Το easystar ή
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=2_182_183&products_id=6346
Ευχαριστώ εκ των προτέρων να πω ότι έχω ενα φίλο μοντελιστη που μπορεί να με βοηθήσει στην αρχή :)
Ποιο απο τα 2 :)
Απάντηση: Ποιο απο τα 2 :)
Vaganas96 έγραψε: ↑Το easystar ή
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=2_182_183&products_id=6346
Ευχαριστώ εκ των προτέρων να πω ότι έχω ενα φίλο μοντελιστη που μπορεί να με βοηθήσει στην αρχή :)
To Easystar 2 χωρίς ενδοιασμό.
Απάντηση: Ποιο απο τα 2 :)
Γιατί ; !!!
Απάντηση: Ποιο απο τα 2 :)
για. γιατι ειναι για εντελος αρχαριο!
ειναι και ποιοτικο! θα το εχεις μια ζωη!+(*)
ειναι και ποιοτικο! θα το εχεις μια ζωη!+(*)
Απάντηση: Ποιο απο τα 2 :)
Παραθέτω και εγώ την αποψή μου...πολλοί θα διαφωνήσουν...(Τι να κάνουμε...)
Οχι easystar...
ΟΧΙ EASYSTAR!
O-X-I E-A-S-Y-S-T-A-R!!!
όχι, no, now, niet, nein...Σε πόσες γλώσσες πια?????
...οκ...τα παραλέω λίγο...άλλα άκου πως έχουν τα πράγματα...
Το Easystar ΔΕΝ είναι γνωστό επειδη πετάει...Είναι γνωστό γιατί ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ, και όταν σπάσει, κολλάει για πλάκα! Αυτό μόνο!!! Αν και θα σου μείνει για χρόνια...Ποτέ δεν πρόκειται να πετάξει καλά...Για να γίνω πιο συγκεκριμένος...γιατί δεν σου έχει πει κάποιος ακριβώς τι παίζει...Το Easystar εχει ψόφιο κινητήρα...καλη ευστάθεια (οχι απόλυτα σταθερό) αλλά έχει 2 σοβαρά μειονεκτήματα...
α) Κακό έως τρισάθλιο χειρισμό...μικρές επιφάνειες ελέγχου...δηλαδη...ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ!!! του λες πάμε δεξιά, ΚΑΝΕΙΣ ΒΙΑΙΑ ΤΟ STICK ΔΕΞΙΑ!!!...στρίβεις τσιγάρο...μιλάς με την κοπέλα στο κινητό...και μετά απο κανένα μισάωρο...το βλέπεις και γέρνει λιγο προς τα δεξια...θα μου πεις καλό είναι αυτο για αρχάριο...ε?...εγώ διαφωνώ...γιατι μια ριπή αέρα σε στρίβει ΑΚΑΡΙΑΙΑ και μετα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ! Άρα ΔΕΝ θα το πετάς εσύ...θα αποδέχεσαι συνεχώς το που θέλει αυτό να πάει...Απόδειξη για αυτο έιναι ότι στο Rc Groups η Νο1 πατέντα για το Easystar είναι η τροποποίηση των πηδαλίων! Με επέκταση των πηδαλίων...πλεόν μετράει για αεροπλάνο...το πετάς εσύ!...'Ομως έχεις γνώσεις-κουράγιο-όρεξη για κάτι τέτοιο???...έστω όμως ότι έχεις....πάλι θα υποστείς το νο2...
β) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΟΔΕΣ...Αρα ΔΕΝ μαθαίνεις προσγείωση με δαύτο...ΚΑΘΟΛΟΥ...αντιθέτως ΣΕ ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ να το κοπανίσεις κάτω γιατί δεν σπάει...Δεν μαθαίνεις προσγείωση, μαθαίνεις ελεγχομενο crash landing. Όυτε απογείωση μαθαίνεις τελικά...Ούτε μπορεις να φτιάξεις μόνος σου τροχούς, γιατι είναι πολύ πιο πολύπλοκοι απο ότι φαίνεται και συνήθως οι ιδιοκατασκευές τέτοιου είδους επιβιώνουν για καμια εβδομάδα...και κανουν περισσότερο κακό, παρά καλό τελικά...
ΟΜΩΣ ΣΠΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ!!! Αυτό όντως είναι ένα καλό που το έχει...Αν το πάρεις, θα σου δώσει εμπειρία, αλλά κυρίως θα σου δώσει την αυτοπεπείθηση οτι "ΤΟ'ΧΕΙΣ"...Και μετά ότι άλλο πάρεις, θα σου την πάρει πίσω και τότε θα δεις την πίκρα...Έτσι νομίζω ότι ισχύει...Αποψή μου πάντα...ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ EASYSTAR ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2ο ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΟ...
