Σελίδα 1 από 3
Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 03, 2013 6:39 pm
από kevin07
χαιρετω ολα τα μελη του φορουμ και ευχομαι να γινω και εγω "ιπταμενο" μελος αυτης της παρεας!οπως λεει και ο τιτλος ενδιαφερομαι για την αγορα εκπαιδευτικου αεροπλανου,καθως ανεκαθεν υπηρχε αγαπη προς τα αεροπλανα και δη το μοντελισμο και πλεον αποφασισα(και εχω πλεον και τη δυνατοτητα)να μπω ενεργα στο χωρο.απο οσα εχω διαβασει στο νετ συστηνεται αγορα υψηλοπτερυγου για ηλεκτρικου μιλαμε παντα η ανεμοπτερου,το οποιο αποριπτω λογω εμφανισης και ελειψης σκελων.βεβαια εχω διαβασει πως το ρολο του εκπαιδυτικου μπορει να τον κανει καλα και το t-28 trojan το οποιο υπερτερει εμφανισιακα των υπολοιπων τυπου wilga 2000,e-starter,minimag,aprentice κτλ.να πω πως η μονη εμπειρια που εχω ειναι λιγο παιχνιδι σε εξομοιωτη για android με aprentice.θα ηθελα να με βοηθησετε να παρω την σωστη αποφαση καθως τις κανω μονος μου.να σας πω οτι μενω στη λαρισα και καθε βοηθεια απο καποιο μελος ευπροσδεκτη.ελπιζω να μην κουρασα,ευχαριστω εκ των προτερων!
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 03, 2013 8:24 pm
από xristos
καλως τον!+(*)
αυτο για το t-28 trojan ειναι λαθος.ομως καλυτερα περιμενε αλλους εμπειρους μοντελιστες να σου πουν τι προτεινουν
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 03, 2013 8:42 pm
από aliios
T-28 ( της Park Zone) κάνει για αρχάριο?
(Απόσπασμα απο το rcgroups review)
Είναι αυτό για έναν αρχάριο;
Τεχνικά το T-28 δεν είναι ένα καλό για πρώτο αεροπλάνο. Ωστόσο, είναι πολύ σταθερό και καλά στημένο αεροσκάφος, που με τη στενή βοήθεια ενός έμπειρου αερομοντελιστή, και ρυθμίζωντας το αεροπλάνο σε setup χαμηλής ταχύτητας, το Trojan μπορεί να γίνει σαν τον μεγαλύτερης κλίμακας αδελφό του και να γίνει ένα εκπαιδευτικό μοντέλλο.
Αλλά εκεί που το Trojan πραγματικά θα λάμψει θα είναι στα χέρια κάποιου που γνωρίζει να "πετάει".. Όσοι έχουν περάσει το στάδιο του "αρχάριου" θα βρούν στις σταθερές συνήθειες του μια καλή βάση για να μάθουν περισσότερους και προηγμένους ελιγμούς, ενώ η Ζ-foam κατασκευή του το κάνει να είναι ανθεκτικό και εύκολο να επισκευαστεί μετά από λάθη. Οι έμπειροι αερομοντελιστές θα εκτιμήσουν την scale εμφάνιση και τις επιδόσεις του. Ανεξάρτητα, απο το επίπεδό σας είναι βέβαιο ότι το μοντέλο θα σας ενθουσιάσει!
Αυτά λοιπόν απο μένα, αν έχεις κάποιον που ξέρει, συνεχώς πάνω απο το κεφάλι σου μέχρι να μάθεις, μπορείς να πάρεις αυτό ή στην τελική οποιοδήποτε άλλο μοντέλο σου αρέσει.
Αν επιθυμείς όμως που και πού να πετάς το μοντέλλο και "λιγάκι" μόνος σου, θα σου πρότεινα να το αποφύγεις και να ακολουθήσεις την "πεπατημένη" ενός υψηλοπτέρυγου ή ακόμα ακόμα κι ενος μοτοανεμόπτερου.
