Λειτουργία 'Fail-Safe'
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 18, 2012 1:36 pm
Μέσα απο την συζήτηση σε ένα άλλο πρόσφατο 'thread' ('Σύστημα διπλού δέκτη') μου προέκυψε η απορία σχετικά με τον προγραμματισμό του 'fail-safe' που προσφέρουν πολλές Tx (όπως η Futaba 10CAG που χρησιμοποιώ για τα θερμικά αεροπλάνα μου).
Η εν λόγω Tx έχει εξ' ορισμού όλες τις θέσεις των servos σε 'normal mode' πλην της θέσης του throttle το οποίο έχει σε 'fail-safe mode 20%'.
Το ερώτημά μου αφορά την χρησιμότητα, η, όχι της επιλογής αυτής και φυσικά απευθύνεται στους εμπειρότερους φίλους αερομοντελιστές απο τους οποίους θα ήθελα την γνώμη τους σχετικά με το αν όντως χρησιμοποιούν αυτή την δυνατότητα του 'fail-safe' και αν ναι, πως προτείνουν να ρυθμίζονται σ' αυτή την περίπτωση οι θέσεις των servos ώστε σε περίπτωση που, ο μη γένοιτο, συμβεί το 'μοιραίο' να έχουμε τις λιγότερες δυνατόν ζημιές (λέμε τώρα)....
....αααα....ας θεωρήσουμε ότι στην περίπτωσή μας θα πετάμε κυκλικά αριστερόστροφα....
Η εν λόγω Tx έχει εξ' ορισμού όλες τις θέσεις των servos σε 'normal mode' πλην της θέσης του throttle το οποίο έχει σε 'fail-safe mode 20%'.
Το ερώτημά μου αφορά την χρησιμότητα, η, όχι της επιλογής αυτής και φυσικά απευθύνεται στους εμπειρότερους φίλους αερομοντελιστές απο τους οποίους θα ήθελα την γνώμη τους σχετικά με το αν όντως χρησιμοποιούν αυτή την δυνατότητα του 'fail-safe' και αν ναι, πως προτείνουν να ρυθμίζονται σ' αυτή την περίπτωση οι θέσεις των servos ώστε σε περίπτωση που, ο μη γένοιτο, συμβεί το 'μοιραίο' να έχουμε τις λιγότερες δυνατόν ζημιές (λέμε τώρα)....
....αααα....ας θεωρήσουμε ότι στην περίπτωσή μας θα πετάμε κυκλικά αριστερόστροφα....