X-Cell Spectra G
X-Cell Spectra G
-...μα καλά μωρέ, καύσιμο που θα βρούμε τώρα?... :-\
-...απέναντι! ... Φιλαράκο βάλε μου 10EUR από την 100αρα!!! ^hola^
-...απέναντι! ... Φιλαράκο βάλε μου 10EUR από την 100αρα!!! ^hola^
- Συνημμένα
-
- NOglow copy.jpg (113.91 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
Απ: X-Cell Spectra G
Εχουμε συνηθίσει να περιοριζόμαστε στο κοινός αποδεκτό και στην ευρεία της αποδοχής κάθε ενός από τα κομμάτια του εξοπλισμού που περιβάλουν το hobby μας. Γιαυτό θα σας παρουσιάσω μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα extreme 3D ελικόπτερα της κατηγορίας των 90.
Και θα μου πείτε τώρα περί ποίου ο λόγος. Ο λόγος είναι για το Spectra G της X-Cell. Ενα ελικόπτερο που απευθύνετε στα ανήσυχα πνεύματα που έχουν την διάθεση και την τόλμη να αγγίξουν το διαφορετικό! !(!)!
Και θα μου πείτε τώρα περί ποίου ο λόγος. Ο λόγος είναι για το Spectra G της X-Cell. Ενα ελικόπτερο που απευθύνετε στα ανήσυχα πνεύματα που έχουν την διάθεση και την τόλμη να αγγίξουν το διαφορετικό! !(!)!
- Συνημμένα
-
- 1.jpg (116.59 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
Απ: X-Cell Spectra G
Εχοντας υπόψιν μας τις απαιτήσεις της 3D και extreme 3D πτήσης θα εξετάσουμε σε πρώτη φάση το λόγο βάρους/δύναμης του Spectra. Το ελικόπτερο έτυμο για πτήση και με μισό ντεπόζιτο ζυγίζει 5.1kg τα οποία διαχειρίζονται από τους 3.1hp/10.000r.p.m. του Zenoah των 26cc! Χμμμ! Δηλαδή ακριβώς όπως και ένα 90αρι glow!!!! Οι 3.1hp μπορεί να σας φαίνονται κάτι το συνηθισμένο για τα σημερινά δεδομένα όπως και τα 5.1kg δεν ακούγονται και τόσο extreme, ναι μεν αλλά! Δεν έχουμε υπολογίσει ότι ο κινητήρας είναι 26cc και αποδίδει τεραστεια ροπή που είναι το ζητούμενο στα ελικόπτερα.
- Συνημμένα
-
- 2.jpg (112.97 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
Απ: X-Cell Spectra G
"Τα καλά της βενζίνης"
Ερχόμαστε τώρα να εντρυφήσουμε σε ότι αφορά την λειτουργία και χρήση της βενζίνης στα ελικόπτερα με 3D προσανατολισμό. Οι περισσότεροι από εμάς δεν έτυχε να έχουμε δει από κοντά ένα από αυτά τα ελικόπτερα μιας και είναι πολύ λίγα σε αριθμό στην χώρα μας. Στις γνωστές διαδικασίες των glow ή ηλεκτρικών ελικοπτέρων το μόνο που μπορούμε να αναγνωρίσουμε άνετα σαν κοινό σημείο είναι η πτητική διαδικασία. Στο Spectra G αυτό που θα κινήσει την περιέργεια είναι ότι απουσιάζει η χρήση Starter και μπαταρίας μπουζί. Το ελικόπτερο είναι εξοπλισμένο με κορδονιερα (περίπου σαν αυτή που συναντάμε στα ξυλκοπτικα) και πολλαπλασιαστή πράγμα που αυτονομει το σύστημα! Αυτό είναι ένα από τα γνωρίσματα των μοντέλων με βενζινοκινητήρα.
