ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 29, 2012 6:25 pm
Φίλοι καλησπέρα
Θα ήθελα να σας ενημερώσω λίγο για την Διεθνή Έκθεση της Νυρεμβέργης, επειδή πιστεύω ότι αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο γεγονός για το χόμπυ μας, μιας και εκεί παρουσιάζονται κάθε χρόνο όλες οι καινοτομίες, οι τελευταίες εξελίξεις στον αερομοντελισμό, εκεί κλείνονται όλες οι μεγάλες συμφωνίες, ανακοινώνονται οι συγχωνεύσεις εταιρειών του κλάδου κλπ.
Κάποιες χρήσιμες, γενικές πληροφορίες για την Έκθεση μπορείτε επίσης να διαβάσετε στο περσινό μου άρθρο για το ίδιο θέμα, που είχε δημοσιευτεί στο modelomania.gr
Η φετινή Έκθεση έλαβε χώρα από 1-6 Φεβρουαρίου στην ομώνυμη γραφική πόλη της Γερμανίας και συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό εκθετών και επισκεπτών, αν και όχι τόσο μεγάλο όσο το 2011, που είχε μάλιστα θεωρηθεί και σαν χρονιά κρίσης.
Φέτος η Έκθεση ήταν αφιερωμένη στους TEENAGERS, από 13-17 ετών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση είχε δοθεί και αυτή τη χρονιά στην “πράσινη”, την οικολογική τεχνολογία, με ανακυκλώσιμα υλικά κατασκευής.
Όσον αφορά τον δικό μας τομέα, οι σπουδαιότερες εξελίξεις ήταν οι εξής:
- Συνεχίζεται η τάση των εταιρειών να κατασκευάζουν ηλεκτρονικό υλικό που να λειτουργεί πλέον σε μια ευρεία γκάμα τάσεων –και οπωσδήποτε απ ευθείας στα 7.4 Volts (Li-Po 2 στοιχείων). Η JR παρουσίασε π.χ. την καινούργια της σειρά SERVO, που δουλεύουν σε αυτές τις τάσεις.
- Έχει αρχίσει σιγά-σιγά να σημειώνεται μια στροφή από το φελιζόλ, σαν υλικό κατασκευής, στην πάλαι ποτέ κλασσική κατασκευή, από BALSA, διατηρώντας όμως το ARF στυλ και φινίρισμα των φελιζολένιων μοντέλων. Να υποθέσουμε ότι έρχεται το τέλος του φελιζόλ;
- Συνεχίζεται η, επίσης αργή αλλά σταθερή, εισβολή των μηχανών βενζίνης, με την SAITO να παρουσιάζει 2 νέα μοντέλα 4-χρονων βενζίνης, 17 και 21 cc (1.03 και 1.28 cu.in).
- Οι κεραίες αρχίζουν να εξαφανίζονται από τους πομπούς των 2.4 GHz. Ο νέος πομπός της MULTIPLEX έχει την κεραία ενσωματωμένη στο εσωτερικό του (όπως έγινε και με τα κινητά τηλέφωνα).
- Όλο και αυξάνονται τα διαθέσιμα κανάλια των Τ/Κ: ο προηγούμενος πομπός της MULTIPLEX βγαίνει μέχρι 16 κανάλια, ενώ ο καινούργιος πομπός της SPEKΤRUM, ο DX 18, που θα κυκλοφορήσει στις αγορές μέσα στην Άνοιξη, θα έχει 18 κανάλια και ενσωματωμένη τηλεμετρία.
Στην 1η φωτογραφία από αριστερά, το νέο SERVO της JR , το MP82SWV, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση και δουλεύει από τα 4.8 -8 Volts με τα εξής χαρακτηριστικά ροπής:
4.8V: 12.8kg / 0.09 s
7.4V: 19.8kg / 0.06 s
Στην 2η φωτογραφία από αριστερά, η νέα 4-χρονη μηχανή βενζίνης της SAITO,21 cc, η FG21.
Στην 3η φωτογραφία, ο νέος πομπός της MULTIPLEX, ο PROFI-TX και στην τελείως δεξιά φωτογραφία, ο νέος 18-κάναλος πομπός της SPEKTRUM , που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
(οι πληροφορίες προέρχονται από Γερμανικά SITE και περιοδικά αερομοντελισμού, καθώς και από το official SITE της Διεθνούς Έκθεσης της Νυρεμβέργης).
