Σελίδα 1 από 1
CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 9:11 pm
από kalergos
_Β_ΟΚαλησπερα παιδια ειπα να κανω και εγω μια παρουσιαση στο δικο μου corsair αν και ξεκινω λιγο αναποδα γιατι ειδη εκανα την παρθενικη πτηση με απολυτη επιτυχια!!!!
το video το εχει ο μεγιστος moggolos το οποιο θα το περασει οποτε μπορεσει
Wingspan= 1,890m
Weight=8,430kgr
Engine=OSmax FS-200S / 2,9PS
Propeler=XOAR 3blade18x8
6 Servo= futaba 3010(9kgr)-aileron-flaps-rudder-elevator
3 servo= futaba 3003 (4,5kgr)-gear-throtle-canopy
Receiver= R6014 (14 ch)2,4ghz
Main Retracts= eurokit professional rotate (15kgr load )
Tail retract= Robart tail retract(1/5-1/4)scale
battery=hydramax 4000mah
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 9:28 pm
από kalergos
Εχω κανει τρεις βασικες τροποποιησεις στο πιλοτηριο, στο tail wheel και στο cowl του α/φους. επειδη ηξερα οτι το σκαφος βγαινει βαρυ κοντα στα 9 κιλα και εγω ειδη το "φορτωσα" ειδη στο κεντρο του α/φους με 300γρ. τον πιλοτο και το slide window και το βασικοτερο στο tail wheel απο απλο ροδακι το εκανα retract και να κλεινουν πορτες το οποιο επιρεασε κατα πολυ αξονικα το center gravity 350γρ. του.
Καταλαβαινετε οτι απο 1 κιλο το λιγοτερο θα εφτανα στα 2-2.5κιλα αντισταθμιστικο βαρος για το balance του α/φους
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 9:45 pm
από kalergos
Για αυτο πηρα την αποφαση να τροποποιησω το cowl του κινητηρα και την βαση κατα 3 εκατοστα του μετρου(πραγμα που δεν θα αρεσε στους λατρεις του 100% scale αλλα μερικες φορες (ο σκοπος αγιαζει τα μεσα)
Αν και πρεπει να ξερετε(επειδη ειμαι στην πολιτικη αεροπορια) οτι στην αεροπορια γινονται πολλες φορες παρεμφερεις τροποποιησεις για να αλλαξουν τις δυνατοτητες του αεροσκαφους η" τις ιδιοτητες του απλως γινονται με τις οδηγιες του κατασκευαστη του α/φους.
Αν και δεν πειθω τον φιλο μου τον moggolo δεν πειραζει γιατι ο σκοπος μου δεν ειναι να πεισω κανενα απλως να εξηγησω γιατι το εκανα
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 10:00 pm
από kalergos
Το α/φος πεταξε στην παρθενικη του τελεια δεν χρειαστηκε ουτε τριμαρισμα,να σημειωσω οτι το ζυγισμα εγινε στο c.g της esm
Το μονο προβλημα που μου παρουσιασε ηταν η προπελα,μας απογοητευσε η xoar δεν εβγαζε καθολου ταχυτητα και ο κινητηρας εφτανε στις 10200rpm
Αφου μιλησα με τα παιδια θα δοκιμασω μεγαλυτερη και πηρα για αρχη αφου μιλησα και με τον κουτσο 20χ8 διφυλη και βλεπουμε
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 10:06 pm
από xristos
δηλαδη με 3 ποντους προεκταση γλυτωσες 350 γραμμαρια;
. ξερω οτι πολλοι κατασκευαστες ετσι κανουν στο fokker dr1 που ειναι πολυ κοντομουρικο αλλα πρεπει να υπαρχουν και αλλα
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 10:21 pm
από kalergos
Φιλε χριστο δεν ειναι μονο 350γρ.πισω στο tail wheel γιατι ειναι και τα 300γρ.του πιλοτηριου που ειναι και αυτα κοντα στο φτερο αλλα πισω απο c.g. του α/φους.για αυτο εκανα μια ζυγιση τελειωμενο χωρις τις τροποποιησεις και μετα με τα εξτρα φορτια που προσθεσα σην μια προσωρινη βαση κινητηρα και cowl επαιξα με την επιμυκινση του α/φους
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 11:04 pm
από kalergos
Στην ρυθμιζομενη βαση ειχα φτιαξει ραγες με διαβαθμιση μετρικου για να το πετυχω. ομως αυτο δεν ειχε τοσο πολυ δουλεια οσο ειχε το tailwheel οσο και slide window γιατι
το rudder πριν με το τροχο ηταν ενιαιο με ενα αξονα και μπρατσο ενω μετα επρεπε αφου το εκανα retract επρεπε να εχει ξεχωριστο horn για rudder και αλλο για τον τροχο,επισης να φτιαξεις να κλεινουν τις πορτες.
Και το πιλοτηριο την λεπτοδουλεια του cokpit και τον μηχανισμο της γλυστρας με σερβο για να δουλευει το canopy.
θα βαλω και video πως λειτουργει συντομα
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 11:33 pm
από kalergos
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 12:48 am
από kalergos
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 9:32 am
από w1ndsurfer
kalergos έγραψε: ↑Εχω κανει τρεις βασικες τροποποιησεις στο πιλοτηριο, στο tail wheel και στο cowl του α/φους.
Μπράβο, πολύ ωραίο!
Το cockpit είναι Top Flite ή το έφτιαξες εσύ;
Απάντηση: CORSAIR F-4U Esm74.5"wing/n
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 11:42 am
από kalergos
Εευχαριστω πολυ,ειναι top flite το cokpit