"Περί scale ο λόγος"

gxaid
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2008 4:26 pm

"Περί scale ο λόγος"

Δημοσίευση από gxaid »

Μεγάλη εμπειρία το μικρό scale μοντέλο....:,)
Συνημμένα
5th_Scale_Meeting_2009 032 web.jpg
5th_Scale_Meeting_2009 032 web.jpg (32.87 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
5th_Scale_Meeting_2009 092 web.jpg
5th_Scale_Meeting_2009 092 web.jpg (98.87 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
5th_Scale_Meeting_2009 091 web.jpg
5th_Scale_Meeting_2009 091 web.jpg (102.54 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
5th_Scale_Meeting_2009 089 web.jpg
5th_Scale_Meeting_2009 089 web.jpg (100.12 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ωραίες Γιώργο...........του χρόνου με το δικό σου!!!!
gxaid
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2008 4:26 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από gxaid »

sos.o.ka έγραψε: ωραίες Γιώργο...........του χρόνου με το δικό σου!!!!


Ευχαριστώ Αντώνη. Όσο για του χρόνου δεν το αποκλείω !@/-=}{{
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

gxaid έγραψε: Μεγάλη εμπειρία το μικρό scale μοντέλο....:,)



Hey Γιώργο

Μικρό και scale στον τηλεκατευθυνόμενο αερομοντελισμό δεν νοείται....(Γιατί πολύ απλά τα peanut πετάνε σαν "χαρτοπετσέτες"....)
Στην κατηγορία "μικρό και scale" θα μπορούσαμε να "βαφτίσουμε" τους πλαστικομοντελιστές, που παρουσιάζουν αμοιγώς στατικά μοντέλα..... Στον τηλεκατευθυνόμενο αερομοντελισμό το μικρό & scale είναι πολύ σχετικό...(μιας και μεγάλο μέρος του scale είναι και η πτήση των μοντέλων - αεροπλάνων) - και σίγουρα η πτήση των μικρών (peanut) κάθε άλλο παρά scale είναι......(αν φυσάει έστω και 1 Μποφώρ θα καταλάβεις τι εννοώ!!!)*SAR*
Να μην μιλήσουμε και για τα 60άρια size και 90άρια size....Σε αυτές τις κατηγορίες παρόλο που ορισμένοι κατασκευαστές peanut έχουν αντίθετη άποψη - επειδή τους συμφέρει "εγωϊστικά" - προσωπικά ένα έχω να σου πώ. Ενα 90άρι ARF με retracts κτλ. αφενός έχει περισσότερη δουλειά, και σετάρισμα, αφετέρου κοστίζει πολύ περισσότερο απο το καλλίτερο peanut που έχεις φωτογραφήσει εκεί....:D
Στην περίπτωση που το 90άρι είναι και κιτ...Αστα να πάνε...Εκεί έχει δουλειά - και κόστος όσο 500 peanut!!!! ^%^

Γι αυτό λοιπόν Γιώργο μου, αν θέλεις να ασχοληθείς με το χόμπυ του τηλεκατευθυνόμενου αερομοντελισμού ενεργά, σου εύχομαι...
Καλές πτήσεις (με αεροπλάνα - ας είναι και ARF), και μακριά από τις "χαρτοπετσέτες"!!!!@/-=}{{

Τρύφωνας
Demoiselle
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:16 am

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Demoiselle »

Με όλο τον σεβασμό επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.

Μικρό και scale στον τηλεκατευθυνόμενο αερομοντελισμό δεν νοείται....(Γιατί πολύ απλά τα peanut πετάνε σαν "χαρτοπετσέτες"....)
Στην κατηγορία "μικρό και scale" θα μπορούσαμε να "βαφτίσουμε" τους πλαστικομοντελιστές, που παρουσιάζουν αμοιγώς στατικά μοντέλα.....
Στον τηλεκατευθυνόμενο αερομοντελισμό το μικρό & scale είναι πολύ σχετικό...(μιας και μεγάλο μέρος του scale είναι και η πτήση των μοντέλων - αεροπλάνων) - και σίγουρα η πτήση των μικρών (peanut) κάθε άλλο παρά scale είναι......(αν φυσάει έστω και 1 Μποφώρ θα καταλάβεις τι εννοώ!!!)*SAR*
Scale μοντέλο, υπό την έννοια του όρου είναι κάθε υπό κλίμακα αεροπλάνο, είτε είναι 1/72, είτε 1/48, είτε 1/20 είτε 1/5.....
Τον χαρακτηρισμό χαρτοπετσέτες» δεν τον καταλαβαίνω.