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 12:21 am
από Alexander1
Φίλε Kevin καλώς ήρθες στον χώρο.
Αν και είμαι και εγώ σχετικά νέος στον χώρο θα σου πρότεινα το T-28 για 1ο σκάφος ανεπιφύλακτα. Είναι ένα σκάφος το οποίο πετάει πολύ ωραία, δεν θα σε τρομάξει, δεν σπάει εύκολα, μπορείς να δοκιμάσεις διάφορα χωρίς απρόσμενες εξελίξεις και θα το ευχαριστιέσαι και αργότερα.
Για τις πρώτες σου πτήσεις θα χρειαστείς κάποιον έμπειρο (δίπλα σου η με καλώδιο) ούτως ή άλλως.
Καλές πτήσεις
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 11:50 am
από kevin07
καλημερα και ευχαριστωγια τις αμεσες απαντησεις!επειδη ο μεγαλος μου ερωτας ειναι τα θερμικα και δη τα warbird η αγορα του ηλεκτρικου γινεται καθαρα για εκπαιδευτικους λογους και για ομαλη εισαγωγη στο χωρο το μοντελισμου.κατα πασα πιθανοτητα τις πτησεις θα τις κανω μονος οποτε θα ηθελα να εχει και αυτη τη δυνατοτητα το αεροπλανο,να "πετιεται" δηλαδη και απο ενα τελειως αρχαριο.απ οτι καταλαβα το t-28 χρειαζεται και καποιον εμεπιρο κοντα για να αποφευχει το μοιραιο οποτε αν και μ'αρεσει αρκετα σαν σκαφος,λεω να στραφω σε λυση wilga 2000 οπου μονο τα καλυτερα εχει να πει καποιος οπου και αν διαβασα και τωρα που ερχεται και καλοκαιρακι θα ειναι και καλη παρεα στην παραλια με τους πλωτηρες!
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 12:35 pm
από Αντώνης Κριτζάς
η wilga είναι καλή για αρχή αλλά για να την βάλεις στην θάλασσα θα χρειαστείς αρκετή εμπειρία
Αμέσως μετά τα σκέλη και οι ντίζες θα σκουριάσουν και σύντομα τα ηλεκτρονικά θα είναι παρελθόν Δυστυχώς το αλάτι τα τρώει όλα
Αν σου αρέσουν τα θερμικά θα μπορούσες να κάνεις αρχή με κάποιο ψηλοπτερυγο θερμικό εκπαιδευτικό και όταν του πιεις το αίμα να χρησιμοποιήσεις τα ηλεκτρονικά και το μοτέρ στο επόμενο
Ψάξε για έμπειρο μοντελιστή στην περιοχή σου
Αν προσπαθήσεις μόνος θα ταλαιπωρηθείς πολύ και μάλλον θα τα παρατήσεις Μέχρι τότε πολύ sim
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 1:45 pm
από kevin07
ναι τα θερμικα ειναι το παθος...να κανει διελευση μπροστα μου το corsair(λατρεια) και να νομιζεις οτι ζεις ww2!εχω δει και υψηλοπτερυγα θερμικα,αλλα απ οσο εχω διαβασει δεν συστηνονται,η μαλλον θεωρειται απαρχαιωμενη και πιο πολυεξοδη μεθοδος εκ μαθησης,σε σχεση με ενα ηλεκτρικο.το οποιο ειναι και θεωρητικα παντα,ευκολοτερο στο πεταγμα.αν βρω ατομα απο εδω και ασχοληθω ζεστα εξ αρχης,ισως να αρχισω να σκεφτομαι την αγορα ενος calmato 40 trainer πχ.
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 3:08 pm
από aliios
Aγαπητέ Kevin,
Eίναι λιγότερο απο μήνας που ξεκίνησα να ασχολούμαι και όπως καταλαβαίνεις είχα πάνω κάτω τις ίδιες απορίες και ενθουσιασμό με σένα.
Και σε μένα αρέσουν τα θερμικά και στόχος μου είναι κάποια στιγμή να αποκτήσω ένα, αλλά.........
