Σελίδα 1 από 3

Αυτό έπεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 9:33 pm
από RedCharly
Σε μια απο τις τελευταιες πτησεις μου με το P40 εμεινα απο κινητηρα με το 1/3 του throttle

Αποφασισα να του αλλαξω monokot και ψάχνοντας το ρεζερβουαρ για τυχον αστοχείες βρήκα αυτό

Μπορει η φωτο να δειχνει καλυτερα τα πλακακια της κουζινας αλλα ολοι καταλαβαινεται το λογο του σβυσιματος του κινητηρα

Εικόναhttp://farm9.staticflickr.com/8361/8365588104_e69d8687e9.jpg

Untitled
by oav163
, on Flickr



Πως ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ τετοια συμβαντα?

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:14 pm
από dimis
Κοιτα να δεις τα σωληνακια οσο να ναι τα τρωει το νιτρο οποτε πιο συχνος ελεγχος πιστευω ειναι η καλυτερη λυση.

Κανε αν θες οτι και εγω βαλε στανταρ καποια στιγμη του χρονου ή βαλε αριθμο πτησεων και αντικατεστησετα τοτε προληπτικα

Φιλικα Δημητρης

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:14 pm
από dimis
Κοιτα να δεις τα σωληνακια οσο να ναι τα τρωει το νιτρο οποτε πιο συχνος ελεγχος πιστευω ειναι η καλυτερη λυση.

Κανε αν θες οτι και εγω βαλε στανταρ καποια στιγμη του χρονου ή βαλε αριθμο πτησεων και αντικατεστησετα τοτε προληπτικα

Φιλικα Δημητρης

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:19 pm
από RedCharly
το αστειο ειναι πως δεν ειχε ουτε δυο ωρες πτησεις

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:20 pm
από dimis
Αφηνεις καυσιμο μεσα στο ντεποζιτο?

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:23 pm
από nasa
...Σπύρο καλησπέρα... ειλικρινά λυπάμαι για το ατυχές συμβάν με το Ρ40 ... τώρα όσον αφορά τα σωληνάκια καυσίμου το μόνο που μπορεί κανείς να κάνει είναι :

  • να χρησιμοποιεί το σωστό σωληνάκι για το ανάλογο καύσιμο (nitro, gas κλπ)
  • να χρησιμοποιεί πάντα καινούργια κ' φρέσκα σωληνάκια και όχι κομμάτια απο περισσεύματα που μπορεί με τον καιρό να έχουν 'καεί', η, φθαρεί...
  • να προσέχει όταν ενώνει τα σωληνάκια , η, όταν τα τοποθετεί στην δεξαμενή καυσίμου, ώστε να μην τσακίζουν...
  • να προσέχει όταν τα αφήνει πάνω στον πάγκο εργασίας ώστε να μην υπάρχει περίπτωση αυτά να τραυματιστούν άθελα απο τα διάφορα εργαλεία δηλ. κόφτες, ψαλίδια, καρφίτσες κλπ...κλπ...
  • στο τέλος της ημέρας πτήσεων, αφού πρώτα αδειάσει καλά το ντεπόζιτο, να καίει τα υπολείμματα καυσίμου που έχουν παραμείνει μέσα στα σωληνάκια...
...αν σκεφθεί κάποιος άλλος φίλος κάτι ας το πεί...

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:26 pm
από orck
Παρε κινεζικο σωληνακι με 1 το μετρο.
Πραγματικα αυτο ειναι ο βοσκος;

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2013 10:57 pm
από ankon
Αμ για αυτό έπεσε .....! Αυτό το σωληνάκι μάλλον ειναι Κινέζικο. Θα προτειμούσα
και πιο παχύ σωληνάκι.Είναι προσωπική εκτίμηση ...την εχω πατήσει και εγώ ...και με το παχύτερο δεν είχα πρόβλημα.

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 12:33 am
από RedCharly
orck έγραψε: Παρε κινεζικο σωληνακι με 1 το μετρο.
Πραγματικα αυτο ειναι ο βοσκος;

ω ναι w

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 1:02 am
από palafdim
Τα σωληνάκια τα καλά σιλικόνης σπάνια φθείρονται...έχω σωληνάκια 10 ετών σε μηχανή και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα εκτός και αν με κάποιο τρόπο τραυματιστούν με κάποιο αιχμηρό αντικείμενο όπως πολύ καλά είπε ο Νίκος. Στο ντεπόζιτο τα χοντρά σωληνάκια δεν λυγίζουν εύκολα και σε περίπτωση που το ντεπόζιτο αρχίζει και αδειάζει σε μια ανάποδη μπορεί να ρουφήξουν αέρα και τότε το σβήσιμο είναι πιθανό. Η παραπάνω φωτογραφία μου λέει ότι πιθανόν υπήρξε τραυματισμός κατά την τοποθέτηση. Δεν είναι δυνατόν σε 2 ώρες πτήσης ένα σωληνάκι να κοπεί έτσι όσο και "κινέζικο" να είναι, από απλή φθορά!!...νά είτανε 2 ετών να το σκεφτόμουν!!