Εγώ προτέινω ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΕΡΠΛΑΝΟ σαν το Glassair SPortman...Το αεροπλανάκι αυτό έχει πολύ θετικό χειρισμό...Εχει ρόδες...Έχει ailerons...ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ, κανονικο μοντέλο! Και σαν κανονικό μοντέλο ΣΠΑΕΙ...Οχι ότι θα γίνει και παζλ...αλλά θα υποστεί 20 με 40% περισσότερη ζημιά....προσωπική εκτίμηση...Άλλα και ΠΑΛΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ...Θα σου μάθει ένα σωρό πράγματα που το Easystar δεν πρόκειται να μάθεις ποτέ...
-Διαχείρηση κινητήρα, θα βαζεις γκάζι, θα κόβεις...(το Easystar, θα το έχεις πάντα τσίτα και πάλι δεν θα σου φτάνει.
-Θα μάθεις τον χειρισμό των Ailerons
-Θα μάθεις τροχοδρόμηση
-Θα μάθεις Απογείωση
-Θα μάθεις Προσγείωση...ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ...
-Θα το ελέγχεις εσύ οπως και όπου θές....(θα το μάθεις με τον καιρό...μην το φοβάσαι)
-Θα σου επιτρέψει να μάθεις ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ με τον καιρο...
-Θα μαθεις να επισκευάζεις
-Θα μάθεις να το σέβεσαι...(κατί που κανένας δεν έμαθε ποτέ απο Easystar...)
Ναι το Glassair Sportsman, είναι πιο δύσκολο...αλλά θα σε προετοιμάσει ΜΑΚΡΑΝ πιο καλά για το επόμενό σου μοντέλο...Απο Sportsman σε T-28 Trojan της Parkzone, θα περάσεις χωρίς αγχος...
Επίσης το Easystar είναι τεχνολογία του 2004...Ενώ το Glassair είναι τεχνολογία του 2012...τα συμπεράσματα δικά σου...
Οπότε...συνοψίζοντας...
Το Easystar είναι η εύκολη λύση που δεν θα σου προσφέρει και πολλά.
Το Glassair Sportsman είναι η δύσκολη λύση που θα σε ανταμείψει στο μέλλον. H επιλογή και η απόφαση είναι δική σου.
Εγω θα διάλεγα το Sportsman, άλλωστε εγώ έμαθα με GWS E-STARTER που ήταν και σαβούρα!!! Και έμαθα να πετάω...ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΤΟ GLASSAIR SPORTMAN????? (Δεν γεννήθηκα με Stickακια στα χέρια μου όταν βγήκα από την κοιλιά της μάνας μου...και εγώ άσχετος ήμουν)
ΥΓ: Αν φοβάσαι το Glassair Sportsman, με το δίκιο σου φυσικά (Βουνό το δίκιο σου...Κιλιμάντζαρο!!!)...έχω και μια μεσοβέζικη λύση...To PARKZONE RADIAN το απλό...το τρικάναλο...OXI TO RADIAN PRO, ξαναλέω το Radian το απλό...Δεν έχει ρόδες...οκ...αλλά...ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ Rudder και εξαιρετικά θετικό χειρισμό...και τίμιο (και με το παραπάνω) κινητήρα...Είναι μια πραγματικά εδιάμεση λύση...και επέιδη το έχω πετάξει...σου υπογράφω ότι το Radian το πετάει και η γιαγιά μου...
Οχι easystar...
ΟΧΙ EASYSTAR!
O-X-I E-A-S-Y-S-T-A-R!!!
όχι, no, now, niet, nein...Σε πόσες γλώσσες πια?????
...οκ...τα παραλέω λίγο...άλλα άκου πως έχουν τα πράγματα...
Το Easystar ΔΕΝ είναι γνωστό επειδη πετάει...Είναι γνωστό γιατί ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ, και όταν σπάσει, κολλάει για πλάκα! Αυτό μόνο!!! Αν και θα σου μείνει για χρόνια...Ποτέ δεν πρόκειται να πετάξει καλά...Για να γίνω πιο συγκεκριμένος...γιατί δεν σου έχει πει κάποιος ακριβώς τι παίζει...Το Easystar εχει ψόφιο κινητήρα...καλη ευστάθεια (οχι απόλυτα σταθερό) αλλά έχει 2 σοβαρά μειονεκτήματα...