Ας εξετάσουμε το στατικό κομμάτι: Εφόσον δέχεσαι τον χαρακτηρισμό «μικρό και scale» στον στατικό μοντελισμό, γιατί δεν το δέχεσαι και στα peanut? Το πλαστικό δεν νομίζω να κάνει «πιο scale» ένα αεροπλάνο από το χαρτί.

Στο πτητικό κομμάτι τώρα: Θα συμφωνήσω ότι η πτήση τους δεν είναι scale και οτι δεν πετάνε με αέρα, αλλά... αρχικά τα peanut ήταν είτε λαστιχοκίνητα, είτε CO2.
Σʼ αυτά, το πτητικό μέρος αφορά όχι την scale πτήση τους, αλλά τη διάρκεια παραμονής τους στον αέρα, μία παράμετρο που σηματοδοτεί πόσο καλοφτιαγμένο και τριμαρισμένο είναι το μοντέλο, αφού δεν έχεις τον έλεγχο για να διορθώσεις τυχόν λάθη.

Τα εικονιζόμενα scale στις φωτογραφίες του gxaid, είναι τηλεκατευθυνόμενα και είναι ηλεκτρικά, όπως μερικά από τα «κανονικά». Είναι μια νέα «κατηγορία» που προέκυψε από την εξέλιξη της τεχνολογίας.

To κατά πόσο scale είναι η πτήση ενός «κανονικού» μοντέλου είναι ένα περίπλοκο θέμα. Κατά την άποψή μου θα μπορούσαμε να μιλάμε για scale πτήση – έτσι όπως εσύ εννοείς τον όρο scale - αν μπορούσαμε να μιλάμε και για scale πυκνότητα αέρα.

Να μην μιλήσουμε και για τα 60άρια size και 90άρια size....Σε αυτές τις κατηγορίες παρόλο που ορισμένοι κατασκευαστές peanut έχουν αντίθετη άποψη - επειδή τους συμφέρει "εγωϊστικά" - προσωπικά ένα έχω να σου πώ. Ενα 90άρι ARF με retracts κτλ. αφενός έχει περισσότερη δουλειά, και σετάρισμα, αφετέρου κοστίζει πολύ περισσότερο απο το καλλίτερο peanut που έχεις φωτογραφήσει εκεί....:D


Νομίζω δεν πρέπει να συγκρίνουμε .... Το καθένα έχει τη δουλειά του και τον κόπο του. Έχεις προσπαθήσει κατασκευάσεις peanut για να δεις πόση λεπτοδουλειά έχει? Δεν μπορεί ο καθένας να φτιάξει peanut, πίστεψέ με. Ένας φίλος που φτιάχνει «κανονικά» μοντέλα όταν είδε τα πηχάκια κατασκευής ενός peanut είπε.... «Αυτά εμείς τα πετάμε, είναι η φύρα μας!»
Αυτή η λεπτοδουλειά είναι ένας λόγος που έχω αρχίσει να καλοβλέπω τα μεγαλύτερα μοντέλα.

Στην περίπτωση που το 90άρι είναι και κιτ...Αστα να πάνε...Εκεί έχει δουλειά - και κόστος όσο 500 peanut!!!! ^%^

Γι αυτό λοιπόν Γιώργο μου, αν θέλεις να ασχοληθείς με το χόμπυ του τηλεκατευθυνόμενου αερομοντελισμού ενεργά, σου εύχομαι...
Καλές πτήσεις (με αεροπλάνα - ας είναι και ARF), και μακριά από τις "χαρτοπετσέτες"!!!!@/-=}{{
... και 1000 να μη σου πω! Τι σημασία έχει το κόστος? Είναι το κόστος κριτήριο για να θεωρηθεί ή όχι ένα αεροπλάνο scale? Έτσι όπως το λες, καταλαβαίνω ότι επειδή το ένα μοντέλο έχει πολλαπλάσια χρηματική αξία από το άλλο, δεν μπορεί να αξιώνει τον τίτλο scale.