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 9:05 am
από ankon
palafdim έγραψε: Στο ντεπόζιτο τα χοντρά σωληνάκια δεν λυγίζουν εύκολα και σε περίπτωση που το ντεπόζιτο αρχίζει και αδειάζει σε μια ανάποδη μπορεί να ρουφήξουν αέρα και τότε το σβήσιμο είναι πιθανό.



Όταν το τεπόζιτο είναι φτιαγμένο σωστά ,τίποτα από όλα αυτα δεν συμβαίνει. Στήν συνάντηση που βρέθηκα με τα παιδιά μετά την πτώση του συγκεκριμένου μοντέλου τους ανέφερα για την κατασκευή ενός σωστού τεπόζιτου,πιστεύω να ακολουθήσουν τις οδηγίες μου!

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 9:18 am
από bladeskiller
Λοιπόν, Σπύρο. Στην ερώτησή σου "ΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ", η απάντηση είναι ότι ,βασικά, ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις εντελώς τέτοιες αστοχίες. Σκέψου ότι έχει συμβεί και σε πραγματικά αεροπλάνα ,που είναι γνωστό με τι αυστηρές προδιαγραφές επιλέγονται τα εξαρτήματά τους αλλά και επιθεωρούνται.
Από την άλλη όμως, μπορείς να περιορίσεις στο ελάχιστο την πιθανότητα να έχεις τέτοιες αναπάντεχες αστοχίες ,αν τηρήσεις αυτά τα τρία πράγματα που σου έχω πει και τετατετ.
Πρωτον και κύριον, ξέχνα την συχνά επαναλαμβανόμενη από πολλούς καραμέλα "δεν είχα ποτέ πρόβλημα......" και βάζε ποιοτικά πράγματα στα θερμικά σου αεροπλάνα και όχι της ευκαιρίας. Κράτα τα φτηνιάρικα για τα φοαμάκια. Ακου με και δεν θα το μετανοιώσεις. Και μακροπρόθεσμα κερδισμένος θα βγεις ,όχι μόνο οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το να κοβόταν το σωληνάκι ακριβώς εκεί που βυσματώνει στο βοσκό θα μπορούσα και να το καταλάβω, μια και αν δεν κόψεις το σωληνακι προσεκτικά και μείνει ένα μικρό κατά μήκος κόψιμο, εύκολα σχίζεται σιγά σιγά με τους κραδασμούς εκεί που βυσματώνει και τεντώνεται. Το να κοπεί όμως εκεί που κόπηκε και μάλιστα μετά από δυο ώρες πτήσης, δείχνει ξεκάθαρα την ποιότητά του. Εκτός αν είχες βάλει κανένα ρετάλι ,που ήταν ήδη "τραυματισμένο" οπότε, το καλύτερο σωληνάκι να έβαζες, αργά ή γρήγορα θα κοβόταν έτσι κι αλλιώς.
Δεύτερον, θυμίσου τη μαγική λεξούλα "ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ". Τα πάντα μπορούν κάποια στιγμή να παρουσιάσουν πρόβλημα και μόνο ο συχνός έλεγχος μπορεί να "τσακώσει" κάτι που είναι έτοιμο να χαλάσει. Το "μα αφού δούλευε" δεν είναι δικαιολογία. Και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου ζούσε μέχρι να πεθάνει. Επίσης να ξέρεις πάντα ότι, οι επεμβάσεις όταν υπάρχει μια σοβαρή βλάβη γίνονται στο σπίτι, με την ησυχία σου και καθαρό μυαλό και όχι στο πεδίο ,με προχειρότητες και με μια "χάβρα ιουδαίων" πάνω από το κεφάλι σου να σε ζαλίζει με "θεωρίες".
Τρίτον, όταν υποψιάζεσαι πως κάτι δεν πάει καλά ΔΕΝ ΠΕΤΑΣ. Εδώ και καιρό ο κινητήρας σου δεν λειτουργούσε σωστά. Παρόλα αυτά εσύ πετούσες και θυμάμαι ότι είχες και μια "προσχωράφωση" εξαιτίας αυτού. Κανονικά έπρεπε να ελένξεις όλη την τροφοδοσία του κινητήρα ,από το τεπόζιτο μέχρι το καρμπυρατέρ, μέχρι να βρεις τι συμβαίνει και να δουλεύει η μηχανή ρολόι. Να ξέρεις ότι ,κινητήρας που είναι στα συγκαλά του, τροφοδοτείται σωστά και με καλό καύσιμο, δεν είναι δυνατό να χρειάζεται δραστικές αλλαγές στις ρυθμίσεις από ώρα σε ώρα. Αν το μοτερ κάνει τέτοια κόλπα, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Ψάξε να το βρεις γιατί μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη τρεις και θα σου σβήσει σε άσχημο σημείο και θα ψάχνεσαι. Ούτε είναι δυνατό να πετάς " σε box" όλη την ώρα γιατί στο τέλος θα σε πάρει ο υπνος.