α) Κακό έως τρισάθλιο χειρισμό...μικρές επιφάνειες ελέγχου...δηλαδη...ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ!!! του λες πάμε δεξιά, ΚΑΝΕΙΣ ΒΙΑΙΑ ΤΟ STICK ΔΕΞΙΑ!!!...στρίβεις τσιγάρο...μιλάς με την κοπέλα στο κινητό...και μετά απο κανένα μισάωρο...το βλέπεις και γέρνει λιγο προς τα δεξια...θα μου πεις καλό είναι αυτο για αρχάριο...ε?...εγώ διαφωνώ...γιατι μια ριπή αέρα σε στρίβει ΑΚΑΡΙΑΙΑ και μετα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ! Άρα ΔΕΝ θα το πετάς εσύ...θα αποδέχεσαι συνεχώς το που θέλει αυτό να πάει...Απόδειξη για αυτο έιναι ότι στο Rc Groups η Νο1 πατέντα για το Easystar είναι η τροποποίηση των πηδαλίων! Με επέκταση των πηδαλίων...πλεόν μετράει για αεροπλάνο...το πετάς εσύ!...'Ομως έχεις γνώσεις-κουράγιο-όρεξη για κάτι τέτοιο???...έστω όμως ότι έχεις....πάλι θα υποστείς το νο2...
β) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΟΔΕΣ...Αρα ΔΕΝ μαθαίνεις προσγείωση με δαύτο...ΚΑΘΟΛΟΥ...αντιθέτως ΣΕ ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ να το κοπανίσεις κάτω γιατί δεν σπάει...Δεν μαθαίνεις προσγείωση, μαθαίνεις ελεγχομενο crash landing. Όυτε απογείωση μαθαίνεις τελικά...Ούτε μπορεις να φτιάξεις μόνος σου τροχούς, γιατι είναι πολύ πιο πολύπλοκοι απο ότι φαίνεται και συνήθως οι ιδιοκατασκευές τέτοιου είδους επιβιώνουν για καμια εβδομάδα...και κανουν περισσότερο κακό, παρά καλό τελικά...
ΟΜΩΣ ΣΠΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ!!! Αυτό όντως είναι ένα καλό που το έχει...Αν το πάρεις, θα σου δώσει εμπειρία, αλλά κυρίως θα σου δώσει την αυτοπεπείθηση οτι "ΤΟ'ΧΕΙΣ"...Και μετά ότι άλλο πάρεις, θα σου την πάρει πίσω και τότε θα δεις την πίκρα...Έτσι νομίζω ότι ισχύει...Αποψή μου πάντα...ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ EASYSTAR ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2ο ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΟ...
Εγώ προτέινω ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΕΡΠΛΑΝΟ σαν το Glassair SPortman...Το αεροπλανάκι αυτό έχει πολύ θετικό χειρισμό...Εχει ρόδες...Έχει ailerons...ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ, κανονικο μοντέλο! Και σαν κανονικό μοντέλο ΣΠΑΕΙ...Οχι ότι θα γίνει και παζλ...αλλά θα υποστεί 20 με 40% περισσότερη ζημιά....προσωπική εκτίμηση...Άλλα και ΠΑΛΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ...Θα σου μάθει ένα σωρό πράγματα που το Easystar δεν πρόκειται να μάθεις ποτέ...
-Διαχείρηση κινητήρα, θα βαζεις γκάζι, θα κόβεις...(το Easystar, θα το έχεις πάντα τσίτα και πάλι δεν θα σου φτάνει.
-Θα μάθεις τον χειρισμό των Ailerons
-Θα μάθεις τροχοδρόμηση
-Θα μάθεις Απογείωση
-Θα μάθεις Προσγείωση...ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ...
-Θα το ελέγχεις εσύ οπως και όπου θές....(θα το μάθεις με τον καιρό...μην το φοβάσαι)
-Θα σου επιτρέψει να μάθεις ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ με τον καιρο...
-Θα μαθεις να επισκευάζεις
-Θα μάθεις να το σέβεσαι...(κατί που κανένας δεν έμαθε ποτέ απο Easystar...)
Ναι το Glassair Sportsman, είναι πιο δύσκολο...αλλά θα σε προετοιμάσει ΜΑΚΡΑΝ πιο καλά για το επόμενό σου μοντέλο...Απο Sportsman σε T-28 Trojan της Parkzone, θα περάσεις χωρίς αγχος...
Επίσης το Easystar είναι τεχνολογία του 2004...Ενώ το Glassair είναι τεχνολογία του 2012...τα συμπεράσματα δικά σου...
Οπότε...συνοψίζοντας...
Το Easystar είναι η εύκολη λύση που δεν θα σου προσφέρει και πολλά.
