Σελίδα 1 από 3
"VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 26, 2013 12:22 pm
από Dell Gatto Grande
Τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης είναι πια συνηθισμένα στα σύγχρονα μαχητικά μιας και προσφέρουν καλύτερο έλεγχο σε μικρές ταχύτητες,
στρέφοντας τα οπλικά συστήματα πιο γρήγορα στον εχθρό ._Β_Ο
Θανατηφόρο πλεονέκτημα σε DogFights,
εντυπωσιακό προσόν σε αεροπορικές επιδείξεις.
Στα video :
-η ρωσικη έκδοση της "ζωντανής"εξάτμισης, _P_P
-το Mig με αυτα τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης _P_P
http://www.youtube.com/watch?v=wsJyC5g4IBo
http://www.youtube.com/watch?v=bK1GChMOnrQ
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 26, 2013 3:15 pm
από Dell Gatto Grande
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 27, 2013 9:35 am
από Dell Gatto Grande
Για όσους το σχέδιο δεν είναι απλός σωλήνας (= κύλινδρος)
και συμπεριλαμβάνει κόλουρο κώνο ,το πιο δύσκολο στάδιο της κατασκευής είναι η μετατροπή του σε σχέδιο, για να μπορέσουμε να κόψουμε το κομμάτι μας.
Για καλή μας τύχη υπάρχει δωρεάν προγραμματάκι τόσο ευκολόχρηστο που σε 1 λεπτό έχουμε σχέδιο έτοιμο για εκτύπωση:
_Β_Ο
http://www.conelayout.com _Β_Ο
Φωτό ένα από τα σχέδια μου για vector nozzle_P_P
..με την βοήθεια ταινίας διπλής επικολλήσεως κρατάμε το σχέδιο σε ανοξείδωτο ατσάλι
Stainless Steel > GRADE : 316 < πάχους 4 δεκάτων κατά προτίμηση.
Ελαφρύ και ικανό να αντέξει 160άρη κινητήρα
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 8:46 am
από Dell Gatto Grande
Με την βοήθεια ηλεκτροποντας κολλάμε το ανοξείδωτο.
Η ροή των καυσαερίων όπως κοιτάμε την εξάτμιση του κινητήρα είναι αριστερόστροφη άρα καλο είναι όπως κοιτάμε το ακροφύσιο μας από πίσω , το αριστερό τελείωμα να καβαλάει το δεξί για να υπάρχει καλή ροή χωρίς περαιτέρω ανάπτυξη θερμοκρασίας στην ένωση.
Με την βοήθεια μιας πένσας λυγίζουμε την σεπαρτινα που θα διατηρεί την απόσταση από τον εξωτερικό σωλήνα ψύξης.
Το χορν που θα πιάνει το link μας είναι μια M4 πάλι που της ανοίγουμε μια τρυπα 2 χιλιοστά μετά από λίγο φάγωμα.
_P_P
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 2:10 pm
από Dell Gatto Grande
.ελαφρύς και στιβαρός συνδυασμός..._P_P
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 3:14 pm
από Dell Gatto Grande
..για τους φιλόδοξους που θέλουν να χρησιμοποιήσουν και εξωτερικό scale κάλυμμα θα πρέπει να το βάψουν από μέσα με κεραμικό χρώμα και να προσθέσουν και κεραμική κουβέρτα.
Στα άβαφτα σημεία θα κολληθούν G10 κομμάτια όπου εκεί θα πιάνονται με σύρμα οι βίδες που διακρίνονται στις προηγούμενες φωτό.
..προσωπικά φτιάχνω και δεύτερο εξωτερικό κάλυμμα πάλι απο S.S.316 GRADE αλλα παχους κάτω του δεκατου.Το πιο ακριβό υλικό της κατασκευής και δυσεύρετο για χάρη του βάρους.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τυπογραφικό τσίγκο.
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 3:23 pm
από Dell Gatto Grande
όσο για την εξωτερική βαφή μια ιδέα μπορείτε να πάρετε εδώ
_Β_Ο
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8171 _Β_Ο
ελπίζω να ενέπνευσα κάποιους για περαιτέρω εξέλιξη και ιδέες _P_P
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 07, 2013 8:15 pm
από spirosssss
παιδια θελω να φτιαξω ενα nozzle για p20 jetcat και προσπαθω να βγαλω ακρη με τις διαστασεις του nozzle .. εχω βγαλει καποιες τιμες , ωστοσο θα μπορουσε κανεις να μου προτεινει διαστασεις η εστω καποιο tip μιας και ειμαι νεος στο χομπι?
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 07, 2013 11:36 pm
από Dell Gatto Grande
Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσεις από τις συνιστώμενες διαστάσεις από την jetcat.
Στην περίπτωση της p20 η μικρότερη επιτρεπτή διάμετρο είναι στα 45mm.
Εάν δε σε παίρνει η διάμετρος αυτή να πιάσεις τις μοίρες που θέλεις τότε πρέπει να την μεγαλώσεις.Το σχήμα κανε το κυλινδρικό και όχι κόλουρο κώνο για τις πρώτες δοκιμες _Β_Ο
καλη τυχη
.
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 08, 2013 3:56 am
από spirosssss
φιλε σε ευχαριστω πολυ , στο μυαλο μου εχω κατι τετοιο
http://www.turbinenshop.com/JetCat-Thrust-Vector-Control-suitable-for-P80-P160 , νομιζω αυτο εννοεις κυλινδρικο ε?
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 08, 2013 11:08 am
από Dell Gatto Grande
Ναι , ακριβώς
.
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 13, 2013 12:17 am
από spirosssss
παρατηρω πως αν εξερεσεις την διαμετρο των nozzle (45mm to minimun) στην εικονα που σου εδειξα εγω και σε αυτη που μου εστειλες ( η εικονα με τις διαστασεις καθε jetcat p20,80,160 klp...) το σχεδια ειναι διαφορετικα καθως το δικο σου στην αρχη κανει μιαζει με μικρη καμπανα...αρα σο αναφορα το συνολικο μηκος του nozzle δυσκολευομαι να βγαλω ακρη. εσυ ποσο μηκος θα εβαζες για την τουρμπινα (εγω με λιγο ψαξιμο εβαλα 125mm )? επειτα καμια γνωμη για το παχος του κυλινδρου ( εγω εβαλα 5mm )? εχω χαθει λιγο με τις διαστασεις και δεν ξερω περα απο την διαμετρο κατα ποσο οι υπολοιπες διαστασεις παιζουν ρολο
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 13, 2013 1:00 pm
από Dell Gatto Grande
Δώσε μου την διάμετρο της εξαγωγής του κινητήρα σου να το σκεφτώ.
.
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 13, 2013 6:55 pm
από spirosssss
http://www.tzimport.com/jetcat-turbine.html συμφωνα με αυτο το link ο P20 εχει διαμετρο 60mm και μηκος 180mm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 14, 2013 11:07 am
από Dell Gatto Grande
όχι την διάμετρο του κινητήρα σου, την διάμετρο της εξαγωγής = της εξάτμισης σου χρειάζομαι
.