Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Καλησπέρα σε όλους! μήπως κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει σχετικά με την επιλογή αγοράς μπαταριών για το receiver της παραπάνω τηλε/σης?
Είμαι νέος και έχω πάθει παράκρουση με όλους αυτούς τους τύπους μπαταριών
που υπάρχουν στο εμπόριο.
Εχω ένα θερμικό trainer 60ári και τα specs της τηλε/σης είναι τα παρακάτω:
Power requirement: 4.8 - 7.4 volts(shared with servos)
Τα σέρβο μου(4 σε αριθμό) είναι παλιά αλλά άριστα: Futaba FP-S 135 servo (4,8 - 6 volt)
Τι τύπο μπαταρίας να πάρω , και τί ???? να είναι και κάτι σχετικά οικονομικό...??
Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για την ασχετοσύνη....
Είμαι νέος και έχω πάθει παράκρουση με όλους αυτούς τους τύπους μπαταριών
που υπάρχουν στο εμπόριο.
Εχω ένα θερμικό trainer 60ári και τα specs της τηλε/σης είναι τα παρακάτω:
Power requirement: 4.8 - 7.4 volts(shared with servos)
Τα σέρβο μου(4 σε αριθμό) είναι παλιά αλλά άριστα: Futaba FP-S 135 servo (4,8 - 6 volt)
Τι τύπο μπαταρίας να πάρω , και τί ???? να είναι και κάτι σχετικά οικονομικό...??
Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για την ασχετοσύνη....
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Δεν υπαρχει μια μονο σωστη απαντηση, υπαρχουν πολλες σωστες λυσεις που θα σου επιτρεψουν να πεταξεις με ασφαλεια το μοντελο σου.
Στο δικο μου .40 εκπαιδευτικο εχω βαλει δυο μπαταριες LiFePo4 2S 700mAh, η καθε μια ειναι σε σειρα με μια διοδο 1Ν54001, αυτο εγινε για να ριξω την ταση στα 5,9V.
Μετα οι δυο μπαταριες πανε σε δυο ανεξαρτητους διακοπτες, οτιι φτηνοτερο κινεζικο βρηκα.
Τα δυο καλωδια απο τους διακοπτες πανε σε διαφορετικα κανναλια προς τον δεκτη, εχω αρκετα ελευθερα κανναλια, δεν συνδεθηκαν με καλωδιο Υ.
Συνολικο κοστος για τα παραπανω περιπου 7-8.
Ολα αυτα για να εχω την ασφαλεια εαν παει κατι στραβα με την μια μπαταρια, διοδο, διακοπτη, καλωδιο να εχω ρευμα απο το αλλο σκελος. Συχνα ελεγχω μονο με ενα διακοπτη ενεργο, εναλλαξ, για να διαπιστωσω οτι ολα ειναι καλως.
Στο δικο μου .40 εκπαιδευτικο εχω βαλει δυο μπαταριες LiFePo4 2S 700mAh, η καθε μια ειναι σε σειρα με μια διοδο 1Ν54001, αυτο εγινε για να ριξω την ταση στα 5,9V.
Μετα οι δυο μπαταριες πανε σε δυο ανεξαρτητους διακοπτες, οτιι φτηνοτερο κινεζικο βρηκα.
Τα δυο καλωδια απο τους διακοπτες πανε σε διαφορετικα κανναλια προς τον δεκτη, εχω αρκετα ελευθερα κανναλια, δεν συνδεθηκαν με καλωδιο Υ.
Συνολικο κοστος για τα παραπανω περιπου 7-8.
Ολα αυτα για να εχω την ασφαλεια εαν παει κατι στραβα με την μια μπαταρια, διοδο, διακοπτη, καλωδιο να εχω ρευμα απο το αλλο σκελος. Συχνα ελεγχω μονο με ενα διακοπτη ενεργο, εναλλαξ, για να διαπιστωσω οτι ολα ειναι καλως.
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Σ ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.Ειναι μια πολύ καλή λύση αυτή που προτείνεις με τις δύο μπαταρίες για πιο safe κατάσταση.Θα το ψάξω λίγο το θέμα.
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Ta πράγματα ειναι απλά φίλε μου.