Το Glassair Sportsman είναι η δύσκολη λύση που θα σε ανταμείψει στο μέλλον. H επιλογή και η απόφαση είναι δική σου.
Εγω θα διάλεγα το Sportsman, άλλωστε εγώ έμαθα με GWS E-STARTER που ήταν και σαβούρα!!! Και έμαθα να πετάω...ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΤΟ GLASSAIR SPORTMAN????? (Δεν γεννήθηκα με Stickακια στα χέρια μου όταν βγήκα από την κοιλιά της μάνας μου...και εγώ άσχετος ήμουν)
ΥΓ: Αν φοβάσαι το Glassair Sportsman, με το δίκιο σου φυσικά (Βουνό το δίκιο σου...Κιλιμάντζαρο!!!)...έχω και μια μεσοβέζικη λύση...To PARKZONE RADIAN το απλό...το τρικάναλο...OXI TO RADIAN PRO, ξαναλέω το Radian το απλό...Δεν έχει ρόδες...οκ...αλλά...ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ Rudder και εξαιρετικά θετικό χειρισμό...και τίμιο (και με το παραπάνω) κινητήρα...Είναι μια πραγματικά εδιάμεση λύση...και επέιδη το έχω πετάξει...σου υπογράφω ότι το Radian το πετάει και η γιαγιά μου...
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: Ποιο απο τα 2 :)
McThemis έγραψε: ↑Παραθέτω και εγώ την αποψή μου...πολλοί θα διαφωνήσουν...(Τι να κάνουμε...)
Οχι easystar...
ΟΧΙ EASYSTAR!
O-X-I E-A-S-Y-S-T-A-R!!!
όχι, no, now, niet, nein...Σε πόσες γλώσσες πια?????
...οκ...τα παραλέω λίγο...άλλα άκου πως έχουν τα πράγματα...
Το Easystar ΔΕΝ είναι γνωστό επειδη πετάει...Είναι γνωστό γιατί ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ, και όταν σπάσει, κολλάει για πλάκα! Αυτό μόνο!!! Αν και θα σου μείνει για χρόνια...Ποτέ δεν πρόκειται να πετάξει καλά...Για να γίνω πιο συγκεκριμένος...γιατί δεν σου έχει πει κάποιος ακριβώς τι παίζει...Το Easystar εχει ψόφιο κινητήρα...καλη ευστάθεια (οχι απόλυτα σταθερό) αλλά έχει 2 σοβαρά μειονεκτήματα...
α) Κακό έως τρισάθλιο χειρισμό...μικρές επιφάνειες ελέγχου...δηλαδη...ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ!!! του λες πάμε δεξιά, ΚΑΝΕΙΣ ΒΙΑΙΑ ΤΟ STICK ΔΕΞΙΑ!!!...στρίβεις τσιγάρο...μιλάς με την κοπέλα στο κινητό...και μετά απο κανένα μισάωρο...το βλέπεις και γέρνει λιγο προς τα δεξια...θα μου πεις καλό είναι αυτο για αρχάριο...ε?...εγώ διαφωνώ...γιατι μια ριπή αέρα σε στρίβει ΑΚΑΡΙΑΙΑ και μετα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ! Άρα ΔΕΝ θα το πετάς εσύ...θα αποδέχεσαι συνεχώς το που θέλει αυτό να πάει...Απόδειξη για αυτο έιναι ότι στο Rc Groups η Νο1 πατέντα για το Easystar είναι η τροποποίηση των πηδαλίων! Με επέκταση των πηδαλίων...πλεόν μετράει για αεροπλάνο...το πετάς εσύ!...'Ομως έχεις γνώσεις-κουράγιο-όρεξη για κάτι τέτοιο???...έστω όμως ότι έχεις....πάλι θα υποστείς το νο2...
β) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΟΔΕΣ...Αρα ΔΕΝ μαθαίνεις προσγείωση με δαύτο...ΚΑΘΟΛΟΥ...αντιθέτως ΣΕ ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ να το κοπανίσεις κάτω γιατί δεν σπάει...Δεν μαθαίνεις προσγείωση, μαθαίνεις ελεγχομενο crash landing. Όυτε απογείωση μαθαίνεις τελικά...Ούτε μπορεις να φτιάξεις μόνος σου τροχούς, γιατι είναι πολύ πιο πολύπλοκοι απο ότι φαίνεται και συνήθως οι ιδιοκατασκευές τέτοιου είδους επιβιώνουν για καμια εβδομάδα...και κανουν περισσότερο κακό, παρά καλό τελικά...