Αν μου επιτρέπεις θα σου πώ την δικιά μου μικρή εμπειρία κι εσύ βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα.
Παντελώς άσχετος με το αντικείμενο, άρχισα να διαβάζω ότι φόρουμ σχετικά με τον μοντελισμό μπόρεσα να βρώ και κυρίως ότι έχει σχέση για μοντέλα με αρχάριους.
Επίσης πήγα και σε χώρο πτήσης να δω απο κοντά τα μοντέλα και τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτά.
Η παρότρυνση που δέχτηκα απο έμπειρους αερομοντελιστές (20 και πλέον χρόνια εμπειρίας) και μάλιστα απο ανθρώπους που αφιλοκερδός έχουν την διάθεση να βοηθήσουν κάποιον αρχάριο ήταν να ξεκινήσω με ένα μοτοανεμόπτερο. Εγώ φυσικά "τσίνισα". Θέλω ρόδες στο μοντέλλο μου είπα θέλω απογείωση και προσγείωση. Η ανταπάντηση ήταν , μάθε τα βασικά της πτήσης με ένα μοντέλο χαμηλού κόστους, εύκολο στην πτήση, που θα συγχωρεί τα λάθη που θα κάνεις στην αρχή σαν αρχάριος και αφού αποκτήσεις εμπιστοσύνη στις ικανότητες σου θα μπορέσεις με μικρή ή μεγάλη βοήθεια να πετάξεις ότι θές.
Αγόρασα μια μεταχειρισμένη 8κάναλη τηλεκατεύθυνση ένα flight simulator και μετά απο μια μικρή σχετικά εξάσκηση ένοιωσα "ετοιμος" να "πετάξω".
Τελικά αγόρασα μια Wilga 2000 (η επιμονή μου σε αερομοντέλο με ρόδες) και γεμάτος ανυπομονισία ξεκίνησα την "συναρμολόγηση του μοντέλλου.
Στάθηκε όμως αδύνατο να συνδέσω τις ντίζες στο φτερό (συρματάκια που συνδέουν το σέρβο με τα πηδάλια κατεύθυνσης) καθώς απο τον κατασκευαστή το σέρβο είχε τοποθετηθεί ανάποδα. Σαν αρχάριος δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβω ότι το σέρβο είχε τοποθετηθεί ανάποδα άρα δεν υπήρχε περίπτωση να τελειώσω το μοντέλο. Χρειάστηκα λοιπόν την βοήθεια ενός έμπειρου, ο οποίος με την πρώτη ματιά κατάλαβε ποιο ήταν το πρόβλημα και σε 2 λεπτά το μοντέλλο ήταν έτοιμο !!!!
Ραντεβού λοιπόν με έναν έμπειρο χρήστη για την παρθενική πτήση του μοντέλου.
Μάθημα πρώτον ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ δεν μου χρωστάει κανείς τίποτε ώστε να του φέρω το μοντέλο στο "κεφάλι" επειδή δεν ξέρω να το πετάω.
Μάθημα δεύτερο Ελεγχος όλων των πηδαλίων του μοντέλλου
Μάθημα τρίτο Τριμάρισμα δηλαδή κάτι σαν ευθυγράμμιση των πηδαλίων.
Όπως καταλαβαίνεις όσο και να διαβάσω τα φόρουμ μάλλον πολύ λίγα θα κατάφερνα απο τα παραπάνω μόνος μου.
Το μοντέλο είναι πια στον αέρα κι εγώ το καμαρώνω, αλλά ξαφνικά παρουσιάζεται πρόβλημα με αποτέλεσμα μια ευτυχώς χωρίς συνέπειες και φθορές πτώση.
Τι έφταιγε? κάποιο ελλατωματικό σέρβο το οποίο με ένα μικρό "ζόρισμα" κάηκε.
Περιτό να αναφέρω ότι αν πέταγα μόνος ακόμα θα έψαχνα να βρώ γιατί "έπεσε" το μοντέλο.
