Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Καλησπέρα σας.
Σε συνέχεια της προσπάθειας που κάνω για την κοπή και διάθεση φελιζολένιων φτερών σε εκείνους τους φίλους που τους ενδιαφέρει το χειροποίητο μοντέλο, έβγαλα ένα μεγαλύτερο απο ότι την 1η φορά, και το ονόμασα "Πέπλο".
Χρησιμοποιεί την αεροτομή NaCa 4412, έχει εκπέτασμα 1,68 μ. και προτείνεται για all-around πτήσεις, εκπαιδευτικά, ανεμόπτερα κλπ... Όχι για ακροβατικού τύπου αερομοντέλα. Η μόνη τομή που φέρει πάνω του είναι ένα αυλάκι στο χείλος προσβολής όπου μπορείτε να βάλετε δοκαράκι για να το προστατεύετε απο πτώσεις, άσχημες προσγειώσεις κλπ...
Το κάθε σέτ φτερού (ένα δεξί μισό και ένα αριστερό μισό), μπορώ να το δίνω 9 ευρώ. Η τιμή είναι χωρίς μεταφορικά και το κάθε μισό παραδίδεται μέσα στην ξεχωριστή θήκη του...
Μου πήρε αρκετό καιρό σκληρής δουλειάς για να σας παρουσιάσω το παρακάτω φωτορεπορτάζ... Κάθε σχόλιο είναι δεκτό και απαραίτητο, και απλά να ξέρετε πως τίποτα απο ότι θα δείτε δέν είναι υποχρεωτικό... ! Όλη η διαδικασία είναι απλά η δική μου πρόταση ολοκλήρωσης μιάς κατασκευής αερομοντέλου, προκειμένου να προωθήσω το Πέπλο και να δείτε τις δυνατότητές του...
Δείτε όλα τα Άλμπουμ εδώ... http://s1074.photobucket.com/profile/DeltamanGr
(πατήστε "Recent Albums" και δείτε τα με την αριθμητική σειρά τους)
Στοιχεία Επικοινωνίας... grwings1@yahoo.gr, ΠΜ σε αυτό το φόρουμ
Ευχαριστώ, Απόστολος
Σε συνέχεια της προσπάθειας που κάνω για την κοπή και διάθεση φελιζολένιων φτερών σε εκείνους τους φίλους που τους ενδιαφέρει το χειροποίητο μοντέλο, έβγαλα ένα μεγαλύτερο απο ότι την 1η φορά, και το ονόμασα "Πέπλο".
Χρησιμοποιεί την αεροτομή NaCa 4412, έχει εκπέτασμα 1,68 μ. και προτείνεται για all-around πτήσεις, εκπαιδευτικά, ανεμόπτερα κλπ... Όχι για ακροβατικού τύπου αερομοντέλα. Η μόνη τομή που φέρει πάνω του είναι ένα αυλάκι στο χείλος προσβολής όπου μπορείτε να βάλετε δοκαράκι για να το προστατεύετε απο πτώσεις, άσχημες προσγειώσεις κλπ...
Το κάθε σέτ φτερού (ένα δεξί μισό και ένα αριστερό μισό), μπορώ να το δίνω 9 ευρώ. Η τιμή είναι χωρίς μεταφορικά και το κάθε μισό παραδίδεται μέσα στην ξεχωριστή θήκη του...
Μου πήρε αρκετό καιρό σκληρής δουλειάς για να σας παρουσιάσω το παρακάτω φωτορεπορτάζ... Κάθε σχόλιο είναι δεκτό και απαραίτητο, και απλά να ξέρετε πως τίποτα απο ότι θα δείτε δέν είναι υποχρεωτικό... ! Όλη η διαδικασία είναι απλά η δική μου πρόταση ολοκλήρωσης μιάς κατασκευής αερομοντέλου, προκειμένου να προωθήσω το Πέπλο και να δείτε τις δυνατότητές του...