Ενα δεύτερο χαρακτηριστικό που διαχωρίζει τη θέση του ως προς τα γνωστά μας είδη είναι η χρήση αμόλυβδης βενζίνης 100 οκτανίων. Αυτό προσθέτει ευχρηστία, απόδοση, διάρκεια ζωής και οικονομία στις πτήσης μας! Η ευχρειστεια προστιθετε για τον απλούστατο λόγο ότι μπορούμε να βρούμε βενζίνη για να βάλουμε παντού, και με κατανάλωση 450ml/30min έχουμε αμέσως και οικονομία, δηλαδή 2 ώρες και 12 λεπτά πτήσης στο λίτρο! Η διάρκεια ζωής των συγκεκριμένων κινητήρων είναι τεραστία μιας και γνωρίζω περιπτώσεις δεκαετίας στη λειτουργία τους, επίσης τα μέταλλα του κινητήρα και ο σχεδιασμό του είναι τέτοιος ώστε να δέχεται τη δυνατότερη δυνατή καταπόνηση κατά τη λειτουργία του. Απόδοση έχουμε λόγο των 3hp και της ροπής των 26cc.
Καλά όλα τα παραπάνω αλλά θα δούμε και στη πτήση πως συμπεριφέρεται, ποιο κάτω!
Ερχόμαστε τώρα να εντρυφήσουμε σε ότι αφορά την λειτουργία και χρήση της βενζίνης στα ελικόπτερα με 3D προσανατολισμό. Οι περισσότεροι από εμάς δεν έτυχε να έχουμε δει από κοντά ένα από αυτά τα ελικόπτερα μιας και είναι πολύ λίγα σε αριθμό στην χώρα μας. Στις γνωστές διαδικασίες των glow ή ηλεκτρικών ελικοπτέρων το μόνο που μπορούμε να αναγνωρίσουμε άνετα σαν κοινό σημείο είναι η πτητική διαδικασία. Στο Spectra G αυτό που θα κινήσει την περιέργεια είναι ότι απουσιάζει η χρήση Starter και μπαταρίας μπουζί. Το ελικόπτερο είναι εξοπλισμένο με κορδονιερα (περίπου σαν αυτή που συναντάμε στα ξυλκοπτικα) και πολλαπλασιαστή πράγμα που αυτονομει το σύστημα! Αυτό είναι ένα από τα γνωρίσματα των μοντέλων με βενζινοκινητήρα.
Ενα δεύτερο χαρακτηριστικό που διαχωρίζει τη θέση του ως προς τα γνωστά μας είδη είναι η χρήση αμόλυβδης βενζίνης 100 οκτανίων. Αυτό προσθέτει ευχρηστία, απόδοση, διάρκεια ζωής και οικονομία στις πτήσης μας! Η ευχρειστεια προστιθετε για τον απλούστατο λόγο ότι μπορούμε να βρούμε βενζίνη για να βάλουμε παντού, και με κατανάλωση 450ml/30min έχουμε αμέσως και οικονομία, δηλαδή 2 ώρες και 12 λεπτά πτήσης στο λίτρο! Η διάρκεια ζωής των συγκεκριμένων κινητήρων είναι τεραστία μιας και γνωρίζω περιπτώσεις δεκαετίας στη λειτουργία τους, επίσης τα μέταλλα του κινητήρα και ο σχεδιασμό του είναι τέτοιος ώστε να δέχεται τη δυνατότερη δυνατή καταπόνηση κατά τη λειτουργία του. Απόδοση έχουμε λόγο των 3hp και της ροπής των 26cc.
Καλά όλα τα παραπάνω αλλά θα δούμε και στη πτήση πως συμπεριφέρεται, ποιο κάτω!
- Συνημμένα
-
- Kordoni.jpg (85.42 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
Απ: X-Cell Spectra G
Δελεαστικο φαινεται.Δεν ποσταρεις κανα βιντεακι να το δουμε σε δραση φιλε?? (2f)
Απ: X-Cell Spectra G
Κάτσε ρε! Ακόμα Αθήνα είμαι! Απο την Μ.Τετάρτη που θα είμαι Χανιά κάτι έχω στο νου! ;D
Το Spectra G παρέα με το Stratus και το Fury θα είναι σε Display στο ΙΙΙ airmodeling show στο Βόλο 3-4 Μαΐου! :>)
Το Spectra G παρέα με το Stratus και το Fury θα είναι σε Display στο ΙΙΙ airmodeling show στο Βόλο 3-4 Μαΐου! :>)
Απ: X-Cell Spectra G
Πλακα θα χει το πριονι στον αερα ^-^ ^-^ @P@