Σελίδα 1 από 1
Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2012 5:07 pm
από Dell Gatto Grande
Το θέμα αυτό έχει σαν σκοπό την συζήτηση,την λύση αποριών και την μετάδοση αλληλοσυμπλήρωση γνώσεων σχετικά με τα Jet μοντέλα._Β_Ο
Τα Jet μοντέλα αποτελούνται από 4 μεγάλα κεφαλαια..πιστεύω.
-Ο κινητήρας με την εξάτμιση.
-Το σύστημα καυσιμου.
-Τα ηλεκτρονικά servo ,δεκτες,μπαταριες.
-Τα πνευματικά φρένα/ανασιρομενα.
Γενικότερα ο καλύτερος τρόπος να μαθαίνουμε είναι να παρακολουθούμε τα στάδια κατασκευής άλλον jet μοντέλων στο RCU:
http://www.rcuniverse.com/forum/forumid_120/tt.htm
'Η το "ξεκοκάλισμα" manual:
http://www.skymasterjet.com/im.htm
Αλλα οποιος έχει περισσότερες απορίες θα προσπαθούμε να τις λύνουμε εδώ_P_P
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2012 5:25 pm
από Dell Gatto Grande
Επί ευκαιρίας μιας και ρωτήθηκα σήμερα για τους κινητήρες jet, τι και πως_P_P
...σήμερα οι κινητήρες jet σαν τις γερμανικές
http://www.jetcat.de είναι αξιόπιστοι και απλοί και δε χρειάζεται να βάλουμε εμείς "χέρι"!
Το μονο που χρειάζεται είναι να φορτίσουμε την μπαταρία,να βάλουμε καύσιμο με λάδι (KEROSAN DIESEL+ 5% AEROSHELL 500 OIL).
Και να δώσουμε εντολή από την τηλεκατεύθυνση να πάρει μπροστά.
Για τις JetCat όταν φτάσουμε τις 50ώρες λειτουργίας άπου καταγράφονται στον εγκέφαλο ,ο κινητήρας στέλνετε πίσω στο εργοστάσιο για έλεγχο ρουλεμάν.
Τα πράγματα ευτυχώς έχουν γίνει τόσο απλά πια. Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μελετήσουν το manual της JetCat εδώ_Β_Ο:
http://www.jetcatusa.com/PDFFiles/Instruction%20manual%20V6.0J2.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=TNP9TbkYCrw
http://www.youtube.com/watch?v=BWgVowhCFpM
http://www.youtube.com/watch?v=u0yEx14z6gA
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2012 9:05 pm
από Αντώνης Κριτζάς
πώς παίρνει μπροστά ? δηλαδή οι πρώτες στροφές πως αρχίζουν Έχω δει παλιότερα μοντέλα που για να πάρει μπροστά ήθελε ολόκληρη διαδικασία με κάτι μπουκάλες και ένα σωρό συμπράγκαλα άγνωστα στους περισσότερους από εμάς που βάζουμε μπροστά με μια μίζα και μια πίπα
Αυτό το όργανο που ξαναείδαμε τί ακριβώς κάνει????
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2012 11:14 pm
από Dell Gatto Grande
Φιλε Αντώνη αν προσέξεις τις σημερινές τουρμπίνες μπροστά όλες έχουν ένα μαύρο κυλινδρικό εξόγκωμα.Αυτό είναι το starter,ένα μοτεράκι το οποιο μονο κατά την εκκίνηση μετακινείται μερικά χιλιοστά για να κομπλάρει και να δώσει τις απαραίτητες στροφές μέχρι να πιάσει τις "αυτόνομες" και αφού ο εγκέφαλος ελένξει ότι όλα είναι φυσιολογικά κάνει "handle over the thrust το the pilot"@P@
..πιο παλιά οι jetαδες έπρεπε να κουβαλάνε μπουκάλες κατάδυσης ή μπουκάλες γκαζιού γεμισμένες πεπιεσμένο με αέρα.Με την βοήθεια του πεπιεσμένου αέρα φυσάγαν μπροστά την φτερωτή για να πιάσουν τις απαραίτητες στροφές.