ΟΜΩΣ ΣΠΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ!!! Αυτό όντως είναι ένα καλό που το έχει...Αν το πάρεις, θα σου δώσει εμπειρία, αλλά κυρίως θα σου δώσει την αυτοπεπείθηση οτι "ΤΟ'ΧΕΙΣ"...Και μετά ότι άλλο πάρεις, θα σου την πάρει πίσω και τότε θα δεις την πίκρα...Έτσι νομίζω ότι ισχύει...Αποψή μου πάντα...ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ EASYSTAR ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2ο ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΟ...
Εγώ προτέινω ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΕΡΠΛΑΝΟ σαν το Glassair SPortman...Το αεροπλανάκι αυτό έχει πολύ θετικό χειρισμό...Εχει ρόδες...Έχει ailerons...ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ, κανονικο μοντέλο! Και σαν κανονικό μοντέλο ΣΠΑΕΙ...Οχι ότι θα γίνει και παζλ...αλλά θα υποστεί 20 με 40% περισσότερη ζημιά....προσωπική εκτίμηση...Άλλα και ΠΑΛΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ...Θα σου μάθει ένα σωρό πράγματα που το Easystar δεν πρόκειται να μάθεις ποτέ...
-Διαχείρηση κινητήρα, θα βαζεις γκάζι, θα κόβεις...(το Easystar, θα το έχεις πάντα τσίτα και πάλι δεν θα σου φτάνει.
-Θα μάθεις τον χειρισμό των Ailerons
-Θα μάθεις τροχοδρόμηση
-Θα μάθεις Απογείωση
-Θα μάθεις Προσγείωση...ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ...
-Θα το ελέγχεις εσύ οπως και όπου θές....(θα το μάθεις με τον καιρό...μην το φοβάσαι)
-Θα σου επιτρέψει να μάθεις ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ με τον καιρο...
-Θα μαθεις να επισκευάζεις
-Θα μάθεις να το σέβεσαι...(κατί που κανένας δεν έμαθε ποτέ απο Easystar...)
Ναι το Glassair Sportsman, είναι πιο δύσκολο...αλλά θα σε προετοιμάσει ΜΑΚΡΑΝ πιο καλά για το επόμενό σου μοντέλο...Απο Sportsman σε T-28 Trojan της Parkzone, θα περάσεις χωρίς αγχος...
Επίσης το Easystar είναι τεχνολογία του 2004...Ενώ το Glassair είναι τεχνολογία του 2012...τα συμπεράσματα δικά σου...
Οπότε...συνοψίζοντας...
Το Easystar είναι η εύκολη λύση που δεν θα σου προσφέρει και πολλά.
Το Glassair Sportsman είναι η δύσκολη λύση που θα σε ανταμείψει στο μέλλον. H επιλογή και η απόφαση είναι δική σου.
Εγω θα διάλεγα το Sportsman, άλλωστε εγώ έμαθα με GWS E-STARTER που ήταν και σαβούρα!!! Και έμαθα να πετάω...ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΤΟ GLASSAIR SPORTMAN????? (Δεν γεννήθηκα με Stickακια στα χέρια μου όταν βγήκα από την κοιλιά της μάνας μου...και εγώ άσχετος ήμουν)
ΥΓ: Αν φοβάσαι το Glassair Sportsman, με το δίκιο σου φυσικά (Βουνό το δίκιο σου...Κιλιμάντζαρο!!!)...έχω και μια μεσοβέζικη λύση...To PARKZONE RADIAN το απλό...το τρικάναλο...OXI TO RADIAN PRO, ξαναλέω το Radian το απλό...Δεν έχει ρόδες...οκ...αλλά...ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ Rudder και εξαιρετικά θετικό χειρισμό...και τίμιο (και με το παραπάνω) κινητήρα...Είναι μια πραγματικά εδιάμεση λύση...και επέιδη το έχω πετάξει...σου υπογράφω ότι το Radian το πετάει και η γιαγιά μου...
:,)
Έχοντας πετάξει ΚΑΙ τα δύο (οκ...το δεύτερο για λίγα λεπτά αλλά με σχετικό άνεμο!!) ,θα συμφωνήσω απόλυτα....το sportsman θα σε πάει στο next level πιο προετοιμασμένο..Προσωπικά θεωρώ ότι κατά την διάρκεια της εκμάθησης ,πρέπει ο αρχαριομοντελιστής να μπαίνει σε όλο το κομμάτι της πτήσης ,που όπως μας δίδαξαν και στα πραγματικά αεροπλάνα ,το κομμάτι αυτό περιλαμβάνει ΚΑΙ την πτήση ΚΑΙ όλα τα σχετικά με τον κινητήρα ,την τροχοδρόμηση και τις αποπροσγειώσεις...