Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Είμαι πλέον κάτοχος του Parkzone Corsair F4U-A1...
Όπως και είχα στην κατοχή μου και το προηγούμενο μοντέλο με χιλιάδες ώρες πτήσεως χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα..(πάντα scale πτήσεις..!!)
Ενώ φαινομενικά δείχνει ίδιο... στην πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο..
Βάζω τα τεχνικά του χαρακτηριστικά για παραπάνω πληροφορίες..!
Αυτό που θέλω να ρωτήσω... μήπως το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος.. είναι ο χρόνος πτήσης του..!!!
Ενώ η Parkzone προτείνει μπαταρία 2200 και με 9.1/2-7.1/2 έλικα (την μαμμα..) στο δικό μου με αυτήν ο χρόνος πτήσης του είναι μόνο 5 λεπτά και κατεβαίνει με ξελιγωμένη την μπαταρία με 20% το πολύ...και όχι με full γκάζια..!!!Να επισημάνω ότι η εταιρία λέει για 12 λεπτά πτήση με αυτήν την μπαταριά..που προσωπικά εγώ δεν τα έχω δει ποτέ..
Στο εξωτερικό έχω δει να το πετάνε και με 4σελλη και 60Α speed-control.. http://www.youtube.com/watch?v=z9BF7QsaXII&lc=_CPgIehQISJHal90ig7aSpfuV8kLvHpFpdPuxFYfuHk
όπου μετά από συνομιλία που είχα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 15 λεπτά(με χαλαρή πτήση..)
Εσείς τι θα προτείνατε ? Είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο και πτητικά αλλά και σχεδιαστικά σκάφος να μην μπορείς να το χαρείς..
Όπως και είχα στην κατοχή μου και το προηγούμενο μοντέλο με χιλιάδες ώρες πτήσεως χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα..(πάντα scale πτήσεις..!!)
Ενώ φαινομενικά δείχνει ίδιο... στην πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο..
Βάζω τα τεχνικά του χαρακτηριστικά για παραπάνω πληροφορίες..!
Αυτό που θέλω να ρωτήσω... μήπως το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος.. είναι ο χρόνος πτήσης του..!!!
Ενώ η Parkzone προτείνει μπαταρία 2200 και με 9.1/2-7.1/2 έλικα (την μαμμα..) στο δικό μου με αυτήν ο χρόνος πτήσης του είναι μόνο 5 λεπτά και κατεβαίνει με ξελιγωμένη την μπαταρία με 20% το πολύ...και όχι με full γκάζια..!!!Να επισημάνω ότι η εταιρία λέει για 12 λεπτά πτήση με αυτήν την μπαταριά..που προσωπικά εγώ δεν τα έχω δει ποτέ..
Στο εξωτερικό έχω δει να το πετάνε και με 4σελλη και 60Α speed-control.. http://www.youtube.com/watch?v=z9BF7QsaXII&lc=_CPgIehQISJHal90ig7aSpfuV8kLvHpFpdPuxFYfuHk
όπου μετά από συνομιλία που είχα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 15 λεπτά(με χαλαρή πτήση..)
Εσείς τι θα προτείνατε ? Είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο και πτητικά αλλά και σχεδιαστικά σκάφος να μην μπορείς να το χαρείς..
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
F4U Corsair(Το παλιό..)
Wingspan: 44 in (1118mm)
Overall Length: 35 in (889mm)
Flying Weight: 30 oz (850 g)
Motor Size: 480-size 960Kv outrunner brushless motor (installed)
Radio: Spektrum DX5e 2.4GHz DSM2
Speed Control : E-flite Pro 30A Brushless with Switch-Mode BEC (installed)
Recommended Battery: 3S 11.1V 1800mAh Li-Po
Scale: Warbird
F4U-A1 Corsair (Το καινούργιο..)
