λόγω σήματος
Σπύρος
Δέκτης α έχει δικια του μπαταρία, είναι bind με την τηλ/ση και έχει το δεξί aileron, το ΜΙΣΟ rudder, και τροχούς
Δέκτης β δικιά του μπαταρία, bind με τηλ/ση αριστερό aileron, μισό rudder, και κινητήρα.
Σύμφωνα με τον φίλο οι δεκτές δεν παίρνουν αλλά ρεύματα εκτός απο αυτό που χρειάζονται για να δουλεύουν, δηλαδή τα Σέρβο παίρνουν κατευθείαν ρεύμα απο την μπαταρία ΤΟΥΣ και μόνο το σήμα παει στον δεκτη. Κάθε δέκτης παίρνει ρέυμα απο άλλη μπαταρία
Έτσι έχεις δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που περιοριζεις τις πιθανότητες προβλήματος λόγω ηλεκτρικών και ίσως και λόγω σήματος
Σπύρος
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Το elevator?
Μισό rudder? Πως γίνεται αυτό? :D
Μισό rudder? Πως γίνεται αυτό? :D
Απάντηση: Διπλό σύστημα
oav163 έγραψε: ↑Μου αρέσει αυτή η συζητηση και προσθετω
Δέκτης α έχει δικια του μπαταρία, είναι bind με την τηλ/ση και έχει το δεξί aileron, το ΜΙΣΟ rudder, και τροχούς
Δέκτης β δικιά του μπαταρία, bind με τηλ/ση αριστερό aileron, μισό rudder, και κινητήρα.
Σύμφωνα με τον φίλο οι δεκτές δεν παίρνουν αλλά ρεύματα εκτός απο αυτό που χρειάζονται για να δουλεύουν, δηλαδή τα σέρβο παίρνουν κατευθείαν ρεύμα απο την μπαταρία ΤΟΥΣ και μόνο το σήμα παει στον δεκτη. Κάθε δέκτης παίρνει ρεύμα απο άλλη μπαταρία
Έτσι έχεις δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που περιοριζεις τις πιθανότητες προβλήματος λόγω ηλεκτρικών και ίσως και λόγω σήματος
Σπύρος
To setup αυτο το εχω δοκιμασει με 40 Mhz t/k. Δουλευει μια χαρα ετσι οπως το λες αλλα ... εμενα κλειδωσαν και οι δυο δεκτες και επεσε. Για την ιστορια επειδη ηταν μεγαλο το αεροπλανο το εψαξα αρκετα και τελικα βρηκα οτι στην περιοχη υπηρχε μια συχνοτητα που σαρωνε απο τους 30 περιπου μεχρι τους 50 !!! μπορει καπου να εχω φωτο με το setup
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Διπλό σύστημα
oav163 έγραψε: ↑Αγαπητοί φίλοι
Το ΣΚ που μας πέρασε έχασα ένα μοντέλο που έφτιαχνα καιρό. Πάγωσε στον αέρα έμεινε ακυβέρνητο και έσκασε στο έδαφος με όλη του τη ταχύτητα. Σκεφτόμενος πως και συζητώντας τι θα μπορούσα να κάνω για αυτό ένας φίλος μου εξήγησε πως μπορείς να έχεις δύο δέκτες στο ίδιο αερσκάφος και να έχεις περασμένα κάποιες κινήσεις στον ένα και κάποιες στον άλλο π.χ. aileron 1 στον πρωτο δέκτη και aileron 2 σον άλλο με διαφορετικές μπαταρίες.
Ιδέες απόψεις για αυτό έχει κάποιος άλλος;
Πιο μοντέλο ήταν?
Πια servo είχε επάνω?
Ποιο δεκτη?
Μπaταρiα δεκτη τι είχες?
Πομπός ποιος ?
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Στο προηγούμενο μήνυμα έκανα ένα λάθος. Αντί για rudder γράψτε elevator
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση: Διπλό σύστημα
και στο rudder γινετε αμα ειναι 3D και φοραει 2 servo
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: Διπλό σύστημα
DjBac έγραψε: ↑
Στην περίπτωση Jr ή και Spektrum, το καλό είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε παραπάνω δέκτες με τους δορυφόρους!
Και διερωτώμαι εγω τώρα: τι εννοείς δορυφόρους;
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Δορυφόροι είναι οι δέκτες που μπαίνουν πάνω στον κεντρικό δέκτη σε Spektum/JR!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Διπλό σύστημα
Dimitris08 έγραψε: ↑Και διερωτώμαι εγω τώρα: τι εννοείς δορυφόρους;
ένα σύστημα δέκτη με πολλούς δορυφόρους που μπαίνουν σε διαφορετικά μέρη μέσα στο μοντέλο έτσι ώστε να παίρνει ο δέκτης σήμα με πολλές πολώσεις και από πολλά σημεία
- Συνημμένα
-
- rec-ar90102.jpg (24.82 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές