Σελίδα 1 από 2

FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 31, 2012 9:35 pm
από arsenios
Χρονια πολλα συνφορουμιτες και συνφορουμιτισες.
Μπαινω στο ψητο κατευθειαν.Ενας φιλος μου πουλαει μια Futaba 7c, αμεταχειριστη σχεδον χωρις receiver 120 euro.Στα καταστηματα η 6J
κοστιζει 150 με receiver.
Ποια προτεινετε εσεις να παρω?>F<

Υ.Γ Την ιδεα της turnigy 9xr την εγκατελειψα γιατι ο κινεζος την εχει backorder
συνεχεια και θα τα χαλασω στο τελος τα λεφτα που εχω κρυψει για τ/κ.
Καλη χρονια με υγεια παιδια +(*)

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 31, 2012 10:01 pm
από orck
Προτεινω να πας στην παρακατω σελιδα http://www.futaba-rc.com/systems/feature-compare.html

Θα επιλεξεις την 6J και την 7C και θα δεις με μια ματια τις διαφορες τους ετσι οπως τις δηλωνει ο κατασκευαστης τους.

Εγω θα επερνα την 7C χωρις δευτερη σκεψη. Η τιμη που στην δινει ειναι πολυ καλη. 7αρα εχει ενα κανναλι παραπανω, περισσοτερες ετοιμες μιξεις και περισσοτερες μιξεις χρηστη.
Εαν εισαι πολυ μερακλης και εχεις χρονο κατεβασε τα εγχειριδια (απο εδω http://www.futaba-rc.com/downloads/manuals.html
) και των δυο και ξεκινα το διαβασμα για να εχεις καλυτερη εικονα τι κανει η καθε μια.

Καλες πτησεις και καλη χρονια.

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 01, 2013 11:34 am
από gvertical
καλη χρονια και χρονια πολλα σε ολους.
με την 7αρα εισαι κομπλε για πολυυυυ καιρο, ενο με την 6αρα λιγο αργοτερα θα σου χρειαστη το 1 καναλη!

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 01, 2013 1:30 pm
από asterixx25
Με την 7άρα και ενα δέκτη απο τον Κινέζο, έρχεσαι στα λεφτά της 6άρας.
Σύν 1 κανάλι παραπάνω, σύν πιθανόν περισσότερες δυνατότητες απο το μενού.
(Λέω "πιθανόν γιατί δεν έχω δεί το manual της 6άρας)

Εγώ δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου...

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 02, 2013 10:39 am
από Chris Calmato 40 Trainer
+ Οτι η 6J αν θυμαμαι καλα δεν ενδεικνυται για μεγαλα μοντελα ας πουμε 30-50cc βενζινη!Ενω με την 7αρα εισαι κομπλε και νομιζω πως αυτο ηταν λογω του οτι η 6αρα εχει την κεραια εσωτερικα!!!

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 02, 2013 11:30 am
από Αντώνης Κριτζάς
Chris Calmato 40 Trainer έγραψε: + Οτι η 6J αν θυμαμαι καλα δεν ενδεικνυται για μεγαλα μοντελα ας πουμε 30-50cc βενζινη!Ενω με την 7αρα εισαι κομπλε και νομιζω πως αυτο ηταν λογω του οτι η 6αρα εχει την κεραια εσωτερικα!!!


καλημέρα
Δεν είναι το μέγεθος του μοντέλου το οποίο ορίζει την ζεύξη πομπού δέκτη ούτε τα κανάλια Αν το σύστημα είναι full range κάνει για όλα τα μεγέθη
Ένα giand μοντέλο μπορεί να πετάξει και με μία ποιοτική 4κάναλη Τα περισσότερα κανάλια αξιοποιούνται για περισσότερη ευκολία η λειτουργία ανασυρόμενων ,flaps μίξεις κλπ
Αν είναι οικονομικά εφικτό η επιλογή 7καναλης είναι σωστή απόφαση γιατί αργά η γρήγορα θα την χρειαστεί
Αυτή είναι η δική μου άποψη

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 02, 2013 1:14 pm
από Chris Calmato 40 Trainer
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: καλημέρα
Δεν είναι το μέγεθος του μοντέλου το οποίο ορίζει την ζεύξη πομπού δέκτη ούτε τα κανάλια Αν το σύστημα είναι full range κάνει για όλα τα μεγέθη
Ένα giand μοντέλο μπορεί να πετάξει και με μία ποιοτική 4κάναλη Τα περισσότερα κανάλια αξιοποιούνται για περισσότερη ευκολία η λειτουργία ανασυρόμενων ,flaps μίξεις κλπ
Αν είναι οικονομικά εφικτό η επιλογή 7καναλης είναι σωστή απόφαση γιατί αργά η γρήγορα θα την χρειαστεί
Αυτή είναι η δική μου άποψη


Καλημερα Αντωνη Χρονια πολλα Και Καλη Χρονια!!!!
Με βαση αυτο το κειμενο ειπα τι γνωμη μου για την συγκεκριμενη Τ/Κ:

Small, lightweight 2.4 GHz FHSS six-channel receiver incorporating Frequency Hopping technology.

No crystals, no spot frequency selection, and maximum protection from same-channel interference thanks to high-speed 2.4 GHz FHSS technology. High-speed Frequency Hopping for effective suppression of interference signals.
Frequency Hopping system with thirty channels at 1.5 MHz spacing in the 2404 - 2447.5 MHz range. Maximum 28 simultaneous users.
Not compatible with FASST transmitters. Only for FHSS systems such as T2PL, T3PL, T4YF, T4PL, T6JG)
Not recommended for large-scale model aircraft and jets.
Range: approx. 1000 m

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 02, 2013 3:09 pm
από bladeskiller
Το κείμενο αυτό αναφέρεται στις δυνατότητες του συγκεκριμένου δέκτη, ο οποίος είναι ένας από αυτούς που συνεργάζονται με τη συγκεκριμένη τηλεκατεύθυνση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο πομπός δεν εχει εμβέλεια αν συνεργαστεί με τον κατάλληλο δέκτη.
Ιδού και δέκτης για πλήρη εμβέλεια.
http://www.towerhobbies.com/products/futaba/futk6900.html


Το θέμα είναι αλλού. Οτι για να μπορείς να αξιοποιήσεις και τα 6 κανάλια, πρέπει να δουλέψεις στο γρήγορο mode ,το οποίο απαιτεί να έχεις ψηφιακά σερβό αλλιώς θα καούν.
Από αυτή την άποψη ,η εφτάρα όχι μόνο διαθέτει ένα κανάλι παραπάνω αλλά έχεις και την ευελιξία να χρησιμοποιήσεις είτε αναλογικά είτε ψηφιακά σερβό.

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 02, 2013 10:31 pm
από Apnos
bladeskiller έγραψε: Οτι για να μπορείς να αξιοποιήσεις και τα 6 κανάλια, πρέπει να δουλέψεις στο γρήγορο mode ,το οποίο απαιτεί να έχεις ψηφιακά σερβό αλλιώς θα καούν.


Καλημέρα και χρόνια πολλά,

Αυτό παραπάνω για τα ψηφιακά servo από πού προκύπτει; Ρωτάω επειδή έχω την συγκεκριμένη Τ/Κ, αλλά έχω δουλέψει και με μοντέλα με αναλογικά servo χωρίς προβλήματα. Μήπως μου έχει ξεφύγει κάτι στο manual :?Z

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 03, 2013 2:10 am
από arsenios
Καλησπερα και χρονια πολλα παιδια.
Καταρχην θα ηθελα να σας πω ενα ΜΕΓΑΛΟ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση σας στο προβλημα μου.+(*)Ειναι χαρα για μενα να συνομιλω
και να μετεχω σε αυτο το φορουμ.
Σημερα ειχα την 2η πτυση μου με το FMS-800 που εχω και ηταν ακρως επιτυχημενη.Μιση ωρα πτυσεων (συνολικα) με απογειωσεις προσγειωσεις ομαλες
πτυσεις και μια αναγκαστικη προσγειωση (εμεινα απο ρευμα) ολα επιτυχημενα.
Στο θεμα μας τωρα bladeskiller εχεις πεσει θυμα διαδυκτιακης παραπληροφορησης
μπορεις να βαλεις οτι servo θελεις στο sfhss και παραθετο 2 λινκ
http://www.rcuniverse.com/forum/m_11118317/anchors_11122647/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#11122647
και http://www.futaba-rc.com/receivers/fhss-sfhss-compare.html

Ρωτησα εναν γνωστο μου για το προβλημα μου και μου απαντησε οτι η 6j ειναι πολλα χρονια μεταγενεστερη της 7c και αρα αρκετα πιο συγχρονη με πιο πολλες μιξις και με failsafe σε ολα τα καναλια ενω η 7c δεν εχει failsafe.
Η 7c ομως ειναι fast που ειναι καλυτερο απο το sfhss και ειναι πιο δυνατο το σημα της (αν καταλαβα καλα) γιατι εχει τα διπλασια mamp στην εξοδο απο την 6j και φυσικα +1 καναλι.
Η προταση του ηταν να παρω την 8j που αναβαθμιζεται και σε 14 καναλη, κοστιζει μονο 60 ευρω παραπανω (απο Αμερικη) ειναι μεταγενεστερη ακομα και απο την 6j και θα την εχω για μια ζωη.
Τι να κανω? να τον ακουσω και να την παραγγειλω?

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 03, 2013 9:32 am
από bladeskiller
@ Apnos.
Απλά δεν ήμουν σαφής σε αυτό που ήθελα να πω. Εννοώ ότι, για να αξιοποιήσεις όλες τις δυνατότητες συμπεριλανβανομένου και του ρυθμιζόμενου fail safe ,χρειάζεται να το δουλέψεις στο γρήγορο mode, το οποίο απαιτεί ψηφιακά σερβό.

@ arsenios.
Πάτερ, δεν έχω πέσει θύμα παραπληροφόρησης. Κι ακριβώς για να μην πέφτω θύμα παραπληροφόρησης ,εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο αυτά που γράφει η μαμά παρά αυτά που γράφονται στο rcuniverse ή σε οποιοδήποτε άλλο φόρουμ.
Εδώ λοιπόν είναι το manual.
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:N9BwTiF-A3AJ:manuals.hobbico.com/fut/6j-manual.pdf+futaba+6j+manual&hl=el&gl=gr&pid=bl&srcid=ADGEESjbmR1mBpIGImbhVUl8Ha94ktAeiKpupiFDM7a69L55VLSg8jKt-zdCj_-nxSpx2cFwmJKwCSlNgrKAyBvPbldR0rqBPxSzzDzEMdGm0yMqNYdg0taVKaYiA3DGfmYGplQAPepf&sig=AHIEtbRDcACLQOO9gOQzNKicbf7qtZAxmA


Συγκρίνοντας λοιπόν με την εφτάρα (την οποία τυγχάνει να την έχω και την ξέρω πολύ καλά) παρατηρρώ τα εξής.
Καταρχήν, το ένα παραπάνω κανάλι είναι αναμφισβήτητο πλεονέκτημα και αν αργότερα ασχοληθείς με μεγάλα μοντέλα είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά, θα το διαπιστώσεις.
Στο θέμα των ρυθμίσεων τώρα, δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο ποια από τις δύο υπερέχει. Για παράδειγμα ή 6J έχει δυνατότητα καμπύλης βήματος για αεροπλάνα ,η οποία βέβαια στην πράξη θα χρειαστεί σε πολύ λίγους. Κυρίως σε όσους ασχοληθούν με turboprops και προπέλες μεταβλητού βήματος. Επίσης έχει για τα ελικόπτερα κάποιες επιπλέον ρυθμίσεις ,που στην εφτάρα FASST δεν τις βρίσκεις. Μόνο στη δεκάρα.
Από την άλλη όμως, η εφτάρα έχει περισσότερες preprogrammed μίξεις ,που είναι αρκετά χρήσιμες, συν το γεγονός ότι έχει και επιπλέον τρεις προγραμματιζόμενες μίξεις έναντι δύο της 6J και εκτός αυτού ,οι προγραμματιζόμενες μίξεις της εφτάρας έχουν περισσότερες δυνατότητες ρυθμίσεων όπως offset με διακόπτη και ρύθμιση θέσης μηδενικού βαθμού μίξης. Αν θέλεις, κατάβασε και το manual της εφτάρας και κάνε μια σύγκριση από μόνος σου γιατί ,το θέμα της χρησιμότητας ορισμένων δυνατοτήτων ,είναι σε μεγάλο βαθμό και υποκειμενικό. Εξαρτάται δηλαδή από το τι βολεύει τον καθένα, με βάση τι πετάει και πως.
Και πάμε τώρα στο θέμα του fail safe και του τύπου των σερβό. Στην εφτάρα ,μόνο στο γκάζι μπορεί κανείς να ρυθμίσει τη θέση του σε περίπτωση απώλειας σήματος ή χαμηλής τάσης μπαταρίας δέκτη. Τα υπόλοιπα κανάλια κρατάνε τη θέση που είχαν πριν την απώλεια σήματος. Αυτό για οποιοδήποτε σερβό ,μια και στην εφτάρα το frame rate είναι στάνταρ στα 14msec χωρίς δυνατότητα επιλογής.
Στην εξάρα από την άλλη ,αν και θεωρητικά υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης του fail safe και στα 6 κανάλια, αυτό ισχύει μόνο όταν σετάρεις τον πομπό στο S-FHSS mode. Δεν το λέω εγώ, το manual το γράφει. Τι γίνεται όμως αν σετάρεις τον πομπό στο S-FHSS? Διάβασε σε παρακαλώ λίγο τι γράφει εδώ.
http://www.futaba-rc.com/systems/futk6000.html

Μιλάει για frame rate 6.8msec στο S-FHSS. Δεν ξέρω τι γράφουν διάφοροι στο rcuniverse ή οπουδήποτε αλλού, εγώ ξέρω ότι τέτοιο frame rate είναι εντελώς ακατάλληλο για αναλογικά σερβό. Εδώ ακόμη και τα 14msec , που δίνει η εφτάρα για παράδειγμα ,είναι λίγο τσιμπημένο για μερικά αναλογικά σερβό ,αν είναι τελείως της πλάκας. Πληροφοριακά ,οι "παραδοσιακές" τηλακατευθύνσεις ,είχαν περίπου 20msec. Παρόλο που ορισμένα σύγχρονα, καλής ποιότητας αναλογικά σερβό ,ίσως και να αντέξουν τη δοκιμασία των 6.8msec, δεν θα συμβούλευα κανέναν να χρησιμοποιήσει αναλογικά σερβό στο S-FHSS. Το ίδιο άλλωστε έχει συμβεί και με τα ελικοπτερικά γυροσκόπια. Κάποιοι άκουσαν τα κελεύσματα κάποιων "προφεσόρων", βάζοντας το γυροσκόπιο στο DS (γρήγορο mode) τη στιγμή που είχαν στην ουρά αναλογικό σερβό, μέχρι που το σερβό είπε το ποίημα στον αέρα και μετά φώναζαν "βγάλτε με από το πλυντήριο".
Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις την οχτάρα, αν το σηκώνει η τσέπη σου. Σαν επόμενη επιλογή την εφτάρα έστω κι αν είναι παλαιότερη από την καινούρια εξάρα. Μην παρασύρεσαι από το γεγονός ότι η εξάρα είναι πιο "σύγχρονη". Το πιο καινούριο δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι είναι και το καλύτερο και καλύτερα να διαβάσεις τα manuals όλως των τηλεκατευθύνσεων που σε ενδιαφέρουν ,για να δεις ποια σου κάνει καλύτερα.

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 03, 2013 12:54 pm
από asterixx25
Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις την οχτάρα, αν το σηκώνει η τσέπη σου.


Θα συμφωνήσω και εγώ!
Με την 8άρα δεν θα χρειαστείς τίποτα περισσότερο για πολλά χρόνια.
Εκτός το 1 κανάλι παραπάνω, διαθέτει επιπλέον μενού για ανεμόπτερα και κάποιες μίξεις που δεν τις έχει η 7άρα.

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 03, 2013 1:22 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Ανεβάσαμε πολύ τον πήχη αν θυμηθούμε ότι ο Αρσένιος ξεκίνησε με σκοπό την αγορά μία turnigy και αποφάσισε να πάρει κάτι λίγο καλύτερο έπειτα απο τις προτροπές μας
Πιστευω οτι πρέπει να αποφασίσει τι ποσό θέλει (η μπορεί) να διαθέσει και με βάση αυτό να καταλήξει
Ολοι θα θέλαμε την 8αρα η 12αρα αλλα στο τέλος συμβιβαζόμαστε σε αυτό που μπορούμε να αγοράσουμε

Αρσένιε πολύ καλή η 7κάναλη μα η 8καναλη ακόμη καλύτερα αλλά προσεξε μη βρεθείς με μία πολύ καλή τηλ/ση και μείνεις στα μικρά φοαμένια Ψάξε τον "δρόμο" σου κάπου στην μέση
Στο κάτω κάτω δεν θα την παντρευτείς
Κάποια στιγμή θα πάρεις και κάτι διαφορετικό Η τεχνολογία προχωρά και αλλάζει

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 03, 2013 2:21 pm
από HAR28
Καλησπέρα φίλε μου, τους ίδιους προβληματισμούς είχα κι εγώ!! Θα σου πω ένα πράγμα, όλα εξαρτώνται από το τι θέλεις να κάνεις, εγώ προσωπικά ξεκίνησα με μία futaba 6άρα fasst και μπορώ να πω ότι ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος και καλυμμένος για' αυτά που ήθελα να κάνω!!!! Πρόσφατα έγινα κάτοχος μιας Futaba 8fg super και μπορώ να πω η τ/κ είναι απλά καταπληκτική με πάρα πολλές δυνατότητες τις οποίες δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω μέχρι στιγμής όλες! Την τ/κ την άλλαξα γιατί θέλω κάποια στιγμή να φτιάξω ένα μοντέλο με πολλά κανάλια π.χ. flaps, ανασυρώμενα, φώτα, άνοιγμα canopy και διάφορα άλλα τέτοια μπλιμπλίκια!! Τώρα βέβαια για να κάνω μια απλή scale πτήση ή μια πτήση με τα βασικά ακροβατικά και όχι μόνο, σίγουρα την κάνεις και με την 6άρα ακόμη και με μια 4κάναλη χωρίς να χρειάζεσαι κάτι παραπάνω! Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα πάρε μια 8άρα και δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθείς με το θέμα της τ/κ για πάρα πολλά χρόνια! Εάν δεν μπορείς να τα διαθέσεις τότε ξεκίνα με μία εξάρα καινούρια ή και μεταχειρισμένη ακόμη να δεις πως θα τα πας και αργότερα βλέπεις και αναλόγως πράττεις!!!

Απάντηση: FUTABA 6J VS 7C

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 03, 2013 3:23 pm
από orck
Θεωρω το συστημα FAAST σαν το καλυτερο συστημα επικοινωνιας (εξισου καλο θεωρω και το ACCST της FrSky). Εαν ειχα να επιλεξω αναμεσα σε 8J και 7C θα διαλεγα την 7C λογο του συστηματος εκπομπης.

Εαν τωρα μετα απο τοσα βηματα προς τα επανω μπορεις να κοιταξεις την 8FG τοτε ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.

Η 8FG ειναι μια παρα πολυ καλη 8αρα (επισημα πλεον 14αρα) η 8J ειναι μια καλη 8αρα, δεν ξερω εαν μπορει και αυτη να γινει 14αρα. Το σιγουρο ειναι οτι της λειπουν πολλες δυνατοτητες της 8FG.