Φιλικά...
pansofos
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Σάβ Απρ 19, 2008 4:03 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από pansofos »

Hey Τρυφωνα

Διορθωσε σε παρακαλω τους χαρακτηρισμους σου, για τα εργα
ενος καταξιωμενου αερομοντελιστη.
Προσπαθησε να ελθεις σε επαφη μαζι του, για να γνωρισεις τον
ανθρωπο, και τα αριστουργηματα του.

Ο αερομοντελισμος εκφραζεται με παρα πολλες μορφες.

Εμεις πρεπει να τις βλεπουμε,να τις μαθαινουμε,να τις εκτιμουμε,
και τις καλες να τις θαυμαζουμε.

Παν. Σοφος
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Demoiselle έγραψε: Με όλο τον σεβασμό επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.

Scale μοντέλο, υπό την έννοια του όρου είναι κάθε υπό κλίμακα αεροπλάνο, είτε είναι 1/72, είτε 1/48, είτε 1/20 είτε 1/5.....
Τον χαρακτηρισμό χαρτοπετσέτες» δεν τον καταλαβαίνω.

Ας εξετάσουμε το στατικό κομμάτι: Εφόσον δέχεσαι τον χαρακτηρισμό «μικρό και scale» στον στατικό μοντελισμό, γιατί δεν το δέχεσαι και στα peanut? Το πλαστικό δεν νομίζω να κάνει «πιο scale» ένα αεροπλάνο από το χαρτί.

Στο πτητικό κομμάτι τώρα: Θα συμφωνήσω ότι η πτήση τους δεν είναι scale και οτι δεν πετάνε με αέρα, αλλά... αρχικά τα peanut ήταν είτε λαστιχοκίνητα, είτε CO2.
Σʼ αυτά, το πτητικό μέρος αφορά όχι την scale πτήση τους, αλλά τη διάρκεια παραμονής τους στον αέρα, μία παράμετρο που σηματοδοτεί πόσο καλοφτιαγμένο και τριμαρισμένο είναι το μοντέλο, αφού δεν έχεις τον έλεγχο για να διορθώσεις τυχόν λάθη.

...............................................................................................................................................................


Νομίζω δεν πρέπει να συγκρίνουμε .... Το καθένα έχει τη δουλειά του και τον κόπο του. Έχεις προσπαθήσει κατασκευάσεις peanut για να δεις πόση λεπτοδουλειά έχει? Δεν μπορεί ο καθένας να φτιάξει peanut, πίστεψέ με. Ένας φίλος που φτιάχνει «κανονικά» μοντέλα όταν είδε τα πηχάκια κατασκευής ενός peanut είπε.... «Αυτά εμείς τα πετάμε, είναι η φύρα μας!»
Αυτή η λεπτοδουλειά είναι ένας λόγος που έχω αρχίσει να καλοβλέπω τα μεγαλύτερα μοντέλα.

...


Demoiselle

Μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις.....Προσωπικά η διαφωνία σου με κεντρίζει να εξηγήσω παραπάνω τι εννοώ....

1ον Γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις την πιστότητα των πλαστικομοντέλων σε κλίμακα με την πιστότητα ενός peanut . Απλά γιατί τα πλαστικομοντέλα αποδίδουν στατικά την πιστότητα της κλίμακας και της λεπτομέρειας ακόμα και 100%. Πως λοιπόν μπορείς να συγκρίνεις την πιστότητα με ένα peanut και να μην καταλαβαίνεις την διαφορά της λεπτομέρειας όταν και η έλικα ακόμα στο peanut είναι λάθος;;; (αυτό ως προς απάντηση περι πλαστικού μοντέλου -σε σχέση με ένα μοντέλο από χαρτί...)