1. Ο δέκτης θέλει 4,8-7,4V
2. Τα servo 4,8-6V
Συνεπώς δεν εχεις πολλές επιλογές...
1. ΝιΜΗ 4,8-6V
2. NiCd 4.8 - 6V
3. Lıpo 2cel 7,4V + regulator
4. Life 2cel 6,6V + regulator αν θες
Τα mhA που θα καταναλώνεις ανα πτήση θα είναι 80-120 αναλογα με τα g που θα βαζεις το σκάφος σου.
2000 mhA ειναι το mın που χρειάζεσαι ότι ειδος και να χρησιμοποιήσεις...
Oσο αφορά τους διακόπτες... ΞΕΧΝΑ τους φτηνούς κινεζικους.~!!
Το σκαφος δεν ειναι παιχνιδι και μπορει να γίνει φονικο οπλο από μια αστοχια υλικου. Προσοχή λοιπόν
καλά μυαλα και καλές πτήσεις
1. Ο δέκτης θέλει 4,8-7,4V
2. Τα servo 4,8-6V
Συνεπώς δεν εχεις πολλές επιλογές...
1. ΝιΜΗ 4,8-6V
2. NiCd 4.8 - 6V
3. Lıpo 2cel 7,4V + regulator
4. Life 2cel 6,6V + regulator αν θες
Τα mhA που θα καταναλώνεις ανα πτήση θα είναι 80-120 αναλογα με τα g που θα βαζεις το σκάφος σου.
2000 mhA ειναι το mın που χρειάζεσαι ότι ειδος και να χρησιμοποιήσεις...
Oσο αφορά τους διακόπτες... ΞΕΧΝΑ τους φτηνούς κινεζικους.~!!
Το σκαφος δεν ειναι παιχνιδι και μπορει να γίνει φονικο οπλο από μια αστοχια υλικου. Προσοχή λοιπόν
καλά μυαλα και καλές πτήσεις
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Συμφωνώ με τον Γιάννη. Να προσθέσω ότι η καλύτερη για εμένα λύση, αν επιλέξεις NiMh, είναι οι Eneloop της Sanyo. Αν θυμάμαι καλά οι 4 κάνουν 20 Εuro και έχουν το καλό ότι δεν χάνουν το ρεύμα τους αν μείνουν πολύ καιρό χωρίς να χρησιμοποιηθούν. Για ένα τέτοιο μοντέλο 2.000Mah είναι υπέρ αρκετά.
Διακόπτη FUTABA, μια φορά τον αγοράζεις και ξεμπλέκεις. Και προσοχή!!! Μην ξεχάσεις και ένα ενδεικτικό για να βλέπεις τη στάθμη του ρεύματος.
Αυτά!
Διακόπτη FUTABA, μια φορά τον αγοράζεις και ξεμπλέκεις. Και προσοχή!!! Μην ξεχάσεις και ένα ενδεικτικό για να βλέπεις τη στάθμη του ρεύματος.
Αυτά!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
καλησπέρα και καλώς ήρθες στο petame
Δηλώνεις νεοεισερχόμενος ..........γι αυτό συμπληρώνω:
Καλό θα ήταν εκτός από τις αξιόπιστες επιλογές σε διακόπτη και μπαταρία να ρυθμίσεις σωστά τα end point των σέρβο ώστε να μη ζορίζονται και έχεις περιττή κατανάλωση στα τέρματα των διαδρομών τους (γκάζι, flaps, ανασυρόμενα) Μπορεί να μην έχεις πολλά ακόμη αλλά καλό θα ήταν να μάθεις κάποια πράγματα από την αρχή
Απαραίτητη η χρήση battery tester και σχολαστικό έλεγχο του πριν από κάθε πτήση
Αν επιλέξεις NhMh βάλε με κλειστά μάτια enellop Είναι ότι ποιο αξιόπιστο και σταθερό σε NhMh
Δηλώνεις νεοεισερχόμενος ..........γι αυτό συμπληρώνω:
Καλό θα ήταν εκτός από τις αξιόπιστες επιλογές σε διακόπτη και μπαταρία να ρυθμίσεις σωστά τα end point των σέρβο ώστε να μη ζορίζονται και έχεις περιττή κατανάλωση στα τέρματα των διαδρομών τους (γκάζι, flaps, ανασυρόμενα) Μπορεί να μην έχεις πολλά ακόμη αλλά καλό θα ήταν να μάθεις κάποια πράγματα από την αρχή
Απαραίτητη η χρήση battery tester και σχολαστικό έλεγχο του πριν από κάθε πτήση
Αν επιλέξεις NhMh βάλε με κλειστά μάτια enellop Είναι ότι ποιο αξιόπιστο και σταθερό σε NhMh
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις και προτάσεις σας!
