Σελίδα 1 από 1
Συντηρηση (service) ηλεκτρικού μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 12:17 pm
από Kilomeater
Αφου ξεπερασα το σταδιο πεφτω-φτιαχνω, τωρα τρωω μπαταριες αβερτα
Ετσι το μοτερακι γραφει ωρες και αρχιζω να αναρωτιεμαι τι συντηρηση χρειαζεται
Οκ τα υπολοιπα , οτι πιασει το ματι τα φτιαχνω (βιδες check, γρασαρισμα που και που, σκονες κτλ)
αλλα για το μοτερακι πρεπει να κανω τιποτα;
Απάντηση: Συντηρηση (service) μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 1:20 pm
από socratesb
Σύμφωνα με την Scorpion, τα ελικοπτερικά brushless μοτέρ που δουλεύουν σε φουλ στροφές και είναι αρκετά kv συνήθως για συντήρηση προτείνεται μια σταγόνα λάδι σε κάθε ρουλεμάν κάθε 10 με 15 πτήσεις. Για τα αεροπλανικά μοτέρ οι απαιτήσεις δεν είναι τόσο μεγάλες για αυτό το διάστημα είναι στις 50 πτήσεις.
http://www.youtube.com/watch?v=dRYdArrKMVI
Απάντηση: Συντηρηση (service) μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 1:32 pm
από HeliWizard
Σωκρατη , αυτο ισχυει μονο για τα Scorpion μοτερ , η' γενικα και για τα outrunner μοτερ που χρησιμοποιουμε στα αεροπλανα μας ??? Εγω δεν ηξερα κατι τετοιο και σαν πληροφορια θα ειναι πολυ χρησιμη !!!
Απάντηση: Συντηρηση (service) μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 1:41 pm
από socratesb
Eννοείται ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο για όλα τα μοτέρ εκτός εάν ο κατασκευαστής ορίζει διαφορετικά. Πάντως είναι απολύτως λογικό για την συντήρηση των ρουλεμάν να απαιτείται λίπανση.
Απάντηση: Συντηρηση (service) μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 1:47 pm
από HeliWizard
Υπαρχει καποιο ειδικο λαδακι για τη συγκεκριμενη εργασια ??? Αν γινεται και μπορεις βαλε καποιο λινκ (απο Ελλαδα) για να παρουμε μια ιδεα και να μην ψαχνουμε στα τυφλα (εγω προσωπικα δεν γνωριζω ποιο ειναι το καταλληλο λαδι γι'αυτη την περιπτωση) .... Ευχαριστω !!!!
Απάντηση: Συντηρηση (service) μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 2:15 pm
από socratesb
http://www.nemhobby.com/scorpion-motor-bearing-lubrication-kit-30ml-p32542.html
Αυτό είναι το ενδεδειγμένο από τη Scorpion. Πιθανόν και κάποιο άλλο λάδι λεπτόρευστο τύπου λίπανσης Singer να βοηθάει.
Απάντηση: Συντηρηση (service) μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 4:56 pm
από vaggelis
Σχετικά με την λίπανση των ρουλεμαν των μοτερ, υπάρχει μιά διχογνωμία.
Η μία άποψη είναι αυτή που έχει εκφραστεί παραπάνω, οτι δηλαδή κάθε τόσο λιπαίνουμε με λίγο λάδι.
Η άλλη λέει οτι δεν λιπαίνουμε με λάδι ποτέ τα ρουλεμαν κλειστού τύπου. Τα ρουλεμάν αυτά, είναι σφραγισμένα και έχουν γράσσο από το εργοστάσιο. Οπότε όταν εμείς βάζουμε λάδι το γράσσο αραιώνει και φεύγει και τότε πρέπει να τα λιπαίνουμε συνέχεια.
Δεν ξέρω για τα Scorpion, αλλά έχω ένα Align 500MX σε ένα 500άρι ελικόπτερο που του έχω κάνει καμιά 300 πτήσεις, δεν το έχω λιπάνει ποτέ και ακόμη λειτουργεί άψογα (να χτυπήσω ξύλο).
Απάντηση: Συντηρηση (service) ηλεκτρικού μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 6:22 pm
από Kilomeater
χμ.... μπερδευτηκα τωρα...
οκ το να βαζεις και να μην χρειαζεται, πες, παει στο καλο, χαμενος κοπος
αλλα να βαζεις, να μη χρειαζεται και να κανεις και ζημια... ε αυτο καλο ειναι να το ξερουμε....
αντε να βγαλουμε ακρη τωρα... ολα σωστα μου ακουγονται
Απάντηση: Συντηρηση (service) ηλεκτρικού μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 6:34 pm
από HeliWizard
Kilomeater έγραψε: ↑χμ.... μπερδευτηκα τωρα...
οκ το να βαζεις και να μην χρειαζεται, πες, παει στο καλο, χαμενος κοπος
αλλα να βαζεις, να μη χρειαζεται και να κανεις και ζημια... ε αυτο καλο ειναι να το ξερουμε....
αντε να βγαλουμε ακρη τωρα... ολα σωστα μου ακουγονται
Στο βιντεακι που εβαλε ο Σωκρατης , τα εξηγει ολα μια χαρα .... καλο ειναι να γινεται λιπανση με το λαδακι στα ρουλεμαν ..... μονο καλο κανει . Ακομα και η περιπτωση που αναφερει vaggelis , αν τα πραγματα ειναι ετσι , απλως λιπαινουμε πιο συχνα .... Εγω απο τις γνωσεις που εχω νομιζω οτι ενα ρουλεμαν κλειστου τυπου δεν επηρεαζεται απο την εξωτερικη λιπανση με λαδι . Τωρα αν οντως το λαδι περναει μεσα .... τοτε ισχυει αυτο που λεει ο vaggelis ....._Β_Ο
Απάντηση: Συντηρηση (service) ηλεκτρικού μοτερ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2012 7:12 pm
από nasa
...στην βιομηχανία τα ρουλεμάν όλων των ειδών λιπαίνονται (λάδι, η, γράσσο) ... τώρα για αερομοντελιστικές εφαρμογές κ' μάλιστα 'μικρού' μεγέθους μήπως είναι υπερβολή..?