2ον Και όσων αφορά το "μάθημα" περί κινητήρων διοξειδίου, και ελαστιχοκινήτων..... Είπα ξεκάθαρα οτι τα peanut δεν αποδίδουν σε πτήση τον scale χαρακτήρα που αποδίδουν τα 60άρια και 90άρια μοντέλα. Δεν είναι τυχαίο Demoiselle που καμμία σοβαρή εταιρεία κατασκευής τηλεκατευθυνόμενων αερομοντέλων scale, δεν ασχολείται με αυτή την κατηγορία (τα peanut). Γιατί νομίζεις οτι συμβαίνει αυτό;; Επειδή τα peanut αναπαριστούν με περισσότερη σαφήνεια τα scale χαρακτηριστικά ενός τηλεκατευθυνόμενου scale αεροπλάνου;;; Σαφώς και όχι!!

Επειδή λοιπόν με προκάλεσες θα σου απαντήσω με περισσότερη σαφήνεια για να καταλάβεις και εσύ τί εννοώ!
Στην φωτό του αγαπητού Γιώργου που επισυνάπτω επίσης στο επόμενο μήνυμα υπάρχει ένα αεροπλανάκι που εσύ ονομάζεις scale.
Το ξέρεις οτι σε αυτό το αεροπλανάκι θα έπρεπε η κίνηση του στον αέρα να γίνεται όχι με κίνηση πηδαλίων αλλά με "warping" των επιφανειών του;;; Εκτός του οτι είναι εκτός scale λοιπόν επειδή δεν πετάει σωστά,(και με αέρα..) είναι εκτός scale και με τον τρόπο μετάδοσης της κίνησης των πηδαλίων του...
Μεγάλη η ιστορία λοιπόν του scale.......και το τι είναι scale και τί όχι επίσης μεγαλύτερη!!!

Όσο τώρα για την δυσκολία κατασκευής... Φτιάξε ένα ARF scale με retracts & Flaps και μετά ένα χάρτινο peanut και θα δείς και την διαφορά!!

Εγώ έχω φτιάξει και απο τα δύο. Τα peanut τα έφτιαχνα όταν ήμουν μαθητής (ελαστιχοκίνητα και διοξειδίου...Free flight)..

Δεν είναι τυχαίο που οι εταιρείες κατασκευής αερομοντέλων ARF & οι γνωστοί και διεθνώς αναγνωρισμένοι σχεδιαστές scale αερομοντέλων όπως ο BOB HOLMAN & o NICK ZIROLLI φτιάχνουν σχέδια για scale κατασκευές άνω των 2 μέτρων......(Αφενώς γιατί πετάνε καλλίτερα, αφετέρου γιατί μπορείς να τα κάνεις πιο scale χωρίς να ανησυχείς για το έξτρα βάρος που θα βάλεις ...)!
Κάτι ξέρω λοιπόν και εγώ που στα λέω αυτά.

Καλές Πτήσεις

Τρύφωνας
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Και η εν λόγω φωτό..
Συνημμένα
5th_Scale_Meeting_2009%20089%20web.jpg
5th_Scale_Meeting_2009%20089%20web.jpg (92.68 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

pansofos έγραψε: Hey Τρυφωνα

Διορθωσε σε παρακαλω τους χαρακτηρισμους σου, για τα εργα
ενος καταξιωμενου αερομοντελιστη.
Προσπαθησε να ελθεις σε επαφη μαζι του, για να γνωρισεις τον
ανθρωπο, και τα αριστουργηματα του.

Ο αερομοντελισμος εκφραζεται με παρα πολλες μορφες.

Εμεις πρεπει να τις βλεπουμε,να τις μαθαινουμε,να τις εκτιμουμε,
και τις καλες να τις θαυμαζουμε.

Παν. Σοφος



Παναγιώτη

Θα σου απαντήσω "παραβολικά"....

Το οτι αρέσει σε ορισμένους το "Τραμπάντ" δεν σημαίνει και κατ' ανάγκη οτι το Τραμπάντ είναι και καλλίτερο αυτοκίνητο απο ένα Porsche..Συμφωνούμε;;;;

Το οτι αρέσει σε κάποιους το peanut δεν σημαίνει και κατ' ανάγκη οτι αποδίδει καλλίτερα την scale εμφάνιση και πτήση απο ένα 2-μετρο scale. Ακόμα και αν αυτό το 2μετρο είναι ARF!!!