Δείτε όλα τα Άλμπουμ εδώ... http://s1074.photobucket.com/profile/DeltamanGr
(πατήστε "Recent Albums" και δείτε τα με την αριθμητική σειρά τους)
Στοιχεία Επικοινωνίας... grwings1@yahoo.gr, ΠΜ σε αυτό το φόρουμ
Ευχαριστώ, Απόστολος
- Συνημμένα
-
- Peplo_Genikes 003.jpg (94.66 KiB) Προβλήθηκε 99 φορές
-
- Peplo_Geometry.jpg (21.91 KiB) Προβλήθηκε 99 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Μπράβο Απόστολε !!!!!! Ότι πρέπει για να φτιάξουμε κανένα ανεμόπτερο !!!!!! :>) ..... Μόλις γυρίσω Λευκάδα θα σε πάρω να μου στείλεις φτερά ...... Και μεγάλα και από τα μικρά ....... Να τα πουμε και για ''πτέρυγα'' που με ενδιαφέρει να δοκιμάσω !!!!!!! ^%^
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
OK HeliWiz... Ευχαριστώ!
Να μιλήσουμε φυσικά, ότι θέλεις... :)
Να μιλήσουμε φυσικά, ότι θέλεις... :)
-
- Δημοσιεύσεις: 228
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Απόστολε Καλησπέρα
Και συγχαρητήρια για την καλή δουλειά που κάνεις!
Σκεφτόμουν απλώς ότι, αν τα φτεράκια που φτιάχνεις τα έκανες με συμμετρική αεροτομή αντί της NACA 4412, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και σε πολλές άλλες εφαρμογές.
Το μεγάλο μήκος τους θα μας επέτρεπε -αν θέλαμε- να τα κόψουμε και μικρότερα, π.χ. 1.20 ή 1.30 m.
Από εκεί και πέρα, ο καθένας μας θα μπορούσε να βάλει τις ενισχύσεις που θέλει για ακαμψία και αντοχή, ανάλογα με την εφαρμογή που προορίζει το αεροπλανάκι του.
Όπως θα κατάλαβες, το μυαλό μου πάει και πάλι στα αεροπλάνα COMBAT !
Πιο κάτω είναι η πτέρυγα του “BATTLE-AXE”, του αεροπλάνου πρωταθλητή στο COMBAT, στην ελεύθερη κατηγορία.
Μάλιστα, έχω και τις πλήρεις διαστάσεις της ατράκτου του “BATTLE-AXE” και θα μπορούσε να βγει ένα Ελληνικότατο ΚΙΤ αερομοντέλλου COMBAT ή ακροβατικού!
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Και συγχαρητήρια για την καλή δουλειά που κάνεις!
Σκεφτόμουν απλώς ότι, αν τα φτεράκια που φτιάχνεις τα έκανες με συμμετρική αεροτομή αντί της NACA 4412, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και σε πολλές άλλες εφαρμογές.
Το μεγάλο μήκος τους θα μας επέτρεπε -αν θέλαμε- να τα κόψουμε και μικρότερα, π.χ. 1.20 ή 1.30 m.
Από εκεί και πέρα, ο καθένας μας θα μπορούσε να βάλει τις ενισχύσεις που θέλει για ακαμψία και αντοχή, ανάλογα με την εφαρμογή που προορίζει το αεροπλανάκι του.
Όπως θα κατάλαβες, το μυαλό μου πάει και πάλι στα αεροπλάνα COMBAT !
Πιο κάτω είναι η πτέρυγα του “BATTLE-AXE”, του αεροπλάνου πρωταθλητή στο COMBAT, στην ελεύθερη κατηγορία.
Μάλιστα, έχω και τις πλήρεις διαστάσεις της ατράκτου του “BATTLE-AXE” και θα μπορούσε να βγει ένα Ελληνικότατο ΚΙΤ αερομοντέλλου COMBAT ή ακροβατικού!
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
- Συνημμένα
-
- battle-axe.jpg (40.85 KiB) Προβλήθηκε 99 φορές
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Καλησπέρα Γιώργο.
Δέν είναι δύσκολο να αλλάξω την αεροτομή αν χρειαστεί, αλλά η υπόλοιπη γεωμετρία Δέν θα αλλάξει στο Πέπλο. Για την αεροτομή, οκ, αν κάποιος θέλει μπορώ να το σκεφτώ...
Όσο για το Ελληνικότατο Κίτ, αχ βρέ Γιώργο, αν ήξερες πόσο κουρασμένος είμαι πιά... Εδώ δίνω φτεράκι 40 τ.π. με 9 ευρώ και δέν θέλει κανείς... προτιμάται η καλουπωτή ομορφιά των σχιστομάτηδων, ή τα κομψοτεχνήματα των εκατοντάδων ευρώ, ενώ ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος ξεχάστηκαν κάπου σε μιά αραχνιασμένη άκρη του μυαλού. Με κούρασε το Ελληνικό πνεύμα και είμαι και μόνο 35 χρόνων που κανονικά θα έπρεπε να πετάω...
Για να βγάλω αυτή την τιμή υπολογίζω να κόψω στα τεμάχια μιά ολόκληρη πλάκα 2χ1 μέτρων και να κάτσω μιά μέρα να βγάζω μόνο "Πέπλο", αλλιώς δέν συμφέρει η τιμή...
w
Δέν είναι δύσκολο να αλλάξω την αεροτομή αν χρειαστεί, αλλά η υπόλοιπη γεωμετρία Δέν θα αλλάξει στο Πέπλο. Για την αεροτομή, οκ, αν κάποιος θέλει μπορώ να το σκεφτώ...
Όσο για το Ελληνικότατο Κίτ, αχ βρέ Γιώργο, αν ήξερες πόσο κουρασμένος είμαι πιά... Εδώ δίνω φτεράκι 40 τ.π. με 9 ευρώ και δέν θέλει κανείς... προτιμάται η καλουπωτή ομορφιά των σχιστομάτηδων, ή τα κομψοτεχνήματα των εκατοντάδων ευρώ, ενώ ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος ξεχάστηκαν κάπου σε μιά αραχνιασμένη άκρη του μυαλού. Με κούρασε το Ελληνικό πνεύμα και είμαι και μόνο 35 χρόνων που κανονικά θα έπρεπε να πετάω...
Για να βγάλω αυτή την τιμή υπολογίζω να κόψω στα τεμάχια μιά ολόκληρη πλάκα 2χ1 μέτρων και να κάτσω μιά μέρα να βγάζω μόνο "Πέπλο", αλλιώς δέν συμφέρει η τιμή...
w
-
- Δημοσιεύσεις: 228
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
(Με κούρασε το Ελληνικό πνεύμα και είμαι και μόνο 35 χρόνων που κανονικά θα έπρεπε να πετάω...)
Δεν θα πρέπει Αποστόλη.
Ο Ελληνικός Αερομοντελισμός αν χρειάζεται κάτι, είναι ακριβώς άτομα με ενθουσιασμό.
Δεν ξεχνώ τις εκδηλώσεις που με κόπο και ενθουσιασμό είχες οργανώσει, ταξιδεύοντας από τα Τρίκαλα, μέσα σε μια ημέρα, για να τις κάνεις στην Αθήνα. Δεν ξέρω πόσοι τις θυμούνται, πάντως ήταν πολύ σπουδαίες και κάτι που σίγουρα λείπει από την χώρα μας.
Τώρα, όσον αφορά τα ΚΙΤ, έχεις δίκιο γι αυτό που γράφεις “ για την καλουπωτή ομορφιά” της Άπω Ανατολής. Θυμάμαι κάποιες συζητήσεις που είχα κάνει με τον κ. Κώστα Μπούρμπουλα, πολύ παλιό αερομοντελιστή και έμπορο. Παρότι διέθετε ασφαλώς και αυτός στο κατάστημα του (ήταν υποχρεωμένος για λόγους ανταγωνισμού) την “καλουπωτή ομορφιά”, εν τούτοις δεν θεωρούσε πραγματικό, αληθινό αερομοντελισμό, το να βγάλεις έτοιμο το αεροπλάνο ή το ελικόπτερο από το κουτί και να πας να το πετάξεις.
Όμως εκεί φθάσαμε.
Το θέμα είναι ότι έτσι έχουν τα πράγματα και θα πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτήν την πραγματικότητα. To marketing είναι δυστυχώς κάτι διαφορετικό από την δημιουργία. Άλλο πράγμα είναι “φτιάχνω κάτι καλό” και άλλο “πουλάω αυτό που φτιάχνω”. Οι Κινέζοι ανήκουν σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία με τα φανταχτερά και φτηνά μοντέλλα τους, αμφίβολης όμως ποιότητας.
Στην Ελληνική αγορά ελάχιστοι είναι οι αερομοντελιστές που φτιάχνουν ακόμα ΚΙΤ και ακόμα πιο λίγοι εκείνοι που κάνουν κατασκευές εκ του μηδενός, με δικά τους σχέδια.
Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς), αυτή είναι η πραγματικότητα.
Άρα δυνητικά, η αγορά στην οποία απευθύνεσαι είναι πολύ μικρή. Δεν φταίνε τα προϊόντα σου που είναι άριστα (το λέω γιατί τα έχω δοκιμάσει επανειλημμένα), ούτε ο ενθουσιασμός σου, ούτε η πολλή δουλειά που έχεις ρίξει.
Φταίει η Ελληνική αγορά για τα συγκεκριμένα είδη, που είναι πολύ μικρή.
Από την άλλη πλευρά, η Αμερικάνικη εταιρεία “TRENEFFRC” μοσχοπουλάει τα μοντέλα της σε όλον τον κόσμο (και κυρίως στην Αμερική που είναι μια αχανής αγορά), τα οποία είναι όλα ΚΙΤ και κάθε άλλο παρά φτηνά. Έχει κάνει όμως σωστό marketing, ως η εταιρεία που ειδικεύεται στα COMBAT αεροπλάνα, "Leaders in RC Combat technology” όπως αναφέρει. Απευθύνεται πάντως και σε μια αγορά, όπου υπάρχει μέχρι και ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ COMBAT!
Θα πρέπει –κατά τη γνώμη μου – να στοχεύσεις και στη διεθνή αγορά.
Ένας φίλος έφερε το BATTLE-AXE από την Αμερική, ΚΙΤ, με αρκετή δουλειά, χωρίς να μας ενθουσιάζει η ποιότητα κατασκευής του και με κόστος που με τα παρελκόμενα ξεπέρασε τα 100 Ευρώ. Φτερό από άσπρο φελιζόλ και άτρακτος πολύ απλή, από κόντρα πλακέ.
Γιατί να μην υπάρξει στη διεθνή αγορά και ένα Ελληνικό ΚΙΤ με την ίδια ή και καλύτερη ποιότητα και ανταγωνιστική τιμή;
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Δεν θα πρέπει Αποστόλη.
Ο Ελληνικός Αερομοντελισμός αν χρειάζεται κάτι, είναι ακριβώς άτομα με ενθουσιασμό.
Δεν ξεχνώ τις εκδηλώσεις που με κόπο και ενθουσιασμό είχες οργανώσει, ταξιδεύοντας από τα Τρίκαλα, μέσα σε μια ημέρα, για να τις κάνεις στην Αθήνα. Δεν ξέρω πόσοι τις θυμούνται, πάντως ήταν πολύ σπουδαίες και κάτι που σίγουρα λείπει από την χώρα μας.
Τώρα, όσον αφορά τα ΚΙΤ, έχεις δίκιο γι αυτό που γράφεις “ για την καλουπωτή ομορφιά” της Άπω Ανατολής. Θυμάμαι κάποιες συζητήσεις που είχα κάνει με τον κ. Κώστα Μπούρμπουλα, πολύ παλιό αερομοντελιστή και έμπορο. Παρότι διέθετε ασφαλώς και αυτός στο κατάστημα του (ήταν υποχρεωμένος για λόγους ανταγωνισμού) την “καλουπωτή ομορφιά”, εν τούτοις δεν θεωρούσε πραγματικό, αληθινό αερομοντελισμό, το να βγάλεις έτοιμο το αεροπλάνο ή το ελικόπτερο από το κουτί και να πας να το πετάξεις.
Όμως εκεί φθάσαμε.
Το θέμα είναι ότι έτσι έχουν τα πράγματα και θα πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτήν την πραγματικότητα. To marketing είναι δυστυχώς κάτι διαφορετικό από την δημιουργία. Άλλο πράγμα είναι “φτιάχνω κάτι καλό” και άλλο “πουλάω αυτό που φτιάχνω”. Οι Κινέζοι ανήκουν σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία με τα φανταχτερά και φτηνά μοντέλλα τους, αμφίβολης όμως ποιότητας.
Στην Ελληνική αγορά ελάχιστοι είναι οι αερομοντελιστές που φτιάχνουν ακόμα ΚΙΤ και ακόμα πιο λίγοι εκείνοι που κάνουν κατασκευές εκ του μηδενός, με δικά τους σχέδια.
Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς), αυτή είναι η πραγματικότητα.
