Σελίδα 1 από 2
Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 15, 2013 9:12 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
http://www.rc-warbirds.com/product_info.php/products_id/1208
Χθες παρελαβα την παραγγελια απο Σιγκαπουρη.Ηρθε σε 11 εργασιμες και κοστισε 90 Ευρο με τα μεταφορικα.(Ηταν σε προσφορα για 15 μερες στα 63 Ευρο!)
Το φτερο ειναι φοαμ,επικαλυμενο με μπαλσα,φιμπεργκλας ακροπτερυγια και επικαλυμμενο με μονοκοτ.Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης που δεν το περιμενα και τοσο.
Η ατρακτος ειναι φιμπεργκλας αλλα σε καιρια σημεια,οπως εκει που δενει το φτερο με την ατρακτο μπρος και πισω,η βαση του μοτερ και το κατω μερος της θα χρειαστουν ενισχυσεις για να αντεξει στα μερη που πεταμε.
Το κουτι οταν το παρελαβα ηταν αγρια στραπατσαρισμενο αλλα ευτυχως λογω του καλου πακεταρισματος τα φτερα ειναι τελεια και μονο η ατρακτος εχει ενα ζουμπηγμα στο πλαι που διορθωνεται ευκολα.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 15, 2013 9:43 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Το setup θα ειναι 2 σερβο Hitec Hs-82Mg
Δεκτης Ar400 Spectrum
Speed controller Align RCE-BL35G
Μοτερ Dualsky 70gr 980 rpm/v XM2834CA-9 και μπαταριες 3cell lipo απο 1300-2200 mah αναλογα του ειδους πτησης που θα θελω να κανω,μιας και η μπαταρια καθεται ακριβως στο κεντρο βαρους και αναδιπλουμενη ελικα Robbe CFK 11X7.
Στις φωτο της ατρακτου φαινεται και η ψιλοζημια.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 15, 2013 10:11 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Ζυγισμα μερων για υπολογισμο εκτιμημωμενου τελικου βαρους:
Ατρακτος+σπινερ-αναδιπλομενη ελικα+παρελκομενα ατρακτου=141γρ.
Αριστερο φτερο=187γρ.
Δεξι φτερο=176γρ.
Ηλεκτρονικα=202γρ.
Μπαταριες=101-200γρ(1300mah-2200mah)
Συνολικο εκτιμημωμενου τελικο βαρος=807-906γρ.
Αν καταφερω το τελικο βαρος να ειναι στα 850-1000γρ,αναλογως τι μεγε θος μπαταρια χρησιμοποιω,μετα τα κολληματα και τις ενισχυσεις στην ατρακτο πιστευω οτι θα εχω καλο αποτελεσμα...για να δουμε.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 17, 2013 10:42 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Ξεκινησα με την επισκευη της ατρακτου χρησιμοποιοντας λιγο υαλοπανο 20 γρ και κυανοακριλυκη απο την μεσα πλευρα της ατρακτου.Απο την εξω φαινεται ενα ραγισμα της μπογιας 4 ποντων αλλα θα επισκευαστει κανονικα(τριψιμο-βαψιμο)οταν το μοντελο με καλυψει πτητικα.
Πριν το κολλημα του καθετου σταθερου στην ατρακτο ετριψα την βαση που θα κατσει και τις εσωτερικες πλευρες του καθετου σταθερου στην ατρακτο με 120 υαλοχαρτο και κολληθηκε με 5λεπτη εποχικη.
Το κολλημα των φτερων ξεκινα με το κολλημα με 30λεπτη εποχικη του κοντρα πλακε 5 χιλ που ενωνει τα δυο φτερα.Η καθετη υποδοχη του φτερου για το κοντρα πλακε ως προς ττην χορδη της αεροτομης,ηθελε κοψιμο 3 χιλ ωστε να ταιριαξουν σωστα τα φτερα,κολληθηκε με 30λεπτη εποξικη και ολα καλα.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 22, 2013 10:54 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Συνεχιζω με την συνδεση των aileron στο φτερο.Επελεξα να μην κανω την συνδεση τους με τον τροπο που ελεγαν οι οδηγιες,hinge και κολλημα τους με κυανοακριλικη,αλλα με τον τροπο της χρησης υαλοταινιας 5εκατοστων οπως φαινεται στην φωτογραφια.Ετσι δεν μενει κενο στην περιοχη συνδεσης(αεροδυναμικα καθαρο) και ειναι πιο ανθεκτικο για μενα που πετω σε πλαγια.Μετα ειναι η σειρα του κολληματος με εποξικη 5λεπτων των βασεων των καλυματων των σερβο και επαλειψη με αραιωμενη εποξικη ολου του χωρου του σερβο για μεγαλυτερη αντοχη.Περασμα των προεκτασεων σερβο μεσα απο το καναλι που ηδη ειναι ετοιμο στο φτερο.Προσωπικα επιλεγω την συγκρατηση των βυσματων σερβο με την χρηση θερμοσυστελομμενου(δεν με εχει απογοητευσει ποτε),κεντραρισμα των σερβο και ετοιμασια τους για τοποθετηση τους στα φτερα.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 24, 2013 1:17 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Τυλιγμα των σερβο με χαρτοταινια και κολλημα τους με εποξικη 5λεπτων στην θεση τους.Μετα ειχε σειρα οι τοποθετησεις των ντιζων(3χιλ) μεταξυ σερβο και aileron.Eδω παλι δεν ακολουθησα τις οδηγιες,αφου τα υλικα που χρησιμοποιουσε απο την μια δεν τα εμπιστευουνα(2χιλ ντιζα,ψευτικα clevises) ενω απο την αλλη δεν εκλεινε το καπακι που σκεπαζει το σερβο.Ετσι τα εκανα με τον τροπο που κανω συνηθως και με αλλα clevises για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Παει το φτερο...