ΜΦΧ
Τρύφωνας
vhal
Δημοσιεύσεις: 882
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 12:11 am

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από vhal »

Τρύφωνας έγραψε:
...
Το οτι αρέσει σε ορισμένους το "Τραμπάντ" δεν σημαίνει και κατ' ανάγκη οτι το Τραμπάντ είναι και καλλίτερο αυτοκίνητο απο ένα Porsche.
...


Αλλά αυτό δεν σημαίνει και ότι το Trabant δεν είναι αυτοκίνητο #**.

Οπως θα πει και ο Carapis "περί ορέξεως λόγος ουδείς" αρκεί να petame@P@.
Αλλωστε δίπλα-δίπλα πετούσαν και το χαίρονταν ο Λάκης από τα Ιωάννινα με τα ΤΕΡΑΑΑΣΤΙΑ μοντέλα του και ο Κανδυλάκης με τα "κούτσικα".

Φιλικά,
Βαγγέλης
iiyamaflatron
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 06, 2008 12:16 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από iiyamaflatron »

Ετσι για ενημέρωση , ο κ. Γ. Κανδυλάκης εχει παρει πρώτη θεση ,πριν απο 2-3 χρόνια με μια απο τις FF "χαρτοπετσέτες" του , σε αγωνα στην Αγγλία ( εκει εχουν παραδοση δεκαετιών)
Και μαλιστα σε αγωνα αερομοντελισμού και οχι αγώνα εστίασης _P_P.

δείτε εδω


http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2606.0;all


και εδω τι video απο την συγκεκριμένη πτηση
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

iiyamaflatron έγραψε: Ετσι για ενημέρωση , ο κ. Γ. Κανδυλάκης εχει παρει πρώτη θεση ,πριν απο 2-3 χρόνια με μια απο τις FF "χαρτοπετσέτες" του , σε αγωνα στην Αγγλία ( εκει εχουν παραδοση δεκαετιών)
Και μαλιστα σε αγωνα αερομοντελισμού και οχι αγώνα εστίασης _P_P.

δείτε εδω

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2606.0;all


και εδω τι video απο την συγκεκριμένη πτηση



Αγαπητέ iiyamaflatron

Δεν διαφωνούμε στο οτι ο Κανδυλάκης πήρε 1η θέση στην BMFA...Διαγωνιζόμενος στις "υπόλοιπες" - "χαρτοπετσέτες".....! (ΝΑΙ υπάρχει και αυτή η κατηγορία "Peanut" !!!!) Μπράβο του καλά έκανε το παληκάρι, του εύχομαι και εις ανώτερα να πάρει και άλλους αγώνες!!!

Η ένστασή μου είναι οτι οι "χαρτοπετσέτες" δεν μπορούν να συγκριθούν με άλλες κατηγορίες μιας και το scale για να το αποδώσεις (στην ιπτάμενή του μορφή) θα πρέπει να έχεις την ευχέρεια του βάρους....
Σε 200 γραμμάρια μοντέλο τί scale λεπτομέρεια θα έχεις;;;;
Σίγουρα πολύ λιγότερη απο ότι σε ένα 2μισάμετρο, με 20 κιλά βάρος!!!!!

Επίσης οι κατασκευαστές των peanut, καλά θα κάνουν να σχολιάζουν αντικείμενα της κατηγορίας που "διαπρέπουν" και να αφήσουν τα "δυσμενή" σχόλια προς τις "άλλες" κατηγορίες, κάτι που κάνουν εδώ και μερικά χρόνια τώρα...."και με ύφος μάλιστα χιλίων καρδιναλίων"....(Α και μην το ξεχάσω...στην φωτό που βάλατε σε άλλο φόρουμ...το μοντέλο της SEAGULL το "κόκκινο" το "ARF" ...ξέρετε εσείς..Εκεί πού γράφετε..Seagull ?...... ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ENA MILES SPARROW HAWK!!!!!).

Μή μπερδεύουμε λοιπόν τις κατηγορίες!!! Είπαμε και πρίν....
Άλλο Trabant και άλλο Porsche!!!!