Αλλαγή λοιπόν του σέρβο στα γρήγορα και συνέχιση του μαθήματος. Όλα πήγαν "κατ ευχήν" και ευτύχησα να κάνω τους πρώτους κύκλους μου γύρω απο το μοντελοδρόμιο.
Την προσγείωση την ανέλαβε ο έμπειρος χρήστης ο οποίος προσγείωσε την Wilga με βατραχοπηδήματα μια και το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ένα θεματάκι με τους τροχούς που δεν του επιτρέπουν χωρίς κάποια τροποποίηση να απο-προσγειώνεται με αξιοπρέπεια. (Μα καλά εγώ απέριψα το μοτοανεμόπτερο γιατι δεν είχε ρόδες αν θυμάμαι καλά).
Την επόμενη μέρα ξανά στο μοντελοδρόμιο μια και είμουν "ζεστός".
Αεράκι 3-4 Β. Η Wilga απογειώθηκε με δυσκολία Απο τον ειδικό μια και ο αέρας της δημιουργούσε πρόβλημα. (είχα προνοήσει για μια πρόχειρη "βελτίωση" των τροχών). Στο αέρα όταν την παρέλαβα χόρευε σαν μπαλαρίνα και ελεγχόταν με δυσκολία. Το μοντέλο είναι απο foam ζυγίζει μόλις 500 γραμ. και το μοτεράκι της είναι εξερετικά αδύνατο. Δηλαδή με 4Β είναι αδύνατον να πετάξω? Και γιατί δεν αγόραζα το μοτοανεμόπτερο που "σκέκεται" καλύτερα στους αέρηδες?
Σχεδόν ένας μήνας έχει περάσει, στον χώρο που πετάω ελάχιστες (μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού) μέρες είχε αεράκι 0-3 Β με αποτέλεσμα να πηγαίνω στο χώρο και να βλέπω τους άλλους να πετάνε!!!
Στα διάφορα φόρουμ βέβαια αλλιώς τα διάβαζα, ο καθένας γράφει το πως το βλέπει με τα δικά του μάτια, ούτε είναι βέβαιο ότι η αντίληψή μας και οι ικανότητές μας ή τα θέλω μας συμφωνούν με αυτές των άλλων.
Για παράδειγμα εγώ έχω πρόβλημα στην απογείωση και είμαι καλός στην προσγείωση. Στην πλειονότητα των αερομοντελιστών (αρχάριων) ισχύει μάλλον το ακριβώς αντίθετο.
Εν κατακλείδι....... έχω ήδη παραγγείλει μοτοανεμόπτερο.
Το τι θα κάνεις εσύ βέβαια εξαρτάται απο τα δικά σου θέλω και ανάγκες.
Συγνώμη αν σε κούρασα αλλά τελικά το ποιό σημαντικό για να αποφύγεις κόπο, χρήμα και απογοήτευση, είναι να βρείς κάποιον με εμπειρία που θα μπορέσει να σε βοηθήσει στα πρώτα βήματα και να σε "κατευθύνει" στα επόμενα.
Αλλιώς προετοιμάσου για κάποιες παραπάνω απογοητεύσεις και προβλήματα και αρκετό ψάξιμο, ώστε να λύσεις μέσω του φόρουμ τους προβληματισμούς που θα προκύψουν.
Αγαπητέ φίλε Kevin, σε ότι και αν αποφασίσεις σου εύχομαι καλή επιτυχία και τα λιγότερα δυνατά προβλήματα. Μοιραζόμαστε κατα τα φαινόμενα ένα κοινό πάθος οπότε κατα κάποιο τρόπο "καταλαβαινόμαστε". Και φυσικά, ότι βοήθεια κι αν χρειαστείς, θα προσπαθήσω με τις "μικρές" μου δυνάμεις και γνώσεις να σε βοηθήσω.