Η ατρακτος ξεκινα με την κολληση της βασης της μπαταριας με 30λεπτη εποξικη.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 31, 2013 9:19 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Εχοντας ηρεμησει λιγο απο την δουλεια,ειπα να ασχοληθω με την τοποθετηση του μοτερ.Ελα ντε που αυτο που αγορασα νομιζοντας οτι αλλαζει το σημειο στηριξης του,δεν αλλαζει>:(!Εβγαλα την ασφαλεια απο το πισω μερος του αξονα και παω να ξεβιδωσω το αλλεν 1.5χιλ απο την μπροστινη μερια του αξονα..δεν ξεβιδωνε με τιποτα!Ωραια,σχεδιο Β..τρυπανακι κοβαλτιου 1.5 χιλ,ντρεμελ σε χαμηλες στροφες,το κολαουζο ετοιμο...τιποτα..!!!Οτι και αν δοκιμασα προς μεγαλη μου εκπληξη το μεταλλο απο το βιδακι δεν φαγωνοταν με τιποτα..#**.Οποτε σχεδιο Γ..δεσιμο του μοτερ,φτιαξιμο μιας βασης απο 5χιλ κοντρα πλακε,βιδωμα του μοτερ και κολλημα της βασης με 30 λεπτη εποξικη διατηρωντας προσεκτικα τις γωνιες του μοτερ.Ετσι πετυχα και την ενισχυση στο μπροστινο μερος εδρασης του φτερου στην ατρακτο που ηθελα.Μετα τα υπολοιπα..τοποθετηση του speed controller,του lipo saver,των ταινων συγκρατησης της μπαταριας και του δεκτη δινοντας προσοχη οι κεραιες να ειναι μεταξυ τους σε θεση 90 μοιρων.Η ελικα που τοποθετησα ειναι η 10Χ6 και θα δουμε.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 01, 2013 10:06 am
από Αντώνης Κριτζάς
Πώς αποφάσισες εσύ να βάλεις μοτέρ?? Βουνίσιος άνθρωπος :D:D
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 01, 2013 11:10 am
από Aνδρεας Μανδαρακας
Για χωρις μοτερ και να πετας καθε μερα ειναι η Ανδρος..Εδω στην Αθηνα `M`.....μια φυσα λιγο,μια αλλαζει γυρω-γυρω ο αερας-μικτες συνθηκες,ετσι πηρα την αποφαση.:>>>
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 01, 2013 12:25 pm
από sukhoi.su29
Φίλε Ανδρέα ,μπράβο.
Το μοντέλλο σου πολύ όμορφο , η κατασκευή σου τακτοποιημένη προσεγμένη και καθαρή. Επίσης και η παρουσίαση με τις φωτο είναι άψογη.
Εύχομαι καλές πτήσεις και πολλούς αέρηδες.
Υγ.Αν έχεις την καλοσύνη θα μπορούσες να γράψεις ,για το που μπορεί κανείς να βρεί την ταινία που κολλάς στα ailerons για να μην υπάρχει κενό
καθώς επίσης και με τί την κολλάς. ?
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 01, 2013 3:58 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Λοιπον την ταινια μπορεις να την βρεις σε καλα χρωματοπωλεια(3-4ευρω) και ειναι αυτοκολλητη αλλα και στο πλαισιο.Για μενα εως 2μετρα ανεμοπλανο δεν υπαρχει καλυτερος τροπος,τοσο ως προς την αεροδυναμικοτητα του μοντελου αλλα και ως προς την ανθεκτικοτητα της συνδεσης οπου αντεχει και στις πιο ατσαλες προσγειωσεις ακομα και εαν εχει γινει ζημια στο φτερο.Στην δευτερη φωτο απο ενα manual μιας πτερυγας που εφτιαξα προσφατα,στο step 6 φαινεται και ο τροπος με τον οποιο γινεται.Θελει λιγο εξασκηση για να το καταφερεις αλλα το αποτελεσμα θα σε ανταμειψει.
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 02, 2013 2:16 am
από sukhoi.su29
Ok ...αναλυτικότατος. :>)
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 06, 2013 11:15 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Προγραμματισμος κινησεων με βαση το manual,μειωση του expo στις κινησεις απο 40%σε 25% και χρησιμοποιηση dual rates σε elevator και aileron κατα 50% μεγαλυτερες απο τις κανονικες και 40% expo.Χρησιμοποιηση differential 40%(λιγοτερο πανω,περισσοτερο κατω) το οποιο προτεινεται απο το manual για τις κανονικες κινησεις,το οποιο ισχυει και για τις μεγαλες κινησεις.
Τελικο βαρος με 1300mah:924γρ-με 1500mah:938γρ-με 1800mah:945γρ-με 2200mah:967γρ με στοχο απο το manual 900-1100γρ.Ζυγισε χωρις την χρηση εξτρα βαρους,θα γλιτωνα 50-80γρ αν δεν εκανα τις ενισχυσεις αλλα δεν με στεναχωρει καθολου.
Αναμονη για την πρωτη του πτηση...
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 06, 2013 11:25 pm
από Αντώνης Κριτζάς
προβλέπω τρελά σφυρίγματα
Ρίξε σύρμα
Απάντηση: Κατασκευη ΗΕΤ Flying wing 1.8m
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 06, 2013 11:51 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Βεβαιως φιλε μου και ελπιζω να βγει μαχιμο.