nikoschatzimichail έγραψε: ↑πως μπορω να μετρησω ποσα αμπερ τραβαει το μοτερ?
αναλογα με την προπελα τραβαει περισσοτερο και λιγοτερο?
ποιες ειναι οι καταλληλες στροφες για να δουλευει καθε μοτερ?
πως διαλεγεις την καταλληλη προπελα?
Υπάρχουν συγκεκριμένες συσκευές Watt-meters που τοποθετούμε εν σειρά (όσο το μοντέλο είναι ακόμα στο πάγκο εργασίας) μεταξύ της LiPo μπαταρίας και του Speed Contol...πάρε μια
ιδέα
Σε ότι αφορά στο μοτέρ, να ξέρεις ότι το καθένα έχει σχετικά τεχνικά χαρακτηριστικά που σου λένε το εύρος της προπέλας που μπορεί να χρησιμοποιήσεις (prop range), πια είναι η ιδανική ένταση στην οποία το μοτέρ αποδήδει καλύτερα (max efficient current), πόσα watt βγάζουν κτλ...
Στα δε ESC (engine speed controlers) υπάρχουν πάντα σχετικές πληροφορίες που αναφέρουν μέχρι πόσες κελιά LiPo μπαταρίες σηκώνουν, τι εύρος της τάσης που μπορούν να δουλέψουν και φυσικά μέχρι πόσα Amber μπορούν να διαχειρίζονταν....αν πχ σου λέει max 45A καλώ είναι αν θες να το έχεις για χρόνια να μην ξεπερνάς τα 32-35Α.
Όσο μεγαλώνει ο δίσκος της προπέλας το μοτέρ τραβά και περισσότερα Amber.
Ένα watt-meter είναι αναγκαίο εάν θες να είσαι σίγουρος ότι
1. δεν θα κάψεις το esc
2. δεν θα "σφυρίξεις" ένα μοτέρ
3. δεν θα υπερθερμάνεις ή φουσκώσεις τις LiPo μπαταρίες σου
4. και φυσικά να βλέπεις και πόσο σου τραβάνε τα servo σου real-time.
Να φροντίζεις πάντα όλα τα ηλεκτρονικά σου να μην δουλεύουν τέζα...εγώ φροντίζω να δουλεύουν πάντα 20-25% κάτω από τα max που μου δίνει ο κατασκευαστείς και μέχρι σήμερα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμα και χρησιμοποιώντας αρκετά "οικονομικές" επιλογές...
Βέβαια να πούμε ότι και εδώ...το ρητό ότι πληρώνεις παίρνεις...κατά 85% επιβεβαιώνεται.