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Για όποιον φίλο ενδιαφέρεται για αγορά NiCd ENELOOP -SANYO AA αγόρασα εχθές τις τέσσερις (1900mlh) μαζί με τον φορτιστή τους (Sanyo) 24ευρώ , απο το κατάστημα ΦΩΤΟΑΓΟΡΑ στην Ακαδημίας.Τις τέσσερις ΑΑ 1900mlh 14ευρώ νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή τιμή για την κορυφαία μπαταρία NiCd στην αγορά.
Μάλιστα με μεγάλη μου έκπληξη ήταν φορτισμένες ήδη και φούλ μαλιστα ,αφού τις μέτρησα.
Ευχαριστώ και πάλι όλους τους παραπάνω φίλους για την σωστή συμβουλευτική καθοδήγηση για το θέμα μου.
Μάλιστα με μεγάλη μου έκπληξη ήταν φορτισμένες ήδη και φούλ μαλιστα ,αφού τις μέτρησα.
Ευχαριστώ και πάλι όλους τους παραπάνω φίλους για την σωστή συμβουλευτική καθοδήγηση για το θέμα μου.
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
...σόρρυ για το λάθος στο παραπάνω post σχετικά με τον τύπο , είναι NiMh και όχι NiCd που έγραψα κατά λάθος...
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
Προσοχή στο ποντάρισμα και βάλε καλό καλώδιο Οι eneloop είναι πολύ καλές ΝhMh απο ότι έχω διαβάσει Εχω μία φωτογραφική που έχει για hobby την κατανάλωση Με τις enellop κρατά πολύ περισσότερο και με διαφορά μεγάλη Μπορείς μάλιστα να τις φορτίσεις όποτε θέλεις χωρίς αποφόρτιση Αν μάλιστα τις αφήσεις καιρό δεν αδειάζουν
Τον φορτιστή γιατί τον πλήρωσες αφού θέλεις να τις βάλεις σε μοντέλο?
Τον φορτιστή γιατί τον πλήρωσες αφού θέλεις να τις βάλεις σε μοντέλο?
Απάντηση: Τηλεκατεύθηνση Futaba 6J 2.4G FSSHS επιλογή μπαταριών
coolfever έγραψε: ↑Για όποιον φίλο ενδιαφέρεται για αγορά NiCd ENELOOP -SANYO AA αγόρασα εχθές τις τέσσερις (1900mlh) μαζί με τον φορτιστή τους (Sanyo) 24ευρώ , απο το κατάστημα ΦΩΤΟΑΓΟΡΑ στην Ακαδημίας.Τις τέσσερις ΑΑ 1900mlh 14ευρώ νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή τιμή για την κορυφαία μπαταρία NiCd στην αγορά.
Μάλιστα με μεγάλη μου έκπληξη ήταν φορτισμένες ήδη και φούλ μαλιστα ,αφού τις μέτρησα.
Ευχαριστώ και πάλι όλους τους παραπάνω φίλους για την σωστή συμβουλευτική καθοδήγηση για το θέμα μου.
Ειναι αναμενομενο να ειναι στο κουτι φορτισμενες. Ολες οι μπαταριες οταν φευγουν απο το εργοστασιο φορτιζονται γιατι ειναι ενα ειδος ποιοτικου ελεγχου του τελικου προιοντος. Απλα οι NiCd και οι NiMh μεχρι να φτασουν στα χερια του καταναλωτη εχουν σχεδον αδειασει, εχουν μεγαλη αυτοεκφορτιση. Απο την αλλη οι Eneloop εχουν αυτοεκφορτιση λιγο χειροτερη απο τις αλκαλικες μπαταριες, αυτο ειναι δικο μου συμπερασμα απο τις δικες μου Eneloop.