Τρύφωνας
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Και για να καταλάβεις τι έννοώ.....Οι φωτογραφίες μιλούν όσο 1000 λέξεις..
Εδώ απο κάτω είναι 2 φωτογραφίες....
Η μια είναι απο τo peanut και η άλλη απο ένα 2-μετρο....
Η διαφορά της απόδοσης του scale είναι τρομαχτική..Δεν νομίζετε;;;;
Συνημμένα
5th_Scale_Meeting_2009%20089%20web.jpg
5th_Scale_Meeting_2009%20089%20web.jpg (92.68 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
user421_pic480_1218022464.jpg
user421_pic480_1218022464.jpg (32.27 KiB) Προβλήθηκε 66 φορές
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από 3DJunk »

Θερμα Συγχαρητηρια στο Hobbybox για τη διοργανωση χωρις πολλα "Ναι μεν αλλα..." τα οποια προκαλουν αλλα "Ναι μεν αλλα..."

Μακαρι να μπορουσαν να γινονται παρομοια event καθε ΣΚ και μακαρι να υπηρχαν και αλλοι χωροι σαν το Hobbybox σε τετοια γεωγραφικη θεση και με τετοιες εγκαταστασεις που θα μπορουσαν να φιλοξενησουν τοσους μοντελιστες τουλαχιστον ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ (Αυτος ο χαρακτηρισμος ειναι πολυ λιγος.)

Οι "αυστηρες" κριτικες και τα σχολια καποιων προκαλουν αντιδρασεις οσο καλοπροαιρετος και αν ειναι ο μεσος παρατηρητης.

Αν πραγματικα ηθελαν και αλλοι να ειναι τοσο αυστηροι θα εγραφαν σελιδες και σελιδες για "διαφορα" που εχουν γινει κατα καιρους σε αγωνες και event στην Ελλαδα αλλα φυσικα δεν εχουν τετοια προθεση. Αντιθετως το στομα τους "σταζει μελι" για την οποια αερομοντελιστικη προσπαθεια γινεται γιατι μονο ετσι πηγαινει μπροστα το Ηοbby.

Συνεχεια στο θεμα μας και στα ωραια video!!::)

ΥΓ: Μην κρινεις για να μην κριθεις...ο νοών νοήτω...
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »

Δημιουργείται ένα θέμα, που στην ουσία του -όπως και αν το εξετασει κανείς-, είναι εκ των προτέρων ξεκαθαρισμένο.

Είναι λογικό πως ο αυστηρός περιορισμός που υφίσταται στα βάρη των συγκεκριμένων μοντέλων, δε δίνουν πολλές δυνατότητες για παρεμβάσεις αισθητικού χαρακτήρα και άρα μπορούν να "χρεωθούν" μια "φτώχια".
Δε μπορώ όμως να εννοήσω, γιατί αυτή η εντός εσαγωγικών φτώχια, καταφέρνει ένθεν και ένθεν να γίνει θέμα μιας πραγματικά ανούσιας κουβέντας της οποίας οι θεατές κατά πάσα πιθανοτητα ...δε θα καταλάβουν τίποτα.

Είναι κρίμα, στην προσπάθειά μας να καταφέρουμε να γίνουμε περισσότερο πειστικοί για το αντικείμενο που προτιμούμε, να καταλλήγουμε σε φτηνούς χαρακτηρισμούς που δεν αρμόζουν σε καμία από τις δύο πραγματικά παντελώς ξεχωριστές κατηγορίες.

Διαφωνώ με τον όρο "χαρτοπετσέτα", όμως ξέρω επίσης ότι προκλήθηκαν τα ερεθίσματα μετά από "σχολιάκια" της "απέναντί" όχθης σε άλλο forum

Η δουλειά που απαιτούν τα μοντέλα των δύο αυτών κατηγοριών είναι τεράστια και όλοι γνωρίζουμε τη λεπτομέρεια και τον κόπο που απατείται.

Προκειμένου να συνεχιστεί μια ανούσια αντιαράθεση εδώ, θα πρότεινα απλώς να πούμε συγχαρητήρια σε όσους ασχολείστε και που τα καταφέρνετε θαυμάσια.

Ας σταματήσει εδώ. +(*)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”