Σελίδα 1 από 1
Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 4:29 pm
από Skropi
Λοιπον, εφτασε μια καινουρια μπαταρια για το apprentice μου και παρατηρησα οτι το καλωδιο ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, δεν υπαρχει περιπτωση να μπει σε ec3 κονεκτορακι με την καμια. Αμα το λεπτυνω λιγο θα υπαρχει προβλημα?
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 4:36 pm
από Kilomeater
Οχι, δε θα υπάρχει.
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 4:39 pm
από Skropi
Ευχαριστω! Θα εινια λιγο αστειο βεβαια το να βλεπει κανεις ενα καλωδιο που θα μπορουσε να χρησομποιει η ΔΕΗ σε πυλωνες υψηλης τασης να καταληγει σε ενα μικρο πριζακι, αλλα αφου θα δουλεψει ολα καλα.
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 5:38 pm
από DUKE
H δική μου γνώμη είναι ότι υπάρχει πρόβλημα να λεπτύνεις το καλώδιο αν και δεν ξέρω πως ακριβώς θα το κάνεις φαντάζομαι ότι θ αφαιρέσεις σύρματα από την διατομή του καλωδίου
Ο κατασκευαστής της μπαταρίας για να έχει βάλει τέτοιο καλώδιο σημαίνει ότι ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς γιατί πίσω από τον κατασκευαστή υπάρχει μια σειρά από μηχανικούς πτυχιούχους που τεστάρουν τα πόσα αμπέρ μπορούν να περάσουν μέσα από αυτό
Λεπταίνοντας λοιπον το καλώδιο του αφαιρείς την ποσότητα ρεύματος που μπορεί να περάσει μέσα από αυτό με αποτέλεσμα αν το μοτέρ σου ζητήσει περισσότερο ρεύμα και η μπαταρία σου μπορεί να το δώσει να προσπαθήσει να το περάσει μέσα από το καλώδιο που εσύ έχεις επέμβει με αποτέλεσμα να υπερθερμανθεί και να υπάρξει πρόβλημα φωτιάς
Αυτή είναι η γνώμη μου
Φιλικά
Γιάννης
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 8:53 pm
από nasa
...Βαγγέλη θα συμφωνήσω με τον DUKE ... μην πειράξεις το καλώδιο σε καμμία περίπτωση ... πάντως να ξέρεις ότι κονέκτορες τύπου EC3 υπάρχουν κ' μεγάλοι ...σε άλλη περίπτωση θα μπορούσες να βάλεις 'deans' θηλυκό κ' να χρησιμοποιήσεις ένα μικρό extension (με μικρότερης διαμέτρου καλώδιο) απο 'deans' αρσενικό σε EC3 θηλυκό για την σύνδεση στο esc...
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 10:05 pm
από orck
Η μεγιστη δυναμη μιας αλυσιδας ειναι ο πιο αδυναμος κρικος της.
Τι διαφορα θα κανει το παραπανω απο την στιγμη που θα προστεθουν καλωδια με μικροτερη διαμετρο;
Θα πρεπει πρωτα να δουμε εαν υπαρχει αναγκη για μεγαλυτερο ρευμα απο οσο αντεχουν τα EC3. Εαν ειναι εντος οριων τοτε δεν υπαρχει κανενας φοβος να κοπουν περιμετρικα συρματακια απο το καλωδιο ωστε να χωρεσει να μπει μεχρι τερμα μεσα στο βυσμα για να κολληθει. Με ενδιαμεσο μετατροπεα το μονο που καταφερνουμε ειναι να αυξησουμε τις πιθανοτητες κατι να ξεκουμπωσει στην πτηση μας.
Ας το παρουμε σωστα απο την αρχη. Τι μπαταρια ειναι (χωρητικοτητα, εκφορτιση, κελια) και τι μοτερ (μεγιστο ρευμα με την επιλεγμενη ελικα).
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 10:49 pm
από nasa
orck έγραψε: ↑
Τι διαφορα θα κανει το παραπανω απο την στιγμη που θα προστεθουν καλωδια με μικροτερη διαμετρο;
Παναγιώτη...η διαφορά είναι ότι απλώς θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την μπαταρία που αγόρασε κ' αλλού (που τυχόν να χρειαστεί παραπάνω ρεύματα) χωρίς να την χαλάσει ... σιγά τα πολλά ρεύματα που μπορεί να τραβάει ένα 15άρι μοτέρ με 30A esc στο Eflite Apprentice..!
orck έγραψε: ↑Με ενδιαμεσο μετατροπεα το μονο που καταφερνουμε ειναι να αυξησουμε τις πιθανοτητες κατι να ξεκουμπωσει στην πτηση μας.
...όσο για αυτό... αλλίμονο αν τα deans κ' τα ec3 ξεκούμπωναν τόσο εύκολα...
Φιλικά,
Νίκος
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 11:50 pm
από Skropi
Πανω απο 24A δεν τραβαει το μοτερ, και το ec3 ειναι μεχρι 60A.Το θεμα ειναι οτι η μπαταρια αυτη ειναι 3σελη 3700mah,και 100% δεν χρειαζεται τετοιο τεραστιο καλωδιο,αυτο το συμπεραινω απο τις αλλες παρομοιες μπαταριες μου που εχουν κανονικο καλωδιο. Δηλαδη η arrowind σε ιδια μπαταρια γιατι βαζει μικροτερο καλωδιο?απλα θα το τριμαρω γιατι δεν εχω προχειρα αλλα πριζακια...
