Downthrust & Righthrust
Downthrust & Righthrust
Καλημέρα.ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση στην τοποθέτηση
ενός τετράχρονου πχ κινητήρα ανάποδα στο cowl στο downthrust & righthrust.
Δηλαδή αλλάζει κάτι εάν το μοτέρ βιδωθεί ανάποδα ή με κάποια κλίση 90 η 45 μοιρών στο firewall?
ενός τετράχρονου πχ κινητήρα ανάποδα στο cowl στο downthrust & righthrust.
Δηλαδή αλλάζει κάτι εάν το μοτέρ βιδωθεί ανάποδα ή με κάποια κλίση 90 η 45 μοιρών στο firewall?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
όχι δεν αλλάζει όταν γίνετε περιστροφή στον άξονα του στροφάλου.
δεδομένου ότι το firewall είναι επίπεδο και η βάση σου είναι σωστά τρυπημένη.
Πριν κανεις την περιστροφή μπορείς να βιδώσεις ένα CD στην θέση της προπέλας και να μετρήσεις τις αποστάσεις από το firewall αριστερά δεξιά πάνω και κάτω.
Και μετά την περιστροφή να επιβεβαιώσεις πάλι με τον ίδιο τρόπο right & up/down thrust
goodluck
δεδομένου ότι το firewall είναι επίπεδο και η βάση σου είναι σωστά τρυπημένη.
Πριν κανεις την περιστροφή μπορείς να βιδώσεις ένα CD στην θέση της προπέλας και να μετρήσεις τις αποστάσεις από το firewall αριστερά δεξιά πάνω και κάτω.
Και μετά την περιστροφή να επιβεβαιώσεις πάλι με τον ίδιο τρόπο right & up/down thrust
goodluck
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
Γιώργο σ ευχαριστώ για την άμεση και κατατοπιστικότατη απάντηση σου.
Είμαι λίγο προβληματισμένος και "φοβισμένος" με την τοποθέτηση ανάποδα, ενός τετράχρονου glow μοτέρ που βρέθηκε στα χέρια μου πρίν λίγο καιρό, και θέλω να το βάλω πάνω στο αγαπημένο μου piper το οποίο το "στήνω" πολύ καιρό τώρα αγοράζοντας σιγά σιγά τον εξοπλισμό του.Ίσως το άνοιγμα ενός νέου θέματος για την τοποθέτηση 4τ ή 2τ μοτέρ κανονικά ή ανάποδα σε μοντέλα , να βοηθήσει νέους όπως εγώ στην σωστή τοποθέτηση.
Η πολύτιμη εμπειρία των παλαιοτέρων και "βετεράνων" (όπως εσύ) ειδικά στα πολεμόπουλα μοντέλα (με inverted mount engines) θα ήταν καλός οδηγός συμβουλών για νέους μοντελιστές.
Είμαι λίγο προβληματισμένος και "φοβισμένος" με την τοποθέτηση ανάποδα, ενός τετράχρονου glow μοτέρ που βρέθηκε στα χέρια μου πρίν λίγο καιρό, και θέλω να το βάλω πάνω στο αγαπημένο μου piper το οποίο το "στήνω" πολύ καιρό τώρα αγοράζοντας σιγά σιγά τον εξοπλισμό του.Ίσως το άνοιγμα ενός νέου θέματος για την τοποθέτηση 4τ ή 2τ μοτέρ κανονικά ή ανάποδα σε μοντέλα , να βοηθήσει νέους όπως εγώ στην σωστή τοποθέτηση.
Η πολύτιμη εμπειρία των παλαιοτέρων και "βετεράνων" (όπως εσύ) ειδικά στα πολεμόπουλα μοντέλα (με inverted mount engines) θα ήταν καλός οδηγός συμβουλών για νέους μοντελιστές.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑όχι δεν αλλάζει όταν γίνετε περιστροφή στον άξονα του στροφάλου.
