Σελίδα 1 από 1

ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 16, 2012 8:10 pm
από μανος

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 16, 2012 9:40 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Τέλειο.
Αναρωτιέμαι όμως το κόστος;
Μάνο πόσο κάνει αυτό το μοντέλο;
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες αν σου είναι δυνοτόν!
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 16, 2012 10:07 pm
από μανος
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: Τέλειο.
Αναρωτιέμαι όμως το κόστος;
Μάνο πόσο κάνει αυτό το μοντέλο;
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες αν σου είναι δυνοτόν!
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά
Μάριος Παπαδόπουλος

αγαπητε μαριε
το βιντεακι το τσεκαρα τυχαια κοιτωντας για τρικοπτερα(μιας και ειναι το τελευταιο κολλημα μου) γενικοτερα,βασιζεται στην ιδια θεωρια με την διαφορα τα δυο μοτερ(τα μπροστα) να γυρνανε ετσι ωστε να γινεται και αεροπλανο.απο οτι καταλαβα κατι τετοια χρησιμοποιει ο στρατος σαν fpvγια κατασκοπεια και ληψη φωτογραφιων,οι εμπειροτεροι ας μας πουν κατα ποσο θα ηταν εφικτο απο εμας να κατασκευαστει κατι τετοιο._Β_Ο.

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 18, 2012 1:29 am
από Μάριος Παπαδόπουλος
Θέλω να σε ρωτήσω αν ξέρεις πόσα σπίντ κοντρόλ θέλει (υποθέτω τρία μάλλον, έτσι δεν είναι;) και τι μίξη χρείαζεσε; Θα υποθέσω πως ότι για το ροτέσιον των πρόσθειον ελίκων θα πρέπει να χρείαζετε σέρβο; Αυτό όμως που δεν μπορώ να απαντήσω και έχω ακόμα ερωτηματικά είναι ότι αν θα είδες και στο βίντεο ότι το πίσω μοτέρ είναι προγραματισμένο να σταματά όταν τα μπροστινά μοτέρ έρχονται στην θέση κανονικής πτήσεως αεροπλάνου.
Εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά, εκτός αν το αναλαμβάνει καμμιά σπέσιαλ πλακέτα που μπαίνει ανάμεσα στα σέρβο του ροτέσιον τον μπροστινών μοτέρ με κάποια μίξη.

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 18, 2012 10:09 am
από fazerdreamer

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 18, 2012 12:43 pm
από μανος
καλημερα σας μερα
στεφανε ειναι καταπληκτικο,οτι καποιοι φιλοι αερομοντελιστες εχουν ξεκινησει τετοιες κατασκευες πολυ καιρο τωρα,συγχαρητηρια!
μαριε οντως χρειαζονται τρια esc (οσα ειναι και τα μοτερ).τις μιξεις των μοτερ στα τρικοπτερα τις κανει ο σταθεροποιητης η διαφορα του βιντεο με του φιλου απο το γειτονικο φορουμ,ειναι οτι στου βιντεο το αεροπλανο δουλευει με τα δυο μπροστα μοτερ ενω το αλλο προτιμαει για λογους οικονομιας(ρευματος)να δουλευει το πισω.αυτο που δεν εχω καταλαβει εγω ειναι με ποιον τροπο μπορει να απομονωσει το ενα η και τα δυο μοτερ αντιστοιχα.

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 8:50 pm
από μανος
και επειδη καποιοι στο τρικοπτερο θεωρουν αδυναμια(ως κινητο μερος)το σερβο στην ουρα,υπαρχει και αυτη ηλυση...v-tail!!!http://www.youtube.com/watch?v=XKWX6taVpcU&feature=related

Απάντηση: ενδιαφερον!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 9:07 pm
από μανος
αλλο σχεδιο...!@/-=}{{!@/-=}{{!@/-=}{{φαντασια μου πλανευτρα!!!http://www.youtube.com/watch?v=twSB1XL2-eg&feature=related.