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 8:04 am
από orck
Skropi έγραψε: ↑Πανω απο 24A δεν τραβαει το μοτερ, και το ec3 ειναι μεχρι 60A.Το θεμα ειναι οτι η μπαταρια αυτη ειναι 3σελη 3700mah,και 100% δεν χρειαζεται τετοιο τεραστιο καλωδιο,αυτο το συμπεραινω απο τις αλλες παρομοιες μπαταριες μου που εχουν κανονικο καλωδιο. Δηλαδη η arrowind σε ιδια μπαταρια γιατι βαζει μικροτερο καλωδιο?απλα θα το τριμαρω γιατι δεν εχω προχειρα αλλα πριζακια...
Και τι συζηταμε τοτε; Απλα κοψε περιμετρικα καποια συρματακια απο το καλωδιο μεχρι να χωραει μεσα στο βυσμα για να μπορεσεις να το κολλησεις.
Υποψιαζομαι οτι η μπαταρια που πηρες εχει μεγαλη δυνατοτητα εκφορτισης C γιαυτο εχει χονδρα καλωδια.
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 9:28 am
από socratesb
Βαγγέλη, έχεις και την επιλογή να αναβαθμίσεις όλα σου τα βύσματα σε ΕC5. Έτσι οι μπαταρίες σου θα αποδίδουν το max της έντασης του ρεύματος, που πιθανόν να χρειαστείς κάποια άλλη στιγμή σε κάποιο ποιό ενεργοβόρο πετούμενο.
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 9:35 am
από Αντώνης Κριτζάς
………το να έχει χονδρά καλώδια είναι κατανοητό ως ένα σημείο Η διατομή του καλωδίου είναι σημαντική ακόμη και αν δεν το καταλαβαίνουμε Αν πιάσουμε το καλώδιο και δούμε κάποια θερμοκρασία ΄.......αυτή μεταφράζεται σε ενεργειακή απώλεια Η διατομή έχει να κάνει και με την ποιότητα του καλωδίου Ο κατασκευαστής έκρινε ότι η μπαταρία του θα αποδώσει καλύτερα με αυτό καλώδιο(η το πήρε σε καλή τιμή)
Για την περίπτωσή σου δεν θα υπάρχει πρόβλημα Αν είχες φάνα το συζητάμε
ΥΓ Η πρόταση του Σωκράτη είναι αρκετά καλή και σωστή λύση για το μέλλον αφού τα ec5 λένε οτι κάνουν για 120Α
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 10:54 am
από miltides
.............
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 12:58 pm
από 0 teo
Για τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν οι αντάπτορες από τον ένα τύπο συνδετήρα σε άλλο.
Δεν χαλάμε τους συνδετήρες στις μπαταρίες κάθε φορά...
Κι αν αύριο αλλάξεις μοντέλο ή θελήσεις να χρησιμοποιήσεις την μπαταρία αλλού τι θα κάνεις; Πάλι πειράματα με τους ακροδέκτες/συνδετήρες της μπαταρίας;
Δεν μας λες πόσα C αποφόρτισης έχει η μπαταρία σου. Αν έχει 35 π.χ. τότε ενώ μπορεί να δώσει έως 130Α την καταδικάζεις* σε λιγότερο από τα μισά. Βέβαια αν ξεχαστείς κάποια στιγμή και κάνεις κάποια δοκιμή πάγκου λ.χ. με άλλο setup τότε θα έχεις λιώσιμο του συνδετήρα κι ενδεχομένως βραχυκύκλωμα και τότε...bye-bye μπαταρία!
Καλά τα λέει ο Παναγιώτης περί αδύναμου κρίκου αλυσίδας... όλα αλυσίδα πάνε στο setup.
Βάλε αντάπτορα.
Απάντηση: Προβλημα με κολληση
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 21, 2012 1:27 am
από gxaid
Η μπαταρία σου είναι μεγάλης χωρητικότητας και πιθανότατα αρκετά C. Προφανώς ο κατασκευαστής αναμένει ρεύμα αρκετών Ampere συν ότι έχει υπολογίσει επιπλέον C για λίγα δευτερόλεπτα, κατά την ενδεχόμενη κατάσταση "burst".
Πιθανώς να αρκούσαν και μικρότερης διατομής καλώδια αλλά να ήθελε να περιορίσει την αντίσταση της μπαταρίας, αυτό που ανέφερε ο Αντώνης νωρίτερα περί ενεργειακών απωλειών.
Συνεπώς, μπούσουλα για το βύσμα είναι σωστό να έχουμε τη δυναμική της μπαταρίας. Στο Apprentice έχεις ελάχιστες απαιτήσεις αλλά αύριο μεθαύριο μπορεί να πετάξεις ένα ducted fan με τη μπαταρία αυτή. Είναι κρίμα να "παρκάρεις" μια μπαταρία λόγω περιορισμών που έχεις εισάγει ο ίδιος ή να πετάξεις ρισκάροντας για προβλήματα.
Για μένα η πλέον τακτική λύση είναι να φορέσεις EC5 και να φτιάξεις ένα adaptor 10-12cm από ΕC5 σε EC3 με καλώδιο διατομής τη μεγαλύτερη που μπορεί να δεχτεί το EC3. To adaptoraki είναι προίκα και θα το ξαναβρείς μπροστάσου σε δοκιμές, φορτίσεις, σε μια δανεική μπαταρία στο πεδίο κλπ.
Καλές πτήσεις