Εννοείται πως θα αλλάξεις τώρα το σωληνάκι του βοσκού. Επιπλέον όμως, ψάξε όλη την τροφοδοσία για προβλήματα συμπεριλαμβανομένου και του καρμπ γιατί ,στο σημείο που κόπηκε το σωληνάκι του βοσκού, μου φαίνεται λίγο παράξενο να προκαλούσε προβλήματα ,τουλάχιστον όταν το τεπόζιτο ήταν γεμάτο περισσότερο από 1/3. Αυτό γιατί ακόμη και η κομμένη άκρη απο το σωληνάκι ,έτσι όπως φαίνεται από τη φωτογραφία ,λογικά θα πρέπει να ήταν μέσα στο καύσιμο και να ρουφούσε κανονικά ,αν η στάθμη στο τεπόζιτο δεν ήταν πολύ χαμηλή. Ετσι δεν θα μπορούσε να τραβήξει αέρα.Επίσης, το σωληνάκι δεν έχει αποκοπεί τελείως οπότε το βαράκι κράταγε το σωληνάκι στον πάτο.
Βέβαια δεν αποκλείεται ,με τους κραδασμούς ,η κίνηση του ενός κομματιού σε σχέση με το άλλο ,να έφραζε κάπου κάπου το κομμένο στόμιο με αποτέλεσμα περιοδική διακοπή τροφοδοσίας. Πάντως ,μετά την επισκευή ,κάνε μια προσεκτική δοκιμή της συμπεριφοράς της μηχανής γιατί πιθανόν ο βοσκος ,με τον τρόπο που έχει κοπεί ,να μην είναι το μόνο πρόβλημα που έχεις και όπως σου είπα και πριν, μην πετάξεις αν δεν λύσεις τα θέματα.

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 9:39 am
από Mogolos
Όπως ειπε και ο Κωστής, 100% ασφαλής δεν θα εισαι (ειμαστε) ποτέ.
Αυτό που βελτειώνει τις πιθανότητες να γλιτώσει το σκάφος από μια κακιά στιγμή, είναι ο τρόπος πτήσης. Οταν είμαστε "in the box" το σβήσιμο του μοτερ ειναι το τελευταιο πράγμα που μας απασχολει...