Wingspan: 44.0 in (1120mm)
Overall Length: 36.0 in (915mm)
Flying Weight: 43.4 oz (1230 g) with drop tanks installed; 46.6 oz (1320 g) with tanks, retracts, and flaps installed
Motor Size: 15-size 950Kv Brushless Outrunner (installed)
Radio: 4+ channel minimum radio system required (6+ for flaps and retracts)
Prop Size: 9.5 x 7.5
Speed Control : 30-Amp Pro Swith-Mode BEC Brushless ESC (installed)
Recommended Battery: 11.1V 3S 2200mAh 25C LiPo
Flaps: Optional
Retracts: Optional
Control Throw (Ailerons): Low: 13mm; High: 18mm
Control Throw (Elevator): Low: 16mm; High: 20mm
Control Throw (Rudder): Low: 20mm; High: 27mm
Control Throw (Flaps): Half: 10mm; Full: 20mm
Minimum Age Recommendation: 14 years
Experience Level: Intermediate
Recommended Environment: Outdoor
Assembly Time: Less than 1 Hour
Is Assembly Required: Yes
Wingspan: 44 in (1118mm)
Overall Length: 35 in (889mm)
Flying Weight: 30 oz (850 g)
Motor Size: 480-size 960Kv outrunner brushless motor (installed)
Radio: Spektrum DX5e 2.4GHz DSM2
Speed Control : E-flite Pro 30A Brushless with Switch-Mode BEC (installed)
Recommended Battery: 3S 11.1V 1800mAh Li-Po
Scale: Warbird
F4U-A1 Corsair (Το καινούργιο..)
Wingspan: 44.0 in (1120mm)
Overall Length: 36.0 in (915mm)
Flying Weight: 43.4 oz (1230 g) with drop tanks installed; 46.6 oz (1320 g) with tanks, retracts, and flaps installed
Motor Size: 15-size 950Kv Brushless Outrunner (installed)
Radio: 4+ channel minimum radio system required (6+ for flaps and retracts)
Prop Size: 9.5 x 7.5
Speed Control : 30-Amp Pro Swith-Mode BEC Brushless ESC (installed)
Recommended Battery: 11.1V 3S 2200mAh 25C LiPo
Flaps: Optional
Retracts: Optional
Control Throw (Ailerons): Low: 13mm; High: 18mm
Control Throw (Elevator): Low: 16mm; High: 20mm
Control Throw (Rudder): Low: 20mm; High: 27mm
Control Throw (Flaps): Half: 10mm; Full: 20mm
Minimum Age Recommendation: 14 years
Experience Level: Intermediate
Recommended Environment: Outdoor
Assembly Time: Less than 1 Hour
Is Assembly Required: Yes
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
...καλοπέταχτο το μοντελάκι Ηρακλή ... άλλη μπαταρία δοκίμασες ...? ...σου κάνει τα ίδια..?
Φιλικά,
Νίκος
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
nasa έγραψε: ↑...καλοπέταχτο το μοντελάκι Ηρακλή ... άλλη μπαταρία δοκίμασες ...? ...σου κάνει τα ίδια..?
Φιλικά,
Νίκος
Ευχαριστώ..!!!
Ναι Νικολά...3S 2200,25C. και 3S 2650,30C.. ολοκαίνουργια.!!
Με την 2650 ήμουν μόνο στα 6 λεπτά και αυτή πάλι ξελιγωμένη και ζεστή..!!!
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Kαλές Πτήσεις Ηρακλή, πραγματικά πανέμορφο, να το χαρείς @P@
Μια μέτρηση της κατανάλωσης με αμπερόμετρο θα μας δείξει μήπως το νέο μοτέρ "τρώει" πιο πολύ...
Μια μέτρηση της κατανάλωσης με αμπερόμετρο θα μας δείξει μήπως το νέο μοτέρ "τρώει" πιο πολύ...
-
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 29, 2011 2:09 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Καλησπέρα Ηρακλή και καλές πτήσεις με το νέο σου απόκτημα.
Το μοτέρ του προηγούμενου F-4U είναι ίδιο με του Τ-28,του νέου είναι σαν του Ρ-47.
Με το Τ-28 τον ρεκόρ πτήσης μου ήταν 23 λεπτά με nanotech 3s 3000mAh,όταν ήταν καινούργια η μπαταρία,με την τάση στα 3,7/cell.
Το μοτέρ του Ρ-47 είναι πιο ισχυρό και άρα ενεργοβόρο και με 3s ούτε που σκέφτομαι να το πετάξω,ακριβώς γιατί οι χρόνοι πτήσης είναι του 5λεπτου.
Το πετάω με 4s 2200 και ο χρόνος πλησιάζει το 10λεπτο σε scale πτήση.
Το νέο F-4U είναι βαρύτερο,περίπου όσο το Ρ-47 με flaps & retracts,οπότε μάλλον πρέπει να προσανατολιστείς προς 4σελη,για να πετάξεις λίγο παραπάνω.
Το μοτέρ του προηγούμενου F-4U είναι ίδιο με του Τ-28,του νέου είναι σαν του Ρ-47.
Με το Τ-28 τον ρεκόρ πτήσης μου ήταν 23 λεπτά με nanotech 3s 3000mAh,όταν ήταν καινούργια η μπαταρία,με την τάση στα 3,7/cell.
Το μοτέρ του Ρ-47 είναι πιο ισχυρό και άρα ενεργοβόρο και με 3s ούτε που σκέφτομαι να το πετάξω,ακριβώς γιατί οι χρόνοι πτήσης είναι του 5λεπτου.
Το πετάω με 4s 2200 και ο χρόνος πλησιάζει το 10λεπτο σε scale πτήση.
Το νέο F-4U είναι βαρύτερο,περίπου όσο το Ρ-47 με flaps & retracts,οπότε μάλλον πρέπει να προσανατολιστείς προς 4σελη,για να πετάξεις λίγο παραπάνω.
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Γιώργος Μπέλλος έγραψε: ↑Καλησπέρα Ηρακλή και καλές πτήσεις με το νέο σου απόκτημα.
Το μοτέρ του προηγούμενου F-4U είναι ίδιο με του Τ-28,του νέου είναι σαν του Ρ-47.
Με το Τ-28 τον ρεκόρ πτήσης μου ήταν 23 λεπτά με nanotech 3s 3000mAh,όταν ήταν καινούργια η μπαταρία,με την τάση στα 3,7/cell.
Το μοτέρ του Ρ-47 είναι πιο ισχυρό και άρα ενεργοβόρο και με 3s ούτε που σκέφτομαι να το πετάξω,ακριβώς γιατί οι χρόνοι πτήσης είναι του 5λεπτου.
Το πετάω με 4s 2200 και ο χρόνος πλησιάζει το 10λεπτο σε scale πτήση.
Το νέο F-4U είναι βαρύτερο,περίπου όσο το Ρ-47 με flaps & retracts,οπότε μάλλον πρέπει να προσανατολιστείς προς 4σελη,για να πετάξεις λίγο παραπάνω.
Είμαι σε αναζήτηση 4S 2200 με 60 Speed-control..και το μαμμα το μοτέρ.. αλλιώς θα δοκιμάσω ένα Red-Rock.. άμα το δω να ζορίζετε..!!
Το θετικό είναι ότι μέσα στο fuselage έχει αρκετό χώρο για να χωρέσει η 4S... όπου πονηρά σκεπτόμενος νομίζω ότι και η μαμα εταιρία γνωρίζει αυτό το προβληματάκι.. απλά δεν εχει βγάλει 4S lipo και γιαυτό ισχυρίστηκε ότι τα 3C 2200 είναι μια χαρά..!!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
socratesb έγραψε: ↑Kαλές Πτήσεις Ηρακλή, πραγματικά πανέμορφο, να το χαρείς @P@
Μια μέτρηση της κατανάλωσης με αμπερόμετρο θα μας δείξει μήπως το νέο μοτέρ "τρώει" πιο πολύ...
Σωκράτη.. τρώει ακριβώς τα διπλάσια..!!!w
-
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 29, 2011 2:09 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
hkousoulos έγραψε: ↑Είμαι σε αναζήτηση 4S 2200 με 60 Speed-control..και το μαμμα το μοτέρ.. αλλιώς θα δοκιμάσω ένα Red-Rock.. άμα το δω να ζορίζετε..!!