(συνεχίζεται)
Γιώργος Καρασούλας
Θα ήθελα να σας ενημερώσω λίγο για την Διεθνή Έκθεση της Νυρεμβέργης, επειδή πιστεύω ότι αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο γεγονός για το χόμπυ μας, μιας και εκεί παρουσιάζονται κάθε χρόνο όλες οι καινοτομίες, οι τελευταίες εξελίξεις στον αερομοντελισμό, εκεί κλείνονται όλες οι μεγάλες συμφωνίες, ανακοινώνονται οι συγχωνεύσεις εταιρειών του κλάδου κλπ.
Κάποιες χρήσιμες, γενικές πληροφορίες για την Έκθεση μπορείτε επίσης να διαβάσετε στο περσινό μου άρθρο για το ίδιο θέμα, που είχε δημοσιευτεί στο modelomania.gr
Η φετινή Έκθεση έλαβε χώρα από 1-6 Φεβρουαρίου στην ομώνυμη γραφική πόλη της Γερμανίας και συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό εκθετών και επισκεπτών, αν και όχι τόσο μεγάλο όσο το 2011, που είχε μάλιστα θεωρηθεί και σαν χρονιά κρίσης.
Φέτος η Έκθεση ήταν αφιερωμένη στους TEENAGERS, από 13-17 ετών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση είχε δοθεί και αυτή τη χρονιά στην “πράσινη”, την οικολογική τεχνολογία, με ανακυκλώσιμα υλικά κατασκευής.
Όσον αφορά τον δικό μας τομέα, οι σπουδαιότερες εξελίξεις ήταν οι εξής:
- Συνεχίζεται η τάση των εταιρειών να κατασκευάζουν ηλεκτρονικό υλικό που να λειτουργεί πλέον σε μια ευρεία γκάμα τάσεων –και οπωσδήποτε απ ευθείας στα 7.4 Volts (Li-Po 2 στοιχείων). Η JR παρουσίασε π.χ. την καινούργια της σειρά SERVO, που δουλεύουν σε αυτές τις τάσεις.
- Έχει αρχίσει σιγά-σιγά να σημειώνεται μια στροφή από το φελιζόλ, σαν υλικό κατασκευής, στην πάλαι ποτέ κλασσική κατασκευή, από BALSA, διατηρώντας όμως το ARF στυλ και φινίρισμα των φελιζολένιων μοντέλων. Να υποθέσουμε ότι έρχεται το τέλος του φελιζόλ;
- Συνεχίζεται η, επίσης αργή αλλά σταθερή, εισβολή των μηχανών βενζίνης, με την SAITO να παρουσιάζει 2 νέα μοντέλα 4-χρονων βενζίνης, 17 και 21 cc (1.03 και 1.28 cu.in).
- Οι κεραίες αρχίζουν να εξαφανίζονται από τους πομπούς των 2.4 GHz. Ο νέος πομπός της MULTIPLEX έχει την κεραία ενσωματωμένη στο εσωτερικό του (όπως έγινε και με τα κινητά τηλέφωνα).
- Όλο και αυξάνονται τα διαθέσιμα κανάλια των Τ/Κ: ο προηγούμενος πομπός της MULTIPLEX βγαίνει μέχρι 16 κανάλια, ενώ ο καινούργιος πομπός της SPEKΤRUM, ο DX 18, που θα κυκλοφορήσει στις αγορές μέσα στην Άνοιξη, θα έχει 18 κανάλια και ενσωματωμένη τηλεμετρία.
Στην 1η φωτογραφία από αριστερά, το νέο SERVO της JR , το MP82SWV, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση και δουλεύει από τα 4.8 -8 Volts με τα εξής χαρακτηριστικά ροπής:
4.8V: 12.8kg / 0.09 s
7.4V: 19.8kg / 0.06 s
Στην 2η φωτογραφία από αριστερά, η νέα 4-χρονη μηχανή βενζίνης της SAITO,21 cc, η FG21.
Στην 3η φωτογραφία, ο νέος πομπός της MULTIPLEX, ο PROFI-TX και στην τελείως δεξιά φωτογραφία, ο νέος 18-κάναλος πομπός της SPEKTRUM , που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
(οι πληροφορίες προέρχονται από Γερμανικά SITE και περιοδικά αερομοντελισμού, καθώς και από το official SITE της Διεθνούς Έκθεσης της Νυρεμβέργης).
(συνεχίζεται)
Γιώργος Καρασούλας