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 9:51 am
από CARAPIS
bladeskiller έγραψε: Λοιπόν, Σπύρο. Στην ερώτησή σου "ΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ", η απάντηση είναι ότι ,βασικά, ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις εντελώς τέτοιες αστοχίες. Σκέψου ότι έχει συμβεί και σε πραγματικά αεροπλάνα ,που είναι γνωστό με τι αυστηρές προδιαγραφές επιλέγονται τα εξαρτήματά τους αλλά και επιθεωρούνται.
Από την άλλη όμως, μπορείς να περιορίσεις στο ελάχιστο την πιθανότητα να έχεις τέτοιες αναπάντεχες αστοχίες ,αν τηρήσεις αυτά τα τρία πράγματα που σου έχω πει και τετατετ.
Πρωτον και κύριον, ξέχνα την συχνά επαναλαμβανόμενη από πολλούς καραμέλα "δεν είχα ποτέ πρόβλημα......" και βάζε ποιοτικά πράγματα στα θερμικά σου αεροπλάνα και όχι της ευκαιρίας. Κράτα τα φτηνιάρικα για τα φοαμάκια. Ακου με και δεν θα το μετανοιώσεις. Και μακροπρόθεσμα κερδισμένος θα βγεις ,όχι μόνο οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το να κοβόταν το σωληνάκι ακριβώς εκεί που βυσματώνει στο βοσκό θα μπορούσα και να το καταλάβω, μια και αν δεν κόψεις το σωληνακι προσεκτικά και μείνει ένα μικρό κατά μήκος κόψιμο, εύκολα σχίζεται σιγά σιγά με τους κραδασμούς εκεί που βυσματώνει και τεντώνεται. Το να κοπεί όμως εκεί που κόπηκε και μάλιστα μετά από δυο ώρες πτήσης, δείχνει ξεκάθαρα την ποιότητά του. Εκτός αν είχες βάλει κανένα ρετάλι ,που ήταν ήδη "τραυματισμένο" οπότε, το καλύτερο σωληνάκι να έβαζες, αργά ή γρήγορα θα κοβόταν έτσι κι αλλιώς.
Δεύτερον, θυμίσου τη μαγική λεξούλα "ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ". Τα πάντα μπορούν κάποια στιγμή να παρουσιάσουν πρόβλημα και μόνο ο συχνός έλεγχος μπορεί να "τσακώσει" κάτι που είναι έτοιμο να χαλάσει. Το "μα αφού δούλευε" δεν είναι δικαιολογία. Και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου ζούσε μέχρι να πεθάνει. Επίσης να ξέρεις πάντα ότι, οι επεμβάσεις όταν υπάρχει μια σοβαρή βλάβη γίνονται στο σπίτι, με την ησυχία σου και καθαρό μυαλό και όχι στο πεδίο ,με προχειρότητες και με μια "χάβρα ιουδαίων" πάνω από το κεφάλι σου να σε ζαλίζει με "θεωρίες".
Τρίτον, όταν υποψιάζεσαι πως κάτι δεν πάει καλά ΔΕΝ ΠΕΤΑΣ. Εδώ και καιρό ο κινητήρας σου δεν λειτουργούσε σωστά. Παρόλα αυτά εσύ πετούσες και θυμάμαι ότι είχες και μια "προσχωράφωση" εξαιτίας αυτού. Κανονικά έπρεπε να ελένξεις όλη την τροφοδοσία του κινητήρα ,από το τεπόζιτο μέχρι το καρμπυρατέρ, μέχρι να βρεις τι συμβαίνει και να δουλεύει η μηχανή ρολόι. Να ξέρεις ότι ,κινητήρας που είναι στα συγκαλά του, τροφοδοτείται σωστά και με καλό καύσιμο, δεν είναι δυνατό να χρειάζεται δραστικές αλλαγές στις ρυθμίσεις από ώρα σε ώρα. Αν το μοτερ κάνει τέτοια κόλπα, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Ψάξε να το βρεις γιατί μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη τρεις και θα σου σβήσει σε άσχημο σημείο και θα ψάχνεσαι. Ούτε είναι δυνατό να πετάς " σε box" όλη την ώρα γιατί στο τέλος θα σε πάρει ο υπνος.

Εννοείται πως θα αλλάξεις τώρα το σωληνάκι του βοσκού. Επιπλέον όμως, ψάξε όλη την τροφοδοσία για προβλήματα συμπεριλαμβανομένου και του καρμπ γιατί ,στο σημείο που κόπηκε το σωληνάκι του βοσκού, μου φαίνεται λίγο παράξενο να προκαλούσε προβλήματα ,τουλάχιστον όταν το τεπόζιτο ήταν γεμάτο περισσότερο από 1/3. Αυτό γιατί ακόμη και η κομμένη άκρη απο το σωληνάκι ,έτσι όπως φαίνεται από τη φωτογραφία ,λογικά θα πρέπει να ήταν μέσα στο καύσιμο και να ρουφούσε κανονικά ,αν η στάθμη στο τεπόζιτο δεν ήταν πολύ χαμηλή. Ετσι δεν θα μπορούσε να τραβήξει αέρα.Επίσης, το σωληνάκι δεν έχει αποκοπεί τελείως οπότε το βαράκι κράταγε το σωληνάκι στον πάτο.
Βέβαια δεν αποκλείεται ,με τους κραδασμούς ,η κίνηση του ενός κομματιού σε σχέση με το άλλο ,να έφραζε κάπου κάπου το κομμένο στόμιο με αποτέλεσμα περιοδική διακοπή τροφοδοσίας. Πάντως ,μετά την επισκευή ,κάνε μια προσεκτική δοκιμή της συμπεριφοράς της μηχανής γιατί πιθανόν ο βοσκος ,με τον τρόπο που έχει κοπεί ,να μην είναι το μόνο πρόβλημα που έχεις και όπως σου είπα και πριν, μην πετάξεις αν δεν λύσεις τα θέματα.



..++++!
..., περιτο να πω πως συμφωνω 1000% με τον Κωστα & με τον Γιαννη.
Πρεσεχουμε για να εχουμε... _Β_Ο, δεν ξεχναμε ποτε τους βασικους ελεγχους οταν δεν παει κατι καλα...@P@

Χρησταρας

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2013 10:01 am
από ankon
Σωστός ο Κώστας !!!!