Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
Εμ μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τα ποδαράκια σου για να κατέβεις ή όχι.
Αμ πώς!!!!!!!!
https://www.facebook.com/video/video.php?v=619331014760835
+(*)+(*)+(*)
Αμ πώς!!!!!!!!
https://www.facebook.com/video/video.php?v=619331014760835
+(*)+(*)+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
πονόκοιλος.....
Απάντηση: Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
....τι είπες τώρα ...!!? ...ειδικά εκείνο στο 2:26 ... πολύ 'grand-guignol'... ^%^
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
http://www.youtube.com/watch?v=mj5w6UEW7eM
Ενα ωραίο βιντεάκι για το πως πρέπει να προσγειώνεσε με πλάγιους ανέμους και οι τεχνικές που ακολουθούνται.
Ενα ωραίο βιντεάκι για το πως πρέπει να προσγειώνεσε με πλάγιους ανέμους και οι τεχνικές που ακολουθούνται.
Απάντηση: Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
πολυ ωραιο το βιντεακι μαριε,κοιτα να δεις και σημερα ειχα ακριβως μια τετοια κουβεντα στον ασπροπυργο!(γεια σου βρε θεμη);;)
Απάντηση: Ξέρεις απο Rudderrrrr?????
Σε ευχαριστώ Μάνο μου.
Καλός χειριστής Τ/Κ δεν νοήτε να μην είναι γνώστης του Rudder και να γνωρίζει να το
εκμεταλεύτε 100% προς όφελος του.
Προσωπικά μετά από 28 χρόνια στο χώρο όταν μου την "βάρεσε" να ασχοληθώ με το
ελικόπτερο (Raptor 90) μου φάνηκε "παιδικό" και άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί το
θεωρούν δύσκολο!!!!!
Η απάντηση βέβαια ήταν το ότι με τα ανεμόπτερα που είχα μπλέξει, στην προσγείωση
έπρεπε να μάθεις να προσγειώνεις "σταυρώνοντας" τα πηδάλια για να δημιουργήσεις
ντράγκ αφού παλιά τα λεφτά δεν μας επέτρεπαν να έχουμε ακριβά ανεμόπτερα που
είχαν φλάπς και σπόϊλερς για να τα φρενάρουν όπως ήθελες!!
Προς γνώση λοιπόν των καινούργιων αλλά και των παλιών το Rudder σώζει μοντέλα
για αυτό το αριστερό μας χέρι δεν θα πρέπει να είναι "κουλό" αλλά να χρησιμοποιέιτε
και δεξιά-αριστερά.
Ενα άλλο που θα πρέπει να επισημάνω είναι ότι δεν ύπαρχει ακατάλληλος καιρός ή
ακαταλληλο μέρος απογείωσης-προσγείωσεις αλλά ΤΙ ΧΕΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ και αν είμαστε
familiar και ικανοί.
Σκεφτητε λοιπόν στο πρώτο βίντεο με τον τόσο πλάγιο και δυνατό αέρα να σου
τελειώνουν τα καύσιμα και να πείς ότι είναι επικίνδυνο και δεν κατεβαίνω τι θα γίνει
στο τέλος (Μιλάω για να μην παρεξηγηθώ για Τ/Κ).
Καλός χειριστής Τ/Κ δεν νοήτε να μην είναι γνώστης του Rudder και να γνωρίζει να το
εκμεταλεύτε 100% προς όφελος του.
Προσωπικά μετά από 28 χρόνια στο χώρο όταν μου την "βάρεσε" να ασχοληθώ με το
ελικόπτερο (Raptor 90) μου φάνηκε "παιδικό" και άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί το
θεωρούν δύσκολο!!!!!
Η απάντηση βέβαια ήταν το ότι με τα ανεμόπτερα που είχα μπλέξει, στην προσγείωση
έπρεπε να μάθεις να προσγειώνεις "σταυρώνοντας" τα πηδάλια για να δημιουργήσεις
ντράγκ αφού παλιά τα λεφτά δεν μας επέτρεπαν να έχουμε ακριβά ανεμόπτερα που
είχαν φλάπς και σπόϊλερς για να τα φρενάρουν όπως ήθελες!!
Προς γνώση λοιπόν των καινούργιων αλλά και των παλιών το Rudder σώζει μοντέλα
για αυτό το αριστερό μας χέρι δεν θα πρέπει να είναι "κουλό" αλλά να χρησιμοποιέιτε
και δεξιά-αριστερά.
Ενα άλλο που θα πρέπει να επισημάνω είναι ότι δεν ύπαρχει ακατάλληλος καιρός ή
ακαταλληλο μέρος απογείωσης-προσγείωσεις αλλά ΤΙ ΧΕΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ και αν είμαστε
familiar και ικανοί.
Σκεφτητε λοιπόν στο πρώτο βίντεο με τον τόσο πλάγιο και δυνατό αέρα να σου
τελειώνουν τα καύσιμα και να πείς ότι είναι επικίνδυνο και δεν κατεβαίνω τι θα γίνει
στο τέλος (Μιλάω για να μην παρεξηγηθώ για Τ/Κ).