Σελίδα 1 από 1
σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 4:43 pm
από Dell Gatto Grande
σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash έγινε 29/4/2013.
λέγεται για μετατόπιση φορτίου προς την ουρα κατά την απογείωση
http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518
.
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 6:06 pm
από xristos
για λιγο νομισα οτι ηταν αερομοντελο....
παντως νομιζω οτι τετοια συμβαινουν οταν φορτωνονται λανθασμενα τα αεροπλανα χωρις να το ξερουν οι χειριστες
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 6:16 pm
από takis giann
Στολλαρε?η κατι αλλο?στεναχωρηθηκα που τα δα :(
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 7:11 pm
από 3Blade
Ναι στολαρε. ειχε πολυ μεγαλη γωνια ανοδου μεχρι που του τελειωσε η ταχυτητα...
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 11:35 pm
από King Kostas
κάτι πήγε πολύ στραβά....
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 02, 2013 5:43 pm
από Άγγελος Σκουρλής
ΦΩΣ ΣΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)
Μετατόπιση φορτίου προκάλεσε την πτώση του 747
05/02/2013 - 17:06
Μετατόπιση φορτίου φαίνεται να είναι η πιο πιθανή αιτία του θανατηφόρου δυστυχήματος του Boeing 747-400 (N949CA) της National Air Cargo που συνετρίβη κατά την απογείωσή του από την αεροπορική βάση Bagram στο Αφγανιστάν.
Σε βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο απεικονίζεται το τι πιθανώς συνέβη μετά την βίαιη μετατόπιση φορτίου αμέσως μετά την απογείωση, γεγονός που προκάλεσε αιφνίδια άνοδο του ρύγχους με συνεπακόλουθη απώλεια ταχύτητας με συνέπεια την πρόκληση απώλειας στήριξης στη ροή αέρα στους κινητήρες (engine stall) και στις πτέρυγες.
Σε αυτές της συνθήκες το αεροσκάφος ήταν καταδικασμένο χωρίς κανένα περιθώριο αντίδρασης για το πλήρωμα αφού κυριολεκτικά το 747 έπεσε σαν πέτρα από τον ουρανό.
Το μοιραίο αεροπλάνο σύμφωνα με πληροφορίες μετέφερε επτά ελαφρά «στρατιωτικά οχήματα και άλλο υλικό» όταν στην απογείωσή του από τον διάδρομο «03» στις 15:30L (11:00Z) κατέπεσε καταλήγοντας εντός της περιμέτρου της βάσης.
Προορισμός ήταν το αεροδρόμιο Al Maktoum στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Όπως είναι γνωστό, στο περιστατικό έχασαν την ζωή τους τα 7 μέλη του πληρώματος, 4 χειριστές, 2 μηχανικοί και ένας load master.
Πηγή :
http://www.defencenet.gr
Video
http://www.liveleak.com/view?i=e1b_1367334683
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 03, 2013 11:17 pm
από orck
Άγγελος Σκουρλής έγραψε: ↑...γεγονός που προκάλεσε αιφνίδια άνοδο του ρύγχους με συνεπακόλουθη απώλεια ταχύτητας με συνέπεια την πρόκληση απώλειας στήριξης στη ροή αέρα στους κινητήρες (engine stall) και στις πτέρυγες.
Να το συζητησουμε λιγο αυτο; Κατανοητο οτι το φορτιο μετακινηθηκε, μαλλον προς τα πισω. Το αεροπλανο σηκωσε το ρυγχος του, μειωθηκε η ταχυτητα που το φτερο ταξιδευε στον αερα και ειχαμε απωλεια στηριξης φτερου.
Τι σημαινει απωλεια στηριξης στους κινητηρες;
ΥΓ Τα αεροπλανα πετανε με τα φτερα και οχι με τον κινητηρα, ο κινητηρας με την αυξημενη ταχυτητα δημιουργει πλεονασμο ανωσης και ετσι μπορει να απογειωνεται και να κερδιζει υψος.
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 04, 2013 12:30 am
από King Kostas
orck έγραψε: ↑
Τι σημαινει απωλεια στηριξης στους κινητηρες;
Τέτοιος όρος δεν υφίσταται, και προφανώς γράφτηκε εκ περιτροπής. Αυτό που σίγουρα υπάρχει βέβαια είναι το
Compressor stall.
Βέβαια και αυτό που γράφτηκε δεν είναι στην ουσία λάθος, διότι ο συμπιεστής του αεροστροβίλου αποτελείται από διαδοχικούς δίσκους με πτερύγια τα οποία λόγο της περιστροφής τους καλούνται να διαχειριστούν μια διανυσματική ροή εισερχόμενου αέρα που έχει μια ταχύτητα "χ" και παράλληλα την γωνιακή τους ταχύτητα "ψ". Σε αυτό το σημείο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα πτερύγια είναι και αυτά αεροτομές....
Ως εκ τούτου, όταν το αεροσκάφος αποκτά μεγάλες γωνίες προσβολής, ο αέρας που εισέρχεται στον κινητήρα διαταράσσεται. Η μη ομαλή ροή αέρα μέσα στον συμπιεστή έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργεί μεγάλες αυξομοιώσεις της πίεσης στα διάφορα στάδια του συμπιεστή. Η αυξομείωση στην πίεση οφείλεται κυρίως στο ότι ο αέρας χτυπά τα πτερύγια με τέτοια γωνία, "angle of attack" που κάποιες φορές ξεπερνά την "max angle of attack" ή "critical angle of attack" που μπορούν να διαχειριστούν, οπότε και υπάρχει το ενδεχόμενο είτε να πάθει κάποια υστέρηση ο κινητήρας είτε και να σβήσει...σε πρώτη φάση πάντως αυτό που νιώθεις όταν είσαι μέσα στο α/φος είναι κλυδωνισμοί...
Γενικότερα όμως οι σύγχρονοι αεροστρόβιλοι δεν επηρεάζονται τόσο πολύ από την γωνία προσβολής των φτερών του α/φους εκτός και αν μιλάμε για μεγάλες γωνίες . Οι σύγχρονοι αεροκινητήρες έχουν την δυνατότητα να μεταβάλουν την γωνία προσβολής των πτερυγίων σε ένα ή και σε περισσότερα στάδια του συμπιεστή για να μπορούν να πετυχαίνουν το βέλτιστο της απόδοσης της ροής του αέρα που εισέρχεται.
Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 04, 2013 12:34 am
από Τρύφωνας
Αγαπητέ Orck καλημέρα και Καλή Ανάσταση.
Ο Κώστας δίνει ρέστα με πολύ σωστή ανάλυση.
Αν θέλεις δές και το σχήμα:
Figure 4: Comparison of normal and distorted airflow into the compressor section.
http://www.free-online-private-pilot-ground-school.com/turbine-engines.html
+(*)