Το θετικό είναι ότι μέσα στο fuselage έχει αρκετό χώρο για να χωρέσει η 4S... όπου πονηρά σκεπτόμενος νομίζω ότι και η μαμα εταιρία γνωρίζει αυτό το προβληματάκι.. απλά δεν εχει βγάλει 4S lipo και γιαυτό ισχυρίστηκε ότι τα 3C 2200 είναι μια χαρά..!!@/-=}{{
Στο Ρ-47 εχω το esc της Prkzn 30A και του βάζω turnigy nanotech 4s 2200mAh ( http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=11945
)
Χωράει άνετα και ζυγίζει μια χαρά.
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Γιώργος Μπέλλος έγραψε: ↑Στο Ρ-47 εχω το esc της Prkzn 30A και του βάζω turnigy nanotech 4s 2200mAh ( http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=11945
)
Χωράει άνετα και ζυγίζει μια χαρά.
Γιώργο δεν ζεσταίνει τίποτα μου λες με esc 30A??
Πόση ώρα πετάς (scale πτήση..)???
Τώρα είδα ότι έχει η μπαταριά 35-70 Discharge..!!!Που σίγουρα και αυτό παίζει ρόλο..!
-
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 29, 2011 2:09 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
hkousoulos έγραψε: ↑Γιώργο δεν ζεσταίνει τίποτα μου λες με esc 30A??
Πόση ώρα πετάς (scale πτήση..)???
Τώρα είδα ότι έχει η μπαταριά 35-70 Discharge..!!!Που σίγουρα και αυτό παίζει ρόλο..!
Ζεσταίνει σε φυσιολογικά πλαίσια,έχω και τηλεμετρία με αισθητήρα και δεν έχει πάει πάνω από 50C.
Πόση ώρα πετάει ακριβώς δεν θυμάμαι γιατί μόλις πέσει η τάση αρχίζουν οι συναγερμοί και το κατεβάζω.Αλλά κοντά στο 10λεπτο,νομίζω πάει.
Αμα θες κανονίζουμε, όταν επιτρέψει ο καιρός, να βρεθούμε και να κάνουμε μια δοκιμή με την μπαταρία μου.
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Οκ.. ευχαριστώ..!
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Ηρακλή, ανεβάζοντας τα Volt θα ρίξεις τα Α.
Οπότε δεν θες 60αρη esc.
Εγώ στην θέση σου απλά θα εβαζα μεγαλήτερο "ντεπόζιτο" όχι καλύτερη "βενζίνη". Με λίγα λόγια 3000-3200mHA 3σελη και οχι 2200 4σελη
Οπότε δεν θες 60αρη esc.
Εγώ στην θέση σου απλά θα εβαζα μεγαλήτερο "ντεπόζιτο" όχι καλύτερη "βενζίνη". Με λίγα λόγια 3000-3200mHA 3σελη και οχι 2200 4σελη
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Για καλύτερη οικονομία τι έλικα θα προτείνατε?
Φοράει 9,1/2-7,1/2 δίφυλλη ...σε τρίφυλλη η τετράφυλλη τι θα μπορούσε να μπει?
Ρωτάω για πιο scale εμφάνιση.. αλλά και οικονομία!
Φοράει 9,1/2-7,1/2 δίφυλλη ...σε τρίφυλλη η τετράφυλλη τι θα μπορούσε να μπει?
Ρωτάω για πιο scale εμφάνιση.. αλλά και οικονομία!
Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)
Καλημέρα φίλε Ηρακλή, εγώ πάντως που έχω το Stinson reliant της Parkzone με μοτέρ 480 960Kv το πετάω με 3s 2200 25c zippy και βγάζω άνετα 10 λεπτά πτήση χωρίς να ξελιγώσω τις μπαταρίες και χωρίς ούτε καν να ζεσταθούν, μιλάω πάντα για scale πτήση και είμαι σίγουρος ότι βγάζει και παραπάνω χρόνο πτήσης, αλλά προτιμάω να μην τις ζορίζω και πολύ τις μπαταρίες γι' αυτό και το κατεβάζω στα 10 λεπτά!! Τώρα αυτό που πρόσεξα στο esc της parkzone είναι ότι πάνω γράφει ότι κάνει από 3s έως 4s μπαταρίες, οπότε μήπως δεν χρειάζεται ν' αλλάξεις esc? Εγώ στη θέση σου θα δοκίμαζα μία μεγαλύτερη σε mah 3s και αναλόγως μετά θα έπραττα!!