..και πρόσεχε τι στροφές είσαι,
και πρόσεχε τι παροχή δίνει η αντλία...και τρέχα γύρευε>:(
Επισυνάπτω μια φωτό από ένα περιοδικό μου του 1996::)Διακρίνεται η απαραίτητη για την εκκίνηση φιάλη.Ενώ η τότε GWM έδινε σεσουάρ για την εκκίνηση του κινητήρα τhs_Β_Ο
...όταν λες όργανο να μαντέψω ότι λες το μαύρο κουτάκι με τα κουμπιά και την οθόνη?...λέγεται GSU (ground suport unit) και μπορείς να διαβάσεις πληροφορίες του εγκεφαλου ECU (electronic control unit) που χειρίζεται την τουρμπίνα !Ρίξε μια ματια στο pdf! page 22_Β_Ο
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 10, 2012 12:26 pm
από sav.in
ενδιαφέρουσες πληροφορίες!!!!
Ερώτήσεις........ με τι μπαταρία γίνεται η εκκίνηση?
φαντάζομαι πως η ρύθμιση δεν γίνεται με δυο βιδάκια Βάζει χέρι ο χρήστης? η οτι κάνει το εργοστάσιο.......αυτό είναι .........
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 10, 2012 6:31 pm
από xristos
νομιζω οτι δεν εχουν μετακαυση. γιατι συμβαινει αυτο;
σκεφτωμαι οτι ολοι θα θελαν εναν τετοιο κινητηρα...
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 9:45 am
από Dell Gatto Grande
xristos έγραψε: ↑νομιζω οτι δεν εχουν μετακαυση. γιατι συμβαινει αυτο;
σκεφτωμαι οτι ολοι θα θελαν εναν τετοιο κινητηρα...
..κατά την γνώμη μου η μετάκαυση σημαίνει επιπλέον επιτάχυνση και τα jet μοντέλα δείχνουν να διαχειρίζονται μια χαρά την αδράνεια τους.
Άρα ένα τέτοιο σύστημα νομίζω θα πρόσφερε μονο βάρος πολυπλοκότητα και επικινδυνότητα..
..συν κάνα λίτρο περισσότερα καύσιμα δηλαδή κιλό.
Κάποιοι όπως στο βίντεο πειραματίζονται αλλα το effe της μετάκαυσης γίνετε με πιο απλό τρόπο :
http://www.details4scale.com/ABlightsystems.htm
http://www.youtube.com/watch?v=5Uhs8ZHIDgw
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 9:59 am
από Dell Gatto Grande
sav.in έγραψε: ↑ενδιαφέρουσες πληροφορίες!!!!
Ερώτήσεις........ με τι μπαταρία γίνεται η εκκίνηση?
φαντάζομαι πως η ρύθμιση δεν γίνεται με δυο βιδάκια Βάζει χέρι ο χρήστης? η οτι κάνει το εργοστάσιο.......αυτό είναι .........
Η μπαταρία που έρχεται μαζί με την τουρμπίνα είναι μια 7.4v LiPo 25ooo
η οποια κρατάει για 3 με 4 πτήσεις και μετά καλο είναι να της γίνετε φόρτιση._Β_Ο
Ο κινητήρας πριν φύγει από το εργοστάσιο έχει ήδη δοκιμαστεί και τεσταριστεί .
Καμια ρύθμιση δε χρειάζεται από τον χειριστή ,παρα μονο να συνδέσει το καλώδιο του εγκεφάλου στο κανάλι του γκαζιού και να πάει να πετάξει .@P@
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 12:24 pm
από v_tolias
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑Η μπαταρία που έρχεται μαζί με την τουρμπίνα είναι μια 7.4v LiPo 25ooo
Σίγουρα δεν έβαλες πολλά μηδενικά? Μήπως είναι 2.500?
Απάντηση: Απορίες σχετικά με τα Jet μοντέλα..
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 12:55 pm
από Dell Gatto Grande
v_tolias έγραψε: ↑Σίγουρα δεν έβαλες πολλά μηδενικά? Μήπως είναι 2.500?
Βασίλη έχεις δίκιο! 2.500!
..με έπιασε το κουβαρντιλικι πρωί πρωί:D
thanx!
.