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 4:07 pm
από kevin07
Φιλε aliios καταρχην σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου και για οσες συμβουλες και εμπειριες μου παραθετεις.Σαφως και μοιραζομαστε το ιδιο παθος αφου και ο δικος μου απωτερος σκοπος ειναι ενα θερμικο warbird α/π .Λογικα και το 1ο βημα στον αερομοντελισμο θα ειναι ενα μοτοανεμοπτερο,αλλα οπως προανεφερα με αποτρεπει η ελλειψη σκελων και κατα βασικο λογο η εμφανιση και σε μερικες περιπτωσεις η ελειψη aileron.Βεβαια δεν ειμαι και ξεροκεφαλος για αυτο και απευθηνθηκα στο φορουμ αναζητωντας την οποια βοηθεια ωστε να ξεκινησω και γω τις πρωτες μου πτησεις και οχι απογοητευσεις!Δεν ξερω αν ειναι τοσο δυσκολο να μαθω να πεταω με ενα wilga η καποιο αλλο υψηλοπτερυγο ηλεκτρικο,αλλα αν τα καταφερω θα εχω μαθει και τροχοδρομηση,απογειωση προσγειωση,οποτε ενα +1 στη μετεπειτα πορεια μου στο χωρο.Ελπιζω η αισιοδοξια μου για τις ικανοτητες μου να πεταξω αεροπλανο,αντι μοτοανεμοπτερο να μην μου κοψει απο νωρις τα φτερα!Οποτε καποια προταση για μοντελο η καταστημα(με πμ αν δεν επιτρεπεται) ευπροσδεκτη.
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 6:26 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Αν το αγαπάς θα μάθεις @P@
Τα sim, τα trainer cord, τα μοτοανεμόπτερα,τα ηλεκτρικά μοντέλα η τα βοηθήματα όπως τα dual rates, τα expo κλπ δεν υπήρχαν πάντα ..............και όμως οι περισσότεροι από τους ''παλιούς" μοντελιστές έμαθαν να πετούν με βαριά μοντέλα που πολλές φορές ήταν κακοσχεδιασμένα η κακοφτιαγμένες κατασκευές από χέρι αρχάριου
Σήμερα ψάχνουμε την μικρή λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά η οποία στην πράξη είναι ασήμαντη
Όλα τα εκπαιδευτικά που κυκλοφορούν σήμερα είναι κατάλληλα μα με τα ηλεκτρονικά και τις ευκολίες που υπάρχουν μπορεί να μετατραπεί σε εκπαιδευτικό και ένα μοντέλο που δεν είναι σχεδιασμένο για αυτή την δουλειά
Δεν πρέπει όμως να παραλείψουμε ότι ένα μοντέλο που είναι φτιαγμένο καθαρά για εκπαιδευτικό είναι μεγάλο για να το βλέπει το άπειρο μάτι, με αεροτομή που το κάνει να πετά και να προσγειώνεται αργά χωρίς να ρίχνει φτερό και ψηλοπτέρυγο που έχει τη τάση να διορθώνει τα λάθη και να επανέρχεται στην ορθή πορεία
Ε! και η εμφάνιση παίζει ρόλο αλλά όχι πάντα
Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά αυτό που δεν μου άρεσε στην δασκάλα μου (arising star) ήταν η ξύλινη άτρακτος σε σχήμα κάσας
Σιγά μη καταλάβαινα άλλη διαφορά Αυτό που όμως με ενδιέφερε είναι ότι τελικά πετούσα .................