δεδομένου ότι το firewall είναι επίπεδο και η βάση σου είναι σωστά τρυπημένη.
Πριν κανεις την περιστροφή μπορείς να βιδώσεις ένα CD στην θέση της προπέλας και να μετρήσεις τις αποστάσεις από το firewall αριστερά δεξιά πάνω και κάτω.
Και μετά την περιστροφή να επιβεβαιώσεις πάλι με τον ίδιο τρόπο right & up/down thrust
goodluck
...........καλόοο<++>
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
Να θυμάσαι ότι τον κινητήρα δεν τον ενδιαφέρει αν θα είναι στις 45 μοίρες στις 46 στις 90 ή στις 180. Ή αν πετάμε ανάποδα ,με κλίση ή knife.Απλά βάλτον επάνω και κέντραρε τον στρόφαλο ( δηλαδή την κάτω πλευρά των βάσεων του κινητήρα ) με τις γραμμές κεντραρίσματος του firewall.
Ποιανής εταιρίας είναι το piper?
.
Ποιανής εταιρίας είναι το piper?
.
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
της Robbe.Είναι πολύ καλή κατασκευή (και απο reviews που διάβασα έχει καλά πτητικά χαρακτηριστικά) Φόραγε 2τ 46 και λέω να του βάλω έναν Osmax 91fsa 4t
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
coolfever έγραψε: ↑της Robbe.Είναι πολύ καλή κατασκευή (και απο reviews που διάβασα έχει καλά πτητικά χαρακτηριστικά) Φόραγε 2τ 46 και λέω να του βάλω έναν Osmax 91fsa 4t
δε το βρίσκω...βάλε link
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑δε το βρίσκω...βάλε link
...υπάρχει ένα θέμα με αυτό...! δεν υπάρχει línk γιατί η Robbe σταμάτησε να το βγάζει το μοντέλο λίγους μήνες μετά την αγορά από τον γνωστό που το πήρα.
Έχω όμως τα specs από το manual:
Wingspan:1800mm
Length:1250mm
All-up weight:2750
Total surface area:53dm
Total surface area loading:51g/dm
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
δε μπορώ να το εντοπίσω ούτε με τα χαρακτηριστικά :(
..robbe είναι ο διανομέας .το manual δεν αναφέρει το όνομα του κατασκευαστή?
..robbe είναι ο διανομέας .το manual δεν αναφέρει το όνομα του κατασκευαστή?
Απάντηση: Downthrust & Righthrust
...δεν το γνωρίζω αυτό.θα ξανακοιτάξω το manual να δώ εάν αναφέρει κάτι που δεν το έχω προσέξει.το μοντέλο το στήνουμε σιγά σιγά με τον φίλο Βαγγέλη (έμπειρο μοντελιστή) εδώ και κάμποσο καιρό και έχει γίνει μέχρι στιγμής καλή δουλειά.Κάποια σημεία (ουριαίο,σύστημε προσγείωσης)ήταν τοποθετημένα από τον αρχικό κάτοχο του μοντέλου.Εγώ δουλεύω τα τελειώματα με τα servo,horns,μοτέρ,κλπ) έχω κάποιες απορίες γενκώς για την κατασκευή αφού είναι το πρώτο μου scale μοντέλο που πιάνω να φτιάξω μετά τα δύο εκπαιδευτικά που έχω. Ίσως σε ξαναενοχλήσω με pm για κάποια απορία που μπορεί να προκύψει.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον προκαταβολικά!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον προκαταβολικά!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Downthrust & Righthrust - Building tips
Thrust angles
Building tips
Ένας ενδιαφέρον οδηγός.
http://www.dmac1.org/text/ident/tips/tipsthrustangles.html
Building tips
Ένας ενδιαφέρον οδηγός.
http://www.dmac1.org/text/ident/tips/tipsthrustangles.html
- Συνημμένα
-
- t4p1.jpg (18.36 KiB) Προβλήθηκε 27 φορές