Άρα δυνητικά, η αγορά στην οποία απευθύνεσαι είναι πολύ μικρή. Δεν φταίνε τα προϊόντα σου που είναι άριστα (το λέω γιατί τα έχω δοκιμάσει επανειλημμένα), ούτε ο ενθουσιασμός σου, ούτε η πολλή δουλειά που έχεις ρίξει.
Φταίει η Ελληνική αγορά για τα συγκεκριμένα είδη, που είναι πολύ μικρή.
Από την άλλη πλευρά, η Αμερικάνικη εταιρεία “TRENEFFRC” μοσχοπουλάει τα μοντέλα της σε όλον τον κόσμο (και κυρίως στην Αμερική που είναι μια αχανής αγορά), τα οποία είναι όλα ΚΙΤ και κάθε άλλο παρά φτηνά. Έχει κάνει όμως σωστό marketing, ως η εταιρεία που ειδικεύεται στα COMBAT αεροπλάνα, "Leaders in RC Combat technology” όπως αναφέρει. Απευθύνεται πάντως και σε μια αγορά, όπου υπάρχει μέχρι και ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ COMBAT!
Θα πρέπει –κατά τη γνώμη μου – να στοχεύσεις και στη διεθνή αγορά.
Ένας φίλος έφερε το BATTLE-AXE από την Αμερική, ΚΙΤ, με αρκετή δουλειά, χωρίς να μας ενθουσιάζει η ποιότητα κατασκευής του και με κόστος που με τα παρελκόμενα ξεπέρασε τα 100 Ευρώ. Φτερό από άσπρο φελιζόλ και άτρακτος πολύ απλή, από κόντρα πλακέ.
Γιατί να μην υπάρξει στη διεθνή αγορά και ένα Ελληνικό ΚΙΤ με την ίδια ή και καλύτερη ποιότητα και ανταγωνιστική τιμή;
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Καλησπέρα Γιώργο. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου.
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Πλέον προσανατολίζομαι και εγώ στο εξωτερικό γιατί κουράστηκα όντως... είδωμεν._
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Πλέον προσανατολίζομαι και εγώ στο εξωτερικό γιατί κουράστηκα όντως... είδωμεν._
Απάντηση: Πέπλο - Ελληνικό φελιζολένιο φτερό 39,5 τετρ.π.
Καλημέρα Κύριοι.
Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι Έλληνες, που γίνονται γρήγορα ΦΙΛΟΙ, και με βοηθούν να συνεχίζω να αναπνέω σάν άνθρωπος...
Το φτεράκι έχει προσπεράσει τις προσδοκίες μου αν φτιαχτεί αεροδυναμικό και μόρτικο με τους τρόπους που δείχνω στα Άλμπουμς μου...
Μου καίει το αεροπλάνο 100 mAh / Λεπτό απο μπαταρία LiPo 3S! Έχει πάνω πομπό βίντεο 800 mWatts, κάμερα έγχρωμη HD και φυσικά δέκτη και 4 servos... Η κατανάλωση Ισχύος δλδ, συμπεριλαμβάνει όλα τα παραπάνω εν λειτουργία!
Η Naca 4412 δέν "τρυπάει" για να φύγει γρήγορα, αλλά έχει πολύ καλή αναλογία Άντωσης προς Οπισθέλκουσα σε χαμηλές, κανονικές, all-around, εκπαιδευτικές ταχύτητες... ;)
Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι Έλληνες, που γίνονται γρήγορα ΦΙΛΟΙ, και με βοηθούν να συνεχίζω να αναπνέω σάν άνθρωπος...
Το φτεράκι έχει προσπεράσει τις προσδοκίες μου αν φτιαχτεί αεροδυναμικό και μόρτικο με τους τρόπους που δείχνω στα Άλμπουμς μου...
Μου καίει το αεροπλάνο 100 mAh / Λεπτό απο μπαταρία LiPo 3S! Έχει πάνω πομπό βίντεο 800 mWatts, κάμερα έγχρωμη HD και φυσικά δέκτη και 4 servos... Η κατανάλωση Ισχύος δλδ, συμπεριλαμβάνει όλα τα παραπάνω εν λειτουργία!
Η Naca 4412 δέν "τρυπάει" για να φύγει γρήγορα, αλλά έχει πολύ καλή αναλογία Άντωσης προς Οπισθέλκουσα σε χαμηλές, κανονικές, all-around, εκπαιδευτικές ταχύτητες... ;)