Ναι το όνειρο είχε γίνει πραγματικότητα (ευχαριστώ τον άνθρωπο που με πήρε κοντά και σε βάρος του χρόνου του και των πτήσεων του έμαθα εγώ να πετώ)
Από εκεί και πέρα μπορούσα να επιλέξω μοντέλο ανάλογα με τις ορέξεις μου
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μπει το νερό στο αυλάκι Έπειτα ο κάθε ένας θα βρει τον δρόμο του ανάλογα με τα γούστα του
Αν τελικά δεν βρεις κάποιον να σε βοηθήσει πάρε ένα easy star Μπορεί να μην έχει ρόδες αλλά τι να τις κάνεις αν είναι να τις σπάσεις στην πρώτη πτήση Το easy star με το μοτέρ πίσω και την απαράμιλλη ανθεκτικότητα και ευκολία επιδιόρθωσης ακόμη και επί τόπου Σε συνδυασμό με πολύ sim, επιμονή και υπομονή θα σε πάνε ένα βήμα προς το αποτέλεσμα που ζητάς Όταν πια μπορέσεις να το κατεβάζεις εκεί που θέλεις χωρίς ζημιά και γλυφτά θα είσαι έτοιμος για μοντέλο με ρόδες και πάει λέγοντας
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2013 9:56 pm
από Γιώργος Μπέλλος
Όπως έγραψαν και παραπάνω φίλοι,το πιο σημαντικό δεν είναι τόσο το αεροπλάνο,όσο αυτός που θα κάτσει δίπλα σου και θα σου εξηγεί τι λάθη κάνεις,ώστε να μαθαίνεις να πετάς,να αποφύγεις ζημιές και πρόκληση κινδύνου.
Βασικό είναι να κατανοήσεις πως πετάει ένα αεροπλάνο,γιατί κάνει, ότι κάνει.
Το δε μοιραίο συνήθως έρχεται όταν νομίζουμε ότι έχουμε μάθει να πετάμε!Υψηλότερη αυτοπεποίθηση=αυξημένο ρίσκο!
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 05, 2013 11:43 am
από kevin07
Συμφωνω με τις συμβουλες σας,αλλα βρε παιδια αυτο το μοτοανεμοπτερο στο λαιμο μου καθεται....δεν ξερω λεω να παρω το ρισκο του αεροπλανου εξ αρχης και ελπιζω να "κρατησει" αρκετα το μοντελο ωστε να κανω το επομενο βημα...τωρα σε μοντελα,με ενα μπατζετ 200-250 τι θα ηταν καλυτερο να παρω? Rtf,arf,kit και να το φτιαξω μονος μου και ποιο μοντελο?
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:42 am
από kevin07
καλημερα!μετα απο γκουγκλαρισμα επεσα πανω σε ενα μοντελο της h9 το οποιο πλασαρεται ως εκπαιδευτικο.Μαλιστα αν γινεται αυτο θα ειναι το ονειρο καθε αρχαριου.Μιλαω για το p-51 mkii pts το οποιο με τις προσθηκες στα φτερα και τα φλαπς μπορει να χρησημοποιηθει και ως trainer.κατα ποσο στεκει αυτο με τη βοηθεια παντα ενος εμπειρου χειρηστη διπλα σου?
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:55 am
από nickboul
kevin07 έγραψε: ↑καλημερα!μετα απο γκουγκλαρισμα επεσα πανω σε ενα μοντελο της h9 το οποιο πλασαρεται ως εκπαιδευτικο.Μαλιστα αν γινεται αυτο θα ειναι το ονειρο καθε αρχαριου.Μιλαω για το p-51 mkii pts το οποιο με τις προσθηκες στα φτερα και τα φλαπς μπορει να χρησημοποιηθει και ως trainer.κατα ποσο στεκει αυτο με τη βοηθεια παντα ενος εμπειρου χειρηστη διπλα σου?
Εκπαιδευτικό για αρχάριο δεν το λές πάντως.
Εγώ θα επέλεγα ένα ψηλοπτέρυγο ως εκπαιδευτικό (τύπου wilga, funcub κτλ) πάντα υπό την προϋπόθεση ότι θα με βοηθήσει κάποιος έμπειρος χειριστής.
Απάντηση: Αγορα εκπαιδευτικου
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 11:07 am
από miltides
τοσο βαρύ και χαμηλοπτέρυγο δεν μπορεί να κάνει για εκπαιδευτικό Ισως είναι κατάληλο για δευτερο Ασε που είναι και ακριβό για πρώτο Ακου τα